2а-9753/12/1370 ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2 П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И 03 грудня 2012 р. № 2а-9753/12/1370 Львівський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Гулика А.Г., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у Залізничному районі м. Львова Львівської області Державної податкової служби до Товариства з обмеженою відповідальністю «Добрі меблі»про стягнення податкового боргу,- встановив: Державна податкова інспекція у Залізничному районі м. Львова Львівської області Державної податкової служби звернулася до суду з вказаним вище позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Добрі меблі», в якому просить суд стягнути з відповідача суму податкового боргу у розмірі 56133 грн. 41 коп. Позовні вимоги мотивовані наявністю у відповідача податкового боргу з податку на додану вартість та по орендній платі за землі. Вказує на те, що сума податкового боргу є узгодженою, а тому вимога про стягнення податкового боргу є безспірною. На цій підставі просить позов задовольнити у повному обсязі. Ухвалою від 15.11.2012 року суддя відкрив скорочене провадження у даній справі, надав відповідачу строк для подання заперечення проти позову або заяви про визнання позову та роз'яснив наслідки такого неподання. Судом встановлено, що позовні вимоги не стосуються прав, свобод, інтересів та обов'язків третіх осіб. Суд належним чином виконав обов'язок щодо повідомлення відповідача. Проте, відповідач заперечення проти позову чи заяву про визнання позову до суду не подав, хоча належним чином був повідомлений суддею про наслідки такого неподання. Таким чином, суд дійшов висновку про наявність достатніх підстав для розгляду справи в порядку скороченого провадження, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі. Розглянувши матеріали справи, оцінивши повідомлені позивачем обставини, дослідивши надані докази, суд вважає, що позов слід задовольнити, виходячи з наступного. Контроль за своєчасністю подання платниками податків бухгалтерських звітів і балансів, податкових декларацій, розрахунків та інших документів, пов'язаних з обчисленням податків, інших платежів, відповідно до п. 3 ст. 10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні», покладено на податкову інспекцію. Відповідач –Товариство з обмеженою відповідальністю «Добрі меблі», код ЄДРПОУ –32970693, що знаходиться за адресою: 79040, м. Львів, вул. Городоцька, 357, зареєстроване як юридична особа виконавчим комітетом Львівської міської ради, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Взяте на облік як платник податків в ДПІ у Залізничному районі м. Львова з 24.06.2004 року за №32970693, що підтверджується довідкою про взяття на облік платника податків від 02.03.2012 року №7095/10/29-017. Судом встановлено, що відповідач має заборгованість по податку на додану вартість у сумі 44106 грн. 37 коп., який виник внаслідок несвоєчасної сплати податкових зобов'язань, що підтверджується довідкою про заборгованість по платежах до бюджету від 19.10.2012 року №19806/10/20-30 та з податку за оренду плату за землю у сумі 12027 грн. 04 коп., що також підтверджується довідкою про заборгованість по платежах до бюджету від 19.10.2012 року №19806/10/20-30. Відповідно до ст. 16 Податкового кодексу України платники податків зобов'язані сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи і подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів. Згідно з п.п. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України податковий борг –сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання. Відповідно до п.п. 20.1.28 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом. Як вбачається з положень п.п. 41.1, 41.5 ст. 41 Податкового кодексу України органи державної податкової служби є контролюючими органами щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, а також стосовно законодавства, контроль за дотриманням якого покладається на органи державної податкової служби. Органи державної податкової служби, які уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах їх повноважень є органами стягнення. Відповідно до ст. 54 Податкового кодексу України податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої декларації, а податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення. Згідно з п. 57.3 ст. 57 Податкового кодексу України у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у п.п. 54.3.1-54.3.6 п. 54.3 ст. 54 вказаного Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу. На виконання п. 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України, яка зазначає про те, що у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання у встановлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкову вимогу. ДПІ у Залізничному районі м. Львова Львівської області ДПС направила на адресу відповідача податкову вимогу від 08.12.2008 року №1/1091 на суму 12166 грн. 95 коп. та другу податкову вимогу від 09.01.2009 року №2/50 в сумі 103662 грн. 17 коп. Проте, вказані вимоги залишились без задоволення, податковий борг відповідачем не сплачено. Таким чином, суд дійшов висновку, що сума податкового боргу відповідача є узгодженою та становить 44106 грн. 37 коп. (податок на додану вартість) + 12027 грн. 04 коп. (податок з орендної плати за землю) = 56133 грн. 41 коп. Враховуючи наведене, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог про стягнення з відповідача податкового боргу в розмірі 56133 грн. 41 коп. Керуючись наведеним вище та ст.ст. 7-11, 14, 69-71, 86, 87, 94, 159, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, - П О С Т А Н О В И В : 1.Адміністративний позов задовольнити повністю. 2.Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Добрі меблі»(код ЄДРПОУ –32970693) в користь Державного бюджету України суму податкового боргу у розмірі 56133 грн. 41 коп. (п'ятдесят шість тисяч сто тридцять три гривні сорок одна копійка). 4.Судові витрати стягненню зі сторін не підлягають. 5.Постанову суду звернути до негайного виконання. Постанова суду першої інстанції, якщо інше не встановлено Кодексом адміністративного судочинства України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили. Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом ч. 3 ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою ст. 167 Кодексу адміністративного судочинства України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду. Відповідно до ч. 8 ст. 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, строк для подання апеляційної скарги стороною або іншою особою, яка брала участь у справі, обчислюється з моменту отримання копії постанови. Повний текст постанови виготовлений та підписаний 03 грудня 2012 року. Суддя Гулик А.Г.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.12.2012 |
Оприлюднено | 12.12.2012 |
Номер документу | 27944909 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гулик Андрій Григорович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні