Постанова
від 16.07.2012 по справі 2270/5084/12
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

Справа № 2270/5084/12

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

16 липня 2012 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд

в складі:головуючого-суддіКовальчук А.М. при секретарі Бачку А.М. за участі:представника сторони

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу за позовом Красилівського районного центру зайнятості - робочий орган виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття до Малоклітнянської сільської ради Красилівського району Хмельницької області про стягнення штрафу, -

В С Т А Н О В И В:

Красилівський районний центр зайнятості - робочий орган виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття звернувся до суду з позовом до Малоклітнянської сільської ради Красилівського району Хмельницької області про стягнення штрафу.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що відповідачем порушено п. 5 ст. 20 ЗУ "Про зайнятість населення", а саме: за неподання звіту про заплановане вивільнення працівника ОСОБА_3 згідно розпорядження № 13 від 12.03.2012 року, у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці, в тому числі, ліквідацією, перепрофілюванням, скороченням чисельності або штату. Зазначене порушення було зафіксоване в акті про порушення законодавства про зайнятість населення. Згідно акту № 2-р від 07.05.2012 року та довідки про доходи ОСОБА_3 відповідачу нараховано штраф у сумі 8547,24 грн. Відповідач зазначену суму штрафу не сплатив, а тому Красилівський районний центр зайнятості - робочий орган виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття просить стягнути з відповідача штраф в сумі 8547,24 грн.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав в повному обсязі.

Представник відповідача в судове засідання не з`явився, повідомлений належним чинном про час, дату та місце судового розгляду справи.

Судом явка представника відповідача в судове засідання не визнавалася обов'язковою. За таких обставин, з врахуванням думки представника позивача, суд вважає за можливе розглянути справу без участі представника відповідача на підставі наявних доказів.

Заслухавши пояснення представника позивача, з'ясувавши повно і всебічно обставини справи, суд вважає, що позов підлягає задоволенню в повному обсязі.

Судом встановлено, що 07 травня 2012 року проведена перевірка додержання законодавства України про зайнятість населення Малоклітнянською сільською радою Красилівського району Хмельницької області, код ЄДРПОУ 04304478. За результатами перевірки Інспекцією по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення складено акт про порушення законодавства України про зайнятість населення № 2-р від 07 травня 2012 року, згідно якого до відповідача застосовано штраф у сумі 8547,24 грн.

Як вбачається з акту № 2-р від 07 травня 2012 року Інспекцією по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення Хмельницького обласного центру зайнятості встановлено, що відповідачем допущено порушення вимог п. 5 ст. 20 Закону України "Про зайнятість населення", а саме: Малоклітнянською сільською радою 12.03.2012 року звільнено ОСОБА_3 з посади діловода згідно п. 1 ст. 40 КЗпП України. За даним фактом звіт за формою № 4-ПН (факт) "Про фактичне вивільнення працівників" Малоклітнянською сільською радою подано до Красилівського РЦЗ 12.03.2012 року; звіт за формою № 4-ПН (план) "Про заплановане вивільнення працівників" Малоклітнянською сільською радою не подано до Красилівського РЦЗ.

На даний час відповідачем штраф у сумі 8547,24 грн. не сплачено.

Діяльність Інспекції по контролю за додержанням законодавства про зайнятість визначається Положенням про Інспекцію по контролю за додержанням законодавства про зайнятість, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України N 47 від 24.06.91 р.

Згідно п. 8 Положення, Інспекція по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення має право одержувати від підприємств, установ та організацій усіх форм власності статистичні дані про наявність вільних робочих місць і вакантних посад, характер і умови праці на них, про всіх вивільнюваних, прийнятих працівників та інформацію про передбачувані зміни в організації виробництва і праці, інші заходи, що можуть призвести до вивільнення працівників; відвідувати підприємства, установи і організації для контролю за дотриманням законодавства про зайнятість населення і вирішення питань, пов'язаних із соціальним захистом громадян; стягувати відповідно до Закону України "Про зайнятість населення" штрафи з підприємств, установ та організацій усіх форм власності у разі: неподання або порушення строків подання державній службі зайнятості письмового повідомлення про наступне вивільнення працівників, як це передбачено пунктом 5 статті 20 Закону України "Про зайнятість населення".

У відповідності до п. 5 ст. 20 ЗУ "Про зайнятість населення", при вивільненні працівників (у тому числі працюючих пенсіонерів та інвалідів) у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці, у тому числі ліквідацією, реорганізацією або перепрофілюванням підприємств, установ, організацій, скороченням чисельності або штату працівників, підприємства, установи, організації, незалежно від форми власності, повідомляють про це не пізніш як за два місяці в письмовій формі державну службу зайнятості, вказуючи підстави і строки вивільнення, найменування професій, спеціальностей, кваліфікації, розмір оплати праці, а в десятиденний строк після вивільнення - направляють списки фактично вивільнених працівників, зазначаючи в них інвалідів.

У разі неподання або порушення строків подання цих даних стягується штраф у розмірі річної заробітної плати за кожного вивільненого працівника. Ці кошти зараховуються до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття і використовуються для фінансування заходів по працевлаштуванню та соціального захисту вивільнюваних працівників.

Згідно ст. 34 Закону України "Про зайнятість населення", контроль за додержанням законодавства України про зайнятість населення здійснюється місцевими державними адміністраціями, виконавчими органами відповідних рад, відповідними державними органами, інспекціями служби зайнятості та профспілковими об'єднаннями.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади й органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією і законами України.

Відповідно до ст. ст. 11, 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно ст. 86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Заборгованість відповідача складає 8547 грн. 24 коп., вона є обґрунтованою, відповідає чинному законодавству і підлягає стягненню. Наявність зазначеної заборгованості підтверджується копією акту про порушення законодавства про зайнятість населення та матеріалами справи. Доказів виконання зобов'язань перед позивачем під час розгляду даної справи до суду представлено не було.

Таким чином, позовні вимоги позивача є обґрунтованими, відповідають дійсним обставинам та матеріалам справи, а тому наявні підстави для задоволення позову в повному обсязі.

Керуючись ст. 20 Закону України «Про зайнятість населення», ст.ст. 70, 71, 79, 86, 94, 112, 128, 158-163, 167, 186, 255, 257 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Позов Красилівського районного центру зайнятості - робочий орган виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття задоволити.

Стягнути з Малоклітнянської сільської ради Красилівського району Хмельницької області, на користь Красилівського районного центру зайнятості - робочий орган виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття штраф в сумі 8547 (вісім тисяч п`ятсот сорок сім) грн. 24 коп., одержувач ФЗДССНВБ, код ЄДРПОУ 22986941, банк одержувача - ГУДКСУ у Хмельницькій області, МФО - 815013, р/р - 37172305900279.

Постанова суду може бути оскаржена до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Хмельницький окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня її отримання.

Постанова набирає законної сили в порядку статті 254 КАС України.

Повний текст постанови виготовлено 17 липня 2012 року

Суддя /підпис/ "Згідно з оригіналом" Суддя Ковальчук А.М.

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.07.2012
Оприлюднено27.11.2012
Номер документу27619234
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2270/5084/12

Постанова від 16.07.2012

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Ковальчук А.М.

Ухвала від 04.07.2012

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Ковальчук А.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні