12/443-06-10066
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
"14" листопада 2006 р.Справа № 12/443-06-10066
За позовом Закрите акціонерне товариство "Херсонське обласне паливопостачальне підприємство "Херсоноблпаливо";
ддо відповідача Державне підприємство "Одеська залізниця" Товариство з обмеженою відповідальністю "Барс Інвест"
про стягнення 3625,44грн.
Суддя Юдова В.З.
Помічник судді Загороднюк Г.І.
Представники сторін:
Від позивача: не з'явився.
Від відповідача: ю/к Кірічек С.В., довіреність № 424 від 15.09.2005р.;
Від відповідача: не з'явився.
Суть спору: Про стягнення 3625 грн.44 коп., вартості вугілля внаслідок недостачі отриманого позивачем по залізничній накладній 48348335.
Позивач відсутній.
Представник Одеської залізниці позовні вимоги не визнав.
ТОВ «Барс-Інвест» у відзиві на позов за №75 від 26.10.2006р. позовні вимоги не визнані, вважає що по недостачі вугілля при транспортуванні відповідає Одеська залізниця.
Із матеріалів справи встановлено:
ТОВ «Барс Інвест»25.07.2006р. відвантажило 69,0тн. вугілля марки антрацит АС у вагоні 67383638 Сірогозському паливному складу позивача.
На попутній станції Миколаїв Одеської залізниці виявлені у вагоні поглиблення внаслідок чого складений акт загальної форми №3167 від 28.07.2006р.
Зліва по ходу поїзда над 1-2 люками маркування порушено, воронкоподібне поглиблення довжиною 3000 мм., шириною 2000мм., глибиною 1200 мм. Справа по ходу потягу маркування порушено, воронкоподібне поглиблення діаметром 1000 мм., глибиною 500мм., наявні сліди течі вантажу. Між хребтовою балкою та кришкою люка зазори 30мм.
Станція Миколаїв переваження вантажу не провела, вагон відправлений по призначенню.
Станція Каховка склала комерційний акт БК 015599/28 від 30.07.2006р. про недостачу вугілля 13000кг
При обстежені технічного стану вагону, складений технічний акт №12 від 30.07.2006 р. про деформацію з лівої сторони вагону кришок 1,2 люків, з правої сторони деформація кришки 3-го люка, деформація із слідами старої іржі, в місцях укріплення люків до хребтової балки кришки прогнуті, зазори до 30мм. Несправність виникла при тривалій експлуатації вагону. Можлива втрата вантажу.
Відповідно залізничної накладної відправник завантажив вугілля у вологому стані, нижче бортів вагону, на скільки мм. нижче проведено завантаження, у накладній відправник не указав. Вугілля завантажено у вагон механізмами відправника. При завантажені вагону відправник зобов'язаний перевірити вагон, при наявності деформацій кришок люків та зазорів відмовитись від завантаження дрібних фракцій вугілля у даний вагон.
У випадку навантаження у вагони вугілля дрібних фракцій, відправник зобов'язаний вжити додаткові заходи, тобто провести ущільнення вугілля катком, з метою забезпеченості збереженості вантажу.
Відправник не виконав вимоги Розділу 15 «Правил перевезення вантажів у вагонах відкритого типу»/ст. 32 Статуту залізниць України/.
Наявність поглиблень свідчать про виїмку вугілля при транспортуванні. Залізниця не надала до суду докази по якій причині утворились поглиблення .
На основі вищезазначеного наявна вина по недостачі вугілля як відправника так і залізниці., тому збитки від недостачі покладаються по 50% на відповідачів /ст. ,ст., 110, 111 Статуту залізниць України/, у сумі 1812 грн. 72 коп. на кожного відповідача.
Судові витрати покладаються по 50% на відповідачів (ст.ст. 44, 49 ГПК України).
Керуючись ст. 82 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
1.Позов задовольнити повністю.
Суддя Юдова В.З.
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 14.11.2006 |
Оприлюднено | 28.08.2007 |
Номер документу | 273727 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Юдова В.З.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні