Постанова
від 30.10.2012 по справі 2а/0470/11865/12
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 жовтня 2012 р. Справа № 2а/0470/11865/12 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого суддіНіколайчук С.В. при секретаріБринза О.В. за участю: представників від позивача - представників від відповідача - Таран А.В., Оліфіренко Г.Ю.(дов. у справі); не з'явився (належ. повідом.); розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю "АДДКОС" до державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області Державної податкової служби про визнання протиправними дії та скасування рішення

ВСТАНОВИВ:

04.10.2012 року товариство з обмеженою відповідальністю "АДДКОС" (далі ТОВ"АДДКОС" ) подало адміністративний позов до державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області Державної податкової служби (далі ДПІ у Бабушкінському районі), в якому позивач просить визнати протиправними дії державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області щодо невизнання податкової декларації з податку на додану вартість за серпень 2012 року товариства з обмеженою відповідальністю "АДДКОС" як податкової; скасувати рішення державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області, зазначене у листі №23145/10/18-726 від 21.09.2012 року про надання податкової звітності, щодо невизнання податкової декларації з податку на додану вартість за серпень 2012 року товариства з обмеженою відповідальністю "АДДКОС" як податкової; зобов'язати державну податкову інспекцію у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області прийняти податкову декларацію з податку на додану вартість за серпень 2012 року товариства з обмеженою відповідальністю «АДДКОС» з урахуванням строків, встановлених п. 49.13 ст. 49 Податкового кодексу України; зобов'язати державну податкову інспекцію у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області поновити підключення товариства з обмеженою відповідальністю «АДДКОС» до системи подання податкових документів в електронному вигляді.

В обґрунтування заявлених вимог позивач зазначає, що ТОВ "АДДКОС" направило до ДПІ у Бабушкінському районі 13.09.12р. в електронній формі засобами електронного зв'язку належним чином оформлену та підписану у відповідності з вимогами Податкового кодексу України податкову декларацію з податку на додану вартість за серпень 2012 року, однак, не зважаючи на дотримання усіх вимог законодавства при складанні документа податкової звітності та його поданні до контролюючого органу, податковий орган в його прийнятті відмовив без достатніх для того правових підстав.

Ухвалою суду від 05.10.2012 року відкрито провадження у адміністративній справі №2а/0470/11865/12 та призначено її до розгляду на 16.10.12р..

Ухвалою суду від 16.10.2012 року витребувано від відповідача оригінал податкової декларації з податку на додану вартість за серпень 2012 року товариства з обмеженою відповідальністю «АДДКОС».

Судовий розгляд справи відкладено на 30.10.2012 року.

Представник позивача у судовому засіданні позов підтримав у повному обсязі, на задоволенні позовних вимог наполягав.

Відповідач, належним чином повідомлений про дату, час та місце засідання суду, в таке не з'явився, причин неприбуття не повідомив, заяви про розгляд справи за його відсутності не подав, заперечень та доказів на їх підтвердження на пропозицію суду не надав.

Особи, які беруть участь у справі, зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами і неухильно виконувати процесуальні обов'язки (ч.2 ст.49 КАС України).

Заслухавши присутнього представника позивача, розглянувши подані документи і матеріали справи, з'ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне:

товариство з обмеженою відповідальністю «АДДКОС» (код ЄДРПОУ 34411096) зареєстровано виконкомом Дніпропетровської міської ради 20.06.2006 року, номер запису про державну реєстрацію 1 224 102 0000 027442.

ТОВ «АДДКОС» взято на облік платника податків державною податковою інспекцією у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області 22.06.2006 року №11137; індивідуальний податковий номер 344110904620.

13 вересня 2012 року ТОВ «АДДКОС» на адресу ДПІ у Бабушкінському районі була направлена податкова звітність у вигляді декларації по податку на додану вартість за серпень 2012 року в електронній формі засобами електронного зв'язку. Факт направлення податкової декларації підтверджується квитанцією №1 від 13.09.2012 року.

18 вересня 2012 року ТОВ «АДДКОС» направило повторно до ДПІ у Бабушкінському районі декларацію з податку на додану вартість за серпень 2012 року поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення.

Разом з податковою декларацією до ДПІ у Бабушкінському районі направлені додаток 2 до поданої декларації з податку на додану вартість ТОВ «АДДКОС» за серпень 2012 року «Довідка про залишок суми від'ємного значення попередніх податкових періодів, що залишаються непогашеними після відшкодування, отриманого у звітному податковому періоді, та підлягають включенню до складу податкового кредиту наступного податкового періоду» (Д2); реєстр виданих та отриманих податкових накладних за серпень 2012 року ТОВ «АДДКОС»; дискета з реєстром виданих та отриманих податкових накладних за серпень 2012 року, з податковою декларацією з податку на додану вартість за серпень 2012 року ТОВ «АДДКОС», з додатком 2 за серпень 2012 року. Відповідачем така декларація отримана 13.09.2012 року згідно квитанції №1 від 13.09.2012 року.

Згідно ст.49.1 Податкового кодексу України податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків.

Платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді (ст.49.2 вказаного Кодексу)..

Податкова декларація подається до органу державної податкової служби за вибором платника податків, якщо інше не передбачено цим Кодексом, в один із таких способів: особисто платником податків або уповноваженою на це особою; надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення; засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством (ст.49.3 Податкового кодексу України).

Згідно п.49.11 ст.49 вказаного Кодексу у разі подання платником податків до органу державної податкової служби податкової декларації, заповненої з порушенням вимог пунктів 48.3 та 48.4 статті 48 цього Кодексу, такий орган державної податкової служби зобов'язаний надати такому платнику податків письмове повідомлення про відмову у прийнятті його податкової декларації із зазначенням причин такої відмови.

Листом від 21.09.2012 р. №23145/10/18-726 згідно п. 49.8 ст.49 Податкового кодексу України відповідач повідомив позивача, що надіслана поштою декларація з податку на додану вартість за серпень 2012р. не визнана як податкова, тому що її надано з невірно заповненими обов'язковими реквізитами, а саме: не зазначено обов'язкового реквізиту - найменування органу державної податкової служби, до якого подається звітність.

ТОВ «АДДКОС» не погоджується з рішенням ДПІ у Бабушкінському районі про невизнання декларації з податку на додану вартість за серпень 2012 року як податкової, у зв'язку із чим звернувся до адміністративного суду.

У відповідності до приписів п.49.8 ст.49 Податкового кодексу України прийняття податкової декларації є обов'язком органу державної податкової служби. Під час прийняття податкової декларації уповноважена посадова особа органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов'язана перевірити наявність та достовірність заповнення всіх обов'язкових реквізитів, передбачених пунктами 48.3 та 48.4 статті 48 цього Кодексу. Інші показники, зазначені в податковій декларації платника податків, до її прийняття перевірці не підлягають.

За умови дотримання платником податків вимог цієї статті посадова особа органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов'язана зареєструвати податкову декларацію платника датою її фактичного отримання органом державної податкової служби.

Відмова посадової особи органу державної податкової служби прийняти податкову декларацію з будь-яких причин, не визначених цією статтею, у тому числі висунення будь-яких не визначених цією статтею передумов щодо такого прийняття (включаючи зміну показників такої податкової декларації, зменшення або скасування від'ємного значення об'єктів оподаткування, сум бюджетних відшкодувань, незаконного збільшення податкових зобов'язань тощо) забороняється.

Податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку. Додатки до податкової декларації є її невід'ємною частиною (п.46.1 ст.46 Податкового кодексу України).

Згідно п.48.1 ст.48 цього ж Кодексу податкова декларація складається за формою, затвердженою в порядку, визначеному положеннями пункту 46.5 статті 46 цього Кодексу та чинному на час її подання.

Форма податкової декларації повинна містити необхідні обов'язкові реквізити і відповідати нормам та змісту відповідних податку та збору.

Пунктом 48.3 ст.48 Податкового кодексу України визначено, що податкова декларація повинна містити такі обов'язкові реквізити: тип документа (звітний, уточнюючий, звітний новий); звітний (податковий) період, за який подається податкова декларація; звітний (податковий) період, що уточнюється (для уточнюючого розрахунку); повне найменування (прізвище, ім'я, по батькові) платника податків згідно з реєстраційними документами; код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер; реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті); місцезнаходження (місце проживання) платника податків; найменування органу державної податкової служби, до якого подається звітність; дата подання звіту (або дата заповнення - залежно від форми); ініціали, прізвища та реєстраційні номери облікових карток посадових осіб платника податків; підписи платника податку - фізичної особи та/або посадових осіб платника податку, визначених цим Кодексом, засвідчені печаткою платника податку (за наявності).

Податкова декларація повинна бути підписана керівником платника податків або уповноваженою особою, а також особою, яка відповідає за ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації до органу державної податкової служби. У разі ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації безпосередньо керівником платника податку така податкова декларація підписується таким керівником та особою, яка відповідає за ведення бухгалтерського обліку (п.48.5.1 ст.48 Податкового кодексу України).

Податкова звітність, складена з порушенням норм цієї статті, не вважається податковою декларацією.

Форма податкової декларації з податку на додану вартість та правила її заповнення регламентовані Наказом Міністерства фінансів України від 25.11.2011 року №1492 «Порядок заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість» (далі Порядок №1492).

Так, відповідно до розділу III Порядку №1492 декларація подається платником у визначений у пункті 5 розділу II цього Порядку строк до підрозділу органу державної податкової служби, яким здійснюється приймання податкової звітності, за формою, встановленою на дату подання. До декларації вносяться дані податкового обліку платника окремо за кожний звітний (податковий) період без наростаючого підсумку.

Декларація подається до органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податку, одним із таких способів на вибір платника податків: а) особисто платником податків або уповноваженою на це особою; б) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення; в) засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Платники податків, що належать до великих та середніх підприємств, подають податкові декларації до органу державної податкової служби засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

У разі надсилання декларації поштою платник податку зобов'язаний здійснити таке відправлення на адресу відповідного органу державної податкової служби не пізніше ніж за десять днів до закінчення граничного строку подання податкової декларації, визначеного пунктом 5 розділу II цього Порядку, а при поданні податкової звітності в електронній формі - не пізніше закінчення останньої години дня, в якому спливає такий граничний строк.

Податкова звітність у паперовій формі подається на аркушах формату А4, в електронній формі - згідно з порядком підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку.

Податкова звітність у паперовій формі заповнюється таким чином, щоб забезпечити збереження записів та вільне читання тексту (цифр) протягом установленого строку зберігання звітності.

У рядках, де відсутні дані для заповнення, має бути проставлений прочерк (для паперової форми звітності).

Усі показники у податковій звітності проставляються у гривнях без копійок з відповідним округленням за загальновстановленими правилами.

У колонці А в усіх необхідних випадках проставляються обсяги постачання (придбання) без урахування податку на додану вартість, сума податку вказується у колонці Б.

Платник податку самостійно обчислює суму податкового зобов'язання, яку зазначає в податковій звітності. Дані, наведені в податковій звітності, мають відповідати даним бухгалтерського та податкового обліку платника.

Податкова звітність повинна бути підписана: керівником платника податку або уповноваженою особою, а також особою, яка відповідає за ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації до органу державної податкової служби. У разі ведення бухгалтерського обліку і подання податкової декларації безпосередньо керівником платника податку така податкова декларація підписується таким керівником та особою, яка відповідає за ведення бухгалтерського обліку; фізичною особою - платником податків або його законним представником; особою, відповідальною за ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації згідно з договором про спільну діяльність, управління майном або угодою про розподіл продукції.

Подання податкової звітності засобами електронного зв'язку в електронній формі здійснюється відповідно до порядку підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку.

Пунктом 4.3 Методичних рекомендацій щодо централізованого приймання та комп'ютерної обробки податкової звітності платників податків в ОДПС України, затверджених наказом ДПА України від 31.12.08р. №872, податкова звітність має бути: надана адресату звітності за формами встановленого зразка, що діють на момент подання документа, з обов'язковими додатками; повністю заповненою, а саме: наявні обов'язкові реквізити та значення показників, що не заповнюються через відсутність інформації, мають бути прокреслені; документи податкової звітності, що подаються на паперових носіях, мають бути заповнені чорнилом, пастою кулькових ручок, за допомогою друкарських машинок, принтерів, засобів механізації або інших засобів, які забезпечують збереження записів протягом установленого терміну зберігання звітності; без підчисток, помарок, малопомітних виправлень; підписана відповідними посадовими особами, скріплена печаткою платника податків.

Працівники ОДПС при прийманні податкової звітності на паперових та електронних носіях з - доданням роздрукованих оригіналів контролюють наявність: підписів посадових осіб; печатки платника податків; обов'язкових реквізитів; обов'язкових додатків до податкової звітності, передбачених порядком заповнення відповідної звітності, які є невід'ємною частиною податкової декларації або уточнюючої звітності та не можуть бути самостійним документом; прокреслень у значеннях показників, що не заповнюються через відсутність інформації (п.4.4 цих Методичних рекомендацій).

У цьому контексті під обов'язковими реквізитами розуміються: тип документа (звітний, уточнюючий, звітний новий); звітний (податковий) період; назва платника податків; код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22 січня 1996 року №118 "Про створення Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України" або реєстраційний (обліковий) номер з ТРДПАУ; ідентифікаційний номер згідно з ДРФО або, у разі відмови від нього - серія та номер паспорта для фізичної особи; місцезнаходження платника податків; назва ОДПС, до якого подається звітність; дата подання звіту (або дата заповнення - залежно від форми); підписи посадових осіб, засвідчені печаткою.

Зі змісту податкової декларації з податку на додану вартість ТОВ "АДДКОС" за серпень 2012р., копія якої наявна у справі, вбачається, що в ній зазначені всі обов'язкові реквізити, передбачені п.48.3 та 48.4 ст. 48 Податкового кодексу України, зокрема, в рядку цієї декларації «Декларація подається до органу державної податкової служби в» вказано найменування податкового органу - ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська.

Відповідно до ч.1 ст.9 КАС України суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

За таких обставин, суд вважає, що позовні вимоги ТОВ "АДДКОС" до ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська про визнання протиправними дії державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області щодо невизнання податкової декларації з податку на додану вартість за серпень 2012 року товариства з обмеженою відповідальністю "АДДКОС" як податкової; скасування рішення державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області, зазначеного у листі №23145/10/18-726 від 21.09.2012 року про надання податкової звітності, щодо невизнання податкової декларації з податку на додану вартість за серпень 2012 року товариства з обмеженою відповідальністю "АДДКОС" як податкової; є обґрунтованими та такими, які підлягають задоволенню, оскільки спірна податкова декларація містить усі необхідні реквізити і відповідає вимогам вищезазначених норм ПК України, від-так підстави для відмови в її прийняті у податкового органу відсутні.

У разі якщо в установленому законодавством порядку буде встановлено факт неправомірної відмови органом державної податкової служби (посадовою особою) у прийнятті податкової декларації, остання вважається прийнятою у день її фактичного отримання органом державної податкової служби (п.49.13 ст.49 Податкового кодексу України).

З огляду на зазначену норму права, суд вважає за доцільне відзначити, що обраний позивачем спосіб захисту порушеного права - зобов'язання державну податкову інспекцію у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області прийняти податкову декларацію з податку на додану вартість за серпень 2012 року товариства з обмеженою відповідальністю «АДДКОС» з урахуванням строків, встановлених п. 49.13 ст. 49 Податкового кодексу України, за своїм змістом не відповідає визначеному законом матеріально-правовому способу захисту порушеного права, так як дана декларація вважається у день її фактичного отримання відповідачем (13.09.2012 року), тому в цій частині позовних вимог слід відмовити.

Крім того, позивачем та відповідачем підписано договір №1005 від 13.07.2011 року, предметом якого (п.п.1-3) є визнання податкових документів (податкової звітності, реєстрів отриманих та виданих податкових накладних з податку на додану вартість та інших звітних податкових документів), поданих платником податків в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису до органу ДПС засобами телекомунікаційного зв'язку або на електронних носіях, як оригіналу; договір надає платнику податків можливість, а не зобов'язує його подавати до органу ДПС податкові документи у електронному вигляді, якщо інше не передбачено законом; включення платника податків до системи подання податкових документів в електронному вигляді органом ДПС безкоштовно.

Однак, позивачем надано докази того, що податковий орган відключив його від системи подання податкових документів в електронному вигляді, а саме: у квитанції №1 від 13.09.2012 року зазначено, що для платника податків (ТОВ «АДКОС») заборонено прийом звітності по електронній пошті - ЄДРПОУ «34411096», код ДПІ: «462».

Враховуючи те, що договір №1005 від 13.07.2011 року є дійсним, а факт неправомірної відмови у прийнятті податкової декларації підтверджується документально, відповідач безпідставно відключив позивача від системи подання податкових документів в електронному вигляді.

Жодних доказів в обґрунтування правомірності таких дій відповідач суду не надав, через що позовна вимога щодо зобов'язання державну податкову інспекцію у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська Дніпропетровської області поновити підключення товариства з обмеженою відповідальністю «АДДКОС» до системи подання податкових документів в електронному вигляді належить до задоволення.

Отже, суд задовольняє позов частково.

Якщо адміністративний позов задоволено частково, судові витрати, здійснені позивачем, присуджуються йому відповідно до задоволених вимог, а відповідачу - відповідно до тієї частини вимог, у задоволенні яких позивачеві відмовлено (ч.3 ст.94 КАС України).

Керуючись ст.ст.2, 8-12, 69, 71, 72, 86, 159-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю "АДДКОС" до державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області Державної податкової служби про визнання протиправними дії та скасування рішення - задоволити частково.

Визнати протиправними дії державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області щодо невизнання податкової декларації з податку на додану вартість за серпень 2012 року товариства з обмеженою відповідальністю "АДДКОС" як податкової.

Скасувати рішення державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області, зазначене у листі №23145/10/18-726 від 21.09.2012 року про надання податкової звітності, щодо невизнання податкової декларації з податку на додану вартість за серпень 2012 року товариства з обмеженою відповідальністю "АДДКОС" як податкової.

Зобов'язати державну податкову інспекцію у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області поновити підключення товариства з обмеженою відповідальністю «АДДКОС» до системи подання податкових документів в електронному вигляді.

В задоволенні решти позовних вимог - відмовити.

Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Дніпропетровський окружний адміністративний суд з одночасним направленням копії апеляційної скарги особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі складення постанови у повному обсязі, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

У разі якщо справа розглядалась судом за місцезнаходженням суб'єкта владних повноважень і він не був присутній у судовому засіданні під час проголошення судового рішення, але його було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо у суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст постанови складено 02 листопада 2012 року

Суддя С.В. Ніколайчук

Дата ухвалення рішення30.10.2012
Оприлюднено19.11.2012

Судовий реєстр по справі —2а/0470/11865/12

Ухвала від 15.12.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Сірош М.В.

Ухвала від 10.12.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Сірош М.В.

Постанова від 22.11.2012

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ніколайчук Світлана Василівна

Ухвала від 17.10.2012

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ніколайчук Світлана Василівна

Ухвала від 05.10.2012

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ніколайчук Світлана Василівна

Ухвала від 29.08.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Сірош М.В.

Постанова від 30.10.2012

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ніколайчук Світлана Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні