Рішення
від 08.11.2012 по справі 5/038-12
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

01032, м. Київ, вул. Комінтерну, 16 тел. 235-24-26

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"08" листопада 2012 р. Справа № 5/038-12

Господарський суд Київської області у складі колегії суддів: головуючого - Подоляк Ю.В., суддів: Бацуца В.М., Горбасенко П.В. розглянувши матеріали справи

за позовом Прокурора Обухівського району в інтересах держави в особі Обухівської районної державної адміністрації, м. Обухів до 1. Товариства з обмеженою відповідальністю "Того", м. Київ 2. Української міської ради, м. Українка провизнання недійсним рішення міськради; визнання недійсним договору оренди земельної ділянки; визнання права власності на земельну ділянку та зобов'язання повернути земельну ділянку за участю представників:

прокуратури:Барановська В.В. -посв. від 15.10.2012р. № 009565 позивача:не з'явились, про час і місце судового засідання повідомлені належним чином відповідача 1:Глушко О.М. -особа, яка має право вчиняти юридичні дії від імені товариства без довіреності відповідно до відомостей, які містяться в єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відповідача 2:не з'явились, про час і місце судового засідання повідомлені належним чином суть спору:

До господарського суду Київської області надійшла позовна заява Прокурора Обухівського району Київської області в інтересах держави в особі Обухівської районної державної адміністрації (далі - позивач) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Того" (далі -відповідач 1, ТОВ "ТОГО") та Української міської ради (далі -відповідач 2) про визнання недійсним рішення Української міської ради 43 сесії 5 скликання від 10.09.2009р. "Про затвердження технічної документації із землеустрою та надання в оренду земельної ділянки ТОВ "ТОГО", яким передано в оренду ТОВ "ТОГО" земельну ділянку площею 2,3036 га; визнання недійсним договору оренди земельної ділянки від 31.03.2010р. № 471, укладеного між відповідачами; визнання за державою в особі Обухівської районної державної адміністрації права власності на земельну ділянку площею 2,3036 га, вартістю 1004369 грн., розташовану за адресою: м. Українка, вул. Промислова, 37, кадастровий номер 3223151000:01:034:0056 та зобов'язання ТОВ "ТОГО" повернути державі в особі Обухівської районної державної адміністрації земельну ділянку площею 2,3036 га, вартістю 1004369 грн., розташовану за адресою: м. Українка, вул. Промислова, 37, кадастровий номер 3223151000:01:034:0056.

В обґрунтування позовних вимог прокурор посилається на те, що оскаржувані рішення Української міської ради та договір, який укладений між відповідачами на підставі зазначеного рішення, порушують права та інтереси держави в особі Обухівської районної державної адміністрації, позаяк земельна ділянка, яка є предметом рішення та договору оренди, розташована за межами міста Українка і в силу вимог п. 12 Перехідних положень Земельного кодексу України повноваження щодо розпорядження землями за межами населених пунктів здійснюють відповідні органи виконавчої влади. На переконання прокурора Українська міська рада не є тим органом, до компетенції і повноважень якого віднесено вирішення питань регулювання земельних відносин щодо надання в оренду земельних ділянок, які розташовані за межами населеного пункту.

Посилаючись на вказані обставини, прокурор стверджує, що Українська міська рада прийняла спірне рішення поза межами своєї компетенції і повноважень, в наслідок чого воно прийнято без законних на те підстав, не відповідає приписам чинного законодавства та порушує права позивача, в зв'язку з чим судом повинно бути визнано недійсним.

Також, прокурор посилається на невідповідність оскаржуваного договору вимогам чинного законодавства, оскільки він укладений на підставі протиправного рішення Української міської ради і, як наслідок, підлягає визнанню судом недійсним відповідно до вимог ст.ст. 203, 215 ЦК України.

З огляду на невідповідність вимогам чинного законодавства оскаржуваних рішення та договору, які, на думку прокурора, порушують права держави особі Обухівської районної державної адміністрації, як органу до повноважень якого віднесено розпорядження спірною земельною ділянкою, оскільки вона перебуває поза межами населеного пункту, прокурор просить суд з вказаних підстав визнати за державою в особі позивача право власності на вказану земельну ділянку та зобов'язати ТОВ "ТОГО" повернути її державі в особі Обухівської районної державної адміністрації.

Відповідачі проти позову заперечили з підстав, викладених у відзивах на позовну заяву, які зводяться до того, що спірна земельна ділянка знаходиться в межах населеного пункту, а відтак рада діяла в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Прокурор, присутній в судовому засіданні, позовні вимоги підтримав в повному обсязі та просив суд їх задовольнити з мотивів викладених у позовній заяві.

Представник Товариства з обмеженою відповідальністю "Того", присутній в судовому засіданні, проти позовних вимог заперечив з підстав викладених у відзиві на позовну заяву та просив суд відмовити в задоволенні позовних вимог повністю.

Позивач та відповідач 2, належним чином повідомлені про час і місце розгляду справи, в судове засідання не з'явились, про причини неявки суд не повідомили.

Враховуючи те, що неявка позивача та відповідача 2 в судове засідання не перешкоджає розгляду спору по суті, суд вважає за можливе здійснити розгляд справи відповідно до ст. 75 ГПК України за відсутності представників позивача та відповідача 2 за наявними в ній матеріалами.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення прокурора та представника відповідача 1, присутніх в судовому засіданні, дослідивши докази та оцінивши їх в сукупності, суд

встановив:

Українська міська рада на 43 сесії 5 скликання прийняла рішення від 10.09.2009р. "Про затвердження технічної документації із землеустрою та надання в оренду земельної ділянки ТОВ "ТОГО" (далі -рішення), яким затверджено Технічну документацію із землеустрою щодо надання земельної ділянки ТОВ "ТОГО" в оренду для розміщення та експлуатації нежитлових будівель по вул. Промисловій, 37 в м. Українка Української міської ради Обухівського району Київської області та вирішено передати ТОВ "ТОГО" в оренду строком на 49 років земельну ділянку площею 2,3036 га в м. Українка по вул. Промислова, 37.

На підставі зазначеного рішення Української міської ради від 10.09.2009р. між ТОВ "ТОГО" -орендарем та Українською міською радою -орендодавцем був укладений договір оренди земельної ділянки від 31.03.2010р. (далі -договір), відповідно до умов якого орендодавець передав, а орендар прийняв в оренду земельну ділянку, яка розташована по вул. Промислова, 37, м. Українка, Обухівського району Київської області, площею 2,3036 га, за цільовим призначенням -для розміщення та експлуатації нежитлових будівель, кадастровий номер -3223151000:01:034:0056 (п. 1.1 договору).

Зазначений договір посвідчений приватним нотаріусом Обухівського районного нотаріального округу за № 471, а також зареєстрований в Українському міському відділі центр ДЗК, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 15.07.2010р. за № 041098100020.

Прокурор, в якості доказу, який підтверджує його вимоги посилається на лист Управління Держкомзему в Обухівському районі від 10.02.2012р. № 0315/835, згідно якого за наявними в Управлінні Держкомзему в Обухівському районі матеріалів спірна земельна ділянка ТОВ "Того" за адресою: Київська область, Обухівський район, м. Українка, вул. Промислова, 37 розташована за межами міста Українка.

З огляду на вказаний лист, прокурор робить висновок, що правом розпоряджатись вказаною земельною ділянкою в силу вимог п. 12 Перехідних положень Земельного кодексу України віднесено до повноважень органів виконавчої влади, в даному випадку -Обухівської районної ради та вважає, що вказане рішення Української міської ради і укладений на його підставі між відповідачами договір оренди земельної ділянки від 31.03.2010р. порушують права та інтереси держави в особі Обухівської районної державної адміністрації і суперечать вимогам чинного законодавства України, що відповідно є підставою для визнання їх недійсними.

Разом з тим, відповідачі заперечуючи проти позову зазначають, що спірна земельна ділянка розміщена в межах населеного пункту -міста Українка, що підтверджується довідкою Управління земельних ресурсів у Обухівському районі від 11.06.2009р. № 05-02/1731, в якій Управління зазначило, що земельна ділянка орієнтовною площею 2,3036 га, намічена до відведення у користування ТОВ "ТОГО", розташована в м. Українка по вул. Промислова, 37 Української міської ради Обухівського району Київської області.

Судом, з метою всебічного та повного з'ясування всіх обставин справи було зобов'язано Головне управління Держкомзему у Київській області, Управління Держкомзему в Обухівському районі Київської області, Відділ Держкомзему в місті Українка надати суду інформацію чи в межах населеного пункту м. Українка, чи за межами населеного пункту м. Українка знаходиться земельна ділянка, за адресою: Київська область, Обухівський район, м. Українка, вул. Промислова, 37, площею 2,3036 га, кадастровий № 3223151000:01:034:0056, яка перебуває в користуванні ТОВ "ТОГО" на підставі договору оренди земельної ділянки від 31.03.2010р., укладеного між товариством та Українською міською радою.

Управління Держкомзему в Обухівському районі Київської області листом від 04.05.2012р. № 0315/2643, надісланим на адресу суду, повідомило, що схема формування та встановлення меж Української міської ради передана до відділу Держкомзему у місті Українка Обухівського району Київської області згідно акту приймання-передачі від 20.01.2011р. № 22, а відповідно до наявної в Управлінні Держкомзему в Обухівському районі Київської області в електронному вигляді схеми зазначена земельна ділянка розташована за межами міста Українка.

Держкомзем у місті Українка Обухівського району Київської області листами від 10.05.2012р. № 23-01/0381 та від 07.05.2012р. № 23-04/0375, надісланими на адресу суду, повідомив, що земельна ділянка, яка перебуває у користуванні ТОВ "ТОГО" кадастровий № 3223151000:01:034:0056 знаходиться в адміністративних межах Української міської ради, а також зазначив, що відповідно до схеми формування території Української міської ради 1994 року вказана земельна ділянка знаходиться в промисловій зоні поза межами населеного пункту міста Українка.

Разом з тим, Українська міська рада Обухівського району Київської області, у своєму відзиві на позовну заяву стверджує, що Обухівська районна рада народних депутатів розглянувши проекти формування територій місцевих рад та меж населених пунктів району, розроблених Інститутом землеустрою Української академії аграрних наук, погоджених місцевими радами затвердила своїм рішенням від 28.11.1997р "Про затвердження проектів формування територій місцевих рад та меж населених пунктів району" проекти формувань територій місцевих рад та меж населених пунктів району в розрізі місцевих рад і площ, за якими спірна земельна ділянка знаходиться в межах населеного пункту -міста Українка.

Господарський суд Київської області також зобов'язував Відділ Держкомзему в місті Українка Обухівського району Київської області та Обухівську районну раду надати матеріали схеми формування та встановлення меж міста Українка, затвердженої рішенням 10 сесії 22 скликання Обухівської районної ради народних депутатів від 28.11.1997р. "Про затвердження проектів формування територій місцевих рад та меж населених пунктів району".

Відділ Держкомзему в місті Українка Обухівського району Київської області листом від 01.06.2012р. № 23-04/0473, надісланим на адресу суду, повідомив, що інформацією щодо схеми формування та встановлення меж Української міської ради, затвердженої рішенням 10 сесії 22 скликання Обухівської районної ради народних депутатів від 28.11.1997р. не володіє.

Обухівська районна рада листом від 16.07.2012р. № 947/01-36 надіслала на адресу суду засвідчену копію рішення 10 сесії 22 скликання Обухівської районної ради народних депутатів від 28.11.1997р. "Про затвердження проектів формування територій місцевих рад та меж населених пунктів району" та повідомила, що проекти формування території місцевих рад та меж населених пунктів у протоколі сесії та у справах районної ради відсутні, інших рішень, пов'язаних із формуванням території Української міської ради, міста Українка та суміжних з містом Українка населених пунктів районна рада не приймала.

З часом, відділ Держкомзему в місті Українка листом від 14.08.2012р. № 23-04/0721 повідомив, що станом на 15.08.2012р. межі міста Українка не встановлені.

Київська обласна рада листом від 04.10.2012р. № 1333/09 повідомила суд, що рішення про погодження встановлення меж міста Українка не приймала.

Згідно положень п. 29 ч. 1 ст. 85 Конституції України, з якими кореспондуються приписи п. г ч. 1 ст. 6 Земельного кодексу України встановлення і зміна меж районів і міст віднесено до повноважень Верховної Ради України.

Згідно п. 26 ч. 1 ст. 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в України" до питань, які вирішуються районними і обласними радами виключно на їх пленарних засіданнях віднесено прийняття рішень з питань адміністративно-територіального устрою в межах і в порядку, визначених законом.

До повноважень районних рад у галузі земельних відносин віднесено, зокрема, внесення до Верховної Ради, обласних рад пропозицій щодо встановлення і зміни меж районів, міст, селищ (п. д ч. 1 ст. 10 Земельного кодексу України).

Згідно п. ї ч. 1 ст. 12 Земельного кодексу України до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить, зокрема, внесення пропозицій до районної ради щодо встановлення і зміни меж сіл, селищ, міст.

Відповідно до ст. 174 Земельного кодексу України рішення про встановлення і зміну меж районів і міст приймається Верховною Радою України за поданням Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, Київської чи Севастопольської міської рад.

Пунктом 2 Перехідних положень Закону України "Про внесення змін до Земельного кодексу України та інших законів України щодо проведення робіт із землеустрою, пов'язаних із встановленням і зміною меж сіл, селищ, міст, районів" від 21.06.2012р. № 5003-VI визначено, що межі населених пунктів, не встановлені в натурі (на місцевості) на час набрання чинності цим Законом за проектами землеустрою щодо встановлення і зміни меж адміністративно-територіальних утворень, можуть бути встановлені без розроблення (зміни) генеральних планів населених пунктів. Площа населених пунктів у такому разі має відповідати тій, що зазначена у схемах землеустрою і техніко-економічних обґрунтуваннях використання та охорони земель адміністративно-територіальних утворень, а у разі їх відсутності - у проектах формування територій сільських, селищних рад.

Враховуючи зазначене, а також те, що межі міста Українка Обухівського району Київської області в установленому законодавством порядку не затверджені, господарський суд Київської області зобов'язав сторін у справі, Центральний Державний архів вищих органів влади та управління України, Відділ Держкомзему у місті Українка, Київську обласну раду та Обухівську районну раду надати завірені копії документів щодо формування території населеного пункту: села Українка, селища міського типу Українка, міста Українка.

Відділ Держкомзему у місті Українка на вказану вимогу суду листом від 01.10.2012р. № 23-04/0946 надіслав на адресу суду схему формування Української міської ради в електронному вигляді.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Того", заперечуючи проти позовних вимог та спростовуючи доводи прокурора і позивача про те, що спірна земельна ділянка знаходиться за межами міста Україна, надав копію технічної документації по зведенню зовнішніх меж Української міської ради народних депутатів та міста Українка по геоданих суміжних територій сільських Рад народних депутатів Обухівського району Київської області, розроблену Інститутом землеустрою Української академії аграрних наук в 1995 року за завданням Київського обласного управління земельних ресурсів від 05.04.1994р., а також надав карту -схему формування територій Української міської ради, виготовлену у відповідності до зазначеної технічної документації Державним підприємством "Головний науково-дослідний та проектний інститут землеустрою", за якими спірна земельна ділянка входить до складу земель населеного пункту -міста Українка.

Зазначені документи ТОВ "ТОГО" отримало від Державного підприємства "Головний науково-дослідний та проектний інститут землеустрою" за власним зверненням, що підтверджується договором на виконання землевпорядних робіт від 21.05.2012р. № 123/12, укладеним між ними, кошторисом на виконання робіт та актом приймання-передачі робіт за вказаним договором. Завірені копії зазначених документів залучені до матеріалів справи.

Відповідно до технічної документації по зведенню зовнішніх меж Української міської ради народних депутатів та міста Українка по геоданих суміжних територій сільських рад народних депутатів Обухівського району Київської області та доданих до неї схем земельних угідь територій населених пунктів Української міської ради та схем земельних угідь території Української міської ради, завірені копії яких залучені до матеріалів справи, а також карти -схеми формування територій Української міської ради, виготовленої Державним підприємством "Головний науково-дослідний та проектний інститут землеустрою" та схеми - формування Української міської ради в електронному вигляді, яку надав відділ Держкомзему у місті Українка, спірна земельна ділянка за адресою: м. Українка, вул. Промислова, 37 входить до складу земель населеного пункту -міста Українка.

В перелічених документах спірна земельна ділянка позначена, як земельна ділянка Автоколони № 1.

Судом встановлено, що ТОВ "ТОГО" придбало у Відкритого акціонерного товариства "Вишгороденергобудтранс" (далі -ВАТ "Вишгороденергобудтранс") за двома договорами купівлі-продажу від 09.11.2007р., посвідчених приватним нотаріусом Обухівського районного нотаріального округу за № 8794 та № 8798, завірені копії яких залучені до матеріалів справи, нежитлові будівлі, що розташовані за адресою: м. Українка, вул. Промислова (вул. Теплична) під номером 37, Обухівського району, Київської області, які належали ВАТ "Вишгороденергобудтранс" на підставі наказу Регіонального відділення Фонду державного майна України по Київській області від 12.01.1996р. 11/2-ВП.

На вимогу суду Регіональне відділення Фонду державного майна України листом від 16.08.2012р. № 01-16-2461 надіслало засвідчені копії наказів Регіонального відділення Фонду державного майна України по Київській області від 12.01.1996р. 11/2-ВП та від 15.08.1994р. № 16/5-ВП, а також Переліку нерухомого майна, що передається у власність ВАТ "Вишгороденергобудтранс".

Дослідивши зазначені документи, суд встановив, що ВАТ "Вишгороденергобудтранс" було утворено шляхом корпоратизації Вишгородського автотранспортного підприємства "Укренергобудтранс", а також встановив, що згідно наказу Регіонального відділення Фонду державного майна України по Київській області від 12.01.1996р. 11/2-ВП останнє передало у власність ВАТ "Вишгороденергобудтранс" автоколону, що складалась з нежитлових будівель, які розташовані за адресою: м. Українка, вул. Промислова, 37, Обухівського району, Київської області, які були згодом відчужені за вказаними договорами купівлі-продажу ТОВ "ТОГО".

Судом також встановлено, що згідно рішення Виконавчого комітету Київської обласної Ради депутатів трудящих від 28.10.1968р. № 808 "Про адміністративно-територіальні зміни в Києво-Святошинському та Обухівському районах області" було ухвалено віднести село Українку до категорії селищ міського типу. Включити в смугу селища міського типу Українка: новоутворений населений пункт, що виник в зв'язку з будівництвом Трипільської ДРЕС, села Щиловщину Української селищної ради та Миколенки Трипільської сільської ради, а також підпорядкувати село Плюти Трипільської сільської ради Українській селищній раді.

Також Центральним Державним архівом вищих органів влади та управління України на вимогу суду було надіслано листом від 11.10.2012р. № 529 копію Указу Президії Верховної Ради УРСР від 19.11.1979р. "Про віднесення селищ міського типу Обухів, Українка та Прип'ять Київської області до категорії міст районного підпорядкування", яким, зокрема, було постановлено віднести селища міського типу Обухів і Українку Обухівського району та Прип'ять Чорнобильського району Київської області до категорії міст районного підпорядкування.

До вказаного Указу архівом було додано відповідну довідку, згідно якої селище Українка займає територію 496 га, на території селища розташовано 4 промислових підприємства і 3 будівельні організації, основні з них: Трипільська державна теплоелектростанція, де працює 1335 чоловік, трест "Укренергомеханізація" -1050 чоловік, трест "Південтеплоенергомонтаж" -560 чоловік, будівельне управління тресту "Південатоменергобуд" -700 чоловік. В селищі є: 2 школи, Будинок культури, лікарня, аптека, 20 підприємств торгівлі і громадського харчування, будинок побуту, банно-пральний комбінат. Селище повністю газифіковане.

Враховуючи те, що територія міста Українка формувалась, зокрема, у зв'язку з будівництвом Трипільської ДРЕС, територія якої в подальшому увійшла в межі населеного пункту -міста Українка, судом був досліджений Державний акт на право користування землею Трипільською ДРЕС серії Б № 025649, який виданий Виконавчим комітетом Обухівської районної Ради депутатів трудящих в 1979 році, згідно якого за Трипільською ДРЕС закріплюється в безстрокове і безоплатне користування 594,3 га землі для промислового використання в межах згідно з планом землекористування. Копія зазначеного акта та план землекористування залучені до матеріалів справи.

З плану землекористування Трипільської ДРЕС вбачається, що спірна земельна ділянка навколо з усіх боків межує з землями, переданими у користування Трипільській ДРЕС. Тобто знаходиться в середині земель, наданих Трипільській ДРЕС.

Згідно пояснювальної записки до технічної документації по зведенню зовнішніх меж Української міської ради народних депутатів та міста Українка по геоданих суміжних територій сільських рад народних депутатів Обухівського району Київської області місто енергетиків -Українка є адміністративно-господарським і культурним центром. В територію міста входить житлова забудова з ділянками для ведення особистого підсобного господарства, землі загального користування (вулиці, майдани, громадські будівлі, зелені насадження, пасовища та інші на площі 215,5 га), житлово-експлуатаційні організації (40 га), кооперативні гаражі (12,4 га), Трипільська ДРЕС (448,6 га), Укрзалізниця (Київ-Миронівка -17,8 га), студентський табір КПІ (11,9 га) та інші.

Отже, спірна земельна ділянка, яка знаходиться в середині земель, наданих Трипільській ДРЕС, при формуванні території населеного пункту - міста Українка, зокрема, за рахунок земель Трипільської ДРЕС, також увійшла в межі міста Українка.

Судом також встановлено, що Українська міська рада Обухівського району Київської області на 17 сесії 24 скликання рішенням від 14.11.2003р. погодила проект із землеустрою щодо встановлення і зміни межу міста Українка, яким передбачена площа міста Українка -3230,98 га.

Також вказаний проект землеустрою щодо зміни і встановлення меж міста Українка був погоджений Обухівською районною радою на 10 сесії 24 скликання, про що було прийняте відповідне рішення від 17.12.2003р.

Київська обласна рада прийняла рішення від 19.02.2004р., яким погодила межі окремих населених пунктів Київської області згідно з відповідними проектами землеустрою та вирішила внести пропозицію Верховні Раді України щодо встановлення меж м. Українка згідно з проектом землеустрою та визначення загальної площі вказаного населеного пункту -3230,98 га.

Завірені копії перелічених рішень рад, були надані суду Українською міською радою під час розгляду справи та залучені до матеріалів справи.

Проект, який був погоджений переліченими радами, розроблений на основі матеріалів технічної документації по зведенню зовнішніх меж Української міської ради народних депутатів та міста Українка по геоданих суміжних територій сільських Рад народних депутатів Обухівського району Київської області, розроблених Інститутом землеустрою Української академії аграрних наук в 1995 року за завданням Київського обласного управління земельних ресурсів від 05.04.1994р., а також карти -схеми формування територій Української міської ради, виготовленої у відповідності до зазначеної технічної документації Державним підприємством "Головний науково-дослідний та проектний інститут землеустрою", за якими спірна земельна ділянка входить до складу земель населеного пункту -міста Українка.

З вищеперелічених документів та матеріалів формування території населеного пункту - міста Українка вбачається, що спірна земельна ділянка, розташована за адресою: Київська область, Обухівський район, м. Українка, вул. Промислова, 37, площею 2.3036 га, кадастровий № 3223151000:01:034:0056, яка перебуває в користуванні ТОВ "ТОГО" на підставі договору оренди земельної ділянки від 31.03.2010р., укладеного між товариством та Українською міською радою, знаходиться в межах населеного пункту -міста Українка Обухівського району Київської області.

Стаття 12 Земельного кодексу України визначає повноваження сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин, до яких, зокрема, належить розпорядження землями територіальних громад; надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу.

Відповідно до п. 12 розділу Х Перехідних положень Земельного кодексу України до розмежування земель державної та комунальної власності повноваження щодо розпорядження землями (крім земель, переданих у приватну власність, та земель, зазначених в абзацах другому та четвертому цього пункту) в межах населених пунктів здійснюють відповідні сільські, селищні, міські ради з урахуванням вимог абзацу третього цього пункту, а за межами населених пунктів - відповідні органи виконавчої влади.

Згідно вимог ч. 1 ст. 46 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" сільська, селищна, міська, районна у місті (у разі її створення), районна, обласна рада проводить свою роботу сесійно. Сесія складається з пленарних засідань ради, а також засідань постійних комісій ради.

Відповідно до п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад віднесено вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин; Виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання.

З огляду на вищевикладене, та враховуючи те, що земельна ділянка, за адресою: Київська область, Обухівський район, м. Українка, вул. Промислова, 37, площею 2,3036 га, кадастровий № 3223151000:01:034:0056, яка перебуває в користуванні ТОВ "ТОГО" на підставі договору оренди земельної ділянки від 31.03.2010р., укладеного між товариством та Українською міською радою, знаходиться в межах населеного пункту -міста Українка, рішення від 10.09.2009р. "Про затвердження технічної документації із землеустрою та надання в оренду земельної ділянки ТОВ "ТОГО" Українською міською радою було прийнято в межах повноважень та у спосіб, визначений законодавством України. За таких обставин, договір оренди земельної ділянки від 31.03.2010р., укладений між товариством та Українською міською радою, на підставі зазначеного рішення не порушує права та інтереси держави в особі Обухівської районної державної адміністрації та не суперечить вимогам вищезазначеного законодавства України, у зв'язку з чим відсутні правові підстави для визнання його недійсним.

З огляду на зазначене, вимоги прокурора про визнання недійсним рішення Української міської ради 43 сесії 5 скликання від 10.09.2009р., яким передано в оренду ТОВ "ТОГО" земельну ділянку площею 2,3036 га та визнання недійсним договору оренди земельної ділянки № 471 від 31.03.2010р., укладеного між відповідачами, а також визнання за державою в особі Обухівської районної державної адміністрації права власності на земельну ділянку площею 2,3036 га, вартістю 1004369 грн., розташовану за адресою: м. Українка, вул. Промислова, 37, кадастровий номер 3223151000:01:034:0056 та зобов'язання ТОВ "ТОГО" повернути державі в особі Обухівської районної державної адміністрації земельну ділянку площею 2,3036 га, вартістю 1004369 грн., розташовану за адресою: м. Українка, вул. Промислова, 37, кадастровий номер 3223151000:01:034:0056 є безпідставними, необґрунтованими, недоведеними та такими, що спростовуються матеріалами справи, а відтак суд відмовляє в їх задоволенні.

Керуючись ст. 124 Конституції України, ст.ст. 4 3 , 33, 44, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд -

вирішив:

В задоволенні позову відмовити повністю.

Дане рішення господарського суду Київської області набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його належного оформлення і підписання та може бути оскаржено в апеляційному порядку.

Головуючий суддя Подоляк Ю.В.

Судді: Бацуца В.М.

Горбасенко П.В.

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення08.11.2012
Оприлюднено26.11.2012
Номер документу27619521
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5/038-12

Ухвала від 08.11.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Подоляк Ю.В.

Рішення від 08.11.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Подоляк Ю.В.

Ухвала від 11.09.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Подоляк Ю.В.

Ухвала від 21.08.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Подоляк Ю.В.

Ухвала від 20.08.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Подоляк Ю.В.

Ухвала від 31.07.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Подоляк Ю.В.

Ухвала від 11.06.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Подоляк Ю.В.

Ухвала від 05.06.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Подоляк Ю.В.

Ухвала від 17.05.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Подоляк Ю.В.

Ухвала від 19.04.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Подоляк Ю.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні