ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22 жовтня 2012 р. Справа № 2а/0470/8478/12 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі судді Озерянської С.І. , розглянувши в порядку скороченого провадження у м. Дніпропетровську адміністративну справу за позовом Дніпропетровського транспортного прокурора в інтересах держави в особі Територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Дніпропетровській області до Товариства з обмеженою відповідальністю ТК "АВТОМИР" про стягнення адміністративно-господарських санкцій , -
ВСТАНОВИВ :
Дніпропетровський транспортний прокурор в інтересах держави в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті звернувся з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Транспортна компанія «Автомир» про стягнення адміністративно-господарських санкції у розмірі 1700,00 грн.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідачем були порушені вимоги чинного законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення діяльності щодо надання послуг з перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом без оформлення необхідних документів, а саме: неоформлена індивідуальна контрольна книжка водія, чим порушено ст. 48 Закону України «Про автомобільний транспорт».
Просить суд стягнути з відповідача на користь Державного бюджету України адміністративно-господарський штраф за порушення вимог чинного законодавства України про автомобільний транспорт на підставі постанови про застосування фінансових санкцій № 131382 від 12.04.2012 року в сумі 1700,00 грн.
Відповідно до ст.183-2 Кодексу адміністративного судочинства України позов прийнято до розгляду в скороченому провадженні та ухвалою суду відповідачу запропоновано у 10-денний строк з дня отримання ухвали про відкриття надати до суду заперечення на позов або заяву про визнання позову.
Відповідач у встановлений судом строк не надав до суду заперечень на позов чи заяви про визнання позову. Про відкриття провадження у справі та про розгляд її у скороченому провадженні повідомлений належним чином, відповідно до вимог ст. 35 Кодексу адміністративного судочинства України, за адресою вказаною в витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
Відповідно до ч. 4 ст. 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України суддя розглядає справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши письмові докази, дослідивши чинне законодавство, суд вважає, що адміністративний позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
Як вбачається з матеріалів справи, юридична особа Товариство з обмеженою відповідальністю «Транспортна компанія «Автомир» (Код ЄДРПОУ 35934967) зареєстровано 06.06.2008 року виконавчим комітетом Дніпропетровської міської ради.
19.03.2012 року згідно з актом № 036966 позивачем було проведено перевірку додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, під час якої було виявлено порушення: надання послуг з перевезення вантажів без оформлення документів, визначених у ст.48 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме: не оформлена індивідуальна контрольна книжка водія.
12.04.2012 року начальником територіального управління Головавтотрансінспекції у Дніпропетровській області Бузяковим Р.М. винесено Постанову про застосування фінансових санкцій № 131382, якою до Товариства з обмеженою відповідальністю «Транспортна компанія «Автомир» застосовано фінансові санкції у розмірі 1700,00 грн. за порушення ним вимог Закону України «Про автомобільний транспорт».
Матеріалами справи підтверджено, що постанова про застосування фінансових санкцій №131382 від 12.04.2012 року була направлена на адресу відповідача за адресою, вказаною у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців але повернуто поштою на адресу інспекції, що підтверджується відміткою на поштовому повідомлені про вручення.
Товариством з обмеженою відповідальністю «Транспортна компанія «Автомир» штраф до Державного бюджету у добровільному порядку не сплачується.
Відповідно до ст. 6 Закону України «Про автомобільний транспорт», центральний орган виконавчої влади з питань автомобільного транспорту забезпечує проведення державної політики на автомобільному транспорті через урядові органи державного управління на автомобільному транспорті, службу міжнародних автомобільних перевезень та місцеві органи виконавчої влади і органи місцевого самоврядування. У складі центрального органу виконавчої влади з питань автомобільного транспорту функціонують: урядовий орган державного управління з питань регулювання діяльності автомобільного транспорту; урядовий орган державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті.
Згідно п. 1 Положення про Головну держану інспекцію на автомобільному транспорті, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 08.09.2004 року № 1190 «Про утворення Головної державної інспекції на автомобільному транспорті», головна державна інспекція на автомобільному транспорті України є урядовим органом державного управління, що діє у складі Міністерства транспорту і зв'язку України і йому підпорядковується.
Відповідно до п. 4 Положення про територіальні органи Головної державної інспекції на автомобільному транспорті основними завданнями її територіальних управлінь, наряду з іншим, є здійснення державного контролю за дотриманням суб'єктами господарювання усіх форм власності нормативно-правових актів, стандартів і норм перевезення вантажів і пасажирів автомобільним транспортом загального користування.
Згідно із п. 5 цього Положення, територіальні управління, відповідно до покладених на них завдань у відповідному регіоні, здійснюють державний контроль за виконанням суб'єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері автомобільного транспорту загального користування, правил перевезення пасажирів і вантажів, дотримання вимог нормативно-правових актів, стандартів і норм, що регулюють перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом.
Відповідно до п. 20, 21, 23 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті затвердженому Постановою КМУ від 08.11.2006 року №1567, при виявленні при перевірці порушень вимог чинного законодавства України про автомобільний транспорт, складаються акти реагування.
На підставі п.п. 26, 27 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті», справа про виявлене порушення розглядається керівником органу державного контролю. Керівник органу державного контролю за наявності підстав виносить постанову про застосування до суб'єкта господарювання фінансових санкцій.
Згідно п. 29 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті копія постанови видається не пізніше ніж протягом трьох днів після її винесення уповноваженій особі суб'єкта господарювання під розписку чи надсилається рекомендованим листом із повідомленням.
Відповідно до п. 28 Порядку фінансова санкція повинна бути перерахована суб'єктом господарювання на зазначений у постанові рахунок не пізніше ніж протягом п'ятнадцяти днів після отримання ним копії постанови про застосування фінансових санкцій, про що повідомляється орган державного контролю, посадовою особою якого винесено відповідну постанову.
З урахуванням вищезазначених обставин справи, враховуючи факт несплати відповідачем суми боргу, суд дійшов висновку, що позовні вимоги обґрунтовані, тому позов підлягає задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись статтями 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Дніпропетровського транспортного прокурора в інтересах держави в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті до Товариства з обмеженою відповідальністю «Транспортна компанія «Автомир» про стягнення адміністративно-господарських санкцій - задовольнити.
Стягнути з ТОВ ТК «Автомир» до державного бюджету України (р/р 31118106700002, МФО 805012, ЗКПО 37988155, код штрафу 21081100, ГУДКСУ у Дніпропетровській області) накладений на нього адміністративно-господарський штраф за порушення ним вимог чинного законодавства України про автомобільний транспорт по постанові про застосування фінансових санкцій № 131382 від 12.04.2012 р., в сумі 1700 гривень.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги в порядку та у строки, встановлені ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова набирає законної сили в порядку та в строки, передбачені ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя С.І. Озерянська
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.11.2012 |
Оприлюднено | 07.11.2012 |
Номер документу | 27125735 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Озерянська Светлана Іванівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Озерянська Светлана Іванівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні