Ухвала
від 19.11.2012 по справі б8/187-11
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

01032, м. Київ, вул. Комінтерну, 16 тел. 235-24-26

УХВАЛА

"19" листопада 2012 р. Справа № Б8/187-11

Господарський суд Київської області в складі судді Скутельника П.Ф. , при секретарі Каплі А.В. розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи № Б8/187-11

за заявою Голови ліквідаційної комісії товариства з обмеженою відповідальністю «БРІЗ СОЮЗ», ідентифікаційний код юридичної особи: 37359322, місцезнаходження: 07300, Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Шолуденка, буд. 19,

про банкрутство ,

учасники провадження у справі про банкрутство:

ліквідатор Банкрута : Авілов Сергій Вікторович, ідентифікаційний номер: 2223017350, місце проживання: Київська область, м. Бровари, вул. Гагаріна, буд. 29, кв. 175, ліцензія на право провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) серії АГ № 594785, видана Державним департаментом з питань банкрутства 05 квітня 2011 року;

Кредитор -товариство з обмеженою відповідальністю «АНТЕ» , ідентифікаційний код: 35186303, місцезнаходження: 79019, м. Львів, вул. Ужгородська, буд. 10, кв. 7, (Кредитор);

Заявник 1 -Державна податкова інспекція в Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя Запорізької області Державної податкової служби , ідентифікаційний код: 20523160, місцезнаходження: 69001, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 14, (надалі за текстом: «Заявник 1»);

за участю учасників судового провадження:

від Кредитора, Заявника 1: не з'явились;

від Банкрута: ліквідатор Банкрута - арбітражний керуючий Авілов С.В., який діє на підставі ліцензії на право провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) серії АГ № 594785, виданої Державним департаментом з питань банкрутства 05 квітня 2011 року та постанови господарського суду Київської області від 20 грудня 2011 року у справі № Б8/187-11, -

В С Т А Н О В И В:

в провадженні господарського суду Київської області перебуває справа № Б8/187-11 за заявою Голови ліквідаційної комісії товариства з обмеженою відповідальністю «БРІЗ СОЮЗ»(ідентифікаційний код: 37359322, місцезнаходження: 07300, Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Шолуденка, буд. 19) про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю «БРІЗ СОЮЗ»(ідентифікаційний код: 37359322, місцезнаходження: 07300, Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Шолуденка, буд. 19) (надалі за текстом: «Банкрут» ), порушена ухвалою господарського суду Київської області від 07 грудня 2011 року.

Постановою господарського суду Київської області від 20 грудня 2011 року визнано банкрутом товариство з обмеженою відповідальністю «БРІЗ СОЮЗ»(ідентифікаційний код: 37359322, місцезнаходження: 07300, Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Шолуденка, буд. 19); визнано грошові вимоги Кредитора -товариства з обмеженою відповідальністю «АНТЕ» (ідентифікаційний код: 35186303); відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором Банкрута арбітражного керуючого Авілова С.В. (ідентифікаційний номер: 2223017350); зобов'язано ліквідатора Банкрута здійснити публікацію оголошення про визнання товариства з обмеженою відповідальністю «БРІЗ СОЮЗ»банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури; призначено судове засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута на 10 липня 2012 року; вирішено інші процедурні питання у справі.

23 березня 2012 року через відділ діловодства господарського суду Київської області від Державної податкової інспекції в Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя Запорізької області Державної податкової служби (ідентифікаційний код: 20523160, місцезнаходження: 69001, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 14) (надалі за текстом: «Заявник 1») надійшла заява № 3671/10-014 від 16 березня 2012 року (вх. № 4646 від 23 березня 2012 року) про визнання кредиторських вимог, в якій заявлено вимоги до Банкрута, зокрема Заявник 1 просить визнати його грошові вимоги у розмірі 1 434 297,28 грн. (1 204 424,66 грн. -основний борг, 166 061,11 грн. -штрафні санкції, 63 811,51 грн. -пеня).

Ухвалою господарського суду Київської області від 10 липня 2012 року прийнято до розгляду заяву Заявника 1 з вимогами до Банкрута та призначено її розгляд у судовому засіданні; відкладено засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута на 19 листопада 2012 року; зобов'язано ліквідатора Банкрута надати суду до 19 листопада 2012 року звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Банкрута, виконати обов'язки, покладені на ліквідатора у справі про банкрутство Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»(надалі за текстом: «Закон про банкрутство») та виконати вимоги постанови господарського суду Київської області від 20 грудня 2011 року в невиконаній частині; вирішено інші процедурні питання у справі.

Через відділ діловодства господарського суду Київської області від ліквідатора Банкрута надійшов звіт ліквідатора Банкрута б/№, б/дати (вх. № 17779 від 06 листопада 2012 року) до якого додано: ліквідаційний баланс Банкрута станом на 01 листопада 2012 року; реєстр вимог кредиторів Банкрута; сторінки 3, 4, 13, 14 газети «Голос України»№ 173 (5423) від 15 вересня 2012 року; наказ № 1 про проведення інвентаризації майна Банкрута від 18 липня 2012 року; інвентаризаційний опис товарно-матеріальних цінностей Банкрута; інвентаризаційний опис основних записів Банкрута; акт інвентаризації наявності коштів, які знаходяться в касі Банкрута; відомість результатів інвентаризації Банкрута; копію запиту ліквідатора № 1 від 20 серпня 2012 року, адресованого Комунальному підприємству Вишгородське бюро технічної інвентаризації; копію запиту ліквідатора № 7 від 20 серпня 2012 року, адресованого Вишгородському відділу земельних ресурсів у Київській області з відбитком штампу Управління Держкомзему у Вишгородському районі Київської області з відміткою про отримання 11 жовтня 2012 року; копію довідки Управління Держкомзему у Вишгородському районі Київської області № 3016 від 22 жовтня 2012 року, адресованої ліквідатору Банкрута; копію запиту ліквідатора № 2 від 20 серпня 2012 року, адресованого відділенню ДАІ по обслуговуванню Вишгородського району при Управлінні ДАІ ГУ; копію запиту ліквідатора № 3 від 20 серпня 2012 року, адресованого Відділу державної виконавчої служби Вишгородського районного управління юстиції з відбитком штампу Вишгородського районного управління юстиції з відміткою про отримання 11 жовтня 2012 року; копію запиту ліквідатора № 9 від 20 серпня 2012 року, адресованого Головному міжрегіональному управлінню статистики з відбитком штампу Головного управління регіональної статистики з відміткою про отримання 10 жовтня 2012 року; копію запиту ліквідатора № 5 від 20 серпня 2012 року, адресованого Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку; копію довідки Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 09/03/18379/ик від 25 жовтня 2012 року, адресованої ліквідатору Банкрута; копію запиту ліквідатора № 9 від 20 серпня 2012 року, адресованого Інспекції державного технічного нагляду; копію запиту ліквідатора № 4 від 20 серпня 2012 року, адресованого Державному комітету України з державного матеріального резерву; копію довідки Державного агентства резерву України № 4443/0/4-12 від 08 жовтня 2012 року, адресованої ліквідатору Банкрута; копію запиту ліквідатора № 8 від 20 серпня 2012 року, адресованого Київській регіональній митниці; копію запиту ліквідатора № 8 від 20 серпня 2012 року, адресованого Державному департаменту інтелектуальної власності; довідки Управління промислової власності № 2-8/8220 від 15 жовтня 2012 року, адресованої ліквідатору Банкрута; копію запиту ліквідатора № 10 від 20 серпня 2012 року, адресованого Вишгородській міжрайонній виконавчій дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності; копію запиту ліквідатора № 9 від 20 серпня 2012 року, адресованого Управлінню виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у м. Вишгороді з відбитком штемпеля про отримання за № 276 від 11 жовтня 2012 року; довідки Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України № 179 від 11 жовтня 2012 року; копію запиту ліквідатора № 8 від 20 серпня 2012 року, адресованого Управлінню Пенсійного фонду України з відбитком штемпеля Управління Пенсійного фонду України з відміткою про отримання 11 жовтня 2012 року; копію запиту ліквідатора № 10 від 20 серпня 2012 року, адресованого Вишгородському районному центру зайнятості з відміткою штемпеля Вишгородського районного центру зайнятості із зазначенням про отримання за № 355/05 від 11 жовтня 2012 року; копію запиту ліквідатора № 6 від 20 серпня 2012 року, адресованого ДПІ у Вишгородському районі з відбитком штемпеля ДПІ у Вишгородському районі Київської області ДПС з відміткою про отримання 11 жовтня 2012 року; копію заяви ДПІ в Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя Запорізької області ДПС № 3671/10-014 від 16 березня 2012 року з додатками.

19 листопада 2012 року через відділ діловодства господарського суду Київської області від ліквідатора Банкрута надійшло клопотання б/№, б/дати (вх. № 19638 від 19 листопада 2012 року) до якого додано Витяг з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна № 38842690 від 19 листопада 2012 року на Банкрута; Витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 38842607 від 19 листопада 2012 року на Банкрута; довідку ліквідатору Банкрута б/№, б/дати до звіту ліквідатора Банкрута з доданою копією довідки № 3837/07 від 16 жовтня 2012 року Управління Пенсійного фонду України у Вишгородському районі Київської області, адресованої ліквідатору Банкрута.

В судові засідання 19 листопада 2012 року з'явився ліквідатор Банкрута та надав свої пояснення у справі, просить затвердити поданий ним звіт та ліквідаційний баланс Банкрута, прийняти ухвалу про ліквідацію Банкрута.

Провадження у справі № Б8/187-11 знаходиться в процедурі ліквідації, в якій на 19 листопада 2012 року призначено: засідання для розгляду заяви з вимогами до Банкрута Заявника 1 та засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута.

Судом встановлено, що публікація оголошення про визнання товариства з обмеженою відповідальністю «БРІЗ СОЮЗ»(ідентифікаційний код: 37359322, місцезнаходження: 07300, Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Шолуденка, буд. 19) банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури здійснена в газеті «Голос України»№ 173 (5423) від 15 вересня 2012 року, що підтверджено доданою до звіту ліквідатора Банкрута сторінкою 14 газети «Голос України»№ 173 (5423) від 15 вересня 2012 року.

Відповідно до ч. 3 ст. 51 Закону про банкрутство, кредитори мають право заявити свої претензії до боржника, який ліквідується, в місячний строк з дня офіційного оприлюднення ухвали про визнання боржника, який ліквідується, банкрутом.

Згідно ч. 15 ст. 11 Закону про банкрутство, після офіційного оприлюднення ухвали про порушення справи про банкрутство на офіційному веб-сайті судової влади України всі кредитори незалежно від настання строку виконання зобов'язань мають право подавати заяви з грошовими вимогами до боржника згідно із статтею 14 цього Закону.

Дослідивши матеріали справи, судом встановлено, що у термін, визначений Законом про банкрутство, до суду надійшла одна заява з вимогами до Банкрута -від Заявника 1. Жодних інших заяв з вимогами до Банкрута до суду не надходило.

Детально дослідивши зазначені вище вимоги Заявника 1 з долученими доказами, заслухавши пояснення ліквідатора Банкрута, вивчивши матеріали справи, суд дійшов наступних висновків.

Відповідно до відомостей, що містяться в звіті ліквідатора Банкрута, вимоги Заявника 1 визнані ліквідатором Банкрута в повному обсязі та включені до реєстру кредиторів Банкрута.

Визначення терміну «кредитор»надається в ст. 1 Закону про банкрутство, згідно якої, кредитором є юридична або фізична особа, яка має у встановленому порядку підтверджені документами вимоги щодо грошових зобов'язань до боржника. Отже, грошові вимоги, що заявляються до боржника, мають бути підтверджені відповідними та належними доказами.

Підпунктами 1, 2, 4 ч. 3 ст. 129 Конституції України встановлено, що Основними засадами судочинства є: законність; рівність усіх учасників судового процесу перед законом і судом; змагальність сторін та свобода в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч. 1 ст. 33 Господарського процесуального кодексу України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог і заперечень .

Згідно ч. ч. 2, 3 ст. 4? Господарського процесуального кодексу України, сторони та інші особи, які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду доказами. Господарський суд створює сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі, необхідні умови для встановлення фактичних обставин справи і правильного застосування законодавства.

Відповідно до ст. 43 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом. Ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили. Визнання однією стороною фактичних даних і обставин, якими інша сторона обґрунтовує свої вимоги або заперечення, для господарського суду не є обов'язковим .

В судове засідання для розгляду заяви з вимогами до Банкрута Заявника 1 19 листопада 2012 року Заявник 1 не з'явився, вимог ухвали господарського суду Київської області від 10 липня 2012 року у справі не виконав.

Відповідно до ч. 2 ст. 82 Господарського процесуального кодексу України, рішення приймається господарським судом за результатами оцінки доказів, поданих сторонами та іншими учасниками господарського процесу, а також доказів, які були витребувані господарським судом, у нарадчій кімнаті.

Статтею 75 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що якщо відзив на позовну заяву і витребувані господарським судом документи не подано, справу може бути розглянуто за наявними в ній матеріалами.

В зв'язку з невиконанням вимог суду Заявником 1, суд розглядає заяву Заявника 1 виходячи з наявних матеріалів справи.

В ході дослідження вимог Заявника 1, перевірки в судовому процесі обставин справи в їх сукупності на підставі поданих Заявником 1 до господарського суду Київської області письмової заяви з вимогами до Банкрута та документів на їх підтвердження та наявних матеріалів справи, суд дійшов наступних висновків.

Розглядаючи вимоги Заявника 1 , суд дійшов наступних висновків.

Судом встановлено, що заява з вимогами до Банкрута Заявником 1 подана до господарського суду в строки, встановлені Законом про банкрутство.

В заяві № 3671/10-014 від 16 березня 2012 року про визнання кредиторських вимог, Заявником 1 заявлено вимоги до Банкрута, зокрема Заявник 1 просить визнати його грошові вимоги у розмірі 1 434 297,28 грн. (1 204 424,66 грн. -основний борг, 166 061,11 грн. -штрафні санкції, 63 811,51 грн. -пеня).

Свої вимоги Заявник 1 обґрунтовує наявністю податкового боргу у Банкрута перед Заявником 1 на загальну суму 1 434 297,28 грн. Заявник 1 у своїй заяві зазначає, що податковий борг Банкрута з податку на додану вартість виник на підставі наступного: станом на 30 травня 2011 року у Банкрута існувала переплата у розмірі 1 783 706,84 грн.; Банкрутом до Заявника 1 подано декларації з податку на додану вартість № 9003719182 від 25 травня 2011 року відповідно до якої підприємством самостійно були визначені податкові зобов'язання у сумі 1 794 737,00 грн., № 63505 від 22 червня 2011 року відповідно до якої підприємством самостійно були визначені податкові зобов'язання у сумі 1 193 500,00 грн. Заявником 1 16 травня 2011 року проведена перевірка Банкрута з питань своєчасності спати узгоджених податкових зобов'язань до бюджету (акт перевірки від 16 травня 2011 року № 80/16-03/37359322). Перевіркою встановлено порушення Банкрутом п. 57.1 ст. 57 Податкового кодексу України, а саме -Банкрутом несвоєчасно сплачено узгоджену суму податкового зобов'язання з податку на додану вартість. На підставі акта перевірки було прийняте податкове повідомлення-рішення від 23 травня 2011 року № 0001551603, яким відповідно до ст. 126 Податкового кодексу України визначено суму податкового зобов'язання з податку на додану вартість у сумі 166 061,11 грн. штрафних санкцій. Банкрутом було частково сплачено суму податкового боргу в сумі 105,50 грн. Банкруту Заявником 1 було нараховано пеню в сумі 63 811,51 грн.

Заборгованість Банкрута до Заявника 1 підтверджена: постановою Запорізького окружного адміністративного суду від 01 вересня 2011 року у справі № 2а-0870/6204/11, згідно якого позов Заявника 1 до Банкрута про стягнення коштів за податковим боргом задоволено повністю; постановлено стягнути з Банкрута на користь Державного бюджету Орджонікідзевського району м. Запоріжжя кошти у сумі податкового боргу з податку на додану вартість у сумі 1 370 591,27 грн. (1 204 530,16 грн. -основний борг, 166 061,11 грн. -штрафні (фінансові санкції)); зворотнім боком облікової картки платника (скорочена форма) станом на 21 лютого 2012 року, згідно якої недоїмка по податку на додану вартість складає 1 370 485,77 грн., 63 811,51 грн. -пені; зворотнім боком облікової картки платника (скорочена форма) станом на 31 грудня 2011 року, згідно якої недоїмка по податку на додану вартість складає 1 370 485,77 грн., 63 811,51 грн. -пені.

Згідно ч. 1 ст. 67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відповідно до п.п. 129.1.1. ст. 129 Податкового кодексу України, пеня нараховується: після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня. Нарахування пені розпочинається: а) при самостійному нарахуванні суми грошового зобов'язання платником податків - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного цим Кодексом; б) при нарахуванні суми грошового зобов'язання контролюючими органами - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного у податковому повідомленні-рішенні згідно із цим Кодексом.

Згідно абз. 1 п. 129.4 ст. 129 Податкового кодексу України, пеня, визначена підпунктом 129.1.1 пункту 129.1 цієї статті, нараховується на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті.

Заявником 1 до своєї заяви з вимогами до Банкрута додано розрахунок пені нарахованої на суму податкового боргу Банкрута, згідно якого Заявником 1 нараховано Банкруту пеню на суму податкового боргу Банкрута на загальну суму 63 811,51 грн.

Перевіркою достовірності та правильності зазначеного розрахунку суд приходить до висновку, що останній являється обґрунтованим та вірним і відповідає вимогам Податкового кодексу України.

Банкрутом не надано доказів оплати заборгованості перед Заявником 1 на загальну суму 1 434 297,28 грн., з яких: 1 204 424,66 грн. -основного боргу, 166 061,11 грн. -штрафних санкцій, 63 811,51 грн. -пені.

Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону про банкрутство, у третю чергу задовольняються вимоги щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів). Вимоги центрального органу виконавчої влади, що здійснює управління державним резервом.

Відповідно до ч. 5 п. 17 Постанови Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику в справах про банкрутство»№ 15 від 18 грудня 2009 року (надалі за текстом: «Постанова № 15»), вирішуючи питання про склад вимог з податками і зборами (обов'язковими платежами) при порушенні справ про банкрутство суди мають виходити з того, що суми пені, штрафів та інших фінансових санкцій враховуються окремо в реєстрі вимог кредиторів і задовольняються у шосту чергу в порядку черговості, встановленої статтею 31 Закону .

На підставі викладеного, суд дійшов висновку, що вимоги Заявника 1 є обґрунтованими, доведеними належними доказами та підлягають задоволенню у повному обсязі, з яких відповідно ст. 31 Закону про банкрутство в сумі 1 204 424,66 грн. (один мільйон двісті чотири тисячі чотириста двадцять чотири гривні 66 коп.) -основного боргу, підлягають задоволенню у третю чергу задоволення вимог кредиторів; в сумі 166 061,11 грн. (сто шістдесят шість тисяч шістдесят одна гривня 11 коп.) -штрафних санкцій та в сумі 63 811,51 грн. (шістдесят три гривні вісімсот одинадцять гривень 51 коп.) -пені, підлягають задоволенню в шосту чергу задоволення вимог кредиторів.

Відповідно до ч. 1 ст. 4, п.п. 14 п. 2. ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір», судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмір. Ставка судового збору за подання до господарського суду заяви кредиторів, які звертаються з грошовими вимогами до боржника після оголошення про порушення справи про банкрутство, а також після повідомлення про визнання боржника банкрутом становить 1 розмір мінімальної заробітної плати.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 13 Закону України «Про держаний бюджет України на 2012 рік», мінімальна заробітна плата на 01 січня 2012 року становить 1 073,00 грн.

Згідно ч. ч. 2, 3 ст. 49 Господарського процесуального кодексу України, судовий збір покладається: якщо спір виник внаслідок неправильних дій сторони, господарський суд має право покласти на неї судовий збір незалежно від результатів вирішення спору. Судовий збір, від сплати якого позивач у встановленому порядку звільнений, стягується з відповідача в доход бюджету пропорційно розміру задоволених вимог, якщо відповідач не звільнений від сплати судового збору.

Відповідно до п. 21 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір», від сплати судового збору звільняються: Міністерство фінансів України, місцеві фінансові органи, Державна податкова служба України, Державна митна служба України, Державна казначейська служба України, Державна фінансова інспекція України та їх територіальні органи, Державна служба фінансового моніторингу України і Національний банк України - у справах, пов'язаних з питаннями, що стосуються повноважень цих органів.

Керуючись ч. ч. 2, 3 ст. 49 Господарського процесуального кодексу України, п. 21 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір», стягнути з Банкрута судовий збір в дохід Державного бюджету України в сумі 1 073,00 (одна тисяча сімдесят три гривні 00 коп.) грн., що відносяться до першої черги задоволення вимог кредиторів.

Заслухавши ліквідатора Банкрута, розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс Банкрута та детально дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про те, що звіт ліквідатора Банкрута та ліквідаційний баланс Банкрута підлягають затвердженню на підставі наступного.

Відповідно ч. 2 ст. 4? Господарського процесуального кодексу України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Згідно ч. 1 ст. 5 Закону про банкрутство, провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Відповідно до частин 1, 2, 5 ст. 32 Закону про банкрутство, після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації); відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання - передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Ліквідатор повідомляє державний орган з питань банкрутства про завершення ліквідаційної процедури. Якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали направляється органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а також власнику (органу, уповноваженому управляти майном), органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута. Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Відповідно до ч. 6 ст. 31 Закону про банкрутство, вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними. В свою чергу, затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" є підставою для припинення провадження у справі згідно п. 6 ч. 1 ст. 40 цього Закону.

Відповідно до звіту ліквідатора Банкрута та наданих останнім в судовому засіданні 19 листопада 2012 року пояснень ліквідатором Банкрута з метою формування ліквідаційної маси вчинено наступні дії: ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора № 1 від 20 серпня 2012 року Комунальному підприємству Вишгородське бюро технічної інвентаризації з проханням надати інформацію стосовно того, чи має Банкрут у наявності нерухоме майно, а також останні дії, які виконувались керівництвом Банкрута по розпорядженню цим майном.

Вишгородському відділу земельних ресурсів у Київській області ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора № 7 від 20 серпня 2012 року з проханням надати інформацію щодо того, чи має Банкрут у власності земельні ділянки, а також останні дії, які виконувались керівництвом Боржника по розпорядженню даним майном.

Ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора № 2 від 20 серпня 2012 року відділенню ДАІ по обслуговуванню Вишгородського району при Управлінні ДАІ ГУ з проханням надати інформацію стосовно того, чи має Банкрут у наявності транспортні засоби, а також останні дії, які виконувались керівництвом Банкрута по розпорядженню даним майном.

Запит ліквідатора № 3 від 20 серпня 2012 року ліквідатором Банкрута направлено Відділу державної виконавчої служби Вишгородського районного управління юстиції з проханням надати інформацію стосовно того, чи відкриті стосовно Банкрута виконавчі провадження та чи є Банкрут стороною в інших виконавчих провадженнях.

Головному міжрегіональному управлінню статистики ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора № 9 від 20 серпня 2012 року з проханням надати інформацію щодо того чи має Банкрут у наявності зареєстроване майно, а також, чи є Банкрут засновником інших юридичних осіб.

Ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора № 5 від 20 серпня 2012 року Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку з проханням надати інформацію стосовно того чи має у власності Банкрут акції та (чи) інші ціні папери.

Запит ліквідатора № 9 від 20 серпня 2012 року ліквідатором Банкрута направлено Інспекції державного технічного нагляду з проханням надати інформацію щодо того, чи реєстрував або перереєстровував Банкрут тракторну, сільськогосподарську, дорожньо-будівельну та меліоративну техніку.

Державному комітету України з державного матеріального резерву ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора № 4 від 20 серпня 2012 року з проханням надати інформацію стосовно того чи наявна заборгованість у Банкрута перед органами Державного комітету України з державного матеріального резерву.

Ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора № 8 від 20 серпня 2012 року Київській регіональній митниці з проханням надати інформацію щодо того, чи наявна заборгованість у Банкрута перед митними органами.

Запит ліквідатора № 8 від 20 серпня 2012 року ліквідатором Банкрута направлено Державному департаменту інтелектуальної власності з проханням надати інформацію стосовно того, чи зареєстровані за Банкрутом права на об'єкти інтелектуальної власності.

Вишгородській міжрайонній виконавчій дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора № 10 від 20 серпня 2012 року з проханням надати інформацію щодо того, чи наявна заборгованість у Банкрута по сплаті обов'язкових платежів.

Ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора № 9 від 20 серпня 2012 року Управлінню виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у м. Вишгороді з проханням надати інформацію стосовно того, чи наявна заборгованість у Банкрута по сплаті обов'язкових платежів.

Запит ліквідатора № 8 від 20 серпня 2012 року ліквідатором Банкрута направлено Управлінню Пенсійного фонду України з проханням надати інформацію щодо того, чи наявна заборгованість у Банкрута по сплаті обов'язкових платежів.

Вишгородському районному центру зайнятості ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора № 10 від 20 серпня 2012 року з проханням надати інформацію стосовно того, чи наявна заборгованість у Банкрута по сплаті обов'язкових платежів перед Фондом загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.

Ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора № 6 від 20 серпня 2012 року ДПІ у Вишгородському районі з проханням надати інформацію щодо того, чи має Банкрут заборгованість по сплаті податків та обов'язкових платежів; інформацію про рахунки Банкрута; про наявність майна в податковій заставі.

За наслідками вчинення ліквідатором Банкрута для формування ліквідаційної маси дій, останнім встановлено наступне, а саме: в довідці № 3016 від 22 жовтня 2012 року Управлінням Держкомзему у Вишгородському районі Київської області повідомлено, що згідно даних Державної статистичної звітності (форма 6-зем, 2-зем) з кількісного обліку земель землекористувач Банкрута на території Вишгородського району не облікований.

Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку в довідці № 09/03/18379/ик від 25 жовтня 2012 року повідомлено, що станом на 30 червня 2006 року Банкрут серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу) відсутній.

В довідці № 4443/0/4-12 від 08 жовтня 2012 року Державним агентством резерву України повідомлено, що згідно бухгалтерських даних станом на 08 жовтня 2012 року кредиторська заборгованість за Банкрутом відсутня.

Управлінням промислової власності в довідці № 2-8/8220 від 15 жовтня 2012 року повідомлено, що у Державної служби відсутні правові підстави для проведення пошукових робіт та надання інформації відносно наявності об'єктів права інтелектуальної власності Банкрута.

В довідці № 179 від 11 жовтня 2012 року про відсутність заборгованості Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України повідомлено, що за Банкрутом станом на 11 жовтня 2012 року заборгованості перед Фондом немає.

Управлінням Пенсійного фонду України у Вишгородському районі Київської області у довідці № 3837/07 від 16 жовтня 2012 року повідомлено, що заборгованість по сплаті обов'язкових платежів у Банкрута відсутня.

Відсутність майна у Банкрута підтверджено також: Витягом з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна № 38842690 від 19 листопада 2012 року на Банкрута, Витягом з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 38842607 від 19 листопада 2012 року на Банкрута, відповідно до яких відсутня інформація стосовно майна Банкрута, що внесено до Державного реєстру обтяжень рухомого майна та Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна яке є предметом застави.

Розглянувши звіт ліквідатора Банкрута, судом встановлено наступне.

Ліквідатором Банкрута подано до суду відомості про розмір вимог кредиторів, включених до реєстру вимог кредиторів, до якого внесено вимоги: 1) ДПІ в Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя Запорізької області ДПС (ідентифікаційний код: 20523160, місцезнаходження: 69001, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 14) на загальну суму 1 434 297,28 грн.; 2) товариства з обмеженою відповідальністю «АНТЕ»в сумі 90 100,00 грн.

Згідно ч. 6 ст. 14 Закону про банкрутство, вимоги кредиторів, визнані боржником або господарським судом, включаються розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів.

Відповідно до ч. 1 п. 49 Постанови № 15, згідно з частиною шостою статті 14 Закону вимоги кредиторів, визнані боржником або господарським судом, включаються розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів. За змістом цієї норми до реєстру мають включатися визнані вимоги всіх конкурсних кредиторів, у тому числі безспірні вимоги кредитора (кредиторів), за заявою якого (яких) порушено справу про банкрутство.

Постановою господарського суду Київської області від 20 грудня 2012 року визнано грошові вимоги Кредитора -товариства з обмеженою відповідальністю «АНТЕ»(ідентифікаційний код: 35186303, місцезнаходження: 79019, м. Львів, вул. Ужгородська, буд. 10, кв. 7) в сумі 90 100,00 грн. основного боргу.

Згідно ч. 2 ст. 35 Господарського процесуального кодексу України, факти, встановлені рішенням господарського суду (іншого органу, який вирішує господарські спори), за винятком встановлених рішенням третейського суду, під час розгляду однієї справи, не доводяться знову при вирішенні інших спорів, в яких беруть участь ті самі сторони.

Відповідно до п.п. 4 ч. 1 ст. 31 Закону про банкрутство, у четверту чергу задовольняються вимоги кредиторів, не забезпечені заставою, у тому числі і вимоги кредиторів, що виникли із зобов'язань у процедурі розпорядження майном боржника чи в процедурі санації боржника.

Враховуючи вище викладене, вимоги товариства з обмеженою відповідальністю «АНТЕ»(ідентифікаційний код: 35186303, місцезнаходження: 79019, м. Львів, вул. Ужгородська, буд. 10, кв. 7) в сумі 90 100,00 грн. (дев'яносто тисяч сто гривень 00 коп.) основного боргу підлягають задоволенню в четверту чергу задоволення вимог кредиторів.

В свою чергу в судовому засіданні 19 листопада 2012 року визнано вимоги Державної податкової інспекції в Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя Запорізької області Державної податкової служби (ідентифікаційний код: 20523160, місцезнаходження: 69001, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 14) в сумі 1 204 424,66 грн. (один мільйон двісті чотири тисячі чотириста двадцять чотири гривні 66 коп.) -основного боргу, що підлягають задоволенню у третю чергу задоволення вимог кредиторів; в сумі 166 061,11 грн. (сто шістдесят шість тисяч шістдесят одна гривня 11 коп.) -штрафних санкцій та в сумі 63 811,51 грн. (шістдесят три гривні вісімсот одинадцять гривень 51 коп.) -пені, що підлягають задоволенню в шосту чергу задоволення вимог кредиторів; в сумі 1 073,00 (одна тисяча сімдесят три гривні 00 коп.) грн. судового збору, що відносяться до першої черги задоволення вимог кредиторів.

Відповідно до частин 5, 6 ст. 31 Закону про банкрутство, вимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, не розглядаються і вважаються погашеними. Вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Ліквідатором Банкрута подано ліквідаційний баланс Банкрута станом на 01 листопада 2012 року, згідно якого у Банкрута відсутні будь-які активи, за рахунок яких можна провести розрахунки з кредиторами Банкрута -товариством з обмеженою відповідальністю «АНТЕ», Державною податковою інспекцією в Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя Запорізької області Державної податкової служби.

В судовому засіданні ліквідатор Банкрута підтвердив, що ним не виявлено майна Банкрута, яке є предметом застави; майно Банкрута, яке б знаходилось у третіх осіб на зберіганні або передавалось іншим особам, та за яке не отримані кошти, не виявлено; відповідно до проведеного аналізу фінансового становища Банкрута та на підставі наданої ним бухгалтерської документації, виявлено, що працівники у Банкрута відсутні, звільнення працівників, яким має бути виплачена вихідна допомога, не проводилось, вихідна допомога не виплачувалась; у Банкрута відсутня заборгованість з виплати заробітної плати; згідно проведеного ліквідатором Банкрута інвентаризаційного опису товарно-матеріальних цінностей Банкрута, інвентаризаційного опису основних запасів Банкрута, інвентаризації наявності коштів, які знаходяться в касі Банкрута, у Банкрута відсутнє майно; на час проведення ліквідаційної процедури всі рахунки Банкрута закриті, ліквідатором Банкрута жодного відкритого рахунку Банкрута не виявлено.

Таким чином судом встановлено, що вимоги кредиторів Банкрута: товариства з обмеженою відповідальністю «АНТЕ»(ідентифікаційний код: 35186303, місцезнаходження: 79019, м. Львів, вул. Ужгородська, буд. 10, кв. 7) в сумі 90 100,00 грн. (дев'яносто тисяч сто гривень 00 коп.) основного боргу та Державної податкової інспекції в Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя Запорізької області Державної податкової служби (ідентифікаційний код: 20523160, місцезнаходження: 69001, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 14) в сумі 1 204 424,66 грн. (один мільйон двісті чотири тисячі чотириста двадцять чотири гривні 66 коп.) -основного боргу, в сумі 166 061,11 грн. (сто шістдесят шість тисяч шістдесят одна гривня 11 коп.) -штрафних санкцій та в сумі 63 811,51 грн. (шістдесят три гривні вісімсот одинадцять гривень 51 коп.) -пені, в сумі 1 073,00 (одна тисяча сімдесят три гривні 00 коп.) грн. судового збору, -не можуть бути погашенні в зв'язку з відсутністю майна Банкрута.

Отже, у зв'язку з відсутністю майна та будь-яких інших активів у Банкрута за рахунок реалізації яких можна погасити вимоги кредиторів: товариства з обмеженою відповідальністю «АНТЕ»та Державної податкової інспекції в Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя Запорізької області Державної податкової служби, їх грошові вимоги, -вважаються погашеними.

За таких обставин, розглянувши матеріали справи, звіт ліквідатора Банкрута, ліквідаційний баланс Банкрута, а також додані до звіту документи та заслухавши ліквідатора Банкрута, судом встановлено, що ліквідатором Банкрута вжито всіх необхідних дій для виявлення документації, встановлення активів Банкрута, для задоволення вимог кредиторів та виконання покладених на ліквідатора Банкрута Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" обов'язків, в зв'язку з чим, звіт ліквідатора Банкрута та ліквідаційний баланс Банкрута підлягають затвердженню, а товариство з обмеженою відповідальністю «БРІЗ СОЮЗ», ідентифікаційний код: 37359322, місцезнаходження: 07300, Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Шолуденка, буд. 19, ліквідації та виключенню з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 40 Закону про банкрутство, господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо: затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 32 цього Закону. У зв'язку із затвердженням судом звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, суд дійшов висновку припинити провадження у справі № Б8/187-11.

Відповідно до абз. 1 ч. 5 ст. 39 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців», у разі, якщо після завершення ліквідаційної процедури в процесі банкрутства, яка встановлена законом, судом постановлене рішення про ліквідацію юридичної особи - банкрута, суд, що виніс відповідне рішення, в день набрання ним законної сили направляє його державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи - банкрута для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.

Згідно ст. 34 Закону про банкрутство, ліквідатор забезпечує належне оформлення, упорядкування та зберігання всіх, в тому числі фінансово-господарських, документів банкрута протягом ліквідаційної процедури. Після винесення судом ухвали про ліквідацію юридичної особи - банкрута ліквідатор зобов'язаний забезпечити збереженість архівних документів банкрута і, за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або уповноваженою ним архівною установою, визначити місце подальшого їх зберігання.

Керуючись ст. 67, п.п. 1, 2, 4 ч. 3 ст. 129 Конституції України, ст.ст. 1, 5, 14, 31, 32, 34, 40, 41, 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. ст. 4?, 4?, 33, 35, 43, 49, 75, 82, 86 Господарського процесуального кодексу України, абз. 1 ч. 5 ст. 39 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», ст. ст. 4, 5 Закону України «Про судовий збір», ст. 13 Закону України «Про державний бюджет України на 2012 рік», Постановою Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику в справах про банкрутство»№ 15 від 18 грудня 2009 року, ст. 129 Податкового кодексу України, суд -

УХВАЛИВ:

1. Заяву Державної податкової інспекції в Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя Запорізької області Державної податкової служби (ідентифікаційний код: 20523160) № 3671/10-014 від 16 березня 2012 року про визнання кредиторських вимог, -задовольнити.

Визнати вимоги Державної податкової інспекції в Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя Запорізької області Державної податкової служби (ідентифікаційний код: 20523160, місцезнаходження: 69001, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 14) в сумі 1 204 424,66 грн. (один мільйон двісті чотири тисячі чотириста двадцять чотири гривні 66 коп.) -основного боргу, які підлягають задоволенню у третю чергу задоволення вимог кредиторів; в сумі 166 061,11 грн. (сто шістдесят шість тисяч шістдесят одна гривня 11 коп.) -штрафних санкцій та в сумі 63 811,51 грн. (шістдесят три гривні вісімсот одинадцять гривень 51 коп.) -пені, які підлягають задоволенню в шосту чергу задоволення вимог кредиторів;

стягнути з Банкрута судовий збір в дохід Державного бюджету України в сумі 1 073,00 (одна тисяча сімдесят три гривні 00 коп.) грн., що підлягає задоволенню в першу чергу вимог кредиторів.

2. Затвердити звіт ліквідатора Банкрута -арбітражного керуючого Авілова Сергія Вікторовича б/№, б/дати та ліквідаційний баланс товариства з обмеженою відповідальністю «БРІЗ СОЮЗ», ідентифікаційний код: 37359322, місцезнаходження: 07300, Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Шолуденка, буд. 19.

3. Ліквідувати юридичну особу Банкрута -товариство з обмеженою відповідальністю «БРІЗ СОЮЗ», ідентифікаційний код: 37359322, місцезнаходження: 07300, Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Шолуденка, буд. 19.

4. Вимоги усіх кредиторів визнати погашеними.

5. Провадження у справі № Б8/187-11 про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю «БРІЗ СОЮЗ», ідентифікаційний код: 37359322, місцезнаходження: 07300, Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Шолуденка, буд. 19, -припинити.

6. Зобов'язати ліквідатора Банкрута -арбітражного керуючого Авілова С.В. подати державному реєстратору Вишгородської районної державної адміністрації Київської області копію даної ухвали для проведення реєстрації припинення юридичної особи Банкрута.

7. Зобов'язати ліквідатора Банкрута -арбітражного керуючого Авілова С.В. повідомити Управління з питань банкрутства Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України про завершення ліквідаційної процедури.

8. Зобов'язати ліквідатора Банкрута -арбітражного керуючого Авілова С.В. забезпечити збереженість архівних документів товариства з обмеженою відповідальністю «БРІЗ СОЮЗ», ідентифікаційний код: 37359322, місцезнаходження: 07300, Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Шолуденка, буд. 19, та за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або уповноваженою ним архівною установою, визначити місце подальшого їх зберігання.

9. Ухвалу надіслати : державному реєстратору Вишгородської районної державної адміністрації Київської області; Головному Управлінню статистики в Київській області;

Копію ухвали надіслати : учасникам провадження, Управлінню з питань банкрутства Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України, органу державної податкової служби за місцезнаходженням Банкрута, Гордієнку В.Ю. (93300, Луганська область, Попаснянський район, м. Попасна, вул. Леніна, буд. 142, кв. 16), Гарчу В.Д. (Миколаївська обл., м. Очаків, вул. Потьомкіна, буд. 10, кв. 27).

Суддя Скутельник П.Ф.

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення19.11.2012
Оприлюднено04.12.2012
Номер документу27784249
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —б8/187-11

Ухвала від 19.11.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 10.07.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Постанова від 20.12.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 07.12.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні