Постанова
від 04.10.2012 по справі 2-а/1970/3222/12
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 2-а/1970/3222/12

"04" жовтня 2012 р. , Тернопільський окружний адміністративний суд в складі:

Головуючої Подлісної І.М.

секретаря Вальчук І.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Тернополі адміністративну справу за адміністративним позовом Державної фінансової інспекції в Тернопільській області до Скала-Подільського комбінату комунальних підприємств про стягнення коштів

в с т а н о в и в:

До Тернопільського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Державної фінансової інспекції в Тернопільській області до Скала -Подільського комбінату комунальних підприємств про стягнення коштів.

Представник позивача Державної фінансової інспекції в Тернопільській області в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, просив позов задовольнити у повному обсязі з мотивів викладених у позовній заяві.

Позовні вимоги мотивовано тим, що відповідно до п. 1.4.4.1 Плану контрольно -ревізійної роботи Чортківської міжрайонної державної фінансової інспекції на ІІ квартал 2012 року та на підставі направлень на проведення ревізії №57 від 17.04.2012 року, №58 від 17.04.2012 року та №60 від 23.04.2012 року, було проведено планову ревізію фінансово-господарської діяльності Скала-Подільського комбінату комунальних підприємств за період з 01.10.2010 року по 01.04.2012 рік. За результатами ревізії складено акт від 22.05.2012 року №22-22/55.

Відповідно до статті 10 Закону України від 26 січня 1993 №2939-ХІІ «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні» від 26.01.1993 року, начальнику Скала-Подільського комбінату комунальних підприємств направлено обов'язкові вимоги від 12.06.2012 року №19-22-13-14/703, відповідно до яких, Скала-Подільський комбінат комунальних підприємств зобов'язаний виконати вимоги підпункту 2 обов'язкових вимог Чортківської міжрайонної державної фінансової інспекції в Тернопільській області, зокрема:

- п.2: повернути кошти в сумі 35 000 грн. до загального фонду Скала-Подільського селищного бюджету шляхом їх перерахування на рахунок 31415544700033, код класифікації доходів бюджету 24060300 «Інші надходження»МФО 838012, код банку 23588869.

Представник відповідача Скала -Подільського комбінату комунальних підприємств в судовому засіданні проти задоволення позовних вимог не заперечив, однак зазначив, що у зв'язку із скрутним матеріальним становищем, у нього відсутня можливість для добровільного виконання п.2 обов'язкових вимог Чортківської міжрайонної державної фінансової.

Заслухавши пояснення представник позивача та представника відповідача, розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

Державна фінансова інспекція в Тернопільській області звернулася з адміністративним позовом до Скала -Подільського комбінату комунальних підприємств про стягнення коштів.

Законом України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні»визначено правові основи діяльності контрольно-ревізійної служби та її функції.

Так, згідно п.8 ст.10 цього Закону контрольно-ревізійні управління наділені правом у судовому порядку стягувати у дохід держави кошти, одержані підконтрольними установами, за незаконними угодами, без встановлених законом підстав та з порушенням чинного законодавства.

Згідно ч.1 ст.2 Закону України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні»головним завданням державної контрольно-ревізійної служби є, зокрема, здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів.

В силу ч.2 вказаної норми державний фінансовий контроль реалізується державною контрольно-ревізійною службою через проведення державного фінансового аудита, перевірки державних закупівель та інспектування. У даному випадку контрольно-ревізійним управлінням у Тернопільській області було проведено перевірку позивача шляхом інспектування.

Частиною 5 вищенаведеної статті передбачено, що інспектування здійснюється у формі ревізії та полягає у документальній і фактичній перевірці певного комплексу або окремих питань фінансово-господарської діяльності контрольної установи, яка повинна забезпечувати виявлення наявних фактів порушення законодавства, встановлення винних у їх допущенні посадових і матеріально відповідальних осіб. Результати ревізії викладаються в акті.

Так, Чортківською міжрайонною державною фінансовою інспекцією відповідно до п. 1.4.4.1 Плану контрольно - ревізійної роботи на ІІ квартал 2012 року проведено планову ревізію фінансово-господарської діяльності Скала-Подільського комбінату комунальних підприємств за період з 01.10.2010 року по 01.04.2012 рік, за результатами ревізії складено акт від 22.05.2012 року №22-22/55.

При проведенні ревізії дотримання правильності використання бюджетних коштів, встановлено що рішенням сесії Скала-Подільської селищної ради №46/3-2011 від 13.01.2011 року «Про селищний бюджет на 2011рік»Скала-Подільському комбінату комунальних підприємств по КФК 100203 «Благоустрій міст, сіл, селищ»КЕКВ 1310 «Субсидії та поточні трансфери підприємствам (установам, організаціям)»на 2011 рік виділено кошти в сумі 281,5 тис. грн., однак з даних коштів комбінатом було сплачено до бюджету заборгованість з податку на доходи з фізичних осіб за липень 2011 року на суму 37 929, 11 грн., що підтверджується платіжним дорученням №130 від 14.07.2011 року.

Проте згідно книги нарахування заробітної плати поточне нарахування податку з доходів фізичних осіб, що відносяться до благоустрою становить 2929,11 грн.

Як встановлено в ході ревізії, за наслідками перевірки Скала-Подільського комбінату комунальних підприємств працівниками МДПІ в Борщівському районі, станом на 01.01.2011 року донараховано податку на доходи з фізичних осіб на суму 109115, 46 грн. Дана сума відображена в регістрах бухгалтерського обліку, як заборгованість комбінату перед бюджетом.

В ході ревізії документально перевірено достовірність використання одержаних коштів з селищного бюджету в сумі 281, 5 грн. на проведення робіт з благоустрою селища в 2011 році. Первинними документами, а саме: накладними, рахунками, платіжними відомостями, платіжними дорученнями та актами приймання виконаних робіт, підтверджено видатки з благоустрою смт. Скала-Подільська на 246, 50 тис. грн.

Таким чином, Скала-Подільським комбінатом комунальних підприємств за рахунок коштів цільового фінансування по КФК 100203 «Благоустрій міст, сіл, селищ», всупереч вимог сесії Скала-Подільської селищної ради №46/3-2011 від 13.01.2011 року, плану використання бюджетних коштів на 2011рік, наказу Держжитлокомунгоспу України від 10.08.2004 року від 10.08.2004 року №150 «Примірний перелік послуг з утримання будинків і споруд та при будинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд»було оплачено заборгованість попередніх років по податку на доходи з фізичних осіб в розмірі 35 000 грн., тобто кошти використані не за цільовим призначенням, чим порушено п.8 ст. 7 Бюджетного кодексу України.

Згідно ст. 2 Закону України «Про державну контрольно -ревізійну службу в Україні»від 26.01.1993 року №2939-ХІІ, ст. 113 Бюджетного кодексу України, головним завданням державної контрольно -ревізійної служби в Україні є здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності в міністерствах та інших органах виконавчої влади, в державних фондах, у бюджетних установах і у суб'єктів господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах і в організаціях, які отримують (отримували в періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), виконанням місцевих бюджетів, розроблення пропозицій щодо усунення виявлених недоліків і порушень та запобігання їм у подальшому.

Відповідно до п. 52 Порядку проведення інспектування державною контрольно -ревізійною службою, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2006 року №550, контролюючі органи здійснюють контроль за усуненням об'єктами контролю порушень законодавства за результатами аналізу їх зворотного інформування про вжиті заходи.

На підставі ст. 10 Закону України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні»від 26.01.1993 року, начальнику Скала-Подільського комбінату комунальних підприємств направлено вимоги від 12.06.2012 року №19-22-13-14/704 про усунення виявлених ревізією порушень та встановлено термін виконання вимог до 01.08.2012 року.

Згідно ст. 15 вищевказаного Закону України. законні вимоги службових осіб органів державної контрольно -ревізійної служби є обов'язковими для виконання службовими особами об'єктів, що ревізуються.

Станом на момент подання адміністративного позову пункт 2 обов'язкових вимог відповідачем у добровільному порядку не виконано.

Суд, проаналізувавши адміністративний позов, докази, що надані представником позивача вважає, що обставини адміністративного позову, якими обґрунтовувалися вимоги позивача знайшли своє підтвердження.

З урахування встановлених у судовому засіданні обставин справи та вищезазначених положень чинного законодавства України, суд приходить до висновку щодо правомірності та обґрунтованості вимог позивача та таких, що підлягають задоволенню в повному обсязі.

Керуючись ст.ст. 2, 6, 7, 72, 86, 160-163 КАС України, Законом України «Про державну контрольно -ревізійну Службу в Україні», від 26.01.1993 №2939-ХІІ, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Позов задовольнити. Стягнути із Скала-Подільського комбінату комунальних підприємств (вул. І. Франка, 2, смт. Скала-Подільська, Борщівського району, ідентифікаційний код 21133610) кошти в сумі 35 000 (тридцять п'ять тисяч) гривень 00 копійок до загального фону Скала-Подільського селищного бюджету на рахунок 31415544700033, код класифікації доходів бюджету 24060300 «Інші надходження»МФО 838012, код 23588869.

Постанова суду набирає законної сили закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо воно не скасоване, набирає законної сили після набрання законної сили рішення за наслідками апеляційного розгляду.

Апеляційна скарга може бути подана до Львівського апеляційного адміністративного суду у порядок і строки, передбачені статтями 186 і 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий суддя Подлісна І.М.

копія вірна

Суддя Подлісна І.М.

Дата ухвалення рішення04.10.2012
Оприлюднено22.11.2012
Номер документу27562190
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а/1970/3222/12

Ухвала від 17.09.2012

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна І.М.

Постанова від 04.10.2012

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна І.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні