ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
29 листопада 2012 р. № 2а-2859/11/1370
10 год. 43 хв. м. Львів, вул. Чоловського, 2
Зал судових засідань № 7
Львівський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого-судді Карп'як О.О.
при секретарі судового засідання Голуб О.Є.
за участю представників сторін:
від позивача -не з'явився
від відповідача - Григоренко Н.Б.
розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Львові адміністративну справу за позовом
Державна інспекція з контролю за цінами у Львівській області до Стрийський районний відділ Головного управління МНС України в Львівській області про про стягнення економічних санкцій ,
в с т а н о в и в :
Державна інспекція з контролю за цінами у Львівській області звернулася до суду з адміністративним позовом до Стрийського районного відділення Головного управління МНС у Львівській області про стягнення коштів.
Ухвалою від 17 березня 2011 року відкрито провадження у справі.
Ухвалою від 06 квітня 2010 року зупинено провадження у справі.
Ухвалою від 30 жовтня 2012 року поновлено провадження у справі.
Позовні вимоги мотивовані тим, що Стрийським районним відділом ГУ МНС України в Львівській області в порушення ст. 2 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» в період з 13.01.2009 року по 27.07.2010 року безпідставно стягувалася плата з громадян за послуги з експертизи проектно -кошторисної документації населенню в розмірі 16, 48 грн., та 82, 40 грн. в залежності від об'єктів і виду робіт. Загальна сума безпідставно стягнутих з громадян коштів за період з 21.01.2009 року по 12.07.2010 року становить 2158, 88 грн., в тому числі необґрунтовано отримана виручка за період з 10.09.2009 року по 12.07.2010 року становить 840, 48 грн. При розрахунку витрат часу на проведення експертизи протипожежного стану підприємств, об'єкта, приміщення для визначення її вартості відповідачем в порушенні п. 2.2.2 Наказу МНС від 13.07.2006 року № 444, у разі застосування двох або більше коефіцієнтів коригування, більших за одиницю загальний підвищувальний коефіцієнт визначається шляхом їх перемножування, замість додавання їх дробових частин до одиниці. Внаслідок зазначеного, необґрунтовано отримана виручка в періоді з 25.02.2009 року по 07.10.2009 року становить 16, 28 грн., в тому числі необґрунтовано отримана виручка за період 07.10.2009 року склала 6, 79 грн. Держінспекцією цін було прийнято рішення № 294 від 14.09.2010 року про застосування до відповідача економічних санкцій на суму 2541, 81 (847, 27 +(847, 27х2) грн.
Представник позивача в судове засідання не з'явився, причин неприбуття не повідомив.
Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечила, просить відмовити у задоволенні позову.
Повний текст постанови виготовлений і підписаний 04 грудня 2012 року.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представника відповідача, дослідивши та оцінивши докази, які мають значення для справи, суд встановив наступне.
З акту № 000428 від 08.09.2010 року Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області вбачається, що внаслідок безпідставного стягнення з населення (громадян) плати за послуги з оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об'єкта, приміщення та проектно-кошторисної документації, затвердження якої не потребує висновку комплексної державної експертизи, в порушення ст. 2 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", Стрийським районним відділом Головного управління МНС України в Львівській області необґрунтовано отримано виручку за період з 28.09.2009 року по 12.07.2010 року в сумі 840,48 грн. Внаслідок невірно визначених коефіцієнтів коригування при розрахунках витрат часу на проведення експертизи протипожежного стану підприємства, об'єкта, приміщення в порушення Наказу МНС від 13.07.06 р № 444 Стрийським районним відділом необґрунтовано отримана виручка за період з 07.10.2009 року склала 6,79 грн. Загальна сума необґрунтовано отриманої виручки за період з 10.09.2009 року по 12.07.2010 року становить 847,27 грн.
На підставі вищезазначеного акта Державною інспекцією з контролю за цінами у Львівській області винесено Рішення № 294 від 14.09.2010 року про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін, на підставі ст. 14 Закону України "Про ціни і ціноутворення " вилучено у Стрийського районного відділу ГУМ НС України у Львівській області в дохід Держбюджету Стрийського району 2 541,81 грн., та винесено претензію № 294 від 14.09.2010 року.
Вказане рішення позивача було оскаржене Стрийським РВ ГУ МНС України у Львівській області в судовому порядку.
Постановою Львівського окружного адміністративного суду від 13.01.2011 року позов Стрийського районного відділу ГУМНС України у Львівській області задоволено, визнано протиправним та скасовано рішення Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області від 14.09.2010 року №294 про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін.
В матеріалах справи наявна копія рішення Львівського апеляційного адміністративного суду від 05.06.2012 року у справі № 10116/11/9104, яким апеляційну скаргу Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області залишено без задоволення, а постанову Львівського окружного адміністративного суду від 13.01.2011 року у справі № 2а- 8620/10/1370 -без змін.
Відповідно до ч. 1 ст. 72 КАС України , обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.
Отже, враховуючи те, підставою для стягнення у даному позові є рішення Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області від 14.09.2010 року № 294 про застосування економічних санкцій, яке скасоване постановою Львівського окружного адміністративного суду від 13.01.2011 року у справі 8620/10/1370, яка набрала законної сили, відтак відсутні підстави для стягнення боргу, тому суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача задоволенню не підлягають.
З урахуванням ч. 4 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати з відповідача не стягуються.
Керуючись ст. ст. 71, 72, 86, 87, 94, 158, 160, 162, 163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В :
1. У задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.
Постанова може бути оскаржена в порядку та строки, передбачені статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України.
Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Постанова набирає законної сили в порядку та строки, передбачені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Карп'як Оксана Орестівна
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.11.2012 |
Оприлюднено | 11.12.2012 |
Номер документу | 27919474 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Карп'як Оксана Орестівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Карп'як Оксана Орестівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Карп'як Оксана Орестівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Карп'як Оксана Орестівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Карп'як Оксана Орестівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Карп'як Оксана Орестівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні