Харківський окружний адміністративний суд 61004 м. Харків вул. Мар'їнська, 18-Б-3 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Харків
23 жовтня 2012 р. № 2-а- 10709/12/2070
Харківський окружний адміністративний суд у складі
головуючого судді Лук'яненко М.О.,
при секретарі судового засідання Гайворонському В.С.,
за участю представників сторін:
позивача - Буренка А.І., Гусарової В.В.,
відповідача - Павленка О.М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Авангард-Строй" до Індустріальної міжрайонної державної податкової інспекції м. Харкова Харківської області Державної податкової служби про скасування податкового повідомлення-рішення, -
В С Т А Н О В И В:
Позивач звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовною заявою, в якій просить суд: скасувати податкове повідомлення - рішення від 11.06.2012 року №0000312210.
В обґрунтовування позову Позивач зазначив, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення Індустріальної міжрайонної державної податкової інспекції м. Харкова Харківської області Державної податкової служби з податку на додану вартість, прийняте відповідачем без достатніх правових підстав, з перевищенням ним своїх повноважень, а отже є повністю незаконним і підлягає скасуванню.
Представник позивача в судовому засіданні вимоги позову підтримав, просив задовольнити адміністративний позов у повному обсязі.
Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечував, зазначив, що порушення, встановлені в ході перевірки позивача, зафіксовані належним чином в акті перевірки, а оскаржуване податкове повідомлення-рішення прийняте на цілком законних підставах та відповідає чинному законодавству, у зв'язку із чим просить у задоволенні позову відмовити.
Вислухавши пояснення сторін, дослідивши матеріали справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок наявних у справі доказів у їх сукупності, суд дійшов наступного висновку.
Як юридична особа, ТОВ "Авангард-Строй" зареєстроване Виконавчим комітетом Харківської міської ради, згідно свідоцтва серії А01 №421514 (т. 1 а. с. 19).
Відповідно до довідки з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, Позивач займався такими видами діяльності за КВЕД: 45.21.1 будівництво будівель, 45.25.4 монтаж металевих конструкцій, 45.45.0 інші роботи з завершення будівництва, 51.19.0 посередництво в торгівлі товарами широкого асортименту, інші види оптової торгівлі (т. 1 а. с. 20).
Позивача взято на облік в органах податкової інспекції з 09.04.2002 року за реєстраційним номером 1141, згідно довідки №1141 від 09.04.2002 року (т. 1 а. с. 22).
ТОВ "Авангард-Строй" є платником податку на додану вартість, про що останньому було видано свідоцтво державного зразку №117879 (т. 1 а. с. 21).
Фахівцями податкової служби було проведено документальну невиїзну перевірку ТОВ "Авангард-Строй" (код ЄДРПОУ 31939610) з питання правильності нарахування та сплати податку на додану вартість при здійсненні фінансово - господарських взаємовідносин із ТОВ "Електроспецтех" (код платника 34689962), ТОВ "Тех - Агроремпоставка" (код платника 36457279), ТОВ "Промбуд - Монтажінвест" (код платника 36987611), ТОВ "Промтехноопт" (код платника 37092055) за період з 01.04.2010 року по 30.11.2011 року.
Результати перевірки оформлені актом №871/22-106/31939610 від 28.05.2012 року, яким зафіксовані порушення: п.п.7.2.4, п.п.7.2.6 п.7.2, п.п.7.4.1, 7.4.5 п.7.4 ст. 7 Закону України "Про податок на додану вартість" №168/97-ВР від 03.04.1997 року (із змінами та доповненнями), п.198.3, п.198.6 ст. 198 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI, в результаті чого занижено податок на додану вартість всього у сумі 175768 грн., у т. ч. квітень 2010 року у сумі 10939 грн., травень 2010 року у сумі 9430 грн., червень 2010 року у сумі 16306 грн., липень 2010 року у сумі 10427 грн., серпень 2010 року у сумі 10065 грн., вересень 2010 року у сумі 6051 грн., квітень 2011 року у сумі 45621 грн., травень 2011 року у сумі 17423 грн., червень 2011 року у сумі 13456 грн., липень 2011 року у сумі 24355 грн., вересень 2011 року у сумі 10657 грн., листопад 2011 року у сумі 1038 грн. (т. 1 а. с. 32-79).
На підставі вищевказаного акту перевірки податковим органом винесено податкове повідомлення -рішення №0000312210 від 11.06.2012 року на суму 200586,00 грн. грн., з яких: основний платіж +175768 грн., штрафні (фінансові) санкції - 24818 грн. (т. 1 а. с. 80).
Дослідивши зібрані по справі докази, суд зазначає наступне:
В перевіряємому періоді контрагентами Позивача були ТОВ "Електроспецтех" (код платника 34689962), ТОВ "Тех - Агроремпоставка" (код платника 36457279), ТОВ "Промбуд - Монтажінвест" (код платника 36987611), ТОВ "Промтехноопт" (код платника 37092055).
Судовим розглядом встановлено, що між ТОВ "Авангард-Строй" (Замовник) та ТОВ "Промбуд - Монтажінвест" (Підрядник) було укладено ряд договорів:
- договір №1 від 01.04.2011 року (т. 1 а. с. 240-241), за умовами якого замовник доручає, а Підрядник приймає на себе зобов'язання на виконання наступних видів робіт: роботи по ремонту покрівлі будівлі профілакторію для гаража п. борова, вул. Колхозна, 38 в Борівському РЕМ, вартість виконаних робіт по даному правочину визначена в договірній ціні (т. 1 а. с. 242).
Реальність виконання зобов'язань Позивачем по вищевказаному договору підтверджується документами бухгалтерського обліку: актом прийому виконаних робіт (т. 1 а. с. 243-248), актом прийому - передачі матеріалів від 06.04.2011 року (т. 1 а. с. 249), актом цільового використання матеріалів від 27.04.2011 року (т. 1 а. с. 250), локальним кошторисом (т. 2 а. с. 1-6), розрахунок (т. 2 а. с. 7-11), відомістю ресурсів (т. 2 а. с. 12-15), податковою накладною №130 від 27.04.2011 року на загальну суму 55389,01 грн., в т. ч. ПДВ - 9231,50 грн. (т. 2 а. с. 16).
- договір №2 від 01.04.2011 року (т. 2 а. с. 17-18), за умовами якого замовник доручає, а Підрядник приймає на себе зобов'язання на виконання наступних видів робіт: роботи по ремонту будівельної частини ЗТП-20, ЗТП-253, ЗТП-297 в Борівському РЕМ вул. Колхозна, 38 а, с. Борова, 63800, вартість виконаних робіт по даному правочину визначена в договірній ціні (т. 5 а. с. 70).
Реальність виконання зобов'язань Позивачем по вищевказаному договору підтверджується документами бухгалтерського обліку: довідкою про вартість виконаних робіт (т. 2 а. с. 19, т. 5 а. с. 68-69), актом прийому виконаних робіт (т. 2 а. с. 20-29), актом прийому - передачі матеріалів від 15.04.2011 року (т. 5 а. с. 72), актом цільового використання матеріалів від 15.04.2011 року (т. 5 а. с. 71), локальним кошторисом (т. 2 а. с. 30 - 41), розрахунок (т. 2 а. с. 45-48), відомістю ресурсів (т. 2 а. с. 42 - 44), податковою накладною №144 від 27.04.2011 року на загальну суму 72628,97 грн., в т. ч. ПДВ - 12104,83 грн. (т. 2 а. с. 49).
- договір №3 від 05.05.2011 року (т. 2 а. с. 50-51), за умовами якого замовник доручає, а Підрядник приймає на себе зобов'язання на виконання наступних видів робіт: роботи по ремонту будівельної частини ЗТП-469 (м. Балаклія, вул. Куйвишева, 7 А), РП-1 в Балаклейському РЕМ (им. Балаклея, вул. Маяковського, 1 А), вартість виконаних робіт по даному правочину визначена в договірній ціні (т. 2 а. с. 52).
Реальність виконання зобов'язань Позивачем по вищевказаному договору підтверджується документами бухгалтерського обліку: актом прийому виконаних робіт (т. 5 а. с. 81-89), актом прийому - передачі матеріалів від 12.05.2011 року (т. 2 а. с. 53), актом цільового використання матеріалів від 12.05.2011 року (т. 2 а. с. 54), локальним кошторисом (т. 2 а. с. 62-72), відомістю ресурсів (т. 2 а. с. 55-61), податковою накладною №255 від 31.05.2011 року на загальну суму 44960,83 грн., в т. ч. ПДВ - 7493,47 грн. (т. 2 а. с. 73).
- договір №4 від 05.05.2011 року (т. 2 а. с. 74-75), за умовами якого замовник доручає, а Підрядник приймає на себе зобов'язання на виконання наступних видів робіт: роботи по ремонту будівельної частини ЗТП-8 (м. Зміїв, вул. Бутовська, 1 А), ЗТП-32 (м. Зміїв, вул. Широнінців, 31 А), ЗТП-294 (м. Зміїв, Пролетарське шосе, 3Б), ЗТП-45 (м. Зміїв, вул. Радянська, 3 Б) в Зміївському РЕМ, вартість виконаних робіт по даному правочину визначена в договірній ціні (т. 2 а. с. 76).
Реальність виконання зобов'язань Позивачем по вищевказаному договору підтверджується документами бухгалтерського обліку: актом прийому виконаних робіт (т. 2 а. с. 81-93), актом прийому - передачі матеріалів від 09.06.2011 року, від 12.05.2011 року (т. 2 а. с. 77-78), актом цільового використання матеріалів від 12.05.2011 року, від 09.06.2011 року (т. 2 а. с. 79-80), локальним кошторисом (т. 2 а. с. 94-115), розрахунок (т. 2 а. с. 1191-24), відомістю ресурсів (т. 2 а. с. 116-118), податковою накладною №217 від 24.06.2011 року на загальну суму 11788,34 грн., в т. ч. ПДВ - 1964,72 грн., №188 від 30.05.2011 року на загальну суму 59578,84 грн., в т. ч. ПДВ - 9929,81 грн., (т. 2 а. с. 125-126).
- договір №5 від 05.06.2011 року (т. 2 а. с. 127-128), за умовами якого замовник доручає, а Підрядник приймає на себе зобов'язання на виконання наступних видів робіт: роботи по ремонту будівельної частини ЗТП-518 (м. Ізюм, вул. Петровського, 37 б), ЗТП-564 (м. Ізюм, вул. Соборна, 33 а), в Ізюмському РЕМ, вартість виконаних робіт по даному правочину визначена в договірній ціні (т. 2 а. с. 129).
Реальність виконання зобов'язань Позивачем по вищевказаному договору підтверджується документами бухгалтерського обліку: довідкою про вартість виконаних робіт (т. 2 а. с. 130), актом прийому виконаних робіт (т. 5 а. с. 90-94), актом прийому - передачі матеріалів від 09.06.2011 року (т. 2 а. с. 131), актом цільового використання матеріалів від 09.06.2011 року (т. 2 а. с. 132), локальним кошторисом (т. 2 а. с. 133-140), відомістю ресурсів (т. 2 а. с. 141-148), податковою накладною №225 від 24.06.2011 року на загальну суму 44357,08 грн., в т. ч. ПДВ - 7392,85 грн. (т. 2 а. с. 149).
- договір №6 від 11.07.2011 року (т. 2 а. с. 150-151), за умовами якого замовник доручає, а Підрядник приймає на себе зобов'язання на виконання наступних видів робіт: роботи по ремонту будівельної частини ЗТП-10/0,4 кВ №280 (м. Барвенкове, вул. 50 років Радянської України, 98/1), ТП-0330 (м. Барвенкове, вул. Леніна, 25/1), ТП-0261 (Барвенківський район, с. Никополь, вул. Мира, 81-а) в Барвенківьскому РЕМ, вартість виконаних робіт по даному правочину визначена в договірній ціні (т. 2 а. с. 152).
Реальність виконання зобов'язань Позивачем по вищевказаному договору підтверджується документами бухгалтерського обліку: актом прийому виконаних робіт (т. 2 а. с. 153-161), актом прийому - передачі матеріалів від 05.09.2011 року (т. 2 а. с. 168), актом цільового використання матеріалів від 05.09.2011 року (т. 2 а. с. 169), локальним кошторисом (т. 2 а. с. 162-166, 170-180), довідкою про вартість виконаних робіт (т. 2 а. с. 167), відомістю ресурсів (т. 2 а. с. 181-189), розрахунком (т. 2 а. с. 190-194), податковою накладною №268 від 28.07.2011 року на загальну суму 38900,00 грн., в т. ч. ПДВ - 6483,33 грн., №303 від 27.09.2011 року на загальну суму 27465,50 грн., в т. ч. ПДВ - 4577,58 грн. (т. 2 а. с. 195-196).
- договір №7 від 12.07.2011 року (т. 2 а. с. 197-198), за умовами якого замовник доручає, а Підрядник приймає на себе зобов'язання на виконання наступних видів робіт: роботи по ремонту будівельної частини ЗТП-443 (Красноградський район, с. Садове, вул. ім. І.Ф. Засядько), кіоск цегляний №351 (м. Красноград, вул. Московська, 45 (Профтехучилище)) в Красноградському РЕМ, вартість виконаних робіт по даному правочину визначена в договірній ціні (т. 2 а. с. 200).
Реальність виконання зобов'язань Позивачем по вищевказаному договору підтверджується документами бухгалтерського обліку: довідкою про вартість виконаних робіт (т. 2 а. с. 199), актом прийому виконаних робіт (т. 2 а. с. 201-208), актом прийому - передачі матеріалів від 05.09.2011 року (т. 2 а. с. 209), актом цільового використання матеріалів від 05.09.2011 року (т. 2 а. с. 210), локальним кошторисом (т. 2 а. с. 221-235), довідкою про вартість виконаних робіт (т. 2 а. с. 167), відомістю ресурсів (т. 2 а. с. 211-220), розрахунком (т. 2 а. с. 236-240), податковою накладною №287 від 26.09.2011 року на загальну суму 36478,33 грн., в т. ч. ПДВ - 6079,72 грн., №267 від 28.07.2011 року на загальну суму 34600,00 грн., в т. ч. ПДВ - 5766,67 грн. (т. 2 а. с. 241-242).
- договір №8 від 12.07.2011 року (т. 2 а. с. 243-244), за умовами якого замовник доручає, а Підрядник приймає на себе зобов'язання на виконання наступних видів робіт: роботи по ремонту будівельної частини ТП-0440 (Куп'янський район, с. Садове, вул. ім. І.Ф. Засядько), кіоск цегляний №351 (Куп'янський район, с. Грушівка), ТП-0410 (Куп'янський район, с. Благодатівка), ТП-707 (Куп'янський район, с. Ковшарівка) в Куп'янському РЕМ, вартість виконаних робіт по даному правочину визначена в договірній ціні (т. 2 а. с. 245).
Реальність виконання зобов'язань Позивачем по вищевказаному договору підтверджується документами бухгалтерського обліку: довідкою про вартість виконаних робіт (т. 2 а. с. 245-а), актом прийому виконаних робіт (т. 5 а. с. 95-97, т. 2 а. с. 245-г-250), актом прийому - передачі матеріалів від 15.07.2011 року (т. 2 а. с. 245-б), актом цільового використання матеріалів від 15.07.2011 року (т. 2 а. с. 245-в), локальним кошторисом (т. 3 а. с. 1-15), довідкою про вартість виконаних робіт (т. 2 а. с. 167), відомістю ресурсів (т. 3 а. с. 16-27), розрахунком (т. 3 а. с. 28-32), податковою накладною №262 від 28.07.2011 року на загальну суму 66556,64 грн., в т. ч. ПДВ - 11092,77 грн. (т. 3 а. с. 33).
Оплата за отримані послуги по вищевказаним правочинам здійснювалась в повному обсязі з поточного рахунку ТОВ "Авангард-Строй", що підтверджується залученими до матеріалів справи виписками з банку (т. 3 а. с. 34-40), платіжними дорученнями (т. 3 а. с. 41-51).
Крім того, судом вбачається, що між ТОВ "Авангард-Строй" (Покупець) та ТОВ "Промтехноопт" (Продавець) було укладено ряд договорів купівлі - продажу: №1 від 15.04.2011 року (т. 3 а. с. 52-54), №2 від 28.04.2011 року (т. 3 а. с. 57-59), №3 від 29.04.2011 року (т. 3 а. с. 62-64), №4 від 03.06.2011 року (т. 3 а. с. 67-69), №5 від 14.07.2011 року (т. 3 а. с. 72-74), №6 від 04.11.2011 року (т. 3 а. с. 77-79).
За умовами вищевказаних правочинів Продавець зобов'язується передати у власність товарно - матеріальні цінності, а Покупець зобов'язується прийняти та своєчасно сплатити за поставлений товар, кількість та найменування в Специфікаціях, які є невід'ємною частиною укладених правочинів (т. 5 а. с. 136-141).
Доказами виконання умов договорів купівлі - продажу є залучені до матеріалів справи документи первинного обліку: податкові накладні: №328 від 15.04.2011 року на загальну суму 89761,93 грн., в т. ч. ПДВ - 14960,32 грн., №510 від 28.04.2011 року на загальну суму 15936,00 грн., в т. ч. ПДВ - 2656,00 грн., №538 від 29.04.2011 року на загальну суму 40012,32 грн., в т. ч. ПДВ - 6668,72 грн., №287 від 07.06.2011 року на загальну суму 24587,70 грн., в т. ч. ПДВ - 4097,95 грн., №543 від 15.07.2011 року на загальну суму 6071,21 грн., в т. ч. ПДВ - 1011,87 грн., №230 від 07.11.2011 року на загальну суму 6226,04 грн., в т. ч. ПДВ - 1037,67 грн. (т. 3 а. с. 56, 61, 66, 71, 76, 81), видаткові накладні (т. 3 а. с. 55, 60, 65, 70, 75, 80).
Оплата за отримані послуги по вищевказаним правочинам здійснювалась в повному обсязі з поточного рахунку ТОВ "Авангард-Строй", що підтверджується залученими до матеріалів справи платіжними дорученнями (т. 3 а. с. 82-92).
Також, судом встановлено, між ТОВ "Авангард-Строй" (Покупець) та ТОВ "Тех-Агроремпоставка" (Продавець) було укладено ряд договорів купівлі - продажу: №1 від 05.0.5.2010 року (т. 3 а. с. 93-95), №2 від 07.05.2010 року (т. 3 а. с. 100-102), №3 від 07.06.2010 року (т. 3 а. с 105-107), №5 від 05.07.2010 року (т. 3 а. с. 110-112), №6 від 09.08.2010 року (т. 3 а. с. 116-118), №7 від 02.09.2010 року (т. 3 а. 121-123).
За умовами вищевказаних правочинів Продавець зобов'язується передати у власність товарно - матеріальні цінності, а Покупець зобов'язується прийняти та своєчасно сплатити за поставлений товар, кількість та найменування в Специфікаціях, які є невід'ємною частиною укладених правочинів (т. 5 а. с. 200-2006).
Доказами виконання умов договорів купівлі - продажу є залучені до матеріалів справи документи первинного обліку: податкові накладні: №1685 від 05.05.2010 року на загальну суму 24373,16 грн., в т. ч. ПДВ - 4062,19 грн., №1760 від 06.05.2010 року на загальну суму 20946,00 грн., в т. ч. ПДВ - 3491,00 грн., №1788 від 07.05.2011 року на загальну суму 5092,80 грн., в т. ч. ПДВ - 848,80 грн., №2464 від 07.06.2010 року на загальну суму 56875,20 грн., в т. ч. ПДВ - 9479,20 грн., №3161 від 05.07.2010 року на загальну суму 959,00 грн., в т. ч. ПДВ - 161,50 грн., №3210 від 05.07.2010 року на загальну суму 12843,00 грн., в т. ч. ПДВ - 2140,50 грн., №4030 від 11.08.2010 року на загальну суму 12771,52 грн., в т. ч. ПДВ - 2128,59 грн., №4603 від 03.09.2010 року на загальну суму 19068,77 грн., в т. ч. ПДВ - 3178,13 грн. (т. 3 а. с. 98-99, 104, 109, 114-115, 120, 125-126), видаткові накладні (т. 3 а. с.96-97, 103, 108, 113, 119, 124).
Оплата за отримані послуги по вищевказаним правочинам здійснювалась в повному обсязі з поточного рахунку ТОВ "Авангард-Строй", що підтверджується залученими до матеріалів справи виписками з банку (т. 3 а. с. 129-144).
Також, судовим розглядом вставлено, що між ТОВ "Авангард-Строй" (Замовник) та ТОВ "Електроспецтех" (Підрядник) було укладено ряд договорів: №1 від 22.04.2010 року (т. 3 а. с. 145-146), №2 від 22.04.2010 року (т. 3 а. с. 173-174), №3 від 02.06.2010 року (т. 3 а. с. 197-198), №4 від 02.07.2010 року (т. 3 а. с. 223-224), №5 від 02.08.2010 року (т. 4 а. с. 17-18), №6 від 02.08.2010 року (т. 4 а. с. 42-43), №7 від 02.09.2010 року (т. 4 а. с. 63-64), №8 від 02.09.2010 року (81-82).
За умовами даних правочинів замовник доручає, а Підрядник приймає на себе зобов'язання на виконання певних видів робіт, вартість виконаних робіт по даному правочину визначена в договірній ціні (т. 3 а. с. 147,175, 199, 225, т. 4 а. с. 19, 44, 65, 83).
Реальність виконання зобов'язань Позивачем по вищевказаним договорам підтверджується документами бухгалтерського обліку: довідкою про вартість виконаних робіт (т. 3 а. с. 148, 176, 200-201, 226, т. 4 а. с. 20, 45, 66, 84), актом прийому виконаних робіт (т. 3 а. с. 169-172, 178, 193-196-а, 211-222, т. 4 а. с. 7-16, 59-62, 79-80, т. 5 а. с. 98-104), актом прийому - передачі матеріалів (т. 3 а. с. 151, 203, 227, т. 4 а. с. 21), актом цільового використання матеріалів (т. 3 а. с. 150, 177, 202, 228, т. 4 а. с. 22, 54), локальним кошторисом (т. 3 а. с. 152-156, 179-183, 229-244, т. 4 а. с. 23-30, 46-50, 67-71, 85-90), відомістю ресурсів (т. 3 а. с. 157-160, 163-165, 184-189, 204-208, 245-250, т. 4 а. с. 1-5, 31-40, 51-53, 55-57, 72-77, 91-95), розрахунком (т. 3 а. с. 161-162, 190-191), податковою накладною: №380 від 26.04.2010 року на загальну суму 20632,00 грн., в т. ч. ПДВ - 3438,66 грн., №381 від 26.04.2010 року на загальну суму 45000,00 грн., в т. ч. ПДВ - 2500,00 грн., №645 від 25.06.2010 року на загальну суму 4939,67 грн., в т. ч. ПДВ - 823,28 грн., №516 від 31.05.2010 року на загальну суму 6170,48 грн., в т. ч. ПДВ - 1028,41 грн., №878 від 29.07.2010 року на загальну суму 10241,14 грн., в т. ч. ПДВ - 1706,86 грн., №642 від 25.06.2010 року на загальну суму 36020,24 грн., в т. ч. ПДВ - 6003,37 грн., №877 від 29.07.2010 року на загальну суму 38507,99 грн., в т. ч. ПДВ - 6418,00 грн., №1039 від 25.08.2010 року на загальну суму 34447,00 грн., в т. ч. ПДВ - 5741,17 грн., №1040 від 25.08.2010 року на загальну суму 13171,52 грн., в т. ч. ПДВ - 2195,25 грн., №1314 від 28.09.2010 року на загальну суму 6111,60 грн., в т. ч. ПДВ - 1018,60 грн., №1317 від 28.09.2010 року на загальну суму 11128,58 грн., в т. ч. ПДВ - 1854,76 грн. (т. 3 а. с. 166-168, 192, 209-210, т. 4 а. с. 6, 41, 58, 78, 98).
Оплата за отримані послуги по вищевказаним правочинам здійснювалась в повному обсязі з поточного рахунку ТОВ "Авангард-Строй", що підтверджується залученими до матеріалів справи виписками з банку (т. 4 а. с. 99, 109-116), платіжними дорученнями (т. 4 а. с. 100-108).
Доставка товару здійснювалась самовивозом шляхом складання товарно - транспортних накладних (т. 5 а. с. 47-61).
Крім того, з посадової інструкції Директора підприємства, судом вбачається, що останній зобов'язаний використовувати особистий транспорт для вирішення оперативних питань по забезпеченню господарської діяльності підприємства без отримання компенсації (т. 5 а. с. 192-194).
Згідно свідоцтва про реєстрацію ТЗ, директор підприємства є власником транспорту ВАЗ 21099 та причепу марки 1 ПТС-1,5, яким здійснювалась доставка товару по спірним правочинам (т. 5 а. с. 134, 195).
Проаналізувавши вищенаведені обставини, суд приходить до висновку, що позивачем доведено придбання у ТОВ "Електроспецтех" (код платника 34689962), ТОВ "Тех - Агроремпоставка" (код платника 36457279), ТОВ "Промбуд - Монтажінвест" (код платника 36987611), ТОВ "Промтехноопт" (код платника 37092055) товару та подальше використання його в своїй господарській діяльності, що підтверджується укладеними договорами підряду: №5/26/04 від 26.04.2011 року, №1/28/03 від 28.03.2011 року, №1/15/02 від 15.02.2011 року, №4/16/02 від 16.02.2011 року, №5/16/02 від 16.02.2011 року, №1/23/02 від 23.02.2011 року, №6/12/04 від 12.04.2011 року, №5/105 від 13.05.2011 року, №1/18/10 від 18.10.2011 року, №3/16/06 від 16.06.2011 року (т. 5 а. с. 142-191), локальними кошторисами (т. 4 а. с. 118-250, т. 1 а. с. 1-46).
Доказів того, що придбані товари не були використані в господарської діяльності ТОВ "Авангард-Строй", відповідачем у відповідності до вимог ст. 71 КАС України суду надано не було.
Оцінивши наявні в справі докази, суд відмічає, що сторонами не заперечується, а матеріалами справи додатково підтверджено факт виконання позивачем та контрагентом позивача зобов'язань за спірними правочинами. Копії витребуваних судом і долучених до матеріалів справи первинних і розрахункових документів не мають дефектів форми, змісту або походження, котрі в силу ст.9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", п.п.7.2.1 п.7.2, п.п.7.2.4 п.7.2 ст.7 Закону України "Про ПДВ", п.201 ст. 201 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI, п.2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку (затверджено наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995р. №88, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.06.1995р. за №168/704; далі за текстом -Положення №88) спричиняють втрату первинними документами юридичної сили і доказовості.
Порядок формування податкового кредиту унормований ст. 198 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI (із змінами та доповненнями).
Відповідно до п. 198.1 ст. 198. Податкового кодексу України, передбачено право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з:
а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг;
Пунктом 198.2 ст. 198 визначено, - датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше:
- дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг;
- дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.
Також, відповідно до п. 198.3 ст. 198 Податкового кодексу України, - податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з:
- придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку;
Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.
Відповідно до п. 198.6. ст. 198 ПК України, не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними або оформлені з порушенням вимог чи не підтверджені митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу).
Згідно ч.1, ч.2 ст.18 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін. Якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, є недостовірними і були внесені до нього, то третя особа може посилатися на них у спорі як на достовірні.
На час складання податкових накладних ТОВ "Електроспецтех", ТОВ "Тех - Агроремпоставка", ТОВ "Промбуд - Монтажінвест", ТОВ "Промтехноопт" рахувались в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України, були зареєстровані за адресами, вказаними на виданих податкових накладних, згідно довідок з ЄДРСР (т. 1 а. с. 133-218).
За таких обставин покупець не може нести відповідальність як за несплату податків продавцями та їх контрагентами, так і за можливу недостовірність відомостей про них, включених до Єдиного державного реєстру, за умови необізнаності покупця щодо такої.
Відповідно до п.п.7.4.1 п.7.4 ст.7 Закону України "Про Податок на додану вартість" податковий кредит звітного періоду визначається виходячи із договірної (контрактної) вартості товарів (послуг), але не вище рівня звичайних цін, у разі якщо договірна ціна на такі товари (послуги) відрізняється більше ніж на 20 відсотків від звичайної ціни на такі товари (послуги), та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 6.1 статті 6 та статтею 8-1 цього Закону, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій в необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання у виробництві та/або поставці товарів (послуг) для оподатковуваних операцій у межах господарської діяльності платника податку. Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари (послуги) та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду. Якщо у подальшому такі товари (послуги) починають використовуватися в операціях, які не є об'єктом оподаткування згідно зі статтею 3 цього Закону або звільняються від оподаткування згідно зі статтею 5 цього Закону, чи основні фонди переводяться до складу невиробничих фондів, то з метою оподаткування такі товари (послуги), основні фонди вважаються проданими за їх звичайною ціною у податковому періоді, на який припадає початок такого використання або переведення, але не нижче ціни їх придбання (виготовлення, будівництва, спорудження).
Враховуючи, що обґрунтованість та правомірність судження суб'єкта владних повноважень про нікчемність правочинів не знайшла свого підтвердження добутими судом по справі доказами, а інших фактичних мотивів суб'єктом владних повноважень в основу спірних рішень згідно з актом перевірки не покладено, суд дійшов до висновку про недоведеність факту порушення позивачем п.п.7.2.4, п.п.7.2.6 п.7.2, п.п.7.4.1, 7.4.5 п.7.4 ст. 7 Закону України "Про податок на додану вартість" №168/97-ВР від 03.04.1997 року (із змінами та доповненнями), п.198.3, п.198.6 ст. 198 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI.
Згідно з ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Враховуючи вищенаведене, суд вважає позов обґрунтованим, доведеним та таким, що підлягає задоволенню в повному обсязі.
Керуючись ст.ст. 8 і 19 Конституції України, ст.ст. 7-11, ч. 1 ст. 158, ст. 159, ч. ч. 1, 2 ст. 160, ст. 161, ч. 1 ст. 162, ст. 163 КАС України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю "Авангард-Строй" до Індустріальної міжрайонної державної податкової інспекції м. Харкова Харківської області Державної податкової служби про скасування податкового повідомлення-рішення - задовольнити в повному обсязі.
Скасувати податкове повідомлення - рішення від 11.06.2012 року №0000312210.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги у 10-денний строк з дня отримання копії постанови.
Постанова набирає законної сили у порядку, передбаченому ст. 254 КАС України.
Суддя М.О. Лук'яненко
Повний текст постанови виготовлено 30 жовтня 2012 року.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.10.2012 |
Оприлюднено | 08.11.2012 |
Номер документу | 27283294 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Лук'яненко М.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні