Постанова
від 28.11.2012 по справі 14/5007/1084-б/12
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області


10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Від "28" листопада 2012 р. Справа № 14/5007/1084-Б/12.

За заявою Управління Пенсійного фонду України в Червоноармійському районі (смт.Червоноармійськ, Житомирська область)

до Червоноармійського заводу по виробництву м'ясо-кісткового борошна (смт.Червоноармійськ, Житомирська область)

про визнання банкрутом

Присутні:

від ініціюючого кредитора: Андрієвський В.О. - дов. №1832/01 від 25.05.2012р. (був присутній в засіданні суду 23.11.2012р.)

від боржника: не з'явився

прийняли участь: Шумило Л.В. - представник Головного управління юстиції у Житомирській області, дов. від 27.09.2012р., Тарасюк В.С. - представник прокуратури, посвід. №003083 від 07.09.2012р. (була присутня в засіданні суду 23.11.2012р.)

Суддя Костриця О.О.

Відповідно до ст.77 ГПК України в судовому засіданні 23.11.2012р. оголошувалась перерва до 28.11.2012р.

Розглянувши матеріали справи про визнання банкрутом Червоноармійського заводу по виробництву м'ясо-кісткового борошна (смт.Червоноармійськ, Житомирська область), заслухавши представників ініціюючого кредитора, прокуратури Житомирської області та Головного управління юстиції у Житомирській області, господарський суд,-

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою господарського суду від 25.09.2012р. за заявою Управління Пенсійного фонду України в Червоноармійському районі (смт.Червоноармійськ, Житомирська область) було порушено провадження у справі про банкрутство Червоноармійського заводу по виробництву м'ясо-кісткового борошна (смт.Червоноармійськ, Житомирська область), за правилами статей 6, 7, 12 та 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Як вбачається з акта УПФУ в Червоноармійському районі №3 від 14.09.2012р. про проведення позапланової перевірки Червоноармійського заводу по виробництву м'ясо-кісткового борошна з питань дотримання вимог законодавства щодо нарахування, обчислення та сплати внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, інших платежів та надання достовірних відомостей до органів Пенсійного фонду за період з 16.04.2011р. по 12.06.2012р., боржника - Червоноармійський завод по виробництву м'ясо-кісткового борошна взято на облік в Управлінні 21.03.1991р. за реєстраційним №21010052.

Згідно ч. 1 ст. 5 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами.

Системний аналіз норм Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" свідчить про те, що загальними ознаками порушення провадження у справі про банкрутство, у тому числі відсутнього боржника, - є дотримання норм щодо безспірності кредиторських вимог до боржника, незалежно від їх розміру.

Дотримання вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в цій частині підтверджено ініціюючим кредитором наказом господарського суду Житомирської області №6/577 від 05.03.2004р. про стягнення з боржника 4402,47 грн. боргу, 7642,02 грн. пільгових пенсій, постановою ВДВС Червоноармійського РУЮ про відкриття виконавчого провадження від 27.01.2005р., постановою ВДВС Червоноармійського РУЮ про повернення виконавчого документа стягувачеві від 26.06.2008р.; виконавчим листом Житомирського окружного адміністративного суду №3743/10 від 03.11.2010р. про стягнення з боржника 20412,89грн. фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, постановою ВДВС Червоноармійського РУЮ про відкриття виконавчого провадження від 23.11.2010р., постановою ВДВС Червоноармійського РУЮ про закінчення виконавчого провадження від 01.12.2010р., виконавчим листом Житомирського окружного адміністративного суду №1407/11 від 25.03.2011р. про стягнення з боржника 3666,88грн. заборгованості по фактичним витратам на виплату та доставку пільгових пенсій, постановою ВДВС Червоноармійського РУЮ про відкриття виконавчого провадження від 12.05.2011р., постановою ВДВС Червоноармійського РУЮ про закінчення виконавчого провадження від 18.05.2011р.; виконавчим листом Житомирського окружного адміністративного суду №3500/11 від 27.05.2011р. про стягнення з боржника 2292,75 грн. заборгованості по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, постановою ВДВС Червоноармійського РУЮ про відкриття виконавчого провадження від 06.10.2011р., постановою ВДВС Червоноармійського РУЮ про закінчення виконавчого провадження від 07.10.2011р.; виконавчим листом Житомирського окружного адміністративного суду №2596/12 від 16.05.2012р. про стягнення з боржника 9595,51 грн., постановою ВДВС Червоноармійського РУЮ про відкриття виконавчого провадження від 16.07.2012р.

Матеріали справи свідчать, що Червоноармійський завод по виробництву м'ясо-кісткового борошна зареєстрований Червноармійським райвиконкомом 27.04.1995р. та знаходиться за юридичною адресою: Житомирська область, смт. Червоноармійськ, вул. Колгоспна, 1, ідентифікаційний код 00726487.

Згідно довідки АБ №462872 з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України відділу статистики у Червоноармійському районі за організаційно-правовою формою Червоноармійський завод по виробництву м'ясо-кісткового борошна (смт. Червоноармійськ, Житомирська область) є державним підприємством (а.с.15).

Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб - підприємців станом на 06.06.2012р. в переліку засновників боржника значиться - Червоноармійська районна рада (а.с. 16-17).

Наказом Міністерства аграрної політики України "Про припинення діяльності державних підприємств" №401 від 02.07.2008р. (а.с.25), серед іншого, було:

1. Припинено діяльність Червоноармійського заводу по виробництву м'ясо-кісткового борошна (код ЄДРПОУ 00726487, Житомирська область, Червоноармійський район, смт. Червоноармійськ, вул. Колгоспна, 1);

2. Утворено та затверджено склад комісії з ліквідації Червоноармійського заводу по виробництву м'ясо-кісткового борошна згідно з додатком 4;

3. Голові комісії Татарчуку Б.Ю.:

- повідомити органи, що здійснюють державну реєстрацію припинення діяльності юридичних осіб за місцем знаходження підприємств про прийняте рішення щодо припинення діяльності юридичних осіб;

- опублікувати в офіційних органах оголошення про припинення діяльності вказаного державного підприємства;

- провести інвентаризацію та оцінку майна, коштів та здійснити продаж основних засобів у встановленому порядку з метою погашення кредиторської заборгованості;

- скласти ліквідаційний баланс та звіти про роботу комісії з ліквідації державного підприємства та здати в архів міністерства;

- у разі недостатності вартості майна підприємства для задоволення вимог кредиторів продовжити процедуру ліквідації підприємства відповідно до вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом";

- провести звільнення працівників державного підприємства у відповідності до чинного законодавства.

Згідно додатку 4 до наказу Мінагрополітики України №401 від 02.07.2008р. (а.с. 26) до складу комісії з ліквідації Червоноармійського заводу по виробництву м'ясо-кісткового борошна увійшли:

- Татарчук Б.Ю. - голова комісії,

- Чижевський О.Л. - заступник голови комісії,

- Бабич Л.Ф. - член комісії,

- Боярко Н.А. - член комісії,

- Боднар В.І. - член комісії,

- Підгорний В.М. - член комісії.

Наказом Міністерства аграрної політики України "Про внесення змін до деяких наказів Мінагрополітики" №568 від 09.09.2008р. (а.с.27), відповідно до ГПК України, Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", зокрема, було додаток 4 до наказу №401 від 02.07.2008р. "Про припинення діяльності державних підприємств" викладено у редакції згідно з додатком 12 цього наказу.

Відповідно до додатку 12 (а.с.27 зі зворотної сторони) до наказу Мінагрополітики України №568 від 09.09.2008р. до складу комісії з ліквідації Червоноармійського заводу по виробництву м'ясо-кісткового борошна увійшли:

- Татарчук Б.Ю. - голова комісії,

- Чижевський О.Л. - заступник голови комісії,

- Бабич Л.Ф. - член комісії,

- Боярко Н.А. - член комісії,

- Боднар В.І. - член комісії,

- Підгорний В.М. - член комісії.

Як вбачається з матеріалів справи, в офіційному спеціалізованому друкованому засобі масової інформації - "Бюлетень державної реєстрації" №113 (23) від 2008р. було опубліковано повідомлення про ліквідацію боржника та склад комісії з ліквідації (а.с. 18).

Наказом Міністерства аграрної політики України №654 від 11.09.2009р. "Про внесення змін до наказу Мінагрополітики від 02.07.2008р. №401" (а.с. 28), у зв'язку з кадровими змінами було внесено до наказу Мінагрополітики від 02.07.2008р. №401 "Про припинення діяльності державних підприємств" такі зміни:

1.1. У п.3 слова "Татарчуку Б.Ю." замінити словами "Кухарчуку О.Ф."

1.2. Додаток 4 викласти у новій редакції згідно з додатком 3 до цього наказу.

Згідно додатку 3 до наказу Мінагрополітики України №654 від 11.09.2009р. (а.с. 29) до складу комісії з ліквідації Червоноармійського заводу по виробництву м'ясо-кісткового борошна увійшли:

- Кухарчук О.Ф. - голова комісії,

- Бабич Л.Ф. - член комісії,

- Боярко Н.А. - член комісії,

- Боднар В.І. - член комісії.

Як свідчать матеріали справи, головою комісії з ліквідації Червоноармійського заводу по виробництву м'ясо-кісткового борошна Кухарчуко О.Ф. вживалися дії щодо розшуку державного майна, що належить боржнику, так зокрема, було направлено повідомлення до Червоноармійського РВ УМВС України в Житомирській області про проведення перевірки по факту розкрадання державного майна, що належить Червоноармійському заводу по виробництву м'ясо-кісткового борошна.

Постановою ДІМ Червоноармійського РВ УМВС України в Житомирській області від 30.12.2009р. було відмовлено в порушенні кримінальної справи відносно Григоруся В.Г. за відсутністю складу злочину передбаченого ст.ст. 364, 365 КК України (а.с.32).

Листом №11-3/90 від 19.03.2012р. направленим на адресу УПФУ в Червоноармійському районі голова комісії з ліквідації Червоноармійського заводу по виробництву м'ясо-кісткового борошна Кухарчук О.Ф. повідомив, що наказом Мінагрополітики від 02.07.2008р. №401 "Про припинення діяльності державних підприємств" було прийнято рішення про припинення діяльності Червоноармійського заводу по виробництву м'ясо-кісткового борошна. Рішення було прийнято у зв'язку із зупиненням виробничої діяльності підприємства більше 5 років та відсутністю виробничого обладнання на підприємстві, що унеможливлює відновлення його діяльності.

У зв'язку з чим, голова комісії з ліквідації Червоноармійського заводу по виробництву м'ясо-кісткового борошна Кухарчук О.Ф. підтримує звернення до господарського суду із заявою про визнання банкрутом Червоноармійського заводу по виробництву м'ясо-кісткового борошна та введення ліквідаційної процедури на підприємстві (а.с. 30).

Окрім того, як свідчать матеріали справи, Червоноармійська районна рада, у відзиві на заяву про порушення провадження у справі про банкрутство №152 від 08.10.2012р. заявлені УПФУ в Червоноармійському районі кредиторські вимоги визнає в повному обсязі, та повідомляє, що відновити виробництво не можливо, оскільки підприємство не працює більше 10 років та у зв'язку з відсутністю майна (а.с. 106).

Згідно із ст.52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" визначено особливості банкрутства відсутнього боржника.

Ухвалою суду від 25.09.2012р. про порушення провадження у справі про банкрутство та ухвалами суду від 09.10.2012р., від 06.11.2012р. боржника було повідомлено про час, місце та дату судового засідання, а також, про необхідність подання заперечень щодо вимог заявника.

Як свідчать матеріали справи, боржник відзиву на заяву ініціюючого кредитора не подав, на виклик суду не з'явився.

Вищезазначені ухвали господарського суду, які були надіслані на адресу боржника повернулися до суду з відміткою поштового відділення: "за закінченням терміну зберігання" (а.с. 86-88, а.с.114-116, а.с.136-138).

Як вбачається із наявної в матеріалах справи довідки Червоноармійського відділення Володарсько-Волинської МДПІ №841/10/15-01 від 22.08.2012р. Червоноармійський завод по виробництву м'ясо-кісткового борошна (смт. Червоноармійськ, Житомирська область) не подає податкову звітність до податкової інспекції з 01.01.2005р., тобто більше одного року (а.с. 33).

Відповідно до довідки відділу Держкомзему у Червоноармійському районі №01-32/1167 від 03.10.2012р., згідно форми 6-зем, станом на 01.07.2012р., за Червоноармійським заводом по виробництву м'ясо-кісткового борошна рахується земельна ділянка в постійному користуванні загальною площею 3,3000 га (землі промисловості) на території Червоноармійської селищної ради (за межами населеного пункту смт. Червоноармійськ). Державний акт не виготовлявся.

Довідкою Червоноармійського відділення Володарсько-Волинської МДПІ №956/10/29-01 від 03.10.2012р. повідомлено про наявність відкритого рахунку боржника - 260036400 у ЖОВ АТ "Райффайзен Банк Аваль" м.Житомир (а.с. 102).

ВДВС Червоноармійського РУЮ Житомирської області повідомив про відсутність у відділі на виконанні виконавчих документів про стягнення заборгованості з Червоноармійського заводу по виробництву м'ясо-кісткового борошна (довідка №2-24/3776 від 03.10.2012р., а.с. 104).

Червоноармійська державна нотаріальна контора в довідці №313/01-16 від 04.10.2012р. повідомила, що відповідно до Державного реєстру правочинів за 2009-2012р.р. Червоноармійський завод по виробництву м'ясо-кісткового борошна будь-яких нотаріально посвідчених угод з придбання або відчуження нерухомого майна не укладав.

Відповідно до витягу з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна, виданого Червоноармійською державною нотаріальною конторою №38623674 від 06.11.2012р., інформація щодо заборон, арештів в Єдиному реєстрі заборон відчуження об'єктів нерухомого майна, відсутня (а.с. 122).

В довідці КП "Новоград-Волинське МБТІ" №2959 від 02.11.2012р. повідомляється, що відповідно до архівних даних право власності за Червоноармійським заводом по виробництву м'ясо-кісткового борошна, не зареєстровано (а.с. 133).

Оскільки боржник не спроможний ліквідувати заборгованість перед кредитором, господарський суд вважає за необхідне визнати боржника банкрутом та відкрити ліквідаційну процедуру.

Відповідно до приписів п.1 ст.24 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у постанові про визнання боржника банкрутом господарський суд відкриває ліквідаційну процедуру та призначає ліквідатора.

Згідно з п. 1 ст. 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" державну політику щодо запобігання банкрутству, а також забезпечення умов реалізації процедур відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом стосовно державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких частка державної власності перевищує двадцять п'ять відсотків здійснює державний орган з питань банкрутства.

Як свідчать матеріали справи, боржник є державним підприємством, а отже, у відповідності із ч. 2 ст. 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", державний орган з питань банкрутства пропонує господарському суду кандидатури арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує двадцять п'ять відсотків, щодо яких порушена справа про банкрутство, та в інших випадках, передбачених цим Законом.

Таким чином, одним із повноважень державного органу з питань банкрутства є надання, у випадках передбачених Законом, господарському суду пропозицій щодо кандидатур арбітражних керуючих.

Згідно з наказом Міністерства юстиції України від 26.08.2011р. №2039/5 "Про порядок внесення господарському суду пропозицій щодо кандидатур арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів)", зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 30.08.2011р. за №1019/19757, кандидатури арбітражних керуючих для призначення їх ліквідаторами у процесі провадження справ про банкрутство відсутнього боржника пропонуються головними управліннями юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі (територіальні органи з питань банкрутства).

Присутній в засіданні суду 28.11.2012р. представник Головного управління юстиції у Житомирській області надав копію листа №13.2-20/3774 від 27.11.2012р., відповідно до якого Міністерство юстиції України згідно до ч.2 ст.2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та Порядку внесення господарському суду пропозицій щодо кандидатур арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.03.2012р. №368/5-а та за реєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.03.2012р. за №358/20671, пропонує господарському суду Житомирської області призначити ліквідатором у справі №14/5007/1084-Б/12 про банкрутство Червоноармійського заводу по виробництву м'ясо-кісткового борошна (смт.Червоноармійськ Житомирська область) Сушкова В.В., ліцензія серії АВ №600768 від 04.05.2012р.

Представник Головного управління юстиції у Житомирській області підтримав пропозицію Міністерство юстиції України викладену у вищезазначеному листі.

Представник ініціюючого кредитора та представник прокуратури в засідання суду 28.11.2012р. не з'явилися.

Голова ліквідаційної комісії боржника Кухарчук О.Ф. в засідання суду 23.11.2012р. та 28.11.2012р. не з'явився.

Згідно зі ст. 3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", якщо інше не передбачено цим Законом, арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) може бути призначено фізичну особу - суб'єкта підприємницької діяльності, яка має вищу юридичну чи економічну освіту або володіє спеціальними знаннями, не є заінтересованою особою стосовно боржника та кредиторів відповідно до статті 1 цього Закону і яка має ліцензію арбітражного керуючого, що видається в установленому законодавством порядку.

До призначення арбітражним керуючим особа має подати до господарського суду заяву, в якій зазначається, що вона не належить до жодної категорії осіб зазначених в п.3 ст.3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Як свідчать матеріали справи, 28.11.2012р. до суду від арбітражного керуючого Сушкова В.В. надійшла заява від 28.11.2012р. про згоду на призначення його ліквідатором Червоноармійського заводу по виробництву м'ясо-кісткового борошна (смт.Червоноармійськ Житомирська область), з доданою до неї копією ліцензії на право провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) серія АВ №600768 від 04.05.2012р.

Враховуючи пропозицію Міністерства юстиції України, а також подану відповідно до вимог ст.3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" заяву арбітражного керуючого Сушкова В.В., суд вважає необхідним призначити ліквідатором Червоноармійського заводу по виробництву м'ясо-кісткового борошна (смт.Червоноармійськ Житомирська область) Сушкова В.В.

Частиною 1 ст. 23 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", передбачено, що з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, зокрема, строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута та зобов'язання щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) вважається таким, що настав; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій по всіх видах заборгованості банкрута; скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом та інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.

Заслухавши учасників процесу, дослідивши матеріали справи, оцінивши докази в їх сукупності, суд вважає за необхідне визнати боржника банкрутом, відкрити ліквідаційну процедуру та призначити ліквідатором боржника Сушкова В.В.

Керуючись ст. ст. 2, 3-1, 22-25, 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та ст. 86 ГПК України, господарський суд,-

ПОСТАНОВИВ:

1. Визнати банкрутом Червоноармійський завод по виробництву м'ясо-кісткового борошна, що зареєстрований Червноармійським райвиконкомом 27.04.1995р. та знаходиться за юридичною адресою: Житомирська область, смт. Червоноармійськ, вул.Колгоспна, 1, ідентифікаційний код 00726487.

2. Відкрити ліквідаційну процедуру Червоноармійського заводу по виробництву м'ясо-кісткового борошна (смт. Червоноармійськ Житомирська область) строком на 12 місяців до 28 листопада 2013 року включно.

3. Призначити ліквідатором Червоноармійського заводу по виробництву м'ясо-кісткового борошна (смт.Червоноармійськ Житомирська область) арбітражного керуючого Сушкова В.В. (ліцензія серія АВ № 600768 дата видачі 04.05.2012р.) за його згодою.

4. Строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута та зобов'язання щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) вважається таким, що настав (28.11.2012р.).

5. Припинити нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій по всіх видах заборгованості.

6. Припинити повноваження ліквідаційної комісії підприємства та інших органів, щодо управління банкрутом та розпорядження його майном з 28.11.2012р.

7. Скасувати арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, та інші обмеження щодо розпорядження майном боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.

8. Зобов'язати голову ліквідаційної комісії Кухарчука О.Ф. (керівника Григоруся В.Г.) протягом 15 днів з дня призначення ліквідатора передати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатку і штамп, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору.

9. Зобов'язати ліквідатора Сушкова В.В., забезпечити виконання повноважень ліквідатора банкрута в порядку, визначеному ст. 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та належне виконання заходів, передбачених ст. 29 -31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", спрямованих на задоволення вимог кредиторів, а саме:

- опублікувати в офіційному друкованому органі оголошення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури у п'ятиденний строк з дня прийняття постанови. Газетне оголошення має містити: найменування та інші реквізити боржника визнаного банкрутом, найменування господарського суду в провадженні якого знаходиться справа про банкрутство, дату прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, відомості про ліквідатора, строк подання претензій і посилання на процедуру банкрутства;

- виявити додаткові докази про наявність/відсутність у банкрута майна на праві власності/користування;

- здійснити інвентаризацію майнових активів та заборгованості банкрута, в тому числі, перед найманими працівниками;

- надати докази припинення трудових відносини підприємства-банкрута з найманими працівниками відповідно до законодавства України про працю;

- виявити документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню;

- надати докази користування печаткою та штампом банкрута;

- надати витяг з реєстру обтяжень рухомого майна;

- надати довідки з БТІ, ДАІ, земельного відділу, інспекції Держтехнагляду;

- надати докази звернення з відповідною заявою до державного реєстратора для внесення до ЄДР юридичних та фізичних осіб - підприємців запису про ліквідатора банкрута Сушкова В.В., як керівника юридичної особи, особу, уповноважену представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами та особу, яка має право вчиняти від імені юридичної особи дії без довіреності, у тому числі підписувати договори;

- надати витяг з ЄДР юридичних та фізичних осіб - підприємців, з внесеними до нього відомостями щодо ліквідатора банкрута Сушкова В.В., як керівника юридичної особи, особу, уповноважену представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами та особу, яка має право вчиняти від імені юридичної особи дії без довіреності, у тому числі підписувати договори;

- надати господарському суду проміжний звіт про хід ліквідаційної процедури банкрута;

- за результатами проведеної роботи, згідно зі ст. 32 зазначеного Закону, подати ліквідаційний баланс, звіт про проведену роботу та інші матеріали, що свідчать про виконання ліквідатором покладених на нього обов'язків (докази, що свідчать про відсутність ліквідаційної маси; реєстр вимог кредиторів з зазначенням сум, які є неможливими до погашення; пояснювальну записку ліквідатора до ліквідаційного балансу).

10. Призначити засідання суду для з'ясування стану здійснення ліквідаційної процедури банкрута на "17" січня 2013р. о 10:00 год. в приміщенні господарського суду, каб. №407.

11. Направити повторні запити до ВРЕР УМВС України в Житомирській області м.Новоград-Волинський та Фонду державного майна України.

Викликати в судове засідання уповноважених представників кредиторів та ліквідатора Сушкова В.В.

Постанова господарського суду набирає законної сили в установленому законом порядку.

Суддя Костриця О.О.

Дата підписання постанови: 03.12.2012р.

1 - у справу,

2-боржнику (реком.)

3 - ініціююч. кредитору (реком.)

4 -Відділу управління державним майном Департаменту економічного розвитку і аграрного ринку Міністерства аграрної політики та продовольства України (01001,м.Київ, вул.Хрещатик,24) ( реком. з повідомл.)

5- Голові ліквідаційної комісії боржника Кухарчуку О.Ф. (Відділу управління державним майном Департаменту економічного розвитку і аграрного ринку Міністерства аграрної політики та продовольства України (01001,м.Київ, вул.Хрещатик,24) (реком. з повід.)

6 - Відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції в Житомирській області

7 - прокуратурі Житомирської області

8 - державному реєстратору Червоноармійської РДА (реком.)

9 - ВДВС Червоноармійського РУЮ (реком.)

10-Червоноармійській районній раді (смт.Червоноармійськ, вул.Леніна, 117) (реком.)

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення28.11.2012
Оприлюднено06.12.2012
Номер документу27840273
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —14/5007/1084-б/12

Ухвала від 29.05.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 24.04.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 16.04.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 06.02.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 06.02.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 06.02.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 23.11.2017

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 27.09.2017

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 28.09.2017

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 27.09.2017

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні