Ухвала
від 23.11.2012 по справі 2-а-9220/10/1570
ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

----------------------

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

23 листопада 2012 р.Справа № 2-а-9220/10/1570

Категорія: 10.2.3 Головуючий в 1 інстанції: Харченко Ю. В.

Одеський апеляційний адміністративний суд у складі:

головуючого судді -Кравець О.О. судді -Шевчук О.А. судді -Шеметенко Л.П. розглянувши у письмовому провадженні апеляційну скаргу Дочірнього підприємства «Радіалка»на постанову Одеського окружного адміністративного суду від 12 січня 2011 року по справі за адміністративним позовом Одеського міського центру зайнятості до Дочірнього підприємства «Радіалка»про стягнення заборгованості. -

ВСТАНОВИВ:

Одеський міський центр зайнятості звернувся до суду із позовом до ДП «Радіалка»та просив стягнути суму заборгованості до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття у загальному розмірі 77 197.57грн., з яких 67 474.19грн. - сума недоїмки. 2 658.08грн. - сума пені, та 7 065.30грн. - сума штрафу.

Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 12 січня 2011 року позов був задоволений у повному обсязі .

Не погоджуючись з рішенням суду, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій вважає вказану постанову прийнятою з порушенням норм процесуального права, просить її скасувати .

Ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 18.05.2011 року справа була призначена до розгляду в порядку письмового провадження.

Апеляційний суд, заслухавши доповідача, вивчивши матеріали справи, перевіривши законність і обґрунтованість постанови суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом 1-ої інстанції було встановлено, Дочірнє підприємство «Радіалка»зареєстроване як платник страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття з 29.09.2003р. за реєстраційним №153500304.

Головним спеціалістом відділу взаємодії з роботодавцями Одеського міського центру зайнятості Кадировою Людмилою Олексіївною була проведена перевірка Дочірнього підприємства «Радіалка»з питань дотримання вимог законодавства щодо правильності нарахування та своєчасності сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття за період з 01.07.2006р. до 31.03.2010р. за результатами якої складено акт №599 від 29.07.2010р.. в якому встановлено порушення відповідачем ч.3 ст.17. п.2 ч.2 ст.35 та п.3 ч.І ст.38 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття»від 02.03.2000року №1533-111. в результаті чого виникла заборгованість до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття у загальному розмірі 77 197.57грн.. з яких 67 474.19грн. - сума недоїмки. 2 658.08грн. - сума пені, та 7 065.30грн. - сума штрафу.

На підставі зазначеного акта перевірки №599 від 29.07.2010р. Одеським міським центром зайнятості було винесено рішення №38 від 30.08.2010р. щодо стягнення з Дочірньою підприємства «Радіалка»сум страхових внесків та застосованих фінансових санкцій у загальному розмірі 77 197.57грн.. з яких 67 474.19грн. - сума недоїмки. 2658.08грн. - сума пені. 7 065.30грн. - сума штрафу.

Вказане рішення отримане відповідачем 06.09.2010р., про що свідчить наявна в матеріалах справи належним чином засвідчена копія повідомлення про вручення поштового відправлення №02509714.

Належних та допустимих доказів щодо неотримання до суду 1-ої чи апеляційної інстанцій не надано.

Згідно з ч.3 ст.17 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне сірахування на випадок безробіття»від 02.03.2000 року №1533-111 роботодавці та застраховані особи сплачують страхові внески один раз на місяць в день одержання роботодавцями в установах банків коштів на оплату праці. Якщо роботодавці несвоєчасно не в повному обсязі сплачуючі, страхові внески, до них застосовуються санкції передбачені ст.38 Закон .

Відповідно до вимог ст. 19 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття»відповідач зобов'язаний здійснювати відрахування до Фонду страхових внесків у відсотках до сум фактичних витрат на оплату праці найманих працівників, що включають витрати на виплату основної та додаткової заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат.

Пунктом 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування па випадок безробіття»роботодавець зобов'язаний: подавати виконавчій дирекції Фонду в установленому порядку відповідно до законодавства відомості про: прийняття на роботу працівників; розмір заробітної плати, використання робочого часу працівників, у тому числі прийнятих за направленням державної служби зайнятості з наданням роботодавцю дотації за рахунок коштів Фонду на створення додаткових робочих місць для працевлаштування безробітних; виплату рахованим особам допомоги по частковому безробіттю: використання коштів Фонду за іншими визначеними цим Законом напрямами.

Відповідно до вимог п.4 ч.І ст.34 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття»Фонд мас право: стягувати фінансові санкції та адміністративні штрафи, передбачені законом за порушення вимог цього Закону.

Суд апеляційної інстанції вважає , що підстави виникнення у відповідача обов'язку на виплату заборгованості до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття у загальному розмірі 77 197.57грн., є правомірними та погоджується із висновком суду 1-ої інтенції про наявність підстав для задоволення позову.

За таких обставин апеляційний суд приходить до висновку, що судом першої інстанції при постановлені постанови правильно застосовані норми матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують, оскільки ґрунтуються на невірному трактуванні позивачем фактичних обставин і норм матеріального права.

Доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують, оскільки ґрунтуються на невірному трактуванні відповідачем фактичних обставин і норм процесуального права.

Згідно з ч.2 ст.200 КАС України (в редакції на момент вчинення процесуальної дії) не може бути скасовано правильне по суті рішення суду з одних лише формальних міркувань.

Відповідно до п.1 ч.1 ст. 198 КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а постанову суду -без змін.

Таким чином, апеляційний суд доходить до висновку, що немає підстави для скасування постанови суду та прийняття нового судового рішення, необхідно залишити апеляційну скаргу без задоволення, а постанову суду 1-ої інстанції -без змін.

Керуючись ч.1 ст. 195, ст.197, п.1 ч.1. ст.198, 200, п.1 ч.1 ст. 205,ст. 206,210,211,212, ч. 5 ст. 254 КАС України, суд апеляційної інстанції -

УХВАЛИВ :

Апеляційну скаргу Дочірнього підприємства «Радіалка»залишити без задоволення , а постанову Одеського окружного адміністративного суду від 12 січня 2011 року -без змін

Ухвала апеляційного суду набирає законної сили п'ять днів після направлення її копії особам, які беруть участь у справі ,та може бути оскаржена у касаційному порядку безпосередньо до Вищого Адміністративного Суду України шляхом подання касаційної скарги протягом 20 днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції.

Головуючий суддя

Судді:

СудОдеський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.11.2012
Оприлюднено03.12.2012
Номер документу27752433
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-9220/10/1570

Постанова від 14.01.2011

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю. В.

Ухвала від 28.09.2010

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю. В.

Ухвала від 23.11.2012

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Кравець О.О.

Ухвала від 11.05.2011

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Кравець О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні