Постанова
від 06.11.2012 по справі 2а-0770/2789/12
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Cправа № 2a-0770/2789/12

Рядок статзвітності № 10.1

Код 14

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 листопада 2012 року м. Ужгород

Суддя Закарпатського окружного адміністративного суду Скраль Т.В., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовною заявою Мукачівського міського центру зайнятості -робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття до ОСОБА_1 про стягнення податкового боргу, -

ВСТАНОВИВ:

10 вересня 2012 року Мукачівський міський центр зайнятості -робочий орган виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття звернувся до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовом до ОСОБА_1 про стягнення з ОСОБА_1 на користь Мукачівського міського центру зайнятості 4710 гривень 88 копійок виплачених як допомога по безробіттю в період перебування на обліку в Мукачівському міському центрі зайнятості як безробітна на р/р 37170974900003, ГУДКСУ в Закарпатській області, код 22110717, МФО 812016, код платежу 50040400.

19 жовтня 2012 року представник позивача Довбака А.В. надала суду клопотання про розгляд справи за її відсутності в порядку письмового провадження, позовні вимоги підтримує в повному обсязі та просить суд задовольнити їх шляхом стягнення 4710 гривень 88 копійок.

Відповідач в судове засідання 06 листопада 2012 року повторно не прибув, хоча належним чином був повідомлений про дату, час та місце судового засідання. Відповідач письмові заперечення суду не надав.

Відповідно до ч.4 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.

Відповідно до ч. 6 ст. 128 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Згідно до ч. 1 ст. 41 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Зважаючи на викладене, а саме: клопотання представника позивача про розгляд справи за його відсутності в порядку письмового провадження та неприбуття відповідача ОСОБА_1 в судове засідання 06.11.2012 року (що була повідомлена належним чином), суд вважає можливим продовжити розгляд даної справи в порядку письмового провадження, без фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу.

Розглянувши подані позивачем документи та матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.

Згідно з п. 1 ст. 12 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" виконавча дирекція Фонду є виконавчим органом правління Фонду, який забезпечує виконання рішень правління. Функції виконавчої дирекції Фонду покладаються на органи державної служби зайнятості. Директор Державного центру зайнятості центрального органу виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики та його заступники є відповідно керівником та заступниками виконавчої дирекції Фонду. Керівник виконавчої дирекції Фонду входить до складу правління Фонду з правом дорадчого голосу. Виконавча дирекція Фонду організовує виконання рішень правління Фонду та забезпечує дотримання законодавства України про страхування на випадок безробіття, діє від імені Фонду та підзвітна йому в межах та порядку, передбачених статутом Фонду.

Відповідно до статті 2 Закону України «Про зайнятість населення» від 1 березня 1991 року №803-XII безробітними визнаються працездатні громадяни працездатного віку, які через відсутність роботи не мають заробітку або інших передбачених законодавством доходів і зареєстровані у державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, готові та здатні приступити до підходящої роботи.

06 червня 2011 року ОСОБА_1 звернулася до Мукачівського міського центру зайнятості -робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття із заявою про надання статусу безробітного з виплатою допомоги по безробіттю (а.с. 9).

З 06.06.2011 року по 21 березня 2012 року громадянка ОСОБА_1 перебувала на обліку в Мукачівському міському центрі зайнятості - робочому органі виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, як безробітна. Під час отримання статусу безробітної підписувала заяву, де зазначала, що незареєстрована як суб'єкт підприємницької діяльності, трудовою діяльністю не займається, пенсію не отримує. А тому з 06.06.2011 року вказаній громадянці було призначено допомогу по безробіттю без урахування страхового стажу.

Статтею 1 Закону України «Про зайнятість населення» визначено, що зайнятість - це діяльність громадян, пов'язана із задоволенням особистих та суспільних потреб і така, що, як правило, приносить їм доход у грошовій або іншій формі.

З метою контролю за цільовим і ефективним використанням коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, відповідно до „Порядку розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплати матеріального забезпечення безробітним" Наказ Міністерства праці та соціальної політики України, Державної податкової адміністрації України від 13 лютого 2009 року № 60/62, Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 12 березня 2009 року за № 232/16248 на підставі даних трудового договору №07030800098 від 11.03.2008 року було підтверджено дані про те, що ОСОБА_1 під час реєстрації в Мукачівському міському центрі зайнятості та в період перебування в статусі безробітної з 06.06.2011 року по 21.03.2012 року перебувала в трудових відносинах з ПП ОСОБА_3 з 04.03.2008р. по 01.10.2011 року, що підтверджується копією трудового договору між працівником і фізичною особою (а.с. 10).

У зв'язку з виявленням факту подання недостовірних даних, що мало місце під час одержання допомоги по безробіттю, відповідно до п.5 п.п.5.5 абзацу 1 Порядку надання допомоги по безробіттю, у тому числі одноразової її виплати для організації безробітними підприємницької діяльності від 20.11.2000р. №307 виплата допомоги по безробіттю припиняється у разі: працевлаштування безробітного, зайняття підприємницькою чи іншою діяльністю, пов'язаною з одержанням доходу безпосередньо від цієї діяльності, виконання робіт (послуг) за цивільно-правовими угодами (з дня працевлаштування, державної реєстрації як суб'єкта підприємницької або іншої діяльності, виконання робіт (послуг) за цивільно-правовими угодами.

Частина 2 статті 36 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» покладає на застрахованих осіб, зареєстрованих в установленому порядку як безробітні, обов'язок своєчасно подавати відомості про обставини, що впливають на умови виплати їм забезпечення та надання соціальних послуг.

З 06.06.2011р. по 01.03.2012р. ОСОБА_1 отримала допомогу по безробіттю в сумі 4710 грн.88 коп., що підтверджується наявною в матеріалах справи копією Довідки про розрахунок боргу від 26.07.2012 року № 934 (а.с. 14).

Частиною 3 статті 36 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» передбачено, що сума виплаченого забезпечення та вартості наданих соціальних послуг застрахованій особі внаслідок умисного невиконання нею своїх обов'язків та зловживання ними стягується з цієї особи відповідно до законодавства України з моменту виникнення обставин, що впливають на умови виплати їй забезпечення та надання соціальних послуг.

Виходячи з вищенаведеного, суд вважає, що ОСОБА_1 зобов'язана повернути Мукачівському міському центру зайнятості незаконно отримані кошти (допомогу по безробіттю) в сумі 4 710 грн. 88 коп. (чотири тисячі сімсот десять гривень вісімдесят вісім копійок).

Статтею 39 вказаного Закону визначено, що спори, що виникають із правовідносин за цим Законом, вирішуються в судовому порядку.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги позивача підлягають задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до частини 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

З огляду на зазначене та керуючись Законом України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття», ст. ст. 19, 94, 104-106, 160, 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги Мукачівського міського центру зайнятості -робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття до ОСОБА_1 про стягнення податкового боргу задовольнити повністю.

Стягнути з ОСОБА_1 ( ідентифікаційний номер НОМЕР_1, АДРЕСА_1) на користь Мукачівського міського центру зайнятості 4 710 грн. 88 коп. (чотири тисячі сімсот десять гривень вісімдесят вісім копійок), виплачених як допомога по безробіттю в період перебування на обліку в Мукачівському міському центрі зайнятості як безробітна на р/р 37170974900003, ГУДКСУ в Закарпатській обл., код 22110717, МФО 812016, код платежу 50040400.

Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня її проголошення, а у разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Апеляційна скарга подається через Закарпатський окружний адміністративний суд з одночасним надсиланням її копії до суду апеляційної інстанції. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя Скраль Т.В.

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.11.2012
Оприлюднено14.11.2012
Номер документу27403347
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-0770/2789/12

Ухвала від 13.05.2014

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Сеник Р.П.

Постанова від 06.11.2012

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні