Постанова
від 17.07.2012 по справі 2609/17098/12
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 3-5958/12

2609/17098/12

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

17 липня 2012 року суддя Солом'янського районного суду м. Києва Калініченко О.Б., за участю прокурора Алєксєєва В.В., представника Київської регіональної митниці Келеберденко В.В., особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, ОСОБА_2 та її представника ОСОБА_3, розглянувши матеріали, які надійшли від Київської регіональної митниці, про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, працює на посаді митного брокера ТОВ «Една Груп Україна», проживає за адресою: АДРЕСА_1, за ознаками порушення митних правил, передбачених ст.472 МК України, -

В С Т А Н О В И В :

Відносно ОСОБА_2 складено протокол про порушення митних правил, передбачених ст.472 МК України, яке полягає в тому, що 01.05.2012 року через пункт пропуску Ягодинської митниці з Польщі автомобільним транспортом з реєстраційним № НОМЕР_1 на митну територію України було ввезено вантаж - «товари широкого вжитку в асортименті», загальною вагою брутто 2055 кг, який переміщувався на підставі наступних товаросупровідних документів, а саме:

- CMR № 083718 від 30.04.2012;

- інвойс № FEX -018/12 від 18.04.2012 року;

- інвойс № FEX -019/12 від 18.04.2012 року;

- інвойс № FEX -022/12 від 18.04.2012 року.

Згідно з зовнішньоекономічним договором № 22.03/12 від 22.03.2012 та інвойсами № FEX -018/12; № FEX -019/12; № FEX -022/12 від 18.04.2012 року продавцем та відправником товару виступає компанія «Інтер-Віон С.А.»(Польща, м. Варшава, вул. Остробрамська, 91. 04-118), а покупцем та одержувачем - ТОВ «ВП Трейд»(код ЄДРПОУ 37688977, м. Київ, вул. Вербицька, б. 36-Б, кВ. 73; м. Київ, вул. Марко Вовчок, б. 14).

Після доставки даного вантажу в Київську регіональну митницю 04.05.2012 року товари у кількості 104 заявлені на митному посту «Київ-центральний»(зона митного контролю за адресою м. Київ, вул. Новопирогівська, 58) уповноваженою посадовою особою декларанта ТОВ «Една Груп Україна»- ОСОБА_2 у вільний обіг в режимі ІМ-40 за ВМД №100190000/2012/373366, загальною митною вартістю 233147,27 грн. та сплатою митних платежів у сумі 69028,87 грн.

08.05.2012 року під час здійснення митного контролю (огляду) товарів, заявлених за ВМД №100190000/2012/373366, встановлено, що вантаж згідно оглянутих місць являє собою товари для домашнього вжитку та манікюрні набори, а також встановлено невідповідність заявленому по деяким товарам, а саме:

- товари за наступними артикулами: 431130, 433447, 439538, 496141, 496422, 496423, 496425, 496426, 496427, 496428, 496429, 496432, 496433, 496434, 496435, 496436, 496437, 496438, 496439, 496440, 496441, 496442, 496452, 496466, 496700, 496701, 496705, 496942, 496943, 951006, 951024, 951030, 951040, 951041, 951042, 951043, 951045,951050, 951062, 951075,951076, 951080, 951081, 951091, 951096, 951105, 951145, 956405, 963503, 963550, 963563, 963594, 963596, 963659, 963870, 963872, 963888, 963889,963905, 963913, 963914, 963915, 963918, 963925, 963938, 963996 заявлено країну виробництва та походження - СN Китай, виявлено - Франція;

- товари артикули: 433169,496127, 496139, 496410, 496411, 963537 заявлено країну виробництва та походження - IT Італію, виявлено - Франція;

- товар артикул 496351 заявлено країну виробництва та походження - ES Іспанія, виявлено - Франція;

- товар артикул 496354 заявлено країну виробництва та походження - FR Францію, виявлено - Італія;

- товари артикули:496402,496416,496800, 409709, 499755, 499830, 963623, 963636 заявлено країну виробництва та походження - PL Польщу, виявлено - Франція;

- товари артикули: 230108, 230206, 230305, 230406, 234404, 417760, 418160, 418360, 418760, 499607 заявлено країну виробництва та походження - CO Колумбія, виявлено - Польща;

- товари артикули: 400084, 400085, 400164, 400165, 400166, 400197, 400198, 400199, 400206, 400212, 400214, 400215, 400216, 400227, 400228, 400229, 409219, 409773, 409774, 411513, 430810, 450081, 485169, 485179, 485430, 485814, 485840, 499333, 499334, 499335, 499382, 499531, 499572, 499592, 499593, 499596, 499599, 499720, 499721, 499725, 499726, 499734, 499747, 499748, 499754, 499764, 499765, 499871, 499873, 499969 заявлено країну виробництва та походження - СN Китай, виявлено - Польщу;

- товари артикули: 400230, 400232, 451550, 499821, 499839, 499847 заявлено країну виробництва та походження - CZ Чехія, виявлено - Польща;

- товар артикул 951044, 963572, 963575, 963576 заявлено країну виробництва та походження -PK Пакистан, виявлено - Франція;

- товар артикул 963528, 963544, 963545, 963546, 963614, 963662, 963680, 963683, 963684, 963902, 963903, 963904, 963926, 963928, 963932, 963933, 963997 заявлено країну виробництва та походження - KR Корея, виявлено - Франція;

- товари артикули: 956005, 956010, 956011, 956012, 956027, 956029 заявлено країну виробництва та походження - FR Франція, виявлено - Корея;

- товари артикули: 956019, 956022, 956036, 956038, 956062, 956063, 956104, 956219, 956229, 956411, 956415, 956420, 956502, 956503, 956510 заявлено країну виробництва та походження - FR Франція, виявлено - Китай;

- товари артикули: 956041, 956401 заявлено країну виробництва та походження - FR Франція, виявлено - Пакистан;

- товар артикул 956445 заявлено країну виробництва та походження - FR Франція, виявлено - Тайвань.

З огляду встановлених під час митного контролю (огляду) відомостей про товари було здійснено перевірку правильності визначення ОСОБА_2 митної вартості товарів, за результатами якої 19.06.2012 року Київською регіональною митницею (сектором по контролю за правильністю визначення митної вартості товарів відділу митних платежів) встановлено, що:

- товар №1, код товару 9603293000 згідно з УКТЗЕД, «щітка для волосся»за артикулами, країну походження яких виявлено Польща:

- арт. 499748 заявлено 1,47 дол. США за штуку, визначена на рівні 1,7 дол. США за штуку, загальна кількість 100 шт., загальна митна вартість може становити 170 дол. США - 1358,28 грн. (митна вартість визначена декларантом - 1174,52 грн.);

- арт. 499747 заявлено 0,43 дол. США за штуку, визначена на рівні 1,7 дол. США за штуку, загальна кількість 2880 шт., загальна митна вартість може становити 4896 дол. США -39118,55 грн. (митна вартість визначена декларантом - 9894,69 грн.);

- арт. 499726 заявлено 0,31 дол. США за штуку, визначена на рівні 0,8 дол. США за штуку, загальна кількість 1152 шт., загальна митна вартість може становити 921,6 дол. США -7363,49 грн. (митна вартість визначена декларантом - 2853,35 грн.);

- арт. 499725 заявлено 0,39 дол. США за штуку, визначена на рівні 1,7 дол. США за штуку, загальна кількість 1920 шт., загальна митна вартість може становити 3264 дол. США -26079,03 грн. (митна вартість визначена декларантом - 5982,84 грн.);

- арт. 499721 заявлено 0,51 дол. США за штуку, визначена на рівні 1,7 дол. США за штуку, загальна кількість 576 шт., загальна митна вартість може становити 979,2 дол. США - 7823,71 грн. (митна вартість визначена декларантом - 2347,11 грн.);

- арт. 499720 заявлено 0,50 дол. США за штуку, визначена на рівні 1,7 дол. США за штуку, загальна кількість 576 шт., загальна митна вартість може становити 979,2 дол. США -7823,71 грн. (митна вартість визначена декларантом - 2301,09 грн.);

- арт. 499531 заявлено 0,89 дол. США за штуку, визначена на рівні 1,7 дол. США за штуку, загальна кількість 288 шт., загальна митна вартість може становити 489,6 дол. США -3911,86 грн. (митна вартість визначена декларантом - 2047,97 грн.);

- товар №2, код товару 9603293000 згідно з УКТЗЕД, «щітки для волосся»за артикулами, країну походження яких виявлено Польща:

- арт. 485430 заявлено 0,35 дол. США за штуку, визначена на рівні 0,8 дол. США за штуку, загальна кількість 432 шт., загальна митна вартість може становити 345,6 дол. США -2761,31 грн. (митна вартість визначена декларантом - 1208,07 грн.);

- арт. 485179 заявлено 0,43 дол. США за штуку, визначена на рівні 0,8 дол. США за штуку, загальна кількість 288 шт., загальна митна вартість може становити 230,4 дол. США -1840,87 грн. (митна вартість визначена декларантом - 989,47 грн.);

- арт. 485169 заявлено 0,3 дол. США за штуку, визначена на рівні 0,8 дол. США за штуку, загальна кількість 288 шт., загальна митна вартість може становити 230,4 дол. США -1840,87 грн. (митна вартість визначена декларантом - 690,33 грн.);

- арт. 400084 заявлено 0,81 дол. США за штуку, визначена на рівні 1,09 дол. США за штуку, загальна кількість 100 шт., загальна митна вартість може становити 109 дол. США -870,90 грн. (митна вартість визначена декларантом - 647,18 грн.);

- товар №92, код товару 8510200000 згідно з УКТЗЕД, «машинка для підстригання бакенбардів»та «тример на батарейках для видалення волосся»за артикулами, країну походження яких виявлено Франція:

- арт. 951075 заявлено 2,95 дол. США за штуку, визначена на рівні 5,91 дол. США за штуку, загальна кількість 600 шт., загальна митна вартість може становити 3546 дол. США -28332,19 грн. (митна вартість визначена декларантом - 14142,12 грн.);

- арт. 951076 заявлено 3,38 дол. США за штуку, визначена на рівні 4,4 дол. США за штуку, загальна кількість 2 шт., загальна митна вартість може становити 8,8 дол. США - 70,31 грн. (митна вартість визначена декларантом - 54,01 грн.).

Таким чином, як вказано митними органами у протоколі від 21.06.2012 року, визначена декларантом митна вартість зазначених товарів у сумі 44 332,75 грн. менша, ніж митна вартість товарів що визначена митницею у сумі 129 195,08 грн. (16169,80 доларів США за курсом Нацбанку на 04.05.2012 року - 1 дол. США -7,9899 грн.).

При цьому, необхідно було б сплатити митних платежів у сумі 35294,87 грн., а декларантом сплачено -12378,28 грн., тому різниця митних платежів як недобори платежів складає 22916,59 грн.

В протоколі зазначено, що процедура декларування встановлена ст. 257 МК України (введеного вдію з 01.06.2012 року), зокрема:

- пункт 1, декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, ... необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення;

- пункт 6, умови та порядок декларування, перелік відомостей, необхідних для здійснення митного контролю та митного оформлення, визначаються цим Кодексом. Положення про митні декларації та форми цих декларацій затверджуються Кабінетом Міністрів України (постанова від 21.05.2012 року № 450);

- пункт 8, митне оформлення товарів здійснюється митними органами на підставі митної декларації, до якої декларантом залежно від митних формальностей, установлених цим Кодексом для митних режимів, та заявленої мети переміщення вносяться такі відомості, у тому числі у вигляді кодів:

5) відомості про товари:

а) найменування;

б) звичайний торговельний опис, що дає змогу ідентифікувати та класифікувати товар;

в) торговельна марка та виробник товарів (за наявності у товаросупровідних та комерційних документах);

ґ) найменування країни походження товарів (за наявності);

ж) митна вартість товарів та метод її визначення.

Тобто, під час митного контролю встановлено незаявлення за встановленою формою точних та достовірних відомостей про країну походження та виробництва товарів, їх митну вартість.

Відповідно до п. 8 ст. 264 МК України, що регулює порядок прийняття митної декларації, з моменту прийняття митним органом митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.

Статтею 266 МК України визначені обов'язки, права та відповідальність декларанта та уповноваженої ним особи, відповідно до яких, декларант зобов'язаний здійснити декларування товарів відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом, у випадках, визначених Митним кодексом України та Податковим кодексом України, сплатити митні платежі або забезпечити їх сплату.

Крім того вказують, що перед подачею митної декларації декларант має право з дозволу митного органу здійснювати фізичний огляд товарів з метою перевірки їх відповідності опису (відомостям), зазначеному у товаросупровідних документах (п. 2 ст. 266 МК).

У разі самостійного декларування товарів декларантом передбачену Митним кодексом України відповідальність за вчинення порушення митних правил у повному обсязі несе декларант (п. 4 ст. 266).

Особа, уповноважена на декларування товарів від імені декларанта, має такі самі обов'язки, права і несе таку саму відповідальність, що й декларант (пункт 5 статті 266).

В протоколі посилаються на те, що незважаючи на значну кількість товарів (за декларацією 104) та велику кількість його асортименту (артикулів), а також на те, що дана поставка є першою за договором № 22.03/12 від 22.03.2012 року між компанією «Інтер-Віон С.А.»(Польща) та ТОВ «ВП Трейд», ОСОБА_2 не скористалась правом, наданим ст. 266 МК України, а саме перед подачею митної декларації здійснити фізичний огляд товарів з метою перевірки їх відповідності опису (відомостям).

Відповідно до ст.ст. 268, 460 Митного кодексу України допущення у митній декларації помилок, які не призвели до неправомірного звільнення від сплати митних платежів або зменшення їх розміру, до незабезпечення дотримання заходів тарифного та/або нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності, не тягне за собою санкцій, передбачених Митним кодексом України (адміністративної відповідальності) та іншими законодавчими актами України.

Проте, заявлення ОСОБА_2 у митній декларації неточних та недостовірних відомостей про товари не може вважатися помилкою, тому що за наслідками таких дій неправильно визначена митна вартість товарів та зменшений розмір сплати митних платежів. Загальна митна вартість предметів порушення митних правил становить 129195,08 грн.

Таким чином, вважають, що в діях посадової особи підприємства «Една Груп Україна»- ОСОБА_2 наявні ознаки порушення митних правил, передбачених ст. 472 МК України, недекларування товарів, що переміщуються через митний кордон України, тобто незаявлення за встановленою формою точних та достовірних відомостей про країну походження, виробництва вищезазначених товарів, які підлягають обов'язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України.

ОСОБА_2 під час розгляду матеріалу просила звільнити її від відповідальності у повному обсязі та скасувати протокол про порушення митних правил № 0817/10000/12 від 21.06.2012 року, винесений головним інспектором оперативного відділу служби боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Київської регіональної митниці Кутасевичем В.А., на підставі відсутності у її діях ознак порушення митних правил та притягнення до відповідальності особи, яка не відповідала за правдивість документів та інформації, а також неправильного застосування митного законодавства.

Так, вказує, що вантаж, який належить ТОВ «ВП Трейд», було доставлено до Київської регіональної митниці 04.05.2012 року. На підставі укладеного договору № 09/02/2012 від 09.02.2012 року про надання послуг з декларування товарів і транспортних засобів між Замовником - ТОВ «ВП Трейд» та Виконавцем - ТОВ «Една Груп Україна», де вона працює на посаді митного брокера, нею було розпочато процедуру розмитнення зазначеного в протоколі вантажу, власником якого являється ТОВ «ВП Трейд».

08.05.2012 року під час здійснення митного контролю (огляду) товарів, заявлених за ВМД № 100190000/2012/373366, було встановлено, що вантаж згідно оглянутих місць являє собою товари для домашнього вжитку та манікюрні набори, а також встановлено невідповідність заявленому по деяким товарам.

З огляду встановлених під час митного контролю (огляду) відомостей про товари було розпочато перевірку сектором по контролю за правильністю визначення митної вартості товарів відділом митних платежів, яка закінчилась 19.06.2012 року, про що свідчать зазначені в протоколі результати перевірки.

Таким чином, враховуючи вище зазначене, а також п. 5 розділу Прикінцевих положень МК України, який вступив в дію з 01.06.2012 року, даний протокол щодо події, яка сталась, має розглядатися відповідно до норм Митного кодексу України, який діяв на момент виникнення порушення, тобто відповідно Митного кодексу України від 11.07.2002 року.

Також в протоколі наявна, на її думку, розбіжність з сумою збільшення митних платежів за рішенням, отриманим від відділу тарифів. Відділом служби боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Київської регіональної митниці по результатам невідповідності по деяким товарам був зроблений запит у сектор по контролю за правильністю визначення митної вартості товарів відділом митних платежів. В рішенні, отриманому по результатам перевірки сектором по контролю за правильністю визначення митної вартості товарів № 100000003/2012/0124996/2 від 13.06.2012 року, визначене збільшення митної вартості по 27, 77 и 92 товару та суму 2324,46 грн., що не відповідає змісту протоколу, в якому відображено збільшення митних платежів по 1, 2 та 92 товарам декларації на суму 22916,59 грн.

Крім того, відповідно до ч. 1, 2 ст. 264 МК України (від 11.07.2002 року) заявлена декларантом митна вартість товарів і подані ним відомості про її визначення повинні базуватися на об'єктивних, документально підтверджених даних, що піддаються обчисленню. У разі потреби у підтвердженні заявленої митної вартості товарів декларант зобов'язаний подати митному органу необхідні для цього відомості та забезпечити можливість їх перевірки відповідно до порядку, що встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Вважає, що нею було це зроблено, а також надані всі відомості, які підтверджували вартість товару, а саме інвойс, зовнішньоекономічний контракт, платіжне доручення про 100% передоплату за товар, експортна декларація країни відправника.

Відповідно до п. 41 ст. 1 МК України, уповноважена особа - особа, яка на підставі договору або належно оформленого доручення, виданого власником товарів і транспортних засобів, наділена правом вчиняти дії, пов'язані з пред'явленням цих товарів і транспортних засобів митним органам для митного контролю та митного оформлення при переміщенні їх через митний кордон України, або іншим чином розпоряджатися зазначеними товарами і транспортними засобами.

Згідно з п. 1 ст. 87 МК України декларантами можуть бути підприємства або громадяни, яким належать товари і транспортні засоби, що перемішуються через митний кордон України, або уповноважені ними митні брокери (посередники).

Зауважує, що розмитнення товару здійснювалось нею як уповноваженою особою на підставі договору, тобто на підставі наданих документів та згідно з наданою інформацією Замовником відповідно до п. 2.2.2. та 2.2.4. Договору, де зазначено, що Замовник зобов'язаний своєчасно (до прибуття вантажу на митну територію України) передавати Виконавцю необхідні оригінали та фотокопії документів, які необхідні для митного оформлення вантажу та представлення інтересів Замовника при виконанні комплексу юридичних дій, направлених на надання послуг по митному оформленню вантажу, а також інших операцій пов'язаних з зовнішньоекономічною діяльністю, а також надавати Виконавцю всі документи, які містять необхідну інформацію про характер, властивості, кількістю та якісні характеристики вантажу.

Отже, посилається, що не мала на меті вести в оману митний орган, а також занизити митну вартість товару та зменшити розмір сплати митних платежів, т. я. нею здійснювались дії по митному оформленню вантажу як уповноваженою особою від імені Замовника виключно на підставі наданих документів та інформації Замовником компанії ТОВ «ВП Трейд», які отримували всю необхідну інформацію від відправника компанії «Інтер-Віон С.А.»Польща.

Щодо фізичного огляду товару з метою перевірки відомостей зазначених у документах отриманих від відправника, його не було здійснено в зв'язку з тим, розбіжностей в документах не було, машина приїхала під митними пломбами та не було підстав не довіряти інформації, отриманої від Замовника, так як це був не перший раз, коли компанія ТОВ «ЕДНА ГРУП Україна»надавала послуги по митному оформленню компанії ТОВ «ВП Трейд».

Крім того, відповідно до ст. 88 МК України (від 11.07.2002 року) в обов'язки декларанта не входить здійснення фізичного огляду товарів з метою перевірки їх відповідності опису (відомостям) зазначених у товаросупровідних документах.

Що стосується ст. 266 Митного кодексу України (який вступив в дію з 01.06.2012 року), де йдеться мова про право декларанта з дозволу митного органу здійснювати фізичний огляд товарів з метою перевірки їх відповідності опису (відомостям) зазначених у товаросупровідних документах, то також про обов'язок декларанта мова не йде. В даному випадку, повинні бути підстави для здійснення огляду товару та дозвіл митного органу на здійснення огляду товару. Тому вважає посилання інспектора щодо неналежного виконання нею обов'язків як уповноваженою особою декларанта безпідставними.

Враховуючи викладене, вважає що інспектор оперативного відділу служби боротьби з контрабандою та порушення митних правил не в повному обсязі з'ясував обставини справи, що призвело до неправильного застосування норм МК України (який вступив в силу з 01.06.2012 року), як наслідок притягнення до відповідальності особи не за належним законом, а також особи, яка не є власником вантажу (товару), покладення на неї відповідальності, яка виникла не з її вини, а також застосування та покладення адміністративної відповідальності не до тієї особи та в значно більшому розмірі, а ніж передбачено МК України від 11.07.2002 року.

За викладених обставин вважає, що адміністративна відповідальність має бути покладена на Відправника, тобто компанії «Інтер-Віон С.А»Польща, яка не надало повної, точної та достовірної інформації та документів через утримувача вантажу ТОВ «ВП ТРЕЙД», що призвели до неправильного визначення країни походження товару та його митної вартості і, як наслідок, зменшення розміру сплати митних платежів.

Заслухавши пояснення представника Київської регіональної митниці Келеберденко В.В., особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, ОСОБА_2 та її представника ОСОБА_3, висновок прокурора Алексєєва В.В., суд дійшов наступних висновків.

21 червня 2012 року головним інспектором оперативного відділу служби боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Київської регіональної митниці Кутасевичем В.А. на ОСОБА_2 було складено протокол про порушення митних правил № 0817/10000/12 щодо порушення митних правил передбачених ст. 472 Митного кодексу України (який вступив в силу з 01.06.2012 року).

Диспозиція зазначеної норми передбачає вчинення дій, спрямованих на недекларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення, що переміщуються через митний кордон України, тобто незаявлення за встановленою формою точних та достовірних відомостей (наявність, найменування або назва, кількість тощо) про товари, транспортні засоби комерційного призначення, які підлягають обов'язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України, - тягне за собою накладення штрафу у розмірі ста відсотків вартості цих товарів, транспортних засобів з конфіскацію зазначених товарів, транспортних засобів.

Разом з тим, Митним кодексом України, який діяв на момент вчинення правопорушення, за дії ОСОБА_2, які викладені в протоколі про порушення нею митних правил та містили ознаки правопорушення, відповідальність була передбачена ст. 340.

Диспозиція останньої передбачала недекларування товарів, транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України, тобто незаявлення за встановленою формою точних відомостей (наявність, найменування або назва, кількість тощо) про товари, транспортні засоби, які підлягають обов'язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України, - тягне за собою накладення штрафу на громадян у розмірі від ста до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або конфіскацію цих товарів, транспортних засобів, а на посадових осіб підприємств - від п'ятисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або конфіскацію цих товарів, транспортних засобів.

Таким чином, диспозиція вказаної норми включала об'єкт правопорушення - встановлений порядок декларування товарів, транспортних засобів, переміщуваних через митний кордон України, передбачений відповідними статтями МК, чинного на час події.

При цьому порядок декларування товарів та ТЗ, переміщуваних через митний кордон України, передбачений був главою 11, зокрема статтями 81-86, 89, 90 МК (від 11.07.2002 року), а перелік товарів, що підлягають обов'язковому декларуванню, установлюється МК і Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п. 5 розділу Прикінцевих положень Митного кодексу України (який вступив в силу з 01.06.2012 року), заходи з митного контролю та виконання митних формальностей, розпочаті та не завершені до дня набрання чинності цим Кодексом, завершуються в порядку та на умовах, які діяли станом на останній день місяця, що настає за місяцем, в якому опубліковано цей Кодекс.

За таких обставин ОСОБА_2 не могла дотримати в регульовані ст. 257, п. 8 ст. 264 МК України процедуру декларування та порядок прийняття митної декларації, виконати встановлені нормами ст. 266 МК України обов'язки та скористатись визначеними ними правами та нести відповідальність за їх порушення, оскільки на момент вчинення нею дій, які митними органами визначені як склад правопорушення, вказані норми не були чинними і тому дії ОСОБА_2 не можуть бути кваліфіковані за ст. 472 МК України (01.06.2012 року).

Відповідно до вимог ст. 245 КупАП завданням судді при розгляді справ про адміністративне правопорушення є своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.

Таким чином, за тих обставин, що Київською регіональною митницею вимоги закону не виконано, а саме надіслано матеріал з не належним чином оформленим протоколом, порушуються права особи, що притягається до адміністративної відповідальності, та унеможливлюється повний, всебічний розгляд справи та ухвалення законного рішення суду у відповідності до вимог ст.ст. 252, 280, 283 КупАП.

Отже, зважаючи на вище викладене, вважаю за необхідне направити справу до Київської регіональної митниці для проведення додаткової перевірки, в ході якої слід оформити протокол про порушення митних правил у відповідності до норм Прикінцевих та перехідних положень чинного Митного кодексу України та інших нормативно-правових актів, з урахуванням зауважень, викладених у мотивувальній частині постанови суду.

Керуючись Прикінцевими та перехідними положеннями МК України та на підставі ст. 527 МК України, суддя, -

П О С Т А Н О В И В :

Адміністративний матеріал про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_2 за ч.1 ст. 352 Митного кодексу України повернути до Київської регіональної митниці для проведення додаткової перевірки.

Надати термін для перевірки строком у 10 днів.

Постанова може бути оскаржена до Апеляційного суду м. Києва через Солом'янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня її проголошення.

Суддя:

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення17.07.2012
Оприлюднено01.11.2012
Номер документу26971150
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —2609/17098/12

Постанова від 17.07.2012

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Калініченко О. Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні