2а-1945/12/0170/9 ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013 ПОСТАНОВА Іменем України 23 жовтня 2012 р. (11:30) Справа №2а-1945/12/0170/9 Суддя Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим Гаманко Є.О., при секретарі Сироватському М.С., розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Красноперекопської об'єднаної державної податкової інспекції в АР Крим до Сільськогосподарського виробничого кооперативу "Красний Крим" Третя особа на стороні позивача - Управління державного казначейства у Первомайському районі АР Крим про стягнення 39216,10 грн. Сторони та третя особа явку представників не забезпечили. До Окружного адміністративного суду АР Крим надійшов адміністративний позов Красноперекопської об'єднаної державної податкової інспекції в АР Крим до Сільськогосподарського виробничого кооперативу "Красний Крим" про стягнення простроченої заборгованості по фінансовій допомозі наданої за рахунок коштів резервного фонду державного бюджету на зворотній основі в сумі 39216,10 грн. Позовні вимоги обґрунтовані тим, що згідно п.1 підрозділу 10 ПКУ та п.п.20.1.18 п.20.1 ст.20 ПКУ позивач має право звертатися до суду з позовами про стягнення простроченої заборгованості суб'єкта господарювання за кредитом з бюджету, при цьому строки позовної давності на стягнення такої заборгованості не розповсюджуються. 30.03.12р. до суду надійшли заперечення на позовну заяву, у яких відповідач повідомляє суду, що позовні вимоги не визнає посилаючись на ст. 14 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом». У додаткових письмових поясненнях позивач зазначає, що договір №33 на суму 1500,00грн. та договір від 04.02.1999р. на суму 406,40грн. не є належним доказом у справі, у зв'язку із тим, що стороною у цих договорах є КСП «Красний Крим». При реорганізації КСП «Красний Крим» створилося два підприємства СВК «Красний Крим-К» та СВК «Красний Крим-А», до яких права та обов'язки КСП «Красний Крим» перейшли згідно розподільчому балансу. Позивач зазначає, що до матеріалів справи долучено лише протокол №5 від 30.09.2002р. та протокол №7 від 30.09.2002р. якими розстрочені суми заборгованості позивача за бюджетними позичками. Ухвалою Окружного адміністративного суду АРК від 31.05.2012р. до участі у справі у якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача залучено Управління державного казначейства у Первомайському районі АР Крим. У письмових поясненнях Управління Державної казначейської служби України у Первомайському районі АРК повідомляє суду, що станом на 01.07.2012р. за СВК «Красний Крим» рахується заборгованість у сумі 39216,10грн. У наведених поясненнях третя особа просить суд розглянути справу у відсутність представника. У додаткових письмових поясненнях, що надійшли до суду 03.10.12р., позивач зазначає, що у 2003році в рамках справи про банкрутство заявлялися вимоги Державного казначейства на суму 2093,43грн. від 30.09.2003р. та на суму 1093,43грн. від 02.10.2003р. Ухвалою ГС АРК від 04.12.2003р. було відмовлено у визнанні грошових вимог ВДК в Первомайському районі на суму 2093,43грн. Позивач зазначає, що інших позичок від держави позивач не отримував. У судове засідання, що відбулося 23.10.12р., позивач та третя особа явку представників не забезпечили, надіслали клопотання від про розгляд справи за відсутності представників. Відповідач у судове засідання не з'явився, про день, час та місце його проведення був повідомлений належним чином, про причини неприбуття не повідомив. Суд, приймаючи до уваги ненадання відповідачем доказів неможливості участі його представника у судовому засіданні з поважних причин, відсутність у матеріалах справи клопотання про неможливість розгляду справи без участі представника відповідача, керуючись ст.128 КАС України, вважає можливим розглянути справу на підставі наявних доказів. Розглянувши подані документи та матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, ВСТАНОВИВ: Сільськогосподарський виробничий кооператив "Красний Крим" є юридичною особою, що зареєстрована 15.03.2000р. Первомайською районною державною адміністрацією АР Крим, про що 16.12.2005 року внесено запис №11311200000000203 до ЄДРПОУ про включення відомостей про юридичну особу, що підтверджується довідкою з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України станом на 22.11.2010 року (а.с.5). СВК "Красний Крим" перебуває на обліку в Красноперекопській об'єднаній державній податковій інспекції в АР Крим. Сільськогосподарський виробничий кооператив "Красний Крим" (ЄДРПОУ 30889234) є правонаступником Колективного сільськогосподарського підприємства "Красний Крим". Під час розгляду справи судом встановлено, що при реорганізації Колективного сільськогосподарського підприємства "Красний Крим" створилося два суб'єкта господарювання: Сільськогосподарський виробничий кооператив "Красний Крим - К" (ЄДРПОУ 30889234) та Сільськогосподарський виробничий кооператив "Красний Крим-А" (ЄДРПОУ 30889323). Постановою Кабінету Міністрів України від 26.02.1998 року № 220 "Про фінансове забезпечення підготовки сільськогосподарської техніки до проведення весняно-польових робіт у 1998 році" сільськогосподарських товаровиробникам у 1998 році на поворотній основі надавалася фінансова допомога за рахунок коштів резервного фонду державного бюджету. Пунктом 2 зазначеної Постанови Кабінету Міністрів України строк повернення бюджетної позички, наданої сільськогосподарським підприємствам на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 26.02.1998 року № 220 "Про фінансове забезпечення підготовки сільськогосподарської техніки до проведення весняно-польових робіт у 1998 році", пролонговано до 01.10.1999 року. Постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.1998 року №1953 "Про забезпечення сільськогосподарських товаровиробників матеріально-технічними та фінансовими ресурсами в 1999 році " сільськогосподарських товаровиробникам у 1999 році на поворотній основі надавалася фінансова допомога за рахунок коштів резервного фонду державного бюджету. Судом з'ясовано, що 04.02.1999 року між КСП «Красний Крим» та Відділенням Держказначейства у Первомайському районі, на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 10.12.1997 року № 1953, було укладено договір про забезпечення сільськогосподарських товаровиробників матеріально-технічними та фінансовими ресурсами в 1999році (а.с.19). Згідно вищенаведеного договору Відділення Держказначейства у Первомайському районі надає сільськогосподарським товаровиробникам фінансову допомогу в сумі 2119,00 грн. для проведення польових робіт на умо вах повернення до 1 жовтня 1999 року. Згідно протоколу № 7 від 30.09.2002 ро ку урегулювання заборгованості за бюджетні позички станом на 1 вересня 2002 року СВК «Красний Крим-К» має заборгованість за отримані позички на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 10.12.1998 року № 1953, у сумі 1300 грн. Вищенаведена сума була розстрочена СВК «Красний Крим К» згідно графіка, що затверджений 30.09.2002р. починаючи з 2004р. по 2011р. (а.с.21). 18 січня 2012 року на адресу Красноперекопської ОДПІ АР Крим, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 10.12.1997 року № 1953, надійшло подання № 111 від УДКСУ у Первомайському районі АР Крим, для здійснення до СВК «Красний Крим-К» (ЄДРПОУ 30889234) заходів щодо стягнення простроче ної заборгованості станом на 01.01.2012 року усього у сумі 1313,44 грн. за осно вним боргом. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 26.02.1998 року № 220, КСП «Красний Крим», на підставі договору №33 від 02.11.1998р., було надано фінансову допомогу у розмірі 1500 грн. (а.с.34). Згід но графіку погашення заборгованості від 27 вересня 2002 року, на підставі розпорядження КМУ від 03.05.2002р. №186-р, за боргованість СВК «Красний Крим-К» з бюджетної позички в розмірі 780 грн. розстрочена на період з 2004р. по 2011р. (а.с.35). 18 січня 2012 року на адресу Красноперекопської ОДПІ АР Крим, на вико нання постанови Кабінету Міністрів України від 26.02.1998 року № 220, надійшло подан ня № 109 від УДКСУ у Первомайському районі АР Крим, для здійснення до СВК «Красний Крим» (ЄДРПОУ 30889234) заходів щодо стягнення простроченої за боргованості станом на 01.01.2012 року усього у сумі 780 грн. за основним бор гом. Судом встановлено, що згідно постанов Кабінету Міністрів України від 04.02.1997р. «Про задоволення державних потреб у зерні в 1997 році», від 12.03.1996р. №323 «Про задоволення державних потреб у сільськогосподарської продукції на 1996рік», від 09.01.1996р. №16 «Про забезпечення підготовки машинно-тракторного парку до польових робіт у 1996 році», від 23.06.1995р. №668 "Про забезпечення господарств агропромислового комплексу кормозбиральною технікою" КСП «Красний Крим» за державними контрактами була надана бюджетна позичка на поворотній основі щодо погашення зерном. На виконання Постанови Кабінету Міністрів № 668 від 23.06.1995 року КСП «Красний Крим» було надано фінансову допомогу, про що свідчить акт звірки від 20.05.1997р. (а.с.100). Згідно графіка, що затверджений 30.09.2002р., у СВК «Красний Крим-К» існує заборгованість за постановою КМУ №668 23.06.1995 року в розмірі 9900,00грн., яка розстрочена на період з 2004р. по 2011р. (а.с.25). 18 січ ня 2012 року на адресу Красноперекопської ОДПІ АР Крим, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 23.06.1995 року № 668, надійшло подання № 116 від УДКСУ у Первомайському районі АР Крим, для здійснення до СВК «Кра сний Крим» (ЄДРПОУ 30889234) заходів щодо стягнення простроченої заборго ваності станом на 01.01.2012 року усього у сумі 9900,00 грн. за основним бор гом. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.1996 року № 323 з КСП «Красний Крим» було укладено державний контракт №141 від 26.03.1997р. (а.с. 94). Згідно графіка, що затверджений 30.09.2002р., у СВК «Красний Крим-К» існує заборгованість за постановою КМУ №323 від 12.03.1996 року в розмірі 9400,00грн., яка розстрочена на період з 2004р. по 2011р. (а.с.23). 18 січня 2012 року на адресу Красноперекопської ОДПІ АР Крим, на вико нання постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.1996 року № 323, надійшло подан ня № 115 від УДКСУ у Первомайському районі АР Крим, для здійснення до СВК «Красний Крим» (ЄДРПОУ 30889234) заходів щодо стягнення простроченої за боргованості станом на 01.01.2012 року усього у сумі 9400,00 грн. за основним боргом. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 04.02.1997 року № 124 з КСП «Красний Крим» було укладено та державний контракт №121 від 19.03.1997р. (а.с.93). Згідно графіка погашення грошових коштів згідно Постановам КМУ за 1994-1999р.р., за СВК «Красний Крим-К» значиться заборгованість в розмірі15022,66 грн., яка розстрочена на період з 2004р. по 2011р. (а.с.29). 18 січня 2012 року на адресу Красноперекопської ОДПІ АР Крим, на ви конання постанови Кабінету Міністрів України від 04.02.1997 року № 124, надійшло по дання № 112 від УДКСУ у Первомайському районі АР Крим, для здійснення до СВК «Красний Крим» (ЄДРПОУ 30889234) заходів щодо стягнення простроче ної заборгованості станом на 01.01.2012 року усього у сумі 15022,66 грн. за ос новним боргом. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 09.01.1996 року № 16 КСП «Красний Крим» було надано фінансову допомогу, що підтверджується актами звірок №12 від 31.01.1997р. та №55 від 17.07.1997р. (а.с.98,99). Згідно графіка, що затверджений 30.09.2002р., у СВК «Красний Крим-К» існує заборгованість за постановою КМУ №16 09.01.1996 року в розмірі 2800,00 грн., яка розстрочена на період з 2004р. по 2011р. (а.с.31). 18 січня 2012 року на адресу Красноперекопської ОДПІ АР Крим, на вико нання постанови Кабінету Міністрів України від 09.01.1996 року № 16, надійшло подан ня № 114 від УДКСУ у Первомайському районі АР Крим, для здійснення до СВК «Кра сний Крим» (ЄДРПОУ 30889234) заходів щодо стягнення простроченої заборго ваності станом на 01.01.2012 року усього у сумі 2800,00 грн. за основним бор гом. Вищенаведені обставини стали підставою для звернення позивача до суду з цим позовом. Розглянувши матеріали справи суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав. Відповідно до частини 4 статті 17 Бюджетного кодексу України (в редакції від 21 червня 2001 року) у разі невиконання юридичними особами своїх зобов'язань щодо погашення та обслуговування наданих на умовах повернення кредитів, залучених державою або під державні гарантії, інших гарантованих державою зобов'язань, та стягнення заборгованості перед Державним бюджетом України з наданих підприємствам і організаціям позичок із державного бюджету, позичок, наданих за рахунок коштів, залучених державою або під державні гарантії, плати за користування цими позичками органи стягнення застосовують механізм стягнення цієї заборгованості у порядку, передбаченому законом для стягнення не внесених у строк податків і неподаткових платежів, включаючи погашення такої заборгованості за рахунок майна боржників. Статтею 20 Закону України “Про Державний бюджет України на 2000 рік” було встановлено, що в 2000 році для відшкодування витрат Державного бюджету України, які виникли внаслідок невиконання юридичними особами своїх зобов'язань щодо погашення та обслуговування наданих на умовах повернення кредитів, залучених державою або під державні гарантії, інших гарантованих державою зобов'язань, та стягнення заборгованості перед Державним бюджетом України з наданих підприємствам і організаціям позичок з державного бюджету, позичок, наданих за рахунок коштів, залучених державою або під державні гарантії, плати за користування цими позичками, органи державної податкової служби України застосовують механізм безспірного стягнення цієї заборгованості у порядку, передбаченому законодавством для стягнення не внесених у строк податків і неподаткових платежів, включаючи погашення такої заборгованості за рахунок майна боржників. Відповідно до статті 23 Закону України “Про Державний бюджет України на 2001 рік” було встановлено, що в 2001 році для відшкодування витрат Державного бюджету України, які виникли внаслідок невиконання юридичними особами своїх зобов'язань щодо погашення та обслуговування наданих на умовах повернення кредитів, залучених державою або під державні гарантії, інших гарантованих державою зобов'язань, та стягнення заборгованості перед Державним бюджетом України з наданих підприємствам і організаціям позичок із державного бюджету, позичок, наданих за рахунок коштів, залучених державою або під державні гарантії, плати за користування цими позичками, органи державної податкової служби України застосовують механізм стягнення цієї заборгованості у порядку, передбаченому законом для стягнення не внесених у строк податків і неподаткових платежів, включаючи погашення такої заборгованості за рахунок майна боржників. З 01.01.2011 року набрав чинності Податковий кодекс України. Пунктом 20.1.28. статті 20 ПКУ передбачено право органів податкової служби застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом. Згідно п. 1 підрозділу 10 Податкового Кодексу України встановлено, що погашення простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету (включаючи плату за користування такими кредитами (позиками) та пеню) здійснюється у порядку, визначеному главою 9 розділу II цього Кодексу. Відповідно до п.п. 95.1 та 95.3 статті 95 глави 9 розділу II Податкового кодексу України орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі. Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини. Відповідно до ч.1 ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. Суд вважає неспроможним посилання відповідача на ст. 14 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», як на підставу для відмови у позові з наступних підстав. Під час розгляду справи судом перевірений факт стягнення з відповідача простроченої заборгованості щодо повернення бюджетної позички у сумі 39216,10 гривень при розгляді Господарським судом АРК справи про банкрутство № 2-8/2353-2005. Судом встановлено, що згідно заяви ЗАТ «Ворскла» ухвалою Господарського суду АР Крим від 01.09.2003р. порушено провадження у справі про визнання банкрутом Сільськогосподарського виробничого кооперативу "Красний Крим". Ухвалою ГС АРК від 04.12.2003р. відмовлено у визнанні грошових вимог Відділення державного казначейства в Первомайському районі до СВК "Красний Крим" на суму 2093,43грн. Ухвалою ГС АРК від 05.02.2004р. затверджено реєстр вимог кредиторів (а.с.48-51). Судом встановлено, що прострочена заборгованість щодо повернення бюджетної позички у сумі 39216,10 грн. не увійшла до реєстру вимог кредиторів . Ухвалою Господарського суду АР Крим від 26.09.2005р. по справі № 2-8/2353-2005 (суддя Чумаченко С.А.) затверджено мирову угоду, провадження по справі припинено (а.с.128-131). Постановою Вищого господарського суду України від 13.06.2006р. у справі №2-8/2353-2005 касаційну скаргу Красноперекопської ОДПІ залишено без задоволення, ухвалу Господарського суду АР Крим від 26.09.2005р. по справі № 2-8/2353-2005 – без змін. Відповідно до статті 50 Бюджетного кодексу України (в редакції Закону України № 2456-VI від 08.07.2010 року) у разі надання кредитів з бюджету у позичальників виникає заборгованість перед бюджетом. З моменту надання кредитів з бюджету на суму отриманих з бюджету коштів права кредитора та право вимагати від позичальників повернення таких кредитів до бюджету у повному обсязі переходять до держави (Автономної Республіки Крим, територіальної громади). Позовна давність на вимоги щодо погашення такої заборгованості не поширюється. Органи державної податкової служби України визначаються органами стягнення простроченої заборгованості суб'єктів господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим, територіальною громадою) за кредитами з бюджету. Пунктом 9 статті 17 Бюджетного кодексу України також передбачено, що прострочена заборгованість суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету (включаючи плату за користування такими кредитами (позиками) та пеню) стягується з такого суб'єкта господарювання органами державної податкової служби, що є органами стягнення такої заборгованості у порядку, передбаченому Податковим кодексом України або іншим законом, включаючи погашення такої заборгованості за рахунок майна цього суб'єкта господарювання. Позовна давність на вимоги щодо погашення такої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) не поширюється. Порядок обліку заборгованості, в тому числі простроченої, перед державою за кредитами, залученими державою або під державні гарантії, бюджетними позичками/фінансовою допомогою, наданими Міністерством фінансів у 1993-1998 роках, нарахування пені та списання безнадійної заборгованості був визначений Постановою Кабінету Міністрів України № 174 від 02.03.2011 року. Згідно пункту 1 Постанови цей Порядок регламентує дії органів виконавчої влади та банків-агентів, які від імені або за дорученням центральних органів виконавчої влади надали суб'єктам господарювання кредити, залучені державою або під державні гарантії, а також дії Мінфіну, який надав бюджетні позички/фінансову допомогу у 1993-1998 роках, та які здійснюють їх обслуговування і ведуть облік заборгованості за ними з метою забезпечення реалізації права вимоги погашення простроченої заборгованості перед державою за такими кредитами, бюджетними позичками/фінансовою допомогою; Пунктом 15 Порядку передбачено, що прострочена заборгованість за кредитами, бюджетними позичками/фінансовою допомогою, яка не погашена боржником протягом 30 календарних днів після настання строку платежу, а також нарахована на суму простроченої заборгованості за кредитом, бюджетною позичкою/фінансовою допомогою пеня стягуються в установленому законодавством порядку органами державної податкової служби за місцем реєстрації боржника відповідно до подання територіальних органів Державної казначейської служби, яке подається у строки, визначені пунктом 10 цього Порядку за встановленою згідно з додатком 1 формою. Таким чином, позивач має право звертатися до суду з позовами про стягнення простроченої заборгованості суб'єкта господарювання за кредитом з бюджету, при цьому строки позовної давності на стягнення такої заборгованості не розповсюджуються (аналогічна правова позиція викладена в ухвалі Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 16.07.12р. у справі №2а-13344/11/0170/1). Матеріалами справи також спростовано доводи відповідача про те, що при визначенні суми позову не враховано пропорційне відношення обов'язків правонаступників. При цьому суд звертає увагу на те, що всі графіки погашення сум заборгованості складені відносно Сільськогосподарського виробничого кооперативу "Красний Крим - К" (ЄДРПОУ 30889234). Судом встановлено, що станом на день розгляду справи за СВК «Красний Крим» рахується заборгованість на загальну суму 39216,10грн., з яких: заборгованість за фінансовою допомогою, наданою на зворотній основі з резервного фонду Державного бюджету в розмірі 2093,44грн. та заборгованість за державними контрактами по бюджетній позики, яка підлягала поверненню зерном до заготівельних підприємств в розмірі 37122,66грн. Приймаючи до уваги, що заборгованість у розмірі 39216,10грн. відповідачем станом на день розгляду справи не сплачена, суд відповідно до ст. 95 Податкового кодексу України вважає необхідним задовольнити позов шляхом стягнення з рахунків у банках, обслуговуючих СВК «Красний Крим» заборгованості у розмірі 39216,10грн. Таким чином, позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню в повному обсязі. У судовому засіданні проголошено вступну та резолютивну частини постанови, постанова складена у повному обсязі 29.10.12р. Керуючись ст. ст. 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ПОСТАНОВИВ: 1. Позовні вимоги задовольнити. 2. Стягнути з рахунків у банках, обслуговуючих Сільськогосподарський виробничий кооператив "Красний Крим" (96343, Автономна Республіка Крим, Первомайський район, с. Войкове, вул. Леніна, б. 8; ЄДРПОУ 30889234) прострочену заборгованість щодо повернення бюджетної позички у сумі 39216,10 гривень, а саме: 1313,44 грн. на рахунок № 31130406700212, код платежу 00263300; банк отримувача ГУ ДКСУ АР Крим м. Сімферо поль; 9900,00 грн. на рахунок № 31237451700212, код платежу 02801382; банк отримувача ГУ ГКСУ АР Крим м. Сімферо поль; 9400,00 грн. на рахунок № 31236452700212, код платежу 02801383; банк отримувача ГУ ГКСУ АР Крим м. Сімферо поль; 15022,66 грн. на рахунок № 31235453700212, код платежу 02801384; банк отримувача ГУ ГКСУ АР Крим м. Сімферо поль; 2800,00 грн. на рахунок № 31236452700212, код платежу 02801383; банк отримувача ГУ ГКСУ АР Крим м. Сімферо поль; 780 грн. на рахунок № 31131405700212, код платежу 00263200; банк отримувача ГУ ГКСУ АР Крим м. Сімферополь. Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду. Суддя Гаманко Є.О.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 23.10.2012 |
Оприлюднено | 05.12.2012 |
Номер документу | 27755252 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Гаманко Є.О.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Гаманко Є.О.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Гаманко Є.О.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Гаманко Є.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні