Категорія №9.4.4
ПОСТАНОВА
Іменем України
23 листопада 2012 року Справа № 2а/1270/8370/2012
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Мазур Ю.Ю., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку в особі відділу нагляду за учасниками ринку цінних паперів у Луганській області Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Відкритого акціонерного товариства «Антрацитшахтобуд» про стягнення суми штрафних санкцій в сумі 680, 00 грн.,-
ВСТАНОВИВ:
30 жовтня 2012 року Донбаське територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку в особі відділу нагляду за учасниками ринку цінних паперів у Луганській області Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - позивач) звернулось з позовом до Відкритого акціонерного товариства «Антрацитшахтобуд» (далі -відповідач) про стягнення суми штрафних санкцій в сумі 680, 00 грн.
В обґрунтування позову позивач зазначив, що відповідачем порушено вимоги ст. 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» (далі - Закон № 3480) та «Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів затвердженого рішенням ДКЦПФР № 1591 від 19.12.2006 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.02.2007 року (далі - Положення). Так, в порушення 40 ЗУ «Про цінні папери та фондовий ринок» та Положення, ВАТ «Антрацитшахтобуд» в термін до 20.02.2012 року не розкрило регулярну квартальну інформацію за ІV квартал 2011 року та в термін до 25.04.2012 року не розкрило регулярну квартальну інформацію за І квартал 2012 року шляхом її подання до комісії.
У зв'язку з цим, керуючись ст.ст. 9, 11, 12 ЗУ «Про державне регулювання ринку цінних паперів в України», 06.07.2012 року уповноваженою особою позивача у відношенні ВАТ «Антрацитшахтобуд» було винесено постанову №184-ДО-1-Е про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів у розмірі 680,00 грн. Зазначену суму необхідно було перерахувати протягом 15 днів з дня отримання постанови. Постанова про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів у встановленому законодавством порядку відповідачем не оскаржувалась. До теперішнього часу суму штрафних санкцій відповідачем сплачено не було.
Ухвалою судді від 31 жовтня 2012 року в зазначеній справі було відкрито скорочене провадження.
12 листопада 2012 року до суду повернувся конверт з позначкою «за закінченням терміну зберігання» (а.с.10). Відповідно до положень ст. 35 Кодексу адміністративного судочинства України, відповідач вважається належним чином повідомленим. У встановлений законодавством строк відповідач не надав до суду заяви про визнання позову або заперечення на позов.
Дослідивши матеріали справи та подані документи, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суддя вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню, виходячи з наступного.
Частиною 1 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Пункт 4 частини першої статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України визначає, що до компетенції адміністративних судів відносяться спори за зверненнями суб'єкта владних повноважень у випадах, встановлених законом.
Окрім того, такі справи не підпадають під перелік публічно-правових справ, визначених частиною другою статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України, на які не поширюється компетенція адміністративних судів.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з ч.1 ст. 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» (далі - Закон №3480) регулярна інформація про емітента - річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка подається Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку (в тому числі в електронному вигляді).
Згідно з ч.4 ст. 40 Закону №3480, річна інформація про емітента є відкритою і підлягає оприлюдненню емітентом у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, шляхом опублікування її в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку і розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів. Примірник офіційного друкованого видання, в якому опубліковано річну інформацію про емітента, він (емітент) надсилає до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Відповідно до ч.1 глави 7 розділу V Положення «Про розкриття інформації емітентами цінних паперів» (далі - Положення) розкриття річної інформації має здійснюватись шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, опублікування у офіційному друкованому виданні та подання до Комісії.
Розкриття річної інформації здійснюється у такі строки: розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії - у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним; опублікування у офіційному друкованому виданні - у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним; подання до Комісії - не пізніше 1 червня року, наступного за звітним.
Відповідно до п.3 глави 3 розділу 4 Положення обов'язок здійснювати розкриття квартальної інформації в порядку, передбаченому цим Положенням, поширюється на:
- акціонерні товариства, що мають державну частку в обсязі 25 відсотків і більше акцій у статутному капіталі за станом на перше число звітного кварталу;
- державні (національні) акціонерні товариства;
- холдингові компанії, що мають державну частку в обсязі 25 відсотків і більше акцій у статутному капіталі за станом на перше число звітного кварталу;
- підприємства, пакети акцій (частки, паї) яких передано до статутного капіталу державних (національних) акціонерних товариств та/або холдингових компаній, що мають державну частку в обсязі 25 відсотків і більше акцій у статутному капіталі за станом на перше число звітного кварталу;
- емітентів, які здійснили відкрите розміщення облігацій підприємств;
- емітентів, які здійснили відкрите розміщення іпотечних облігацій;
- емітентів, які здійснили відкрите розміщення іпотечних сертифікатів;
- емітентів, які здійснили відкрите розміщення сертифікатів ФОН.
Матеріалами справи підтверджено, що 06.07.2012 року позивач склав акт №184-ДО-1-Е про правопорушення на ринку цінних паперів, де встановила.
06.07.2012 року уповноваженою особою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, начальником Донбаського територіального управління Комісії було винесено постанову № 184-ДО-1-Е про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів та накладений штраф у розмірі 680,00 грн. (а.с.6-7).
Копія постанови була направлена на адресу відповідача, що підтверджується списком відправленої кореспонденції (а.с.4).
Зазначену суму відповідачу необхідно було перерахувати в дохід Державного бюджету України на розрахунковий рахунок Управління Держказначейства в Луганській області протягом 15 днів з дня отримання постанови. Копії платіжних документів - направити до ДТУНКЦПФР.
Постанова про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів відповідачем не була оскаржена у судовому порядку.
Приймаючи до уваги те, що матеріалами справи підтверджено правомірність застосування штрафних санкцій, позовні вимоги визнаються обґрунтованими і такими, що підлягають задоволенню.
Частиною 1 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства встановлено, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).
Ухвалою судді від 31 жовтня 2012 року Донбаському територіальному управлінню Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку в особі відділу нагляду за учасниками ринку цінних паперів у Луганській області Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку було відстрочено сплату судового збору до винесення судового рішення по справі.
Оскільки позивачем не були здійснені судові витрати, та судове рішення ухвалене на його користь, питання про розподіл судових витратах не вирішується..
Керуючись ст. ст. 17, 87, 89, 94, 98, 158 - 163, 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -
ПОСТАНОВИВ:
Позовні вимоги - задовольнити.
Стягнути з Відкритого акціонерного товариства «Антрацитшахтобуд» (код ЄДРПОУ 00181473) суму штрафної санкції у розмірі 680,00 грн. (шістсот вісімдесят гривень 00 копійок) в дохід Державного бюджету України - р/р 31110106700004 в УДКС у м. Донецьку, код ЄДРПОУ 38033949, МФО 834016, код платежу 21081100.
Постанова підлягає негайному виконанню.
Постанова суду може бути оскаржена у порядку та строки встановлені ст.ст. 183-2, 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова суду набирає законної сили відповідно до ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України та з урахуванням особливостей, встановлених ст. 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Ю.Ю. Мазур
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.11.2012 |
Оприлюднено | 27.11.2012 |
Номер документу | 27615600 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Ю.Ю. Мазур
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні