Ухвала
від 08.11.2012 по справі 38/5005/4859/2012
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

УКРАЇНА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

08.11.12р. Справа № 38/5005/4859/2012

Суддя господарського суду Дніпропетровської області Бондарєв Е.М.

при секретарі судового засідання Сизончик Н.В.

за участю представників сторін:

від кредитора - Мельник В.В., за довіреністю № 1728/08-21 від 20.02.2012 року

від боржника - не з'явився

розглянувши справу

за заявою управління Пенсійного фонду України в м. Павлограді та Павлоградському районі Дніпропетровської області, м. Павлоград Дніпропетровської області

до боржника приватного підприємства "Укрсиртрейд", м. Павлоград, вул. Карла Маркса, буд.90 (ЄДРПОУ 33588442)

про визнання банкрутом

ВСТАНОВИВ:

Провадження у справі про банкрутство приватного підприємства "Укрсиртрейд", м. Павлоград, вул. Карла Маркса, буд. 90, код ЄДРПОУ 33588442 порушено 06.06.12р. за заявою управління Пенсійного фонду України в м. Павлограді та Павлоградському районі Дніпропетровської області, м. Павлоград.

Підставою для звернення до суду із заявою про порушення провадження у справі вказано те, що боржник має перед кредитором заборгованість у розмірі 24 098 грн. 88 коп. яка не сплачена. Згідно листа Західно-Донбаської ОДПІ остання звітність до інспекції боржником надана 08.02.2011 року (за 2010 рік).

Постановою господарського суду Дніпропетровської області від 21.06.12р. боржника визнано банкрутом, відкрита ліквідаційна процедура у справі, призначено ліквідатора арбітражного керуючого Ткаченко Дениса Володимировича, ліцензія серія АВ № 397389 від 14.01.2009р. (49089, м. Дніпропетровськ, вул. Янгеля, 17, к. 112).

Відповідно до ст.4-1 Господарського процесуального кодексу України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

12.10.12р. на затвердження до господарського суду Дніпропетровської області надійшов звіт про проведену роботу з додатками від 11.10.12р. та ліквідаційний баланс ліквідатора.

Відповідно до вимог ч.ч. 1, 5 ст.52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (надалі - Закон) у разі, якщо громадянин-підприємець - боржник або керівні органи боржника - юридичної особи відсутні за її місцезнаходженням, або у разі ненадання боржником протягом року до органів державної податкової служби згідно із законодавством податкових декларацій, документів бухгалтерської звітності, а також за наявності інших ознак, що свідчать про відсутність підприємницької діяльності боржника, заява про порушення справи про банкрутство відсутнього боржника може бути подана кредитором незалежно від розміру його вимог до боржника та строку виконання зобов'язань. Ліквідатор письмово повідомляє про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом усіх відомих йому кредиторів відсутнього боржника, які в місячний строк з дня одержання повідомлення можуть направити ліквідатору заяви з вимогами до банкрута.

Отже, законодавством передбачено особливу процедуру встановлення всіх відомих ліквідатору кредиторів зі ст.52 Закону, яка є спеціальною по відношенню до загальних процедур банкрутства. До таких потенційних кредиторів належать органи податкової служби, фонди соціального страхування та їх повідомлення ліквідатором здійснюється шляхом надіслання письмових повідомлень таким кредиторам.

В результаті ліквідаційної процедури ліквідатором встановлена та підтверджена кредиторська заборгованість:

- Управління Пенсійного фонду України в м. Павлограді та Павлоградському районі Дніпропетровської області, м. Павлоград на суму 24 098,88 грн.;

- Західно-Донбаська об'єднана державна податкова інспекція Дніпропетровської області Державної податкової служби, м. Павлоград, Дніпропетровська область, на суму 6 010,65 грн.

Згідно довідок КП "Павлоградське міжміське бюро технічної інвентаризації" № 10964 від 13.07.12р., Павлоградського ВРЕР ДАІ підпорядкованого ГУМВС України в Дніпропетровській області № 6021/08-08 від 07.07.20142р., відділу Держкомзему у м. Павлоград Дніпропетровської області № 5440/01-14 від 10.09.2012 року, Інспекції Державного технічного нагляду Дніпропетровської обласної державної адміністрації № 1525-02-13 від 17.07.12р., за боржником нерухомого майна, автотранспортних засобів, сільськогосподарської техніки, земельних ділянок не зареєстровано.

На запити ліквідатора отримані відповіді Павлоградського міськрайонного центру зайнятості, Павлоградської міжрайонної виконавчої дирекції ДОВ Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, ВВД Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в місті Павлограді Дніпропетровської області, відділу держаної виконавчої служби Павлоградського міськрайонного управління юстиції про відсутність заборгованості банкрута та виконавчих проваджень на виконанні.

07.11.2012 року від Західно-Донбаської об'єднаної державної податкової інспекції Дніпропетровської області Державної податкової служби надійшло клопотання не затверджувати звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс до проведення податковою позапланової перевірки боржника та надання до суду доказів, які підтвердять факт проведення перевірки.

Слід зазначити, що відповідно до п. 78.1.7 ст. 78 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VІ, п. 6 ч. 6 ст. 11-1 Закону України "Про державну податкову службу" від 04.12.1990 р. № 509-ХІІ (із наступними змінами та доповненнями), п. 3 Указу Президента України "Про деякі заходи з дерегулювання підприємницької діяльності" від 23.07.1998 р. № 817/98 (із наступними змінами та доповненнями) документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з передбачених у п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України обставин, зокрема, якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи -підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків.

Відповідно до пункту 11.2 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України № 1588 від 09.12.2011 року (надалі -Порядок) у зв'язку з припиненням платника податків органи державної податкової служби розпочинають та проводять позапланову документальну перевірку, у разі одержання хоча б одного з таких документів (відомостей):

- заяви за ф. N 8-ОПП від платника податків, поданої згідно з пунктом 11.1 цього розділу;

- відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи;

- відомостей з Єдиного державного реєстру чи ЄДРПОУ, повідомлення органу державної реєстрації про закриття відокремленого підрозділу;

- судових рішень або відомостей з Єдиного державного реєстру, іншої інформації щодо прийняття судом рішень про порушення провадження у справі про банкрутство чи визнання банкрутом платника податків, порушення справи або прийняття рішення судом про припинення юридичної особи, визнання недійсною державної реєстрації чи установчих документів платника податків, зміну мети установи, реорганізацію платника податків.

Пунктом 11.3 Порядку передбачено, що у разі отримання документів згідно з пунктом 11.2 цього розділу та/або якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків, органом державної податкової служби приймається рішення про проведення (не проведення за підставами, встановленими підпунктами 11.3.2 та 11.3.3 цього пункту) документальної позапланової перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі.

Призначається та розпочинається перевірка у такі строки:

- протягом десяти робочих днів з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, у разі ліквідації юридичної особи за рішенням засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу;

- протягом місяця після одержання того документа, що надійшов до органу державної податкової служби першим, в інших випадках.

У Західно-Донбаської об'єднаної державної податкової інспекції Дніпропетровської області Державної податкової служби було достатньо часу для проведення перевірки боржника, а заявлені грошові вимоги Західно-Донбаської ОДПІ були розглянуті ліквідатором і включені до реєстру вимог кредиторів.

Таким чином, клопотання Західно-Донбаської об'єднаної державної податкової інспекції Дніпропетровської області Державної податкової служби про незатвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного бланасу у справі підлягає відхиленню.

В ліквідаційному балансі ліквідатором відображено активи банкрута та пасив, який виявлений в ліквідаційній процедурі.

Наданий реєстр вимог кредиторів, який підтверджує визнані грошові вимоги ліквідатором у справі.

Майна, грошових коштів та інших активів, що належить банкруту, не виявлено. У зв'язку з тим, що активів банкрута не виявлено, задоволення вимог кредиторів не відбувалось.

Згідно п.6 ст.31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Згідно п.2 ст.32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи-банкрута.

Розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, заслухавши у судовому засіданні представника ініціюючого кредитора суд знаходить достатньо підстав щодо затвердження ліквідаційного балансу та ліквідації юридичної особи-банкрута.

За результатами ліквідаційного балансу у банкрута відсутнє майно, тому слід прийняти рішення про ліквідацію юридичної особи банкрута.

Згідно п.6 ст.40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справі про банкрутство підлягає припиненню, якщо затверджено звіт ліквідатора у порядку, передбаченому ст.32 цього Закону.

Керуючись ст.86 Господарського процесуального кодексу України, ст.ст.22-32, п.6 ст.40, ст.52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд, -

УХВАЛИВ:

Клопотання Західно-Донбаської об'єднаної державної податкової інспекції Дніпропетровської області Державної податкової служби про незатвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу до проведення позапланової перевірки боржника - відхилити .

Затвердити ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора приватного підприємства "Укрсиртрейд", м. Павлоград, вул. Карла Маркса, буд. 90, код ЄДРПОУ 33588442.

Ліквідувати юридичну особу -приватне підприємство "Укрсиртрейд", вул. Карла Маркса, буд. 90, м. Павлоград, код ЄДРПОУ 33588442.

Згідно п.6 ст.31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вважати погашеними вимоги:

- управління Пенсійного фонду України в м. Павлограді та Павлоградському районі Дніпропетровської області, м. Павлоград на суму 24 098,88 грн.;

- Західно-Донбаська об'єднана державна податкова інспекція Дніпропетровської області Державної податкової служби, м. Павлоград, Дніпропетровська область, на суму 6 010,65 грн.

Припинити повноваження ліквідатора у справі № 38/5005/4859/2012 про банкрутство приватного підприємства "Укрсиртрейд", м. Павлоград арбітражного керуючого Ткаченко Дениса Володимировича, ліцензія серія АВ № 397389 від 14.01.2009р. (49089, м. Дніпропетровськ, вул. Янгеля, 17, к. 112).

Провадження у справі припинити.

Згідно п.2 ст.32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" копію цієї ухвали направити органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а також власнику (органу, уповноваженому управляти майном), органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрут

Суддя Е.М. Бондарєв

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення08.11.2012
Оприлюднено15.11.2012
Номер документу27438392
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —38/5005/4859/2012

Ухвала від 08.11.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Бондарєв Едуард Миколайович

Ухвала від 16.10.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Бондарєв Едуард Миколайович

Ухвала від 12.07.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Бондарєв Едуард Миколайович

Постанова від 21.06.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Бондарєв Едуард Миколайович

Ухвала від 06.06.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Бондарєв Едуард Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні