2а-10914/12/2670 ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И м. Київ 12 листопада 2012 року № 2а-10914/12/2670 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Григоровича П.О., розглянувши в письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Київського міського центру зайнятості до Державного підприємства «Будівельне управління Служби безпеки України» про стягнення заборгованості в розмірі 26 775,51 грн., ОБСТАВИНИ СПРАВИ: Київський міський центр зайнятості звернувся до Окружного адміністративного суду м. Києва з позовом до Державного підприємства «Будівельне управління Служби безпеки України»про стягнення заборгованості у розмірі 26 755,51 грн. Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 13.08.2012 відкрито скорочене провадження у справі. Ухвалою суду від 11.09.2012 справу №2а-10914/12/2670 призначено справу до розгляду в судовому засіданні на 18.10.2012, яке в подальшому було відкладено на 30.10.2012 року у звязку із неявкою сторін у судове засідання. Під час розгляду справи представник Позивача підтримав заявлені позовні вимоги в повному обсязі та просив їх задовольнити з огляду на доводи, що викладені в адміністративному позові. Представник відповідача в судове засідання не з'явився. Про час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином. Справа розглянута в письмовому провадженні з огляду на положення ч.6 ст.128 КАС України, за відсутності представників сторін та відсутності потреби заслуховувати свідків чи експертів. Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, - ВСТАНОВИВ: Печерським районним центром зайнятості, відповідно до ст. 34, 35 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття», п.7 розділу VIII Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», на підставі графіку перевірок за ІІ квартал 2012 року, була проведена перевірка ДП «Будівельне управління Служби безпеки України». За результатами перевірки суб'єктом владних повноважень складено Акт № 547 від 21.06.2012 року про результами проведення перевірки ДП «Будівельне управління Служби безпеки України»з питань дотримання вимог законодавства щодо правильності нарахування та своєчасності сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття за період з 01.04.2009 по 01.01.2011. Як зазначає позивач, під час перевірки було встановлено порушення відповідачем п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття», а саме встановлено, що відповідач має заборгованість по страховим внескам до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття у розмірі 26 775,51 грн., внаслідок чого позивачем нарахована пеня у розмірі 1943,03 грн. Пеня на час подання адміністративного позову була сплачена відповідачем в повному обсязі. На підставі вказаного Акту № 547 від 21.06.2012, Київським міським центром зайнятості винесено Рішення №15 від 03.07.2012 року про стягнення простроченої заборгованості зі сплати страхових внесків, у тому числі донарахованих сум страхових внесків (недоїмки), пені та штрафу, яке було отримано відповідачем 06.07.2012 року, про що свідчить копія повідомлення про вручення поштового відправлення №0103232259705. Вказане Рішення №15 від 03.07.2012 року на час розгляду справи в установленому законом порядку відповідачем не оскаржене, не скасоване та не сплачене, а тому вважається судом таким, що підлягає виконанню. Таким чином, сума заборгованості Державного підприємства «Будівельне управління Служби безпеки України»по сплаті страхових внесків становить 26 775,51 грн. Оцінивши докази, які є у справі, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини по суті спору, Окружний адміністративний суд м. Києва приходить до висновку про задоволення позовних вимог в повному обсязі, виходячи з наступного. Відповідно до ст. 161 КАС України під час прийняття постанови суд вирішує наступні питання, зокрема: 1) чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги та заперечення, та якими доказами вони підтверджуються; 2) чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження. Відповідно до положень частини 1 статті 69 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці данні встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів та висновків експертів. Згідно положень статті 86 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності. Відповідно до частини 5, 6 ст.71 КАС України суд може збирати докази з власної ініціативи. Якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних доказів. Згідно п. 9.1 Інструкції про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття від 18.12.2000р. №339 (надалі - Інструкція), роботодавець несе відповідальність за несвоєчасність сплати та неповну сплату страхових внесків, у тому числі страхових внесків, що сплачують застраховані особи через рахунки роботодавців. У разі несвоєчасної сплати страхових внесків страхувальниками або неповної їх сплати страхувальники сплачують суму простроченої заборгованості зі сплати страхових внесків, суми донарахованих контролюючим органом страхових внесків (недоїмки), штраф та пеню. Відповідно до ст. 12 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття», функції робочих органів виконавчої дирекції Фонду покладаються на центр зайнятості Автономної Республіки Крим, обласні, Київський і Севастопольський міські, районні, міськрайонні, міські та районні у містах центри зайнятості, які в тому числі контролюють правильність витрат за страхуванням на випадок безробіття, проводять розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплати матеріального забезпечення в порядку, встановленому центральними органами виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики, державної податкової політики, Пенсійним фондом України за погодженням з правлінням Фонду. Відповідно до ст. 162 Кодексу адміністративного судочинства України при вирішенні справи по суті суд може задовольнити адміністративний позов повністю або частково чи відмовити в його задоволенні повністю або частково, у разі задоволення адміністративного позову суд може прийняти постанову про визнання протиправними рішення суб'єкта владних повноважень чи окремих його положень, дій чи бездіяльності і про скасування або визнання нечинним рішення чи окремих його положень, про поворот виконання цього рішення чи окремих його положень із зазначенням способу його здійснення. Частиною 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд м. Києва вважає, що позовні вимоги Київського міського центру зайнятості, в даному випадку, підлягають задоволенню в повному обсязі. Враховуючи викладене та керуючись ст.ст. 69-71, 158-163 КАС України, Окружний адміністративний суд м. Києва, - ПОСТАНОВИВ: 1. Адміністративний позов Київського міського центру зайнятості задовольнити повністю. 2. Стягнути з Державного підприємства «Будівельне управління Служби безпеки України»(код ЄДРПОУ 20001964, адреса: 01021, м. Київ, вул. Шовковична, буд. 13/2) на користь Київського міського центру зайнятості заборгованість по внескам до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття в сумі 26 775 (двадцять шість тисяч сімсот сімдесят п'ять) грн. 51 коп. Стягувач: Київський міський центр зайнятості (код ЄДРПОУ 03491091, адреса: 01033, м. Київ, вул. Жилянська, 47-Б). Суддя П.О. Григорович Постанова набирає законної сили відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 12.11.2012 |
Оприлюднено | 20.11.2012 |
Номер документу | 27504876 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Григорович П.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні