Постанова
від 14.09.2012 по справі 2а-8684/12/0170/29
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

2а-8684/12/0170/29 ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ   вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013          ПОСТАНОВА Іменем України 14 вересня 2012 р. (11:46) Справа №2а-8684/12/0170/29    Окружний адміністративний суду Автономної Республіки Крим у складі: головуючого судді - Пакет Т.В., при секретарі судового засідання - Мельниковій А.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу   за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Група компаній Ренесанс» до Управління Держкомзему у м. Ялта Автономної Республіки Крим про визнання дій незаконними та спонукання до виконання певних дій. Обставини справи: ТОВ «Група компаній Ренесанс» звернулося до Окружного адміністративного суду АР Крим до Управління Держкомзему у м. Ялта Автономної Республіки Крим про визнання дій відповідача щодо відмови у застосуванні коефіцієнту функціонального використання 0,5 та щодо відмови у видачі виписки з технічної документації по нормативній грошовій оцінці земельної ділянки загальною площею 0,0300 га, розташованої за адресою: АР Крим, м. Ялта, вул. Парковий проїзд/Комунарів, у районі домоволодіння 1/2 (кадастровий №0111900000:01:023:0111), що використовується ТОВ «Група компаній Ренесанс» згідно договору оренди земельної ділянки, укладеного з Ялтинською міською радою та зареєстрованому в державному реєстрі земель 08 лютого 2012 року за №011190004000312, незаконними; зобов'язання відповідача внести зміни до нормативної грошової оцінки земельної ділянки до земельної ділянки площею 0,0300 га,  розташованої за адресою: АР Крим, м. Ялта, вул. Парковий проїзд/Комунарів, у районі домоволодіння 1/2 (кадастровий №0111900000:01:023:0111), встановивши на період з 08 лютого 2012 року до введення завершених будівництвом офісних приміщень до експлуатації коефіцієнт функціонального використання 0,5 (землі, зайняті поточним та відведені під майбутнє будівництво), видавши відповідну виписку з технічної документації.              Позовні вимоги обґрунтовані тим, що рішенням Ялтинської міської ради №53 від 29 січня 2009 року позивачу в оренду була передана земельна ділянка площею 0,0300 га для будівництва й обслуговування офісних приміщень, яка розташована за адресою: м. Ялта, вул. Парковий проїзд/Комунарів, у районі домоволодіння №1/2 на землях Ялтинської міської ради. 01 квітня 2009 року сторони підписали договір оренди, який зареєстрований в державному реєстрі земель 08 лютого 2012 року за №011190004000312 та який позивач отримав лише у травні 2012 році. У виписці з технічної документації по нормативній оцінці земельної ділянки від 24 лютого 2009 року, доданої до договору оренди, безпідставно був застосований коефіцієнт функціонального використання 2,5, як для земель комерційного використання, оскільки комерційне використання земельної ділянки ще не здійснюється, у зв'язку з чим позивач просив Управління Держкомзему у м. Ялта АР Крим застосувати пільговий коефіцієнт 0,5 на період передбаченого договором строку для освоєння земельної ділянки або до введення до експлуатації закінчених будівництвом офісних приміщень і початку комерційного використання об'єкту оренди. У відповіді від 18 липня 2012 року №3295-2/10 відповідач відмовив у застосуванні коефіцієнту 0,5, посилаючись на те, що позивачем не надано проектну документацію, у якій був би зазначений строк закінчення будівництва, тобто відповідачем не були враховані пояснення позивача про те, що проектна документація ще не оформлена. Позивач вважає відмову відповідача застосувати коефіцієнт 0,5 та відмову видати виписки з технічної документації по нормативній грошовій оцінці земельної ділянки необґрунтованими та незаконними. У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримала у повному обсязі та просила їх задовольнити. У судове засідання представник відповідача не з'явився, про час дату та місце розгляду справи повідомлений належним чином, про причини неявки суд не повідомив, 31 серпня 2012 року до суду від відповідача надійшли письмові заперечення, в яких відповідач просив відмовити у задоволенні  позовних вимог. Приймаючи до уваги, що в матеріалах справи достатньо доказів для зясування обставин по справі, суд вважає можливим на підставі ст. 128 КАС України розглянути справу у відсутності представника відповідача. Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності, суд - ВСТАНОВИВ: Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 17 КАС України компетенція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності. Пунктом 7 частини 1 статті З КАС України дано визначення суб'єктів владних повноважень, до яких належать орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень. Судом встановлено, що Управління Держкомзему у м. Ялта АР Крим  є органом виконавчої влади АР Крим, яке входить до єдиної  системи державних органів земельних ресурсів, а тому у відносинах з фізичними та юридичними особами виступає як суб'єкт владних повноважень. Отже, суд приходить до висновку, що зазначений спір має ознаки публічно-правового та підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства. Відповідно до частини 3 статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, адміністративні суди перевіряють, чи прийняті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку. Вирішуючи справу стосовно позовних вимог позивача щодо законності дій відповідача, зобов'язання його вчинити певні дії, який є суб'єктом владних повноважень, суд зобов'язаний перевірити, чи здійснено такі дії на підставі закону, в межах повноважень, безсторонньо та добросовісно. Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Група компаній Ренесанс» є юридичною особою, зареєстрованою 31 липня 2006 року виконавчим комітетом Ялтинської міської ради, про що свідчить довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (а.с.10). 01 квітня 2009 року між Ялтинською міською радою та ТОВ «Група компаній Ренесанс» був укладений договір оренди земельної ділянки площею 0,0300 га, розташованої за адресою: АР Крим, м. Ялта, вул. Парковий проїзд/Комунарів, в районі домоволодіння ?, строком на 49 років, з умовою використання для будівництва та обслуговування офісних приміщень, на підставі рішення Ялтинської міської ради №53 від 29 січня 2009 року «Про передачу в оренду ТОВ «Група компаній Ренесанс» земельної ділянки площею 0,0300 га для будівництва та обслуговування офісних приміщень, розташованої за адресою: м. Ялта, вул. Парковий  проїзд/Комунарів, в районі домоволодіння №1/2, на землях Ялтинської міської ради» (а.с.12-15,16). Зазначений договір оренди зареєстровано в КРФ ДП «ЦДЗК при Держкомземі України» 08 лютого 2012 року за №011190004000312. Акт прийому-передачі земельної ділянки від 01 квітня 2009 року свідчить про те, що на земельній ділянці відсутні будівлі та споруди (а.с.21), що також зазначено у п.2.2 Договору оренди (а.с.12).           Відповідно до п.п.2.3. Договору оренди нормативна грошова оцінка земельної ділянки складає 404053.30 грн.           Орендна плата встановлюється Орендодавцем в сумі 18183,00 грн. на рік та вноситься Орендарем щомісячно, в строк до 30 числа місяця, наступного за розрахунковим. За згодою сторін сплата орендної плати здійснюється з моменту прийняття рішення Орендодавцем про надання земельної ділянки в оренду (п.п.4.1, п.п. 4.2 п.4 Договору). Відповідно до виписки з технічної документації по нормативній грошовій оцінці земельної ділянки від 24 лютого 2009 року нормативна грошова оцінка земельної ділянки складає 404053,30 грн., та як вбачається з даної виписки, при складанні грошової оцінки земельної ділянки Ялтинським міським управлінням земельних ресурсів, правонаступником якого є Управління Держкомзему у м. Ялта АР Крим – відповідач по справі, було використано коефіцієнт функціонального використання 2,5, як для земель комерційного використання (а.с.22).           11 червня 2012 року за вих. №46 позивач звернувся до начальника Управління Держкомзему у м.Ялта АР Крим з листом, в якому просив внести корегування до нормативної грошової оцінки земельної ділянки загальною площею 0,0300 га, розташованої за адресою: АР Крим, м. Ялта, вул. Парковий проїзд/ Комунарів, в районі будинку №1/2 та застосувати пільговий коефіцієнт функціонального використання 0,5, оскільки комерційне використання зазначеної земельної ділянки не ведеться, проектно-будівельна документація не оформлена, будівництво офісних приміщень не розпочато. 31 травня 2012 року товариство звернулося до Ялтинської міської ради з заявою про видачу дозволу на проведення проектно-вишукувальних робіт, заява знаходиться на стадії розгляду, дозвіл не отримано (а.с.24).                Своїм листом від 18 липня 2012 року вих. №3295-2/10 Управління Держкомзему у м. Ялта АР Крим відмовило позивачу у застосуванні коефіцієнту функціонального використання 0,5, посилаючись на те, що позивачем не надано проектну документацію, у якій був би зазначений строк закінчення будівництва.             Проте, з такими висновками відповідача суд не може погодить з наступних підстав. Відповідно до ст. 201 Земельного кодексу України  грошова оцінка земельних ділянок визначається на рентній основі.  Залежно від призначення та порядку проведення грошова оцінка земельних ділянок може бути нормативною і експертною.  Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель тощо. Експертна грошова оцінка використовується при здійсненні цивільно-правових угод щодо земельних ділянок. Грошова оцінка земельних ділянок проводиться за методикою, яка затверджується Кабінетом Міністрів України. Відповідно до ст. 1 Закону України “Про оцінку земель”N 1378-IV від  11.12.2003 року нормативна грошова оцінка земельних ділянок - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель (стаття 5 Закону України “Про оцінку земель”). Відповідно до статті 13 Закону України “Про оцінку земель” нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі: визначення розміру земельного податку; визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться: розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років; розташованих за межами населених пунктів земельних ділянок сільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років, а несільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 7-10 років. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які отримали ліцензії на проведення робіт із землеустрою ( стаття 18 Закону України “Про оцінку земель”). Суд зазначає, що земельна ділянка, розташована за адресою: м. Ялта, вул. Парковий  проїзд/Комунарів, в районі домоволодіння №1/2 та знаходиться в межах адміністративно –територіальної одиниці м. Ялта.             За таких обставин, суд вважає правильним застосування при визначенні грошової нормативної оцінки зазначеної земельної ділянки Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженого спільним наказом N 18/15/21/11 від  27.01.2006 року Держкомзему, Міністерства аграрної політики, Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України, Української академії аграрних наук, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 квітня 2006 року за N 388/12262 (далі – Порядок). До того ж, зазначена земельна ділянка відноситься до земель несільськогосподарського призначення за своїм цільовим призначенням.   У розділі 3 Порядку закріплена нормативна грошова оцінка земель населених пунктів. В основі нормативної грошової оцінки земель населених пунктів лежить капіталізація рентного доходу, що отримується залежно від місця розташування населеного пункту в загальнодержавній, регіональній і місцевій системах виробництва та розселення, облаштування його території та якості земель з урахуванням природно-кліматичних та інженерно-геологічних умов, архітектурно-ландшафтної та історико-культурної цінності, екологічного стану, функціонального використання земель. Населені пункти включають землі всіх категорій за основним цільовим призначенням, які розташовуються в їх адміністративних межах. Нормативна грошова оцінка населених пунктів для всіх категорій земель та земельних ділянок (за винятком сільськогосподарських угідь) визначається згідно з формулою 8. Згідно з п. 3.3 Порядку в цій формулі використовується коефіцієнт,  який  враховує  функціональне  використання земельної  ділянки  (Кф),  табл.  1.1 (додаток 1 до Порядку). Таблиця 1.1 визначає коефіцієнти, які характеризують функціональне використання земельної ділянки, за якою категорії земель за функцією використання розподілено на 10  видів. При цьому, таблиця 1.1. містить таку категорію земель за функцією використання як землі, зайняті поточним та відведені під майбутнє будівництво із зазначенням коефіцієнту 0,5. В матеріалах справи знаходяться докази тієї обставини, що земельна ділянка, яка знаходиться в орендному користуванні позивача,  зайнята поточним та відведена під майбутнє будівництво.           Так, доказами цієї обставини є наступні матеріали та висновки суду. Договір оренди земельної ділянки від 01 квітня 2009 року, укладений між Ялтинською міською радою та ТОВ Група компаній Ренесанс,  передбачає, що   земельна ділянка площею 0,0300 га, розташована за адресою: АР Крим, м. Ялта, вул. Парковий проїзд/Комунарів, в районі домоволодіння 1/2, передається саме для будівництва та обслуговування офісних приміщень. Відповідно до умов договору оренди земельної ділянки та технічної документації із землеустрою, земельна ділянка, що передається в оренду позивачу, вільна від будь-яких будівель та споруд. Таким чином, мета орендних правовідносин сторін передбачає декілька етапів оренди: будівництво офісних приміщень на орендованій земельній ділянці та обслуговування офісних приміщень після закінчення їх будівництва. Правові, економічні, соціальні та організаційні засади містобудівної діяльності в Україні, порядок будівництва об'єктів нерухомості регулюється Законом України “Про основи містобудування”, Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", Законом України "Про архітектурну діяльність", Законом України “Про регулювання містобудівної діяльності”та іншими законами та підзаконними актами. Відповідно до містобудівного законодавства, проектування та будівництво об'єктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку: 1) отримання замовником або проектувальником вихідних даних; 2) розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених Законом, її експертизи; 3) затвердження проектної документації; 4) виконання підготовчих та будівельних робіт; 5) прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів; 6) реєстрація права власності на об'єкт містобудування. Судом встановлено, що позивач ще не здійснив будівництво об'єкту нерухомості –офісних приміщень. При цьому, позивачем здійснюються дії, направлені на виконання умов та мети договору оренди, а саме 31 травня 2012 року ТОВ «Група компаній Ренесанс» звернулося до Ялтинського міського голови з заявою про надання дозволу на проведення проектно-вишукувальних робіт, на яку отримало відповідь начальника Головного управління містобудування, архітектури та регіонального розвитку Ялтинської міської ради від 02 липня 2012 року (а.с.24,25).   Таким чином, суд вважає, що комерційне використання земельної ділянки площею 0,0300 га, розташованої за адресою: АР Крим, м. Ялта, вул. Парковий проїзд/ Комунарів, в районі будинку №1/2 не здійснюється, об'єкт нерухомості (офісні приміщення) не збудовано та не введено в експлуатацію, позивач тільки здійснює збір та підготовку необхідної документації для будівництва. Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що орендована позивачем земельна ділянка підпадає під склад категорії земель –“зайнята поточним та відведена під майбутнє будівництво”, що, в свою чергу, передбачає використання коефіцієнту 0,5. Суд також враховує, що суб'єкт владних повноважень зобов'язаний діяти добросовісно, тобто з щирим наміром щодо реалізації владних повноважень та досягнення поставлених цілей і справедливих результатів. Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Управління Держкомзему у м. Ялта АР Крим є органом державної влади і, відповідно, його діяльність має підпорядковуватись вимогам наведеної норми Конституції України та інших нормативно-правових актів.   Суд зазначає, що на момент розроблення відповідної нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а також на момент судового розгляду справи у відповідача відсутні будь-які підстави визначати функціональне призначення земельної ділянки як комерційне. Суд враховує, що рішення, дії суб'єкта владних повноважень  не можуть бути упередженими, тобто здійснюватися дискримінаційно через власний, у тому числі фінансовий, корпоративний інтерес.  Приймаючи рішення по справі або вчинюючи дію, суб'єкт владних повноважень не може ставати на сторону будь-якої з осіб та не може проявляти себе заінтересованою стороною у справі, виходячи з будь-якого нелегітимного інтересу, тобто інтересу, який не випливає із завдань цього суб'єкта, визначених законом. З огляду на вищенаведене, суд дійшов висновку про відсутність у відповідача підстав для застосування коефіцієнту функціонального використання  для земель  комерційного призначення –2,5 та необхідності застосування коефіцієнту функціонального використання –0,5. Лист-роз'яснення Держкомзему України вих. №14-22-7/323 від 22.01.2007 року, на який у своїх письмових запереченнях посилається відповідач, також передбачає, що  у разі коли земельна ділянка знаходиться в стадії будівництва, або відведена під майбутнє будівництво, то до завершення будівництва, терміни якого визначені в проектній документації, при проведені нормативної грошової оцінки необхідно застосувати Кф – 0,5, що передбачено таблицею 1.1 вищевказаного Порядку. Відмова відповідача у застосуванні коефіцієнту 0,5 з підстав ненадання позивачем проектної документації із зазначенням строку завершення будівництва є необґрунтованою, оскільки така проектна документація знаходиться на стадії оформлення позивачем, а тому не може бути надана. Відповідно до ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. Відповідач не надав суду доказів, які б підтверджували законність його дій щодо відмови у застосуванні коефіцієнту функціонального використання 0,5 та щодо відмови у видачі виписки з технічної документації по нормативній грошовій оцінці земельної ділянки загальною площею 0,0300 га, розташованої за адресою: АР Крим, м. Ялта, вул. Парковий проїзд/Комунарів, у районі домоволодіння 1/2 (кадастровий №0111900000:01:023:0111), що використовується ТОВ «Група компаній Ренесанс» згідно договору оренди земельної ділянки, укладеного з Ялтинською міською радою та зареєстрованому в державному реєстрі земель 08 лютого 2012 року за №011190004000312. За таких обставин, суд вважає, що позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.     Відповідно до частини 1 статті 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь  сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України. Вступну та резолютивну частину постанови проголошено 14 вересня 2012 року.  В повному обсязі постанову складено 18 вересня 2012 року. Керуючись  ст.ст. 9, 11, 69-71, 94, 158, 159, 161-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд –                                                               ПОСТАНОВИВ:           Адміністративний позов задовольнити. Визнати дії Управління Держкомзему у м. Ялта Автономної Республіки Крим щодо відмови у застосуванні коефіцієнту функціонального використання 0,5 та щодо відмови у видачі виписки з технічної документації по нормативній грошовій оцінці земельної ділянки загальною площею 0,0300 га, розташованої за адресою: АР Крим, м. Ялта, вул. Парковий проїзд/Комунарів, у районі домоволодіння 1/2 (кадастровий №0111900000:01:023:0111), що використовується Товариством з обмеженою відповідальністю «Група компаній Ренесанс» згідно договору оренди земельної ділянки, укладеного з Ялтинською міською радою та зареєстрованому в державному реєстрі земель 08 лютого 2012 року за №011190004000312, незаконними. Зобов'язати Управління Держкомзему у м. Ялта Автономної Республіки Крим внести зміни до нормативної грошової оцінки земельної ділянки до земельної ділянки площею 0,0300 га,  розташованої за адресою: АР Крим, м. Ялта, вул.. Парковий проїзд/Комунарів, у районі домоволодіння 1/2 (кадастровий №0111900000:01:023:0111), встановивши на період з 08 лютого 2012 року до введення завершених будівництвом офісних приміщень до експлуатації коефіцієнт функціонального використання 0,5 (землі, зайняті поточним та відведені під майбутнє будівництво), видавши відповідну виписку з технічної документації.    Стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Група компаній Ренесанс» судовий збір у розмірі 32 грн. 19 коп.           Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового  провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.       Суддя                                                                         Т.В.Пакет                                                                                                                                                                            

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення14.09.2012
Оприлюднено05.12.2012
Номер документу27755218
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-8684/12/0170/29

Постанова від 14.09.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Пакет Т.В.

Ухвала від 08.08.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Пакет Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні