Постанова
від 14.11.2012 по справі 0870/9615/12
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

0870/9615/12                ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ  14 листопада 2012 року   09:10                                  Справа №  0870/9615/12                                                                                                                          м.Запоріжжя  Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді             Недашківської К.М., при секретарі судового засідання Шмаріні І.О., за участю представника позивача – не прибув, представника відповідача – не прибув, розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя Запорізької області Державної податкової служби до Товариства з обмеженою відповідальністю «Експрес-2003» про стягнення заборгованості.            05 жовтня 2012 року до Запорізького окружного адміністративного суду надійшов позов Державної податкової інспекції у Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя Запорізької області Державної податкової служби (далі іменується – позивач) до Товариства з обмеженою відповідальністю «Експрес-2003» (далі іменується – відповідач), в якому позивач просить стягнути на його користь суму заборгованості в розмірі 79768 грн. 99 коп. Заявлені позовні вимоги позивач обґрунтовує тим, що підприємством самостійно визначено суму податку, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет та при реалізації владної управлінської функції суб'єктом владних повноважень відносно суб'єкта господарювання винесені рішення, якими покладено обов'язок здійснити платіж на користь Державного бюджету України. Дані рішення є діючими, проте суб'єктом господарювання в повному обсязі не виконані. Вказане спричинило утворення спірної суми заборгованості. Посилаючись на викладені вище мотиви, позивач просить суд ухвалити рішення про задоволення позову. Ухвалою судді від 08.10.2012 відкрито провадження в адміністративній справі, закінчено підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду. 14.11.2012 представник позивача в судове засідання не з'явився, про дату, час і місце  розгляду справи повідомлявся належним чином. Однак, до канцелярії суду надійшла уточнена позовна заява, згідно якої сума боргу, яку позивач просить стягнути з відповідача становить 79093 грн. 57 коп. Представник відповідача, належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду справи, в судове засідання не прибув, однак до канцелярії суду надійшла заява про визнання позову, а саме суми боргу в розмірі 79093 грн. 57 коп. Просить розглянути справу без його участі. За таких обставин, суд дійшов висновку про можливість розгляду справи за відсутності представника відповідача. За приписами ч. 1 ст. 41 КАС України, у разі неявки в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється. Відповідно до вимог ч. 6 ст. 12, ст. 41  КАС України, у зв'язку  з неявкою в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, фіксування судового засідання за допомогою  звукозаписувального  технічного засобу  не здійснювалось. Згідно ст. 69 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових та речових доказів, висновків експертів. Відповідно до ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. Оскільки, матеріали справи містять докази, які в своїй сукупності повно та всебічно висвітлюють обставини спірних правовідносин, а завданням адміністративного судочинства України згідно з ч. 1 ст. 2 КАС України є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, і неухильне дотримання судом вимог даної норми процесуального  закону  є  обов'язковим  в  кожній  адміністративній  справі, тому спір підлягає вирішенню на підставі наявних у справі документів. Суд при вирішенні справи керується принципами верховенства права, законності, рівності усіх учасників адміністративного процесу перед законом і судом, змагальності сторін, диспозитивності та офіційного з'ясування всіх обставин, гласності і відкритості адміністративного процесу. Розглянувши матеріали та з'ясувавши всі обставини адміністративної справи, які мають юридичне значення для розгляду та вирішення спору по суті, дослідивши наявні у справі докази у їх сукупності, суд ВСТАНОВИВ: Відповідач – Товариство з обмеженою відповідальністю «Експрес-2003», пройшов процедуру державної реєстрації та отримав свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи, а відтак набув правового статусу суб'єкта господарювання в розумінні припису ст. 4 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців від 15.05.2003 №755-IV, згідно з яким державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців – це засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру. Як вбачається з матеріалів справи у відповідача станом на 14.11.2012 існує заборгованість з податку на прибуток на суму в розмірі 14825 грн. 51 коп.; з податку на додану вартість на суму в розмірі 39088 грн. 05 коп.; з податку на доходи на суму в розмірі 4121 грн. 84 коп.; з комунального податку на суму в розмірі 246 грн. 50 коп.; з податку з підприємств, власників транспортних засобів на суму в розмірі 20811 грн. 67 коп.; в загальній сумі 79093 грн. 57 коп., який виник на підставі наступного. Податковий борг з податку на доходи юридичних осіб виник на підставі наступного. Фахівцями Державної податкової інспекції у Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя Запорізької області Державної податкової служби проведено перевірку, в результаті якої складено акт камеральної перевірки з питання несвоєчасного подання податкової звітності від 21.03.2012 №116/170332573283 (а.с. 26-27). На підставі акта перевірки позивачем винесено податкове повідомлення-рішення від 04.04.2012  №0001231703, яким визначено суму штрафу з податку на доходи юридичних осіб в розмірі 510 грн. 00 коп. (а.с. 23). Вищевказані акт перевірки та податкове повідомлення-рішення надсилались на адресу відповідача по справі засобами поштового зв'язку, однак повернуті на адресу відправника із зазначенням «за закінченням терміну зберігання» (а.с. 24-25, 28-29). Відтак, сума податкового боргу з податку на додану вартість  та з податку на прибуток з урахуванням переплати становить 4960 грн. 16 коп. Як вбачається з матеріалів справи дані податкові повідомлення-рішення відповідачем не були оскаржені ні в адміністративному, ні в судовому порядках. Також відповідачем були самостійно подані до контролюючого органу податкові декларації з податку на доходи, а саме: податкова декларація від 12.03.2011 №16397, у якій самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 1549 грн. 60 коп.; податкова декларація від 20.04.2011 №47948, у якій самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 2062 грн. 24 коп. (а.с. 19-22). Таким чином, сума податкового боргу з податку на доходи становить 4121 грн. 84 коп. Податковий борг з податку на прибуток виник внаслідок наступного. Відповідачем були самостійно подані до контролюючого органу податкові декларації з податку на прибуток підприємств, а саме: податкова декларація від 03.11.2011 №97878, у якій самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 3373 грн. 00 коп., з яких залишок складає 1307 грн. 52 коп.; податкова декларація від 27.01.2012 №9014537079, у якій самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 4182 грн. 00 коп.; податкова декларація від 27.01.2012 №47948, у якій самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 4182 грн. 00 коп.;  податкова декларація від 26.04.2012 №9022634014, у якій самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 5889 грн. 00 коп.; податкова декларація від 26.07.2012 №9045944728, у якій самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 3901 грн. 00 коп. (а.с. 30-41). Фахівцями Державної податкової інспекції у Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя Запорізької області Державної податкової служби проведено перевірку, в результаті якої складено акт камеральної перевірки несвоєчасності сплати визначеного грошового зобов'язання від 29.05.2012 №316/15-1/32573283 (а.с. 43-44). На підставі акта перевірки позивачем винесено податкове повідомлення-рішення від 05.06.2012  №0003501503, яким визначено суму штрафу з податку на прибуток приватних підприємств в розмірі 300 грн. 00 коп. (а.с. 45). Вищевказані акт перевірки та податкове повідомлення-рішення отримані уповноваженою особою підприємства, про що свідчать матеріали справи (а.с. 42,44). Фахівцями Державної податкової інспекції у Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя Запорізької області Державної податкової служби перевірку, в результаті якої складено акт камеральної перевірки з питань несвоєчасності сплати визначеного грошового зобов'язання від 30.08.2012 №479/15-1/32573283. На підставі акта перевірки позивачем винесено податкове повідомлення-рішення від 07.09.2012  №0005241503, яким визначено суму штрафу з податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 746 грн. 20 коп.   Вищевказані акт перевірки та податкове повідомлення-рішення отримані уповноваженою особою підприємства, про що свідчать матеріали справи. Фахівцями Державної податкової інспекції у Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя Запорізької області Державної податкової служби перевірку, в результаті якої складено акт камеральної перевірки з питань несвоєчасної сплати визначеного грошового зобов'язання від 12.10.2012 №513/15-1/32573283. На підставі акта перевірки позивачем винесене податкове повідомлення-рішення від 19.10.2012  №0005731503, яким визначено суму штрафу з податку на прибуток приватних підприємств в розмірі 503 грн. 15 коп. Вищевказані акт перевірки та податкове повідомлення-рішення отримані уповноваженою особою підприємства, про що свідчать матеріали справи. У зв'язку з тим, що протягом 2012 року відповідачем було сплачено податковий борг з податку на прибуток в розмірі 7916 грн. 75 коп., була частково погашена заборгованість, яка виникла в 2011 році.  За несвоєчасну сплату податкового зобов'язання була нарахована пеня на суму в розмірі 512 грн. 39 коп. На підставі вищезазначеного сума податкового боргу з податку на прибуток  з урахуванням часткової сплати та нарахованої пені становить 14825 грн. 51 коп. Податковий борг з комунального податку виник на підставі наступного. Відповідачем були самостійно подані до контролюючого органу податкові розрахунки комунального податку, а саме: від 18.08.2010 №85786, в якому самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 45 грн. 90 коп.; від 14.09.2010 №92558, в якому самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 47 грн. 60 коп.; від 14.10.2010 №10753, в якому самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 39 грн. 10 коп.; від 17.11.2010 №124024, в якому самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 39 грн. 10 коп.; від 20.12.2010 №134807, в якому самостійно визначено податкове зобов'язання в розмірі 37 грн. 40 коп.; від 20.01.2011 №148772, в якому самостійно визначено податкове зобов'язання в розмірі 37 грн. 40 коп. (а.с. 45-56). За таких обставин, сума боргу з комунального податку становить 246 грн. 50 коп. Податковий борг з податку на додану вартість складає 39088 грн. 05 коп. та виник на підстав наступного. Відповідачем були самостійно подані до контролюючого органу податкові декларації з податку на додану вартість, а саме: податкова декларація від 13.10.2010 №111174, в якій самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 1390 грн. 00 коп., з яких залишок складає 1027 грн. 49 коп.; податкова декларація від 22.11.2010 №127249, в якій самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 1100 грн. 00 коп.; податкова декларація від 20.12.2010 №134778, в якій самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 1400 грн. 00 коп.; податкова декларація від 20.01.2011 №148556, в якій самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 1240 грн. 00 коп.; податкова декларація від 17.02.2011 №8720, в якій самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 985 грн. 00 коп.; податкова декларація від 03.03.2011 №16609, в якій самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 546 грн. 00 коп.; податкова декларація від 15.05.2011 №46477, в якій самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 2458 грн. 00 коп.; податкова декларація від 16.05.2011 №55497, в якій самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 947 грн. 00 коп.; податкова декларація від 09.06.2011 №63291, в якій самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 1256 грн. 00 коп.; податкова декларація від 07.07.2011 №70689, в якій самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 1005 грн. 00 коп.; податкова декларація від 16.08.2011 №9007155936, в якій самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 800 грн. 00 коп.; податкова декларація від 12.09.2011 №9007401907, в якій самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 1433 грн. 00 коп.; податкова декларація від 17.10.2011 №9008690534, в якій самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 2299 грн. 00 коп.; податкова декларація від 16.11.2011 №9011163383, в якій самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 1373 грн. 00 коп.; податкова декларація від 16.12.2011 №9012394983, в якій самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 2002 грн. 00 коп.; податкова декларація від 18.01.2012 №9013625272, в якій самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 1250 грн. 00 коп.; податкова декларація від 15.02.2012 №9005768196, в якій самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 1472 грн. 00 коп.; податкова декларація від 14.03.2012 №9011994828, в якій самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 1873 грн. 00 коп.; податкова декларація від 20.04.2012 №9020908303, в якій самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 2394 грн. 00 коп.; податкова декларація від 15.05.2012 №9027643804, в якій самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 2736 грн. 00 коп.;  податкова декларація від 12.07.2012 №9040026399, в якій самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 2662 грн. 00 коп.; податкова декларація від 06.08.2012 №9048669478, в якій самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 1207 грн. 00 коп.; податкова декларація від 11.06.2012 №9033079128, в якій самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 2470 грн. 00 коп.; податкова декларація від 08.09.2012 №9055385673, в якій самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 1390 грн. 00 коп.; податкова декларація від 10.10.2012 №9063415321, в якій самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 1021 грн. 00 коп. (а.с. 57-128). Фахівцями Державної податкової інспекції у Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя Запорізької області Державної податкової служби проведено перевірку, в результаті якої складено акт камеральної перевірки про несвоєчасну сплату узгоджених податкових зобов'язань до бюджету від 02.08.2012 №228/16-03/32573283 (а.с. 136-137). На підставі акта перевірки позивачем винесено податкове повідомлення-рішення від 14.08.2012 №0002801603, яким визначено суму податкового зобов'язання з податку на додану вартість в розмірі 1380 грн. 38 коп. (а.с. 132). Вищевказані акт перевірки та податкове повідомлення-рішення надсилались на адресу відповідача засобами поштового зв'язку, однак повернуті на адресу відправника із зазначенням «за зазначеною адресою не проживає» (а.с. 133-134). На підставі вищевикладеного позивачем складений акт про неможливість вручення акта про результати камеральної перевірки про несвоєчасну сплату узгоджених податкових зобов'язань до бюджету від 06.08.2012 №20 (а.с. 135). За несвоєчасну сплату податкового зобов'язання відповідачу була нарахована пеня в розмірі 1345 грн. 95 коп. За таких обставин, сума боргу з податку на додану вартість становить 39088 грн. 05 коп. Податковий борг з податку з підприємств, власників транспортних засобів виник на підставі наступного. Відповідачем були самостійно подані до контролюючого органу податкові розрахунки сум податків з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, а саме: від 08.02.2010 №11317, в якому самостійно визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 34075 грн. 00 коп. з розбивкою річної суми рівними частками по 8518 грн. 75 коп. щоквартально: І квартал – 8518 грн. 75 коп. до 15.04.2010; ІІ квартал – 8518 грн. 75 коп. до 15.07.2010; ІІІ квартал – 8518 грн. 75 коп. до 15.10.2010; ІV квартал – 8518 грн. 75 коп. до 15.01.2011 (а.с. 15-18). Відповідачем до ДПІ в Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя було подано уточнюючий звіт від 22.02.2010 №11321, яким зменшено квартальні зобов'язання за ІІ-ІІІ квартали 2010 року на 188 грн. 00 коп.; уточнюючий звіт від 29.03.2010 №22169, яким відповідач зменшив квартальні зобов'язання за І-ІІ квартали 2010 року на 138 грн. 00 коп., та 136 грн. 00 коп. в ІV кварталі 2010 року. Таким чином, протягом ІІ кварталу 2010 року відповідач повинен був сплатити 8192 грн. 75 коп., протягом ІІІ кварталу 2010 року – 8192 грн. 75 коп. та протягом IV кварталу 2010 року – 8382 грн. 75 коп. Фахівцями Державної податкової інспекції у Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя Запорізької області Державної податкової служби проведено перевірку, в результаті якої складено акт камеральної перевірки несвоєчасної сплати визначеного грошового зобов'язання від 22.03.2012 №117 (а.с. 188-189). На підставі акта перевірки контролюючим органом винесено податкове повідомлення-рішення від 06.04.2012 №0001271703, яким відповідачу визначено податкове зобов'язання на суму в розмірі 2591 грн. 02 коп. (а.с. 185). Вищевказані акт перевірки та податкове повідомлення-рішення надсилались на адресу відповідача засобами поштового зв'язку, однак повернуті на адресу відправника із зазначенням «за зазначеною адресою не проживає» (а.с. 186-187). Відповідачем частково сплачено суму податку в розмірі 11458 грн. 05 коп. Товариству з обмеженою відповідальністю «Експрес-2003» була нарахована пеня за несвоєчасну сплату податкового зобов'язання на суму в розмірі 1645 грн. 15коп. За таких обставин, сума боргу по податку з підприємств власників транспортних засобів складає 20811 грн. 67 коп. У зв'язку з несплатою платником податків узгоджених сум податкового зобов'язання  позивачем вживалися заходи щодо стягнення податкової заборгованості у встановленому законодавством порядку: податкова вимога від 16.10.2009 №1/1327 була отримана 05.11.2009 уповноваженою особою відповідача, про що свідчить підпис на вимозі (а.с.9). Друга податкова вимога від 09.12.2009 №2/1536 надсилалась на адресу відповідача засобами поштового зв'язку, однак повернута на адресу відправника із зазначенням «за зазначеною адресою не проживає», про що складений акт від 16.03.2010 №74 (а.с. 10-12).           Дослідивши наявні в матеріалах справи допустимі та належні докази у їх сукупності, суд прийшов до висновку, що заявлені позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі за наступних підстав. Відповідно до п.п. 4.1.1 п. 4.1 ст. 4 Закону України №2181-III платник податків самостійно обчислює суму податкового зобов'язання, яку зазначає у податковій декларації.    За приписами п. 5.1 ст. 5 Закону України №2181-III податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої  податкової декларації.   Згідно абзацу 1 пп. 5.3.1. п. 5.3. ст. 5 Закону України №2181-III платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену ним у поданній податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем встановленого для подання податкової декларації. Пунктом 1.11 ст. 1 Закону України №2181-III – податкова декларація, розрахунок – документ, подається платником податків до контролюючого органу у строки, встановлені законодавством, на підставі якого здійснюється нарахування/або сплата податку, збору обов'язкового платежу). Відповідно до п. 1.3. ст. 1 Закону України №2181-III податковий борг (недоїмка) – податкове  зобов'язання  (з урахуванням   штрафних   санкцій   за  їх  наявності),  самостійно узгоджене  платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому  порядку,  але  не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов'язання. Згідно п.п. 5.4.1 п. 5.4 ст. 5 зазначеного Закону узгоджена сума податкового зобов'язання,  не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.               Відповідно до п. п. 6.2.1. п. 6.2 ст. 6  Закону України №2181-III,  у разі, коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового  зобов'язання  в установлені строки,  податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.                  Підпунктом 6.2.4. п. 6.2 ст. 6  Закону України №2181-III передбачено, що податкова   вимога  вважається  надісланою  (врученою) юридичній особі, якщо її передано посадовій особі такої юридичної особи  під  розписки  або  надіслано  листом  з  повідомленням про вручення. Податкова вимога вважається  надісланою  (врученою)  фізичній особі,  якщо  її  вручено  особисто  такій  фізичній  особі або її законному представникові чи  надіслано  листом  на  її  адресу за місцем проживання або останнього відомого місця її знаходження із повідомленням про вручення.    За приписами ст. 1 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI (далі іменується – ПК України) Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства. Податкове зобов'язання – сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк). В пп. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України визначено, що податковий борг – це сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання. Згідно пп. 14.1.157 п. 14.1 ст. 14 ПК України податкове повідомлення-рішення – письмове повідомлення контролюючого органу (рішення) про обов'язок платника податків сплатити суму грошового зобов'язання, визначену контролюючим органом у випадках, передбачених цим Кодексом та іншими законодавчими актами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, або внести відповідні зміни до податкової звітності. За приписами пп. 46.1 ст. 46 Податкового кодексу України визначено, що податкова декларація, розрахунок – документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленими підрозділами у випадках, визначеними цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку. Податкова декларація подається за звітній період в установлені цим Кодексом строки органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків. Відповідно до п. 57.1. ст. 57 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом. Згідно п. 57.3 ст. 57 ПК України у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1-54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу. Відповідно до п. 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. Підпунктом 16.1.4 п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України передбачено обов'язок платників податків сплачувати податки та збори у строки та в розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи. Згідно п. 95.1 ст. 95 Податкового кодексу України – орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності – шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі. Згідно п. 95.3 ст. 95 Податкового кодексу України – стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється органам державної виконавчої служби у розмірі суми податкового боргу або його частини. Відповідно до п. 11 ст. 10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» органи державної податкової служби подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках – коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна. Органи державної податкової служби відповідно до пп. 20.1.18 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, кий має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму додаткового боргу або його частини. Таким чином, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими та  такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі. Відповідно до приписів п. 4 ст. 94 КАС України,  у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем – фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються. Враховуючи наведене та керуючись ст.ст. 2, 7-12, 17, 94, 160, 163 КАС України, суд ПОСТАНОВИВ: Адміністративний позов – задовольнити в повному обсязі. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Експрес-2003» (69005, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Правди, будинок №53 кімната №469; код ЄДРПОУ 32573283) на користь Державної податкової інспекції у Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя Запорізької області Державної податкової служби  суму боргу з податку на додану вартість в розмірі 39088 (тридцять дев'ять тисяч вісімдесят вісім) грн. 05 (п'ять) коп., яку зарахувати на р/р31118029700007, код платежу 14010100, отримувач: Державний бюджет Орджонікідзевського району м. Запоріжжя, код отримувача 38025409, банк – ГУДКСУ у Запорізькій області, МФО 813015; суму боргу з податку на прибуток в розмірі 14825 (чотирнадцять тисяч вісімсот двадцять п'ять) грн. 51 (п'ятдесят одна) коп., яку зарахувати на р/р33216800700007, код платежу 11010103, отримувач: Державний бюджет Орджонікідзевського району м. Запоріжжя, код отримувача 38025409, банк – ГУДКСУ у Запорізькій області, МФО 813015; суму боргу з податку на доходи в розмірі 4121 (чотири тисячі сто двадцять одна) грн. 84 (вісімдесят чотири) коп., яку зарахувати на р/р33216800700007, код платежу 11010103, отримувач: Державний бюджет Орджонікідзевського району м. Запоріжжя, код отримувача 38025409, банк – ГУДКСУ у Запорізькій області, МФО 813015; суму боргу з податку з підприємств власників транспортних засобів в розмірі 20811 (двадцять тисяч вісімсот одинадцять) грн. 67 (шістдесят сім) коп., яку зарахувати на р/р33216800700007, код платежу 11010103, отримувач: Державний бюджет Орджонікідзевського району м. Запоріжжя, код отримувача 38025409, банк – ГУДКСУ у Запорізькій області, МФО 813015. Постанова суду першої інстанції, якщо інше не встановлено Кодексом адміністративного судочинства України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.           Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України, або прийняття постанови у письмовому провадженні - з дня отримання копії постанови, апеляційної скарги з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було  повідомлено про можливість отримання копії постанови суду  безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне  оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії  постанови суду. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.                      Суддя                                                                                      К.М.Недашківська

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.11.2012
Оприлюднено20.11.2012
Номер документу27486107
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —0870/9615/12

Ухвала від 14.11.2012

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Недашківська Катерина Михайлівна

Постанова від 14.11.2012

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Недашківська Катерина Михайлівна

Ухвала від 06.11.2012

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Недашківська Катерина Михайлівна

Ухвала від 08.10.2012

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Недашківська Катерина Михайлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні