ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
14 серпня 2012 р. от 09:50 Справа №2а-7885/12/0170/31
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Дудіна С. О. розглянув у письмовому провадженні адміністративну справу
за позовом Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби
до товариства з обмеженою відповідальністю «П.А.Б.К.»
про стягнення 1613,40 грн.
Суть справи:
Державна податкова інспекція в м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби звернулася до Окружного адміністративного суду АР Крим з позовною заявою та просить стягнути з відповідача єдиний податок з юридичних осіб в сумі 103,40 грн., податок на доходи фізичних осіб в сумі 510,00 грн. шляхом стягнення коштів з рахунків платника податків.
Позовні вимоги обґрунтовані Указом Президента України «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємства», відповідно до якого платником єдиного податку несвоєчасно поданий розрахунок сплати єдиного податку СМП за ІІІ квартал 2011року, а також порушеннями, припущеними відповідачем щодо порядку подання декларації з податку на доходи фізичних осіб за ІІ квартал 2011року.
Відповідач явку письмових заперечень суду під час судового розгляду справи не надав, явку представника в судові засідання, які відбулися 02.08.2012р. та 14.08.2012р. не забезпечив. Про час та місце розгляду справи був сповіщений належним чином рекомендованою кореспонденцією.
01.02.12р. до Окружного адміністративного суду АР Крим надійшло клопотання від позивача про розгляд справи у відсутність представника позивача.
Розгляд справи відкладався в порядку ст. 150 Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідно до частини 6 статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Враховуючи, що матеріали справи в достатній мірі характеризують взаємовідносини сторін, та приймаючи до уваги те, що учасники судового процесу були належним чином проінформовані про дату, час і місце судового розгляду, суд вважає за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження.
Згідно з пунктом 10 частини 1 статті 3 КАС України письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без виклику осіб, які беруть участь у справі, та проведення судового засідання на основі наявних у суду матеріалів у випадках, встановлених цим Кодексом.
Вищий адміністративний суд України в пункті 11 Листа від 30.11.2009 р. N 1619/10/13-09 зазначив, що під час вирішення справи у порядку письмового провадження його фіксування за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється, оскільки в такому разі не проводиться судове засідання і, відповідно, справа розглядається без участі секретаря.
На підставі цього, справа розглядається без проведення судового засідання.
Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази, які є у справі, суд
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "П.А.Б.К." 21.01.2011 року зареєстровано як юридичну особу, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с. 7)
Товариство з обмеженою відповідальністю " П.А.Б.К." знаходиться на обліку, як платник податків у Державній податковій інспекції в м. Сімферополь АР Крим згідно довідки від 25.01.2011р. № 239/29-0 (а.с. 8).
У відповідності до ст. 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
01.01.2011р. набрав чинності Податковий кодекс України, який регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Відповідно до підрозділу 8 Перехідних положень Податкового кодексу України з 1 січня 2011 року до внесення змін до розділу XIV Податкового кодексу України в частині оподаткування суб'єктів малого підприємництва Указ Президента України від 3 липня 1998 року N 727 "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва" (з наступними змінами) та абзаци шостий - двадцять восьмий пункту 1 статті 14 розділу IV Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 року N 13-92 "Про прибутковий податок з громадян" застосовуються з урахуванням особливостей, встановлених нормами Податкового кодексу України.
Отже, у період декларування у ІІ та ІІІ кварталах 2011 року відповідачем податкового зобов'язання, відносини пов'язані з застосуванням спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємства були врегульовані Указом Президента України "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності субєктів малого підприємства" від 03.07.1998р. №727/98 зі змінами згідно Указу Президента № 746/99 від 28.06.99 року.
Пункт 5 Указу №727/98 передбачає, що суб'єкти малого підприємництва несуть відповідальність за правильність обчислення, своєчасність подання розрахунків та сплату сум єдиного податку згідно з законодавством України.
Указом встановлено, що сплата єдиного податку здійснюється щомісячно не пізніше за 20 число наступного місяці. Положеннями Порядку уточнюється, що сплата єдиного податку повинна бути здійснена платником єдиного податку не пізніше за 20 число місяця, наступного за тим, в якому здійснювалася попередня сплата єдиного податку. Тобто фізичні особи - платники єдиного податку повинні сплачувати єдиний податок щомісячно не пізніше за 20 число наступного місяця. Згідно п. 49.18 ст. 49 Податкового Кодексу України податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює: календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця; календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя); календарному року, крім випадків, передбачених підпунктами 49.18.4 та 49.18.5 цього пункту - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року.
Таким чином, Товариство з обмеженою відповідальністю "П.А.Б.К." було зобов'язано в визначені податкові періоди надавати до Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим розрахунки сплати єдиного податку.
На підставі п.п.20.1.4 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України Державною податковою інспекцією в м. Сімферополі АР Крим проведено камеральну перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю "П.А.Б.К." з питання своєчасності подання податкової звітності, про що 01.08.2011р. складено акт № 9586/15-4/37488512 (а.с. 11).
Перевіркою встановлено, що в порушення п.49.18 ст. 49 Податкового Кодексу України відповідачем не подано розрахунок сплати єдиного податку СМП - юридичною особою за ІІ квартал 2011р. (граничний строк подання 19.07.2011р.).
На підставі акта та згідно ст. 120 Податкового кодексу України з урахуванням п.7 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу Українидо відповідача застосовані штрафні санкції у розмірі 170,00 грн. згідно з податковим повідомленням-рішенням № 0009581504 від 05.08.2011 року, яке було направлено поштою 10.08.2011р. та відповідачем не оскаржувалось (а.с. 10).
Крім того, на підставі акту камеральної перевірки №15293/15-4/37488512 від 26.10.2011р., яким було встановлено неподання відповідачем розрахунку сплати єдиного податку за ІІІ квартал 2011р. (граничний строк подання 19.10.2011р.), до відповідача були застосовані штрафні санкції відповідно до ст. 120 Податкового кодексу України, про що було прийнято податкове повідомлення-рішення за №0012461504 від 07.11.2011р. на суму 1020 грн., яке було направлено відповідачеві рекомендованою кореспонденцією 11.11.2011р. (а.с. 12).
Крім того, судом встановлено, що 12.10.2011р. Державною податковою інспекцією була проведена камеральна перевірка питань неподання розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також суми утриманого з них податку, за наслідками якої складений акт за №14610/17-4/37488512, відповідно до якого було встановлено порушення відповідачем вимог п. 49.2 ст. 49 та п.п. «а» п. 176.1 ст. 176 Податкового кодексу України, а саме: платником податку на доходи фізичних осіб не поданий розрахунок сум доходу нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також суми утриманого з них податку за ІІ квартал 2011р. (граничний строк подання 09.08.2011р.) (а.с. 16).
Відповідно до положень п. 119.2 ст. 119 Податкового кодексу України неподання, подання з порушенням встановлених строків, подання не у повному обсязі, з недостовірними відомостями або з помилками податкової звітності про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь платника податків, суми утриманого з них податку - тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 510 гривень.
На підставі викладеного, ДПІ в м. Сімферополі АР Крим було прийнято податкове повідомлення-рішення за №0001401704 від 24.10.2011р. на суму 510,00 грн., докази оскарження якого в матеріалах справи відсутні (а.с. 14).
Згідно статті 2 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" однією із задач органів податкової служби є здійснення контролю за дотриманням податкового законодавства, повною і своєчасною сплатою до бюджетів податків і зборів.
Відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 10 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об`єднані державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках- коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами.
У порядку ст. 71 КАС України відповідачем не надано доказів сплати заборгованості, сума заборгованості підлягає стягненню з відповідача.
Як вбачається з наданих позивачем документів, розрахунку позовних вимог та картки особового рахунку відповідача, у зв'язку частковим погашенням податкового боргу в сумі 86,00 грн. 05.08.2011р., станом на час звернення позивача до суду сума заборгованості становить 1613,40 грн.
Таким чином, суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.
Відповідно до частини 4 статті 94 КАС України, у справах, в яких позивачем є субєкт владних повноважень, і відповідачем фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
На підставі викладеного, керуючись статтями 94, 158, 159, 160, 163 КАС України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити.
2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "П.А.Б.К." (95026, п. Сімферополь, вул. Київська, 94, ідентифікаційний код юридичної особи - 37488512, ПуАТ «СЕБ Банк», МФО 300175, р/р 26055007173445, №26007000173445) заборгованість зі сплати єдиного податку з юридичних осіб - код платежу 18050300 (р/р 31519969700002 в Державний бюджет, м. Сімферополь, ГУ ДКУ в АРК, ЄДРПОУ 34740405, МФО 824026) у сумі 1103,40 грн.
3. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "П.А.Б.К." (95026, п. Сімферополь, вул. Київська, 94, ідентифікаційний код юридичної особи - 37488512, ПуАТ «СЕБ Банк», МФО 300175, р/р 26055007173445, №26007000173445) заборгованість з податку на доходи фізичних осіб - код платежу 5211010106 р/р 33219800700005 в Державний бюджет, м. Сімферополь, ГУ ДКУ в АРК, ЄДРПОУ 34740405, МФО 824026) в сумі 510,00 грн.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Дудін С.О.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 14.08.2012 |
Оприлюднено | 04.12.2012 |
Номер документу | 27746784 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дудін С.О.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дудін С.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні