Ухвала
від 12.10.2012 по справі 2а-11305/12/0170/19
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

2а-11305/12/0170/19 ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013 УХВАЛА про залишення позовної заяви без руху 12 жовтня 2012 р.Справа №2а-11305/12/0170/19 Суддя Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим Кузнякова С.Ю., перевіривши виконання вимог статей 104, 105, 106 КАС України за адміністративним позовом  Товариства з обмеженою відповідальністю "Агроколорит"       до  Управління Пенсійного фонду України в Первомайському районі АР Крим      про визнання неправомірними дій та скасування рішення, ВСТАНОВИВ: Товариство з обмеженою відповідальністю "Агроколорит" звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим  із адміністративним позовом до Управління Пенсійного фонду України в Первомайському районі АР Крим про визнання дій неправомірними та про  скасування рішення № 50 від 06.08.2012р. про застосування  фінансових санкцій в розмірі 2040,00 грн. за надання недостовірних відомостей, які використовуються у системі персоніфікованого  обліку за 2009р., лютий - грудень 2010р. Суддя після одержання позовної заяви, відповідно до ч. 1 ст. 107 КАС України,  з'ясовує, чи: 1) подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність; 2) має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); 3) відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу; 4) належить позовну заяву розглядати в порядку адміністративного судочинства; 5) подано адміністративний позов у строк, установлений законом (якщо подано заяву про поновлення цього строку, то чи є підстави для її задоволення); 6) немає інших підстав для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом. Розглянувши матеріали позовної заяви, судом встановлено, що вона  не відповідає вимогам  ст. 106 КАС України з наступних підстав. Згідно із п.4 ч.1 ст. 106 КАС України у позовній заяві зазначаються зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги. Суд звертає увагу, що в пункті 1 прохальної частини позовної заяви позивач просить визнати неправомірними дії Управління Пенсійного фонду України в Первомайському районі АР Крим, проте у порушення п. 4 ч. 1 ст. 106 КАС України, не зазначає, які саме (стосовного чого) дії відповідача підлягають визнанню неправомірними. Крім того, відповідно до ч. 3 ст. 106 КАС України до позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати. Позивачем до адміністративного позову додано  квитанцію № ПН 439 від 08.10.2012р. про сплату судового збору у розмірі 32,19 грн. що не є належним   документом про сплату у встановленому  розмірі судового збору, виходячи з наступного. Частина 2 ст. 87 КАС України передбачає, що розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом. Розмір судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову визначений Законом України “Про судовий збір” від 08.07.2011 № 3674-VI (набрав чинності з 01.11.2011 року). Судовий збір - збір, що справляється на всій території України за подання заяв, скарг до суду, а також за видачу судами документів і включається до складу судових витрат (ст. 1 Закону України "Про судовий збір"). У ч. 1 ст. 3 Закону України "Про судовий збір" зазначено, що судовий збір справляється зокрема за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством. Відповідно до ч. 2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір"  ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову  немайнового характеру складає  0,03 розміру мінімальної заробітної плати, майнового характеру складає 1 відсоток ціни позову, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати (107,3 грн.) та не більше 2 розмірів мінімальної заробітної плати (2146,00 грн.). Суд зауважує, що ч. 3 ст. 6 Закону України "Про судовий збір"  визначено, що за подання позовної заяви, що має одночасно майновий і немайновий характер, судовий збір сплачується за ставками, встановленими для позовних заяв майнового та немайнового характеру. В доданій квитанції про сплату судового збору зазначена сума,  що передбачена за подання адміністративного позову немайнового характеру. Проте, разом із позовною вимогою немайнового характеру, зазначеною у пункті 1 прохальної частини позову, позивачем заявлена у пункті 2 прохальної частини  вимога про  скасування рішення № 50 від 06.08.2012р. про застосування  фінансових санкцій в розмірі 2040,00 грн. за надання недостовірних відомостей, які використовуються у системі персоніфікованого  обліку за 2009р., лютий - грудень 2010р.,  яка свідчить про майновий характер позовних вимог, з огляду на наступне. Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності. Окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень, можуть породжувати підстави для змін майнового стану фізичної чи юридичної особи. Зокрема, реалізація таких рішень може призводити до зменшення або збільшення майна особи. Відповідно, оскарження такого рішення спрямоване на захист порушеного права у публічно-правових відносинах з метою збереження належного особі майна. З огляду на викладене адміністративними позовами майнового характеру є вимоги щодо протиправності рішень про визначення грошових зобов'язань платників податків, про зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, про стягнення адміністративно-господарських та інших штрафних санкцій тощо. Аналогічна позиція Вищого адміністративного суду України, викладену у листі № 165/11/13-12 від 18.01.2012 року, в якому зазначено, що звернення до суду із вимогами про скасування рішень відповідачів - суб'єктів владних повноважень, безпосереднім наслідкам яких є зміни складу майна позивача, є майновими. У зв'язку із наведеним, вимога позивача до Управління Пенсійного фонду України в Первомайському районі АР Крим про скасування рішення № 50 від 06.08.2012р. про застосування  фінансових санкцій в розмірі 2040,00 грн. за надання недостовірних відомостей, які використовуються у системі персоніфікованого  обліку за 2009р., лютий - грудень 2010р., є такою, що впливає на майновий стан позивача, тобто є майновою. А отже, сума судового збору за подання такого адміністративного позову складається із ставок, встановлених для позовних заяв майнового та немайнового характеру. Враховуючи, що додана квитанція свідчить про сплату судового зборуза позовну вимогу немайнового характеру, позивачем у порушення ч. 3 ст. 106 КАС України   не додано квитанцію про сплату судового збору за позовну вимогу майнового характеру, розмір якого повинен складати 1 відсоток ціни позову, але не менше 0,2 розміру мінімальної заробітної плати (107,3 грн.) та не більше 3 розмірів мінімальної заробітної плати (2146,00 грн.).   Реквізити для сплати судового збору: Рахунок: 31210206784002; Одержувач: УДКСУ у м. Сімферополі АР Крим, 22030001; ЄДРПОУ: 38040558; МФО: 824026; Банк одержувача: Головне управління державної казначейської служби України в АР Крим, м. Сімферополь; призначення платежу: "Код 35174235, судовий збір, пункт 3.1".   У зв'язку із наведеним вказані недоліки перешкоджають відкриттю провадження у адміністративній справі.    Згідно до положень ст. 108 КАС України адміністративний позов підлягає залишенню без руху з наданням заявнику строку для усунення недоліків   Керуючись ст. ст. 106, 108, 160, 165 КАС України, суд УХВАЛИВ: 1. Залишити позовну заяву без руху. 2. У строк до 29.10.12 усунути вказані недоліки , надавши суду - позовну заяву та її копію для відповідача із зазначенням змісту пункту 1 позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу; - належним чином оформлений документ про сплату судового збору у встановленому Законом України “Про судовий збір” розмірі  за подання адміністративного позову майнового характеру.   3. Після усунення недоліків позовної заяви документи до суду направляти із обов'язковою вказівкою на номер справи  2а-11305/12/0170/19  та зазначенням прізвища судді, який прийняв ухвалу про залишення позовної заяви без руху. У разі невиконання цієї ухвали позовна заява буде вважатися неподаною та повернута. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної республіки Крим протягом 5 днів з дня її проголошення.   У разі розгляду справи у порядку письмового  провадження або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом 5 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду. Суддя                                                                       Кузнякова С.Ю.  

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення12.10.2012
Оприлюднено07.12.2012
Номер документу27830135
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-11305/12/0170/19

Ухвала від 09.04.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Кукта Максим Валерійович

Ухвала від 30.01.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Кукта Максим Валерійович

Постанова від 16.11.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кузнякова С.Ю.

Ухвала від 12.10.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кузнякова С.Ю.

Ухвала від 01.11.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кузнякова С.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні