ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
14 листопада 2012 року 17:53 № 2а-13841/12/2670
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: головуючого судді Винокурова К.С. при секретарі судового засідання Луцишині Ю.М., розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
За позовом Київського міського центру зайнятості
до Дочірнього підприємства «АТЛ-1»
про стягнення коштів у розмірі 7 400,71 грн.
Суддя Винокуров К.С.
Секретар судового засідання Луцишин Ю.М.
Представники сторін:
від позивача: Паливода Н.П.
від відповідача: не з'явився
14.11.2012 р. у судовому засіданні відповідно до п. 3 ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України оголошено вступну та резолютивну частину постанови.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ :
Київський міський центр зайнятості (далі - КМЦЗ, позивач) звернувся до суду з адміністративним позовом про стягнення з Дочірнього підприємства «АТЛ-1»(далі -ДП «АТЛ-1», відповідач) коштів у сумі 7 400,71 грн.
Ухвалою суду від 10.10.2012 року відкрито провадження у адміністративній справі та призначено справу до судового розгляду.
Позовні вимоги мотивовані тим, що за Дочірнім підприємством «АТЛ-1»обліковується заборгованість у розмірі 7 400,71 грн.
Представник відповідача у судове засідання не з'явився, проте в матеріалах справи наявні письмові заперечення, в яких останній повідомив, що ДП «АТЛ-1»знаходиться в стані припинення підприємницької діяльності та у відповідності до проміжного ліквідаційного балансу сума заборгованості в розмірі -7400,74 грн. ДП «АТЛ-1»перед КМЦЗ включена до третьої черги до задоволення.
Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення представника позивача, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд, -
ВСТАНОВИВ:
ДП «АТЛ-1»перебуває на обліку в Святошинському районному центру зайнятості м.Києва як платника страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття з 06.11.2002 р. за № 27512784.
Порядок обчислення і сплати роботодавцями та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття, обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття та контролю за сплатою страхових внесків визначено Інструкцією "Про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття" № 339.
Згідно поданої до Святошинського районного центру зайнятості ліквідатором ДП «АТЛ-1» заяви від 18.07.2012 р. вих. № 18-07/12-12 (вх.№2349 від 24.07.2012 р.), на підставі направлення Святошинського районного центру зайнятості № 429 від 31.07.2012 р., відповідно до ст. 34, 35 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття", пункту 7 розділу VIII прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування"від 08.07.2010 № 2464-VI було проведено перевірку ДП «АТЛ-1»за період з 06.11.2002 р. до 01.01.2011 р. з питань правильності нарахування, своєчасності та повноти перерахування страхових внесків на загальнообов'язкове соціальне страхування на випадок безробіття.
За результатами перевірки складено Акт від 31.07.2012р. за № 429 щодо правильності нарахування та своєчасності сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.
Перевіркою було встановлено порушення відповідачем Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття», а саме: ч.1 ст.38 - не був відображений фонд заробітної плати за договорами цивільно-правового характеру у Розрахунковій відомості про нарахування та перерахування страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття за 1 квартал 2009 року в сумі 7200 грн., січень -2400 грн.; лютий -2400 грн., березень -2400 грн.
Згідно п. 9.1. Інструкції №339, роботодавець несе відповідальність за несвоєчасність сплати та неповну сплату страхових внесків, у тому числі страхових внесків, що сплачують застраховані особи через рахунки роботодавців. У разі несвоєчасної сплати страхових внесків страхувальниками або неповної їх сплати страхувальники сплачують суму простроченої заборгованості зі сплати страхових внесків, суми донарахованих контролюючим органом страхових внесків (недоїмки), штраф та пеню.
Згідно зі ст. 35 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" роботодавець зобов'язаний своєчасно та у повному обсязі сплачувати страхові внески, а згідно зі ст. 38 даного Закону роботодавець несе відповідальність за несвоєчасність сплати та неповну сплату страхових внесків.
Відповідно до п. 7 розділу VIII Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування":
- суми внесків, нарахованих на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття, строк сплати яких не настав на 1 січня 2011 року, не сплачені станом на 01.01.2011року, підлягають сплаті в порядку, що діяв до 01.01.2011 року;
- стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 01.01.2011 року, в тому числі страхових внесків, строк сплати яких на 01.01.2011 року не настав, здійснюється фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування відповідно до законодавства, що діяло на момент виникнення такої заборгованості або застосування штрафних санкцій;
- на період до повного стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 01.01.2011 року, в тому числі нарахованих внесків, строк сплати яких на 01.01.2011 року не настав, та відповідних штрафних санкцій за фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування зберігаються повноваження щодо контролю за правильністю нарахування, своєчасністю сплати страхових внесків, застосування фінансових санкцій, якими вони були наділені до набрання чинності цим Законом.
Таким чином, сума заборгованості Дочірнього підприємства «АТЛ-1»по страхових внесках до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття складає 7400,71 грн.
Як встановлено судом, Київськім міським центром зайнятості Дочірньому підприємству «АТЛ-1»було направлене рішення про стягнення коштів від 13.08.2012 року № 19.
Зазначене рішення відповідачем було отримане відповідачем, оскільки 23.08.2012 р. листом ліквідатор ДП «АТЛ-1»повідомила про включення вимог Святошинського районного центру зайнятості до реєстру вимог кредиторів у четверту чергу задоволення, а, отже, заборгованість є визнаною відповідачем.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Частиною 1 ст. 2 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття", передбачено, що Фонд загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття в обов'язковому порядку фінансує витрати пов'язані з наданням матеріального забезпечення у випадку безробіття та соціальних послуг в обсягах передбачених законом.
Відповідно до ст.12 "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" функції робочих органів виконавчої дирекції Фонду покладаються на органи державної служби зайнятості, які в тому числі проводять розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплати матеріального забезпечення, представляють інтереси Фонду в судових та інших органах.
Відповідно до частини 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
Керуючись статтею 124 Конституції України, статтями 69-71, 94, 158-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити.
2. Стягнути з Дочірнього підприємства «АТЛ-1»(03134, м.Київ, вул. Симиренка, буд. 36-А, р/р 26009301020617, АКБ «Мрія», МФО 321767, код ЄДРПОУ 32210736) на користь Київського міського центру зайнятості (01033, м.Київ, вул. Жилянська, 47-б, р/р 37179301900001 ГУ Державного казначейства України м.Києва, МФО 820019, код 03491091) суму заборгованості у розмірі -7400,71 грн. (сім тисяч чотириста грн. 71 коп.).
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги в порядку, встановленому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку та в строки, встановлені ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя К.С. Винокуров
Дата складення та підписання постанови в повному обсязі -27.11.2012
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 14.11.2012 |
Оприлюднено | 07.12.2012 |
Номер документу | 27865240 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Винокуров К.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні