Рішення
від 20.11.2012 по справі 27пд/5014/2326/2012
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251 ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 91000, м. Луганськ, пл. Героїв ВВВ, 3а. Тел. 55-17-32


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

20.11.12 Справа № 27пд/5014/2326/2012

Суддя Семендяєва І.В., при секретарі судового засідання Мартинцевій Н.М., розглянувши матеріали за позовом

1- го позивача Виконавчого комітету Луганської міської ради, м. Луганськ

2- го позивача Луганської міської ради, м. Луганськ

до Закритого акціонерного товариства "Сириус і К" , м. Луганськ

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивачів -Управління Держкомзему м. Луганськ Луганської області ,

м. Луганськ

про внесення змін до договору оренди земельної ділянки

за участю представників сторін:

від 1-го позивача: головний спеціаліст-юрисконсульт відділу контрольно-юридичної роботи Управління Луганської міської ради з питань земельних ресурсів - Шинкарьова О.А., довіреність № И 01/03-31/1782/0/2-12 від 19.03.2012;

від 2-го позивача: головний спеціаліст-юрисконсульт відділу контрольно-юридичної роботи Управління Луганської міської ради з питань земельних ресурсів - Шинкарьова О.А., довіреність № И 01/03-31/1781/0/2-12 від 19.03.2012;

від відповідача: представник не прибув;

від 3-ї особи: представник не прибув

В С Т А Н О В И В:

Обставини справи: позивачами заявлено вимогу про внесення змін до договору оренди земельної ділянки від 29.03.2002, реєстрація від 29.03.2002 № 4032 зі змінами до нього, який укладений між Виконавчим комітетом Луганської міської ради та Закритим акціонерним товариством "Сириус і К", відносно земельної ділянки площею 0,1540 га терміном на 49 років за адресою: м. Луганськ, вул. Павловська, б.77, а саме:

- викласти пункт 2.1. розділу "ІІ. Орендна плата" договору в новій редакції: "Річна орендна плата встановлюється у розмірі земельного податку із застосуванням до нього договірного коефіцієнту 4,5";

- викласти п. 2.5 розділу "ІІ. Орендна плата" в новій редакції: "Своєчасно вносити обумовлену договором орендну плату за землю. В випадку не внесення орендної плати в термін, визначений договором оренди земельної ділянки, з орендаря стягується пеня в розмірі пені, передбаченої діючим законодавством, за несвоєчасну сплату земельного податку, від несплаченої суми за кожний день прострочки";

- доповнити п. 2.9. розділу "ІІ. Орендна плата" договору новим абзацом наступного змісту: "На момент укладання цього договору про внесення змін до договору оренди земельної ділянки розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, складає - 670 084 (шістсот сімдесят тисяч вісімдесят чотири) грн. 80 коп.";

- в п. 6.1. розділу "VI. Інші умови" змінити слова "Управління земельними ресурсами Луганської міської ради" на слова "УПРАВЛІННЯ ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ З ПИТАНЬ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ або інший орган, уповноважений орендодавцем";

- п. 6.3 розділу "Інші умови" договору виключити;

- датою внесення змін вважати дату набрання чинності рішення суду.

Відповідач у відзиві на позов вважає позовні вимоги необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню, оскільки договір оренди землі від 29.03.2002 є розірваним.

Ухвалою господарського суду Луганської області від 14.09.2012 залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивачів Управління Держкомзему м. Луганськ Луганської області.

Третя особа у відзиві підтримала позовні вимоги; у клопотанні від 26.09.2012 просить справу розглянути без участі свого представника.

Представник відповідача до судового засідання не прибув, про час та місце слухання справи був належним чином повідомлений, що підтверджується матеріалами справи, своїм процесуальним правом на участь у судовому засіданні не скористався.

Суд, враховуючи думку позивачів, вважає за можливе розглянути справу в даному судовому засіданні за наявними у справі матеріалами, за відсутності представника відповідача, явка якого не визнавалась судом обов'язковою.

Розглянувши матеріали справи, вислухавши представників сторін, які прибули у судове засідання, встановивши фактичні обставини справи, оцінивши надані докази, господарський суд Луганської області дійшов наступного.

Позивач підставою свого позову зазначає те, що рішенням виконавчого комітету Луганської міської ради від 26.03.2002 № 88/22 зі змінами до нього з урахуванням рішення від 24.10.2006 № 10/158 ЗАТ «Сириус і К»була надана в оренду земельна ділянка загальною площею 0,1540 га строком на 49 років за адресою: м. Луганськ, вул. Павловская, 77, під будівництво та розміщення автозаправної станції з підземним розміщенням резервуарів.

Між виконавчим комітетом Луганської міської ради та відповідачем укладено договір оренди земельної ділянки від 29.03.2002, державна реєстрація № 4032 від 29.03.2002.

Договором про внесення змін до договору оренди земельної ділянки від 20.12.2006, державна реєстрація № 040740200070 від 07.05.2007, змінено мету надання земельної ділянки, а саме земельна ділянка надана в оренду під будівництво та розміщення автозаправної станції з підземним розміщенням резервуарів та будівництво та розміщення будівлі мийки.

Згідно з п. 2.1 розділу 2 договору від 29.03.2002 «Орендна плата»річна орендна плата встановлюється у грошовій формі і сплачується у розмірі земельного податку з коефіцієнтом 2,5.

Пунктом 288.5 статті 288 Кодексу встановлено, що розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом.

У відповідності до ст. 274.1 Податкового кодексу України ставка податку на земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки.

Рішенням Луганської міської ради від 27.05.2011 № 9/12 регулюється порядок встановлення розміру орендної плати за землю при передачі земельних ділянок в оренду та при внесення змін до вказаних рішень та до договорів оренди землі щодо зміни розміру річної орендної плати в залежності від видів діяльності, які здійснюються на земельній ділянці. Відповідно до додатку до рішення від 27.05.2011 № 9/12 під паливно-роздавальні, автозаправні станції, пункти, комплекси тощо, які здійснюють продаж нафтопродуктів або газу застосовується коефіцієнт 4,5.

Таким чином, позивачі вважають за необхідне викласти п. 2.1 розділу «2. Річна орендна плата встановлюється у розмірі земельного податку із застосуванням до нього договірного коефіцієнту 4,5».

Відповідно до п. 2.5 договору оренди землі у разі несвоєчасного внесення орендної плати орендар повинен сплатити пеню, яка нараховується на суму боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності) із розрахунку 120% річних облікової ставки НБУ, діючої на день виникнення такого боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті.

Відповідно до п. 129.1.1. ст. 129 Податкового кодексу України після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня. За п. 129.4 ст. 129 Податкового кодексу України пеня, визначена підпунктом 129.1.1 пункту 129.1 цієї статті, нараховується на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті.

За таких обставин, позивачі пропонують викласти п. 2.5 розділу "ІІ. Орендна плата" в новій редакції: "Своєчасно вносити обумовлену договором орендну плату за землю. В випадку не внесення орендної плати в термін, визначений договором оренди земельної ділянки, з орендаря стягується пеня в розмірі пені, передбаченої діючим законодавством, за несвоєчасну сплату земельного податку, від несплаченої суми за кожний день прострочки".

Відповідно до п. 2.9 договору на момент укладення договору грошова оцінка земельної ділянки складає 200117, 61 грн.

Згідно п. 4 Положення про Державний комітет України із земельних ресурсів, що затверджено постановою КМУ від 19.03.2008 № 224, питання правильності застосування порядку та визначення розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки належить до компетенції Державного комітету України із земельних ресурсів.

Розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки визначений у листі Управління Держкомзему у м. Луганськ Луганської області від 21.09.2011 № 4-2-14/3868, відповідно до додатку якого нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 0,1540 га, що знаходиться за адресою: м. Луганськ, вул. Павловская, 77, складає 670 084 грн. 80 коп. (а.с. 18).

За таких обставин, позивачі пропонують доповнити п. 2.9. розділу "ІІ. Орендна плата" договору новим абзацом наступного змісту: "На момент укладання цього договору про внесення змін до договору оренди земельної ділянки розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, складає - 670 084 (шістсот сімдесят тисяч вісімдесят чотири) грн. 80 коп.".

Також позивачі пропонують в п. 6.1. розділу "VI. Інші умови" змінити слова "Управління земельними ресурсами Луганської міської ради" на слова "УПРАВЛІННЯ ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ З ПИТАНЬ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ або інший орган, уповноважений орендодавцем", обґрунтовуючи це тим, що Управління земельних ресурсами Луганської міської ради ліквідовано, а на даний час контроль за використанням договорів здійснює Управління Луганської міської ради з питань земельних ресурсів.

Також позивачі пропонують виключити п. 6.3 розділу "Інші умови" договору, яким передбачено, що за кожне порушення умов даного договору (крім обов'язків по своєчасній сплаті орендної плати) орендар повинен сплатити штраф у розмірі 10 неоподаткованих мінімумів доходів громадян. Сплата штрафа орендарем не звільняє його від виконання відповідної умови договору.

Враховуючи обставини справи, надані матеріали, суд дійшов до наступного.

У відповідності до ст. 274.1 Податкового кодексу України ставка податку на земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки.

Відповідно до ст. 2 Закону України "Про оренду землі" відносини, пов'язані з орендою землі, регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, цим Законом, законами України, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.

Відповідно до ст.16 Закону України „Про оренду землі" та ст. 124 Земельного кодексу України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування шляхом укладення договору оренди земельної ділянки.

Право оренди землі оформляється договором, який реєструється відповідно до закону (ст.126 Земельного кодексу України).

Право на оренду земельної ділянки виникає після укладення договору оренди і його державної реєстрації (ст.125 Земельного кодексу України).

Відповідно до ч. 8 ст. 93 Земельного кодексу України відносини, пов'язані з орендою землі, регулюються законом.

Статтею 13 Закону України "Про оренду землі" визначено, що договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

Істотними умовами договору оренди землі, відповідно до ст. 15 Закону України "Про оренду землі" є: об'єкт оренди (кадастровий номер, місце розташування та розмір земельної ділянки); строк дії договору оренди; орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату; умови використання та цільове призначення земельної ділянки, яка передається в оренду; умови збереження стану об'єкта оренди; умови і строки передачі земельної ділянки орендарю; умови повернення земельної ділянки орендодавцеві; існуючі обмеження (обтяження) щодо використання земельної ділянки; визначення сторони, яка несе ризик випадкового пошкодження або знищення об'єкта оренди чи його частини; відповідальність сторін; умови передачі у заставу та внесення до статутного фонду права оренди земельної ділянки. За згодою сторін у договорі оренди землі можуть зазначатися інші умови, зокрема якісний стан земельних угідь, порядок виконання зобов'язань сторін, порядок страхування об'єкта оренди, порядок відшкодування витрат на здійснення заходів щодо охорони і поліпшення об'єкта оренди, проведення меліоративних робіт, а також обставини, що можуть вплинути на зміну або припинення дії договору оренди, тощо.

Загальні підстави внесення змін до договору визначені у Цивільному кодексі України, ст. 651 якого визначено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим.

Відповідно до ст. 30 Закону України "Про оренду землі" зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

Як передбачено ст. 632 ЦК України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни /тарифи, ставки тощо/, які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.

Як вбачається з матеріалів справи, позивач виявив намір внести зміни до укладеного договору оренди землі від 29.03.2002, які розглядаються судом. Відповідна пропозиція позивачем було направлена відповідачу листом № 01/03-13/6871/0/2-11 від 31.10.2011 /а.с. 19-22/.

Відповідач відповіді на дану пропозицію не надав.

Відповідно до ст. 7 Закону України "Про плату за землю" ставки земельного податку з земель, грошову оцінку яких встановлено, визначається у розмірі одного відсотка від їх грошової оцінки.

Згідно ст. 5 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.

У зв'язку з тим, що з 01.01.2011 набрав чинності Податковий кодекс України, позивачі обґрунтовано посилаються на положення статей 274 та 288 цього Кодексу, якими аналогічним чином врегульовано правовідносини обчислення та сплати орендної плати за землю, а саме:

- розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою трикратного розміру земельного податку та не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки (ст. 288);

- ставка податку на земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки (ст. 274).

Суд дійшов висновку, що позивачем доведено обґрунтованість та підставність внесення змін до договору оренди землі.

Відповідно до ст. 33 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щодо встановлення ставки земельного податку, розмірів плати за користування природними ресурсами, справляння плати за землю, здійснення контролю за додержанням земельного та природоохоронного законодавства.

Згідно ст. 23 Закону України "Про оренду землі" орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності, які передані в оренду для сільськогосподарського використання, переглядається один раз на три роки в порядку, встановленому законом або договором оренди.

Відповідно до змісту статей 759, 762 Цивільного кодексу України, законом можуть бути передбачені особливості укладання та виконання договору найму (оренди), і договором або законом може бути встановлено періодичний перегляд, зміну (індексацію) розміру плати за користування майном.

Отже, чинним законодавством передбачена можливість зміни умов договору оренди землі за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках, встановлених договором або законом.

Оскільки сторонами в договорі оренди передбачена можливість збільшення розміру орендної плати, а орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, то законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.

Ст. 288 Податкового кодексу України передбачено, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки. Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом.

Цією статтею визначені граничні розміри земельного податку для обчислення орендної плати. Таким чином, розмір орендної плати визначається саме положеннями Податкового кодексу України.

Також є обґрунтованим і посилання позивача на п. 4 Положення про Державний комітет України із земельних ресурсів, що затверджено постановою КМУ від 19.03.2008 № 224, питання правильності застосування порядку та визначення розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки належить до компетенції Державного комітету України із земельних ресурсів.

Розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки визначений у листі Управління Держкомзему у м. Луганськ Луганської області від 21.09.2011 № 4-2-14/3868, відповідно до додатку якого нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 0,1540 га, що знаходиться за адресою: м. Луганськ, вул. Павловская, 77, складає 670 084 грн. 80 коп.

За таких обставин, є обґрунтованими вимоги позивача про внесення змін до п. 2.9, розділу 2 «Орендна плата», наведеного вище змісту.

Відповідно до рішення Луганської міської ради від 27.05.2011 № 9/12 визначено договірні коефіцієнти до розміру земельного податку, згідно яких до земель, які використовуються для 12 під паливно-роздавальні, автозаправні станції, пункти, комплекси тощо, які здійснюють продаж нафтопродуктів або газу застосовується коефіцієнт 4,5.

За таких обставин, суд вважає обґрунтованою пропозицію позивача про внесення змін до 2.1 договору.

Враховуючи приписи ст. 129 Податкового кодексу України, суд визнає обґрунтованою вимогою позивача про внесення змін до п. 2.5 договору.

Також суд вважає обґрунтованими вимогами позивача щодо внесення змін до п. 6.1 договору та виключення з умов договору п. 6.3 «Інші умови».

Суд також враховує про те, що позивач зробив належну пропозицію відповідачу про внесення змін у чинний спірний договір.

З метою приведення спірного договору оренди земельної ділянки у відповідність з вимогами чинного законодавства України та чинних нормативно-правових актів Луганської міської ради, за підписом Луганського міського голови було надіслано відповідачу цю пропозицію про внесення змін до договору № И01/03-13/6871/0/2-11 від 31.10.2011, а також проект договору про внесення змін. В даному листі зазначено, що у разі згоди з пропозиціями в подальшому буде прийматися відповідне рішення Луганської міської ради.

Відповідач відповідь не пропозицію внести зміни до договору не надав.

За умовами п. 4.2 договору зміна умов договору оренди можлива за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни договору оренди спір вирішується у судовому порядку.

Відповідно до п. 4.2 договору зміна умов договору оренди можлива за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди спір вирішується у судовому порядку.

Згідно з постановою КМУ від 09.09.2009 № 1021 "Про затвердження порядків ведення Поземельної книги і Книги записів про державну реєстрацію державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою, договорів оренди землі" повноваження ведення книги записів відкривається та ведеться у паперовому вигляді - територіальним органом Держкомзему.

Отже, підлягають державній реєстрації третьою особою зміни, які вносяться до договору оренди земельної ділянки.

Судом не приймаються до уваги доводи відповідача про те, що спірний договір оренди землі є розірваним.

Відповідно до ст. 33 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Відповідачем не доведено, що договір оренди земельної ділянки від 29.03.2002 № 4032 є розірваним.

За таких обставин, позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі, враховуючи наведені приписи чинного законодавства України.

Відповідно до ст.ст.44,49 Господарського процесуального кодексу України судовий збір покладається на відповідача.

У судовому засіданні були оголошені вступна та резолютивна частини рішення.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.44, 49, 82, 84, 85 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд Луганської області

В И Р І Ш И В:

1. Позов 1- го позивача Виконавчого комітету Луганської міської ради, 2- го позивача Луганської міської ради до Закритого акціонерного товариства "Сириус і К" про внесення змін до договору оренди земельної ділянки задовольнити повністю.

2. Внести зміни до договору оренди земельної ділянки від 29.03.2002, державна реєстрація від 29.03.2002 за № 4032, зі змінами внесеними до нього, який укладений між Закритим акціонерним товариством «Сириус і К»та виконавчим комітетом Луганською міською радою, відносно земельної ділянки площею 0,1540 га строком на 49 років за адресою: м. Луганськ, вул. Павловская, 77, які набирають сили з моменту набрання чинності рішенням суду та підлягають державній реєстрації відповідно до вимог чинного законодавства, а саме:

- викласти пункт 2.1. розділу "ІІ. Орендна плата" договору в новій редакції: "Річна орендна плата встановлюється у розмірі земельного податку із застосуванням до нього договірного коефіцієнту 4,5";

- викласти п. 2.5 розділу "ІІ. Орендна плата" в новій редакції: "Своєчасно вносити обумовлену договором орендну плату за землю. В випадку не внесення орендної плати в термін, визначений договором оренди земельної ділянки, з орендаря стягується пеня в розмірі пені, передбаченої діючим законодавством, за несвоєчасну сплату земельного податку, від несплаченої суми за кожний день прострочки";

- доповнити п. 2.9. розділу "ІІ. Орендна плата" договору новим абзацом наступного змісту: "На момент укладання цього договору про внесення змін до договору оренди земельної ділянки розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, складає - 670 084 (шістсот сімдесят тисяч вісімдесят чотири) грн. 80 коп.";

- в п. 6.1. розділу "VI. Інші умови" змінити слова "Управління земельними ресурсами Луганської міської ради" на слова "УПРАВЛІННЯ ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ З ПИТАНЬ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ або інший орган, уповноважений орендодавцем";

- п. 6.3 розділу "Інші умови" договору виключити.

3. Стягнути з Закритого акціонерного товариства «Сириус і К, м. Луганськ, смт. Ювілейне, вул. Артема, 10, ідентифікаційний код 23479884, на розрахунковий рахунок 35413001003410, МФО 804013, код 35079336 УДКСУ у м. Луганську, ГУДКСУ у Луганській області, судовий збір у сумі 1073 грн. 00 коп., видати наказ Луганській міській раді.

Відповідно до ст.85 Господарського процесуального кодексу України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Дата підписання рішення: 26.11.2012.

Суддя І.В. Семендяєва

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення20.11.2012
Оприлюднено27.11.2012
Номер документу27643922
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —27пд/5014/2326/2012

Рішення від 20.11.2012

Господарське

Господарський суд Луганської області

Семендяєва І.В.

Ухвала від 06.11.2012

Господарське

Господарський суд Луганської області

Семендяєва І.В.

Ухвала від 09.10.2012

Господарське

Господарський суд Луганської області

Лазненко Л.Л.

Ухвала від 14.09.2012

Господарське

Господарський суд Луганської області

Лазненко Л.Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні