Постанова
від 15.10.2012 по справі 2а-3650/10/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

2а-3650/10/2670   ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И м. Київ  15 жовтня 2012 року                      № 2а-3650/10/2670 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Федорчука А.Б. розглянувши адміністративну справу в письмовому провадженні за позовом Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПА України в м. Києві до Товариства з обмеженою відповідальністю «Триес і К» простягнення фінансових санкцій 13 154,00 грн.   На підставі ч. 6 ст. 128 КАС України, Суд розглядає справу у письмовому провадженні. ОБСТАВИНИ СПРАВИ: Регіональне управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПА України в м. Києві звернулося з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Триес і К» про стягнення фінансових санкцій 13 154,00 грн. Позовні вимоги обґрунтовано тим, що до Відповідача було застосовані фінансові санкції у зв'язку з тим, що місце зберігання алкоголю не внесене до Єдиного державного реєстру місць зберігання алкогольних напоїв. Відповідач проти позовних вимог заперечував, в обґрунтування заперечень зазначає, що не погоджується з застосуванням до нього фінансових санкцій та ним подано адміністративний позов про скасування рішення про застосування фінансових санкцій. У відповідності до ч. 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта. Розглянувши подані сторонами документи і матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд м. Києва, - ВСТАНОВИВ: Регіональним управлінням Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПА України у м. Києві за результатами перевірки господарської одиниці ТОВ «Триес і К»кафе за адресою м. Київ, вул. Червоноармійська, 138, було складено Акт перевірки від 25.01.2010, яким встановлено порушення ч.30 ст.15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів»внаслідок зберігання алкогольних виробів в місцях, не внесених до Єдиного державного реєстру. На підставі Акту перевірки 01.02.2010р. було винесено рішення про застосування фінансових санкцій №261483/32-330/0707, яким до позивача відповідно до п. 10 ст. 17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів»у звязку з порушенням ч. 30 ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів»були застосовані фінансові санкції на загальну суму 13154,00грн. За змістом ч. 30 ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів»зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів здійснюється в місцях зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів, внесених до Єдиного реєстру, незалежно від того, кому належить таке місце зберігання, або того, за заявою якого суб'єкта господарювання таке місце зберігання було внесено до Єдиного реєстру. Відповідно до абз. 10 ч. 2 ст.17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів»до суб'єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів, зокрема, у разі зберігання спирту, або алкогольних напоїв, або тютюнових виробів у місцях зберігання, не внесених до Єдиного реєстру, у розмірі 100 відсотків вартості товару, який знаходиться в такому місці зберігання, але не менше 1700 гривень. Водночас, за змістом ст. 1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів»місцем зберігання є місце, яке використовується для зберігання спирту, або приміщення, яке використовується для зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів, відомості про місцезнаходження якого внесені до Єдиного державного реєстру місць зберігання, тоді як місце торгівлі це місце реалізації товарів, у тому числі на розлив, в одному торговому приміщенні (будівлі) за місцем його фактичного розташування, для тютюнових виробів - без обмеження площі, для алкогольних напоїв - торговельною площею не менше 20 кв. м, обладнане електронними контрольно-касовими апаратами (незалежно від їх кількості) або де є товарно-касові книги (незалежно від їх кількості), в яких фіксується виручка від продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів незалежно від того, чи оформляється через них продаж інших товарів. Не погоджуючись з винесенним рішенням про застосування фінансових санкцій Відповідачем було подано до Окружного адміністративного суду міста Києва позов про скасувати рішення Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПА України у м. Києві про застосування фінансових санкцій №261483/32-330/0707 від 01.02.2010. Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 11.08.2010 року позовні вимоги задоволено повністю та скасовано рішення Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміністрації України у м. Києві про застосування фінансових санкцій №261483/32-330/0707 від 01.02.2010. Проте, Постановою Київського апеляційного адміністративного суду від 16.12.2010 р. було апеляційну скаргу Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміністрації України у м. Києві на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 11.08.2010 року у справі за адміністративним позовом ТОВ «Триес і К»до Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміністрації України у м. Києві про скасування рішення про застосування фінансових санкцій задоволено. Постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 11.08.2010 року скасовано та постановлине нове. Позовні вимоги ТОВ «Триес і К»до Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміністрації України у м. Києві про скасування рішення про застосування фінансових санкцій залишити без задоволення. У відповідності до вимог, ч.1 ст. 72 КАС України, обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній,  цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини. Враховуючи, що у відповідності до вимог ст. 254 КАС України Постанова Київського апеляційного адміністративного суду від 16.12.2010 р. набрала законної сили, то рішення про застосування штрафних санкцій №261483/32-330/0707 від 01.02.2010. винесене Регіональним управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміністрації України у м. Києві є дійсним, а отже позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі. Згідно з вимогами статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. Доказів сплати зазначеної суми станом на день розгляду спору суду не надано. Враховуючи всі наведені обставини в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі. Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають. Керуючись статтями 69, 70, 71, 128 та 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, - П О С Т А Н О В И В: 1.  Адміністративний позов задовольнити повністю. 2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Триес і К» (м. Київ, вул. Боженка, 53, ідент. код 23712973) фінансові санкції в сумі 13 154,00  грн. (тринадцять тисяч сто п'ятдесят чотири гривні 00 коп.) шляхом перерахування на бюджетний рахунок одержувача № 31115106700002 у Голосіївському районі УДК у м. Києва, код  платежу 21081100, МФО 820019, Отримувач: РВДК у Голосіївському районі, код 26077879. Згідно ст.ст. 185-186 КАС України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Згідно ст. 254 КАС України Постанова, якщо інше не встановлено КАС України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. Суддя                                                                                                А.Б. Федорчук

Дата ухвалення рішення15.10.2012
Оприлюднено06.11.2012
Номер документу27237682
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3650/10/2670

Ухвала від 30.07.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 11.03.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 23.03.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 18.01.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 13.09.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Постанова від 15.10.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні