cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
"29" листопада 2012 р.Справа № 10/Б-5022/1345/2011 УХВАЛА
Господарський суд Тернопільської області у складі
судді Півторака М.Є.
Розглянув справу
За участю секретаря судового засідання Качунь І.Є.
Розглянув у відкритому судовому засіданні звіт ліквідатора Ханас І.О. та ліквідаційний баланс у справі:
За заявою кредитора: Державної податкової інспекції у Гусятинському районі, смт. Гусятин, вул. Суходільська, 2А Тернопільської області
до боржника: Приватного агропромислового підприємства "Нове життя", с. Мала Лука Гусятинського району Тернопільської області
За участю представників:
Кредитора: Савки Н.В. -державного податкового інспектора відділу адміністративного оскарження управління правової роботи ДПС в Тернопільській області , довіреність № 1272/10-04 від 25.05.2012 року ;
Боржника: Ханас І.О. -ліквідатора банкрута, постанова господарського суду від 01.11.2012 року.
У зв'язку з відсутністю відповідного клопотання сторін технічна фіксація судового засідання не здійснюється.
В судовому засіданні оголошувалася перерва до 10 год. 15 хвилин 29 листопада 2012 року в порядку статті 77 ГПК України .
Суть справи:
Постановою господарського суду Тернопільської області від 01 листопада 2011 року Боржника: Приватне агропромислове підприємство "Нове життя", с. Мала Лука Гусятинського району Тернопільської області, ідентифікаційний код 30787675 визнано банкрутом, відкрито його ліквідаційну процедуру ; призначено ліквідатором Ханас І. О., жительку м. Тернопіль, бульвар С. Петлюри, буд. 1 кв. 102; Ліцензія Державного департаменту з питань банкрутства серія АВ № 566972, видана 30.09.2011 року.
На виконання вимог постанови ліквідатор банкрута Ханас І.О. представила суду на затвердження звіт ліквідатора (вх..16627 від 02.11.2012р.) та ліквідаційний баланс; просить затвердити звіт та ліквідаційний баланс, Приватне агропромислове підприємство "Нове життя",с. Мала Лука ліквідувати як юридичну особу, а провадження у справі -припинити.
Вказує, що ліквідатором вчинено всі дії, передбачені Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" по виявленню майнових активів та грошових коштів для погашення заборгованості перед кредитором; ліквідаційна процедура ПАП завершена.
Окрім того, ліквідатор Ханас І. О. звернувся до суду з клопотанням про стягнення з кредитора 25828,00 грн. оплати послуг ліквідатора за період з листопада 2011 року по жовтень 2012 року та витрат понесених ліквідатором за період ліквідаційної процедури по справі № 10/Б/5022/1345/2012 у сумі 3847,61 грн.
Ухвалою господарського суду від 5 листопада 2012 року призначено судове засідання по справі № 10/Б-5022/1345/2011 для заслуховування звіту ліквідатора про виконану роботу по здійсненню ліквідаційної процедури та ліквідаційного балансу на 11 годину 23 листопада 2012 року за участю ліквідатора та кредитора.
Присутній у судовому засіданні 25.09.2012 р. представник кредитора -Державної податкової інспекції у Гусятинському районі Тернопільської області підтримав клопотання ліквідатора про затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу та частково заперечив щодо задоволення клопотання ліквідатора про стягнення з кредитора оплати послуг ліквідатора .
Розглянувши ліквідаційний баланс, заслухавши звіт ліквідатора, пояснення представника кредитора суд встановив наступне:
Статтею 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" встановлено, що за результатами роботи ліквідатора, останній подає господарському суду ліквідаційний баланс. Господарський суд після заслуховування ліквідатора виносить ухвалу про затвердження ліквідаційного балансу або призначення нового ліквідатора.
Якщо за результатами ліквідаційного балансу не залишилося майна після задоволення вимог кредиторів, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи.
Звіт ліквідатора та поданий ліквідаційний баланс є підсумковими документами , які підтверджують належне проведення ліквідатором всіх заходів ліквідаційної процедури , повне вчинення ним дій по виявленню кредиторів та активів боржника .
Отже , ухвала суду про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу є судовим актом , який не тільки встановлює обставини відсутності майна боржника для задоволення вимог кредиторів , дає оцінку повноті дій ліквідатора в ході ліквідаційної процедури , вона підсумовує також хід процедури банкрутства та припиняє провадження у справі про банкрутство .
З матеріалів справи вбачається , що Постановою господарського суду Тернопільської області від 01 листопада 2011 року по справі № 10/Б-5022/1345/2011 визнано грошові вимоги Державної податкової інспекції у густинському районі, смт. Гусятин, вул. Суходільська, 2А Тернопільської області відносно боржника: Приватного агропромислового підприємства "Нове життя", с. Мала Лука Гусятинського району Тернопільської області в сумі 87084,57 грн .
На виконання п.5 статті 52 Закону про банкрутство ліквідатор письмово повідомив усіх відомих йому кредиторів про визнання приватного агропромислового підприємства "Нове життя", с. Мала Лука Гусятинського району Тернопільської області банкрутом.
На адресу ліквідатора Ханас І.О. не надходили заяви про визнання грошових вимог відносно боржника .
Повноваження ліквідатора під час здійснення ліквідаційної процедури визначено пунктом 1 статті 25 Закону України " Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом ", до яких, зокрема, віднесено: приймає до свого відання майно боржника, вживає заходів по забезпеченню його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; здійснює інвентаризацію та оцінку майна банкрута згідно з законодавством; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.
У судовому засіданні встановлено, що на виконання вимог статті 26 Закону України " Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом " ліквідаторами вчинялися дії з метою виявлення майна та грошових коштів приватного агропромислового підприємства "Нове життя", с. Мала Лука Гусятинського району Тернопільської області. З метою пошуку майна боржника ліквідатором були направлені запити Інспекцію держтехнагляду Тернопільської ОДА, УДАІ УМВСУ в Тернопільській області, Гусятинське БТІ, Головне управління Держкомзему у Тернопільській області.
По результатах своєї роботи ліквідатор Ханас І.О. встановила, що у банкрута: Приватного агропромислового підприємства " Нове життя " с. Мала Лука Гусятинського району відсутні кошти та будь-яке майно для погашення заборгованості перед кредитором, що підтверджується Звітом від 02.11. 2012 року;
З отриманих ліквідатором Ханас І.О. відповідей вбачається наступне:
- за ПАП «Нове життя»транспортні засоби не зареєстровані (довідка № 7 від 04.01.2012р. ВДАІ Гусятинського РВ УМВСУ);
- за ПАП «Нове життя»право власності на земельні ділянки не зареєстровано, 19.03.2009р. розірвано угоди щодо оренди земельних ділянок з власниками земельних ділянок площею 101,20 га (довідка № 2096/02 від 01.12.2011р. управління Держкомзему в Гусятинському районі);
- за ПАП «Нове життя»права власності на нерухоме майно не зареєстровано (довідка № 851 від 13.12.2011р. Гусятинського районного комунального бюро технічної інвентаризації);
- за ПАП «Нове життя»сільськогосподарська техніка не зареєстрована (довідка №18 від 22.11.2011 р. інспекції Державного технічного нагляду Тернопільської області).
Згідно відомостей, наданих Гусятинською МДПІ Тернопільської області, у ПАП «Нове життя»були наступні рахунки у банківських установах:
1. у АТ «Райффайзен Банк Аваль»: № 26000216858, № 260417196, № 260487197;
2. у ТОУ АТ «Ощадбанк»- № 26008308100926;
3. у ТРВ ПАТ «КБ «Хрещатик»- № 26006001100220.
Зазначені вище рахунки під час ліквідаційної процедури закриті.
Згідно акту інвентаризації від 29.11.2011р. грошові кошти, цінності -відсутні.
Актом прийому-передачі від 29.11.2011р., складеним за участю директора ПАП «Нове життя»Маленчук Н.І., засвідчено відсутність матеріальних цінностей.
Майна боржника, що знаходиться в третіх осіб, не встановлено. Таким чином, ліквідатором не виявлено майна та майнових прав банкрута.
Окрім кредиторських вимог, заявлених до господарського суду Тернопільської області ініціюючим кредитором Гусятинською МДПІ в сумі 87084,57 грн., останньою подано ліквідатору заяву про визнання поточним кредитором № 1936/10-03 від 02.07.2012р., згідно якої поточні кредиторські вимоги Гусятинської МДПІ становлять 1247,34 грн. , а саме - сума податків, штрафних санкцій та пеня, нараховані за наслідками проведеної податковим органом перевірки (акт № 75/23-30787675 від 08.02.2012р.) згідно податкових повідомлень-рішень №№ 0002061700 та 000219700 від 15.02.2012р.
У листопаді 2011 року ліквідатором отримано від відділу державної виконавчої служби Гусятинського РУЮ постанову про закінчення виконавчого провадження від 14.11.2011р. та виконавчий лист господарського суду Тернопільської області по адміністративній справі № 7а/151-3707 2007р. від 27.03.2009р. щодо стягнення з ПАП «Нове життя» на користь Тернопільського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарської санкції в сумі 11 968,96 грн . за недотримання нормативу робочих місць для забезпечення працевлаштування інвалідів. Наявність вказаної заборгованість підтверджена Тернопільським обласним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів (лист № 04-2124/6929 від 09.12.2011р.).
Таким чином , загальна сума грошових вимог кредиторів ( Гусятинської МДРДПІ та Тернопільського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів ) становить 100300 грн.
Згідно витягу з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна № 38445408 від 25.10.2012р. заборони відчуження та арешти об'єктів нерухомого майна ПАП «Нове життя»відсутні; згідно витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 38445012 чинні обтяження рухомого майна відсутні.
Печатку та кутовий штамп банкрута директором ПАП «Нове життя»Маленчук Н.І. передано ліквідатору згідно акту прийому-передачі № 2911-02/11 від 29.11.2011 року. 26.10.2012р. ліквідатором подано в газету «Свобода»№ 89 (2715) від 26.10.2012р. оголошення про визнання недійсними печатки та штампу ПАП «Нове життя».
За час ліквідаційної процедури осіб, що перебувають в трудових відносинах з банкрутом, не встановлено.
Відповідно до статті 34 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатор забезпечує належне оформлення, упорядкування та зберігання всіх, в тому числі фінансово-господарських, документів банкрута протягом ліквідаційної процедури.
Документи ПАП «Нове життя»за період з 1997р. по 2005р., в т.ч. ті, що стосуються трудового стажу та нарахування заробітної плати передані архівному відділу Гусятинської райдержадміністрації (акти від 24.10.2008р.); книги обліку трудоднів, праці колгоспників, книги розрахунків з членами колгоспу та книги обліку трудового стажу за період з 1949р. по 2000р. передані комунальній архівній установі «Гусятинський районний трудовий архів»(акт прийому-передачі від 03.09.2009р.).
Документи ПАП «Нове життя»за 2006-2008 року передані на зберігання в архівний відділ Гусятинської РДА (довідка № 331 від 31.10.2012р.).
Згідно п. 6 статті 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому статтею 32 Закону.
Враховуючи, що по результатах розгляду ліквідаційного балансу у банкрута не виявлено ні майна, ні коштів для погашення заборгованості перед кредитором, ліквідатор виконав свої повноваження у відповідності з вимогами Закону України " Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом " по виявленню майнових активів банкрута, а тому ліквідаційний баланс підлягає затвердженню, приватне агропромислове підприємство "Нове життя", с. Мала Лука Гусятинського району Тернопільської області, ідентифікаційний код 30787675, суд ліквідовує як юридичну особу, провадження по справі №10/Б-5022/1345/ 2011 припиняє в порядку статті 40 Закону України " Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом ".
Пунктом 5 статті 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" встановлено, що у разі, якщо після завершення ліквідаційної процедури в процесі банкрутства, яка встановлена законом, судом постановляється рішення про ліквідацію юридичної особи - банкрута, суд що виніс відповідне рішення, в день набрання ним законної сили направляє його державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи -банкрута для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.
На виконання зазначеного припису суд направляє ухвалу відділу реєстрації Гусятинської районної державної адміністрації, м. Гусятин для проведення державної реєстрації припинення Приватного агропромислового підприємства "Нове життя", с. Мала Лука Гусятинського району Тернопільської області.
Щодо клопотання ліквідатора Ханас І.О. про затвердження оплати послуг арбітражного керуючого ( ліквідатора ) суд зазначає наступне :
Відповідно до частин 10, 12-14 ст. 3 Закону про банкрутство оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюються в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника. Оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за період від дня винесення господарським судом ухвали про порушення провадження у справі про банкрутство і до дня першого засідання комітету кредиторів, на якому встановлюється розмір оплати послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого, здійснюється кредитором або боржником, за заявою якого порушено справу, у максимальному розмірі, визначеному цією статтею. Кредитори можуть створювати фонд для оплати послуг, відшкодування витрат та виплати додаткової винагороди арбітражному керуючому (розпоряднику майна, керуючому санацією, ліквідатору). Формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду. Звіт про оплату послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого затверджується рішенням комітету кредиторів та ухвалою господарського суду.
Згідно частин 1, 2 ст. 52 Закону в разі, якщо громадянин - підприємець - боржник або керівні органи боржника - юридичної особи відсутні за її місцезнаходженням, або у разі ненадання боржником протягом року до органів державної податкової служби згідно із законодавством податкових декларацій, документів бухгалтерської звітності, а також за наявності інших ознак, що свідчать про відсутність підприємницької діяльності боржника, заява про порушення справи про банкрутство відсутнього боржника може бути подана кредитором незалежно від розміру його вимог до боржника та строку виконання зобов'язань.
В такому випадку провадження у справі про банкрутство здійснюється за спрощеною процедурою без публікації оголошення про порушення справи про банкрутство, без формування реєстру вимог кредиторів за наслідками проведеного публічного конкурсу, без утворення комітету кредиторів та з переходом в підготовчому засіданні суду до ліквідаційної процедури, визначеної з особливостями, передбаченими статтею 52 Закону. Законодавець не передбачає обов'язку ініціюючого кредитора оплатити арбітражному керуючому усі надані ним послуги у процедурі банкрутства відповідно до положень статті 52 Закону.
Аналіз наведених норм права дозволяє зробити висновок про обов'язок ініціюючого кредитора оплатити послуги арбітражного керуючого з моменту призначення та до винесення постанови про визнання боржника банкрутом (у випадку призначення розпорядника майна в момент порушення провадження у справі). В подальшому кредитори (комітет кредиторів) повинні прийняти рішення про утворення фонду для оплати послуг та покриття витрат арбітражного керуючого (ліквідатора) за відсутності активів боржника. За відсутності комітету кредиторів звіт арбітражного керуючого про оплату його послуг повинен затверджуватися в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури або в окремому судовому засіданні. При цьому суд зобов'язаний вирішити питання про затвердження витрат на оплату послуг ліквідатора та проведення ліквідаційної процедури у справі про банкрутство. Керуючись принципом пропорційності голосів кредиторів кількості їх грошових вимог відповідно до статті 16 Закону про банкрутство, суд вправі застосувати такий принцип до розподілу витрат між кредиторами, пов'язаних з проведенням спрощеної ліквідаційної процедури за відсутності коштів від реалізації майна боржника на проведення ліквідаційної процедури.
Відповідно до ст. 3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" надання послуг професійного (ліцензованого) арбітражного керуючого відбувається на платній основі.
Згідно ч. 10. ст. 3-1 Закону вищезгаданого закону оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюються в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника.
Частинами 12,14 статті 3-1 цього Закону передбачено, що оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень встановлюється та виплачується в розмірі, встановленому комітетом кредиторів і затвердженому господарським судом, якщо інше не встановлено цим Законом, але не менше двох мінімальних заробітних плат та не більше середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи перед порушенням провадження у справі про банкрутство. Звіт про оплату послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого затверджується рішенням комітету кредиторів та ухвалою господарського суду.
Оскільки, провадження у справі про банкрутство Приватне агропромислове підприємство "Нове життя", с. Мала Лука Гусятинського району порушено за правилами статті 52 Закону , яка встановлює спрощену процедуру банкрутства відсутнього боржника, створення комітету кредиторів цією статтею не передбачено , а тому розмір оплати послуг ліквідатора повинен бути встановлений за згодою ініціюючого кредитора та арбітражного керуючого з подальшим затвердженням господарським судом .
Такої ж правової позиції дотримується і Вищий господарський суд України, зокрема, у своїй постанові від 02 березня 2011 року у справі № 5/20-92.
За відсутності комітету кредиторів звіт арбітражного керуючого про оплату його послуг повинен затверджуватися в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури або в окремому судовому засіданні . При цьому суд повинен вирішити питання про затвердження витрат на оплату послуг ліквідатора та проведення ліквідаційної процедури у справі про банкрутство.
У справі № 10/Б- 5022/1345/2011 кредиторами є Гусятинська МР ДПІ та Тернопільське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів м. Тернопіль .
Згідно представленого ліквідатором банкрута розрахунку оплата послуг арбітражного керуючого у даній справі становить 25828.00 грн. ; витрати, пов'язані з проведенням ліквідаційної процедури -3847.61 грн.
Статтею 22 Закону України "Про Державний бюджет України на 2011 рік" визначено, що з 01.01.2011 року розмір мінімальної заробітної плати становить 941грн. з 01 .10.2011 року розмір мінімальної заробітної плати становить 985 гривень, з 01.12.11р.- 1004 гривні; Ч. 1 ст. 13 Закону України "Про Державний бюджет України на 2012 рік" визначено, що з 01 січня 2012 р. розмір мінімальної заробітної плати становить 1073 грн. на місяць, з 01 квітня 2012 р. -1094 грн. на місяць, з 1 липня - 1102 гривні на місяць, з 1 жовтня - 1118 гривень на місяць, з 1 грудня -1134 гривні на місяць.
З матеріалів справи вбачається , що постановою господарського суду від 01 листопада 2011 року було встановлено строк ліквідаційної процедури 3 ( три ) місяці . По клопотання ліквідатора Ханас І.О. суд 01.02.2012 продовжував строк ліквідаційної процедури до на три місяці до 01 травня 2012 року , до 01 серпня 2012 року та до 01 жовтня 2012 року; що привело до затягування ліквідаційної процедури . Ліквідаційна процедура у справі № 10/5022/1345/2011 тривала 11 місяців .
Пунктом 78.1.7. Податкового кодексу України передбачено , що документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин , зокрема , розпочато процедуру реорганізації юридичної особи ( крім перетворення ) , припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця , порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків .
Пунктом 82.2 Податкового кодексу України передбачено , що тривалість перевірок , визначених у статті 78 цього кодексу , не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків , щодо суб'єктів малого бізнесу -58 робочих днів , інших платників податків -10 робочих днів .
У поданій ліквідатору заяві № 1936/10-03 від 02.07.2012 року Гусятинська МР ДПІ посилається на податкові повідомлення -рішення від 15.02.2012 року № 0002061700 та № 0002191700 , які були винесені на підставі акту перевірки від 08.02.2012 року № 75/23-30787675 .
Отже , перевірка ПАП " Нове життя " була здійснена Гусятинською МР ДПІ 08.02.2012 року , про що було складено відповідний Акт № 75/23-30787675 , Однак , Ініціюючий кредитор Гусятинська МР ДПІ звернулася до ліквідатора із заявою № 1936/10-03 про визнання поточним кредитором у справі 02.07.2012 року , про що свідчить вихідний номер на заяві ( копія заяви знаходиться в матеріалах справи ) , тобто через 8 ( вісім місяців ) після визнання ПАП банкрутом . Вказана заява кредитора була розглянута ліквідатором і її грошові вимоги були визнані в сумі 1247,34 грн.
Таким чином , дії ( бездіяльність ) кредитора у справі Гусятинської МР ДПІ також привели до затягування ліквідаційної процедури у справі № 10/Б-5022/1345/2011 .
Статтею 3-1 Закону " Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом " визначено , що при реалізації своїх прав та обов'язків арбітражний керуючий зобов'язаний діяти сумлінно та розумно з урахуванням інтересів боржника та його кредиторів .
Враховуючи, що провадження у даній справі здійснювалося за особливою процедурою банкрутства, в порядку ст. 52 Закону № 2343 ХІІ, що виключає створення комітету кредиторів, розглянувши представлений ліквідатором розрахунок оплати послуг, враховуючи неможливість відшкодування таких витрат за рахунок майна банкрута через відсутність будь-яких активів, господарський суд, виходячи з системного аналізу п.п. 4, 10, 12 ст. 3 1 , ст. ст. 25, 52 Закону № 2343 ХІІ, клопотання ліквідатора банкрута про затвердження та стягнення з усіх кредиторів пропорційно до сум кредиторських вимог оплати праці арбітражного керуючого в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання обов'язків в загальній сумі 21 119,36 грн. задовольняє частково, а саме в сумі 13224 грн. : за період з 01.03.2012 р. по 31.08.2012 р. в сумі 13 118 грн. ( шість місяців здійснення ліквідаційної процедури ) з яких оплата праці : ( березень 2012 року -2146.00 грн. ; квітень 2012 року -2188.00 грн. ; травень 2012 року -2188.00 грн. ;червень2012 року -2188.00 грн. ; липень 2012 року -2204.00 грн. ; серпень 2012 року -2204.00 грн. )
В частині затвердження та стягнення з усіх кредиторів, пропорційно до розміру їх кредиторських вимог, на користь Ханас І.О. оплати послуг за виконання повноважень ліквідатора банкрута -ПАП " Нове життя " с. Мала Лука Гусятинського району Тернопільської області в розмірі 12604 грн. - відхиляє .
Щодо пов'язаних з проведенням ліквідаційної процедури витрат в сумі 3847,61 грн. суд відзначає наступне:
З матеріалів справи вбачається, що в ході ліквідаційної процедури ліквідатором банкрута Ханас І.О. були понесені витрати на загальну суму 3847,61 грн., зокрема:
100,00грн. - оплата витрат на оголошення (Квит. № 2725 від 21.11.2011 р.); 54,40грн. оплата витягу з ЄДР (Квит. №(^8379901 від 25.11.2011р.); 3,40грн. оплата витягу з ЄДР (Квит. №08443501 від 28.11.2011р.); 51,00грн. оплата витягу з реєстру заборон (Квит. №9 від 30.11.2011р.); 34,00 грн. оплата витягу з реєстру обтяжень рух. майна (Квит.№ 11 від 30.11.2011р.); 41,00 грн. оплата банківських послуг; додаються 52,70 грн. - оплата за витяг з ЄДР (Квит. № 25 від 16.08.2012р.); 5,10грн. -оплата за витяг з ЄДР (Квит. № 24 від 16.08.2012р.); 130,00грн. -оплата за нотаріальні послуги (дов. № 1261 від 16.08.2012р., дов. № 239/01-16 від 20.08.2012р.); 15,00грн. -оплата за видачу довідки (Квит. № 29 від 23.08.2012р.); 51,00грн. -оплата за витяг з реєстру заборон (Квит.№ 1881.1574.3 від 24.10.2012р.); 34,00грн. -оплата за витяг з реєстру обтяжень рух. майна (Квит.№ 1881.1574.5 від 24.10.2012р.); 60,00 грн. -оплата за оголошення (Квит. № 2330 від 24.10.2012р.); 3216,01грн. -оплата за упорядкування документів для здачі в архів (Квит. № кЗ/1/11 від 01.11.12р.).
В судовому засіданні встановлено, що відшкодування витрат, пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство Приватного агропромислового підприємства " Нове життя " ліквідатором банкрута за рахунок коштів банкрута не здійснювалось.
З огляду на наведене, клопотання арбітражного керуючого (ліквідатора банкрута) Ханас І.О. про затвердження та стягнення витрат, пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури банкрута в сумі 3847.61 грн. за рахунок коштів усіх кредиторів, пропорційно розміру їх кредиторських вимог, відповідає вимогам Закону № 2343-ХІІ та підлягає до задоволення (розрахунок знаходиться в матеріалах справи).
За таких обставин, клопотання ліквідатора банкрута про стягнення пропорційно з кредиторів оплати праці та витрат, пов'язаних з провадження справи про банкрутство підлягає до задоволення частково в загальній сумі 17071.61 грн. (13224+3847.61), з яких: 15040.08 грн. підлягає до стягнення з ДПІ у Гусятинському районі смт. Гусятин Тернопільської області ( 88,1% % загальної суми кредиторських вимог) , 2031.52 грн. з Тернопільського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів м. Тернопіль вул. Грушевського ,8 ( 11,9 % загальної суми кредиторських вимог), , відповідає вимогам ст. 3 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Судом враховано, що відповідної правової позиції дотримується Вищий господарський суд України, зокрема у постановах №11/Б-1012 від 28.02.2012 р.; № 11/Б-1111 від 16.02.2010 р..
На підставі наведеного, керуючись статтями 31, 32, 40, 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", статтею 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців"; ст. 25, 43, 86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд ,-
У Х В А Л И В:
1.Затвердити звіт ліквідатора Ханас Ірини Олександрівни у справі № 10/Б -5022/1345/2011 по приватному агропромисловому підприємству "Нове життя", с. Мала Лука Гусятинського району Тернопільської області, ідентифікаційний код 30787675 від 02 листопада 2012 року.
2.Затвердити ліквідаційний баланс у справі № 10/Б -5022/1345/2011 по приватному агропромисловому підприємству "Нове життя", с. Мала Лука Гусятинського району Тернопільської області, ідентифікаційний код 30787675 від 02 листопада 2012 року.
3.Вважати погашеними вимоги кредитора по справі:
- Державної податкової інспекції у Гусятинському районі Тернопільської області смт. Гусятин вул. Суходільська ,2А Тернопільської області в сумі 88331,91 грн.
4.Приватне агропромислове підприємство "Нове життя", с. Мала Лука Гусятинського району Тернопільської області ліквідувати як юридичну особу з 29 листопада 2012 року.
5.Провадження у справі № 10/Б-5022/1345/2011 -припинити.
6.Затвердити оплату праці арбітражного керуючого ( ліквідатора ) Ханас Ірині Олександрівні м. Тернопіль бульвар С. Петлюри ,1/102 , 46012 в розмірі 13224 грн. та 3847.61 грн. витрат на здійснення ліквідаційної процедури .
7.В частині стягнення на користь Ханас І.О. оплати праці в розмірі 12604 -відхилити .
8.Стягнути з Державної податкової інспекції у Гусятинському районі смт. Гусятин вул. Суходільська ,2А Тернопільської області , ід. код 34036616 , МФО 838012 на користь Ханас Ірини Олександрівни м. Тернопіль бульвар С. Петлюри ,2А р/р 26009364767в АТ "Райффайзен Банк Аваль" м. Київ; ід. код 2820500971; МФО 380805. оплату праці ліквідатора та витрат на здійснення ліквідаційної процедури в сумі 15040.08 грн. Видати наказ.
9.Стягнути з Тернопільського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів м. Тернопіль вул. Грушевського ,8 на користь Ханас Ірини Олександрівни м. Тернопіль бульвар С. Петлюри ,1/102 -2031.52 грн. оплати праці ліквідатора та витрат на здійснення ліквідаційної процедури . Видати наказ .
10. Гусятинській міжрайонній державній податковій інспекції м. Гусятин, зняти з обліку Приватне агропромислове підприємство "Нове життя", с. Мала Лука Гусятинського району Тернопільської області, як платника податків та відомості про зняття з обліку надіслати ліквідатору Ханас І.О. та органу державної реєстрації банкрута.
11. Ліквідатору Ханас І. О. подати органу реєстрації -державному реєстратору Гусятинської районної державної адміністрації м. Гусятин документи, необхідні для припинення державної реєстрації Приватного агропромислового підприємства "Нове життя", с. Мала Лука Гусятинського району Тернопільської області.
12.Ухвалу направити кредиторам ; банкруту; ліквідатору Ханас Ірині Олександрівні, м. Тернопіль, вул. Бригадна 27/1; Відділу ДВС Гусятинського районного управління юстиції смт. Гусятин, Державному Реєстратору Гусятинської РДА, смт. Гусятин ; Сектору з питань банкрутства Головного управління юстиції у Тернопільській області, м. Тернопіль, вул. Грушевського, 8.
13.Повна ухвала складена та підписана 7 грудня 2012 року
Суддя М.Є. Півторак
Суд | Господарський суд Тернопільської області |
Дата ухвалення рішення | 29.11.2012 |
Оприлюднено | 13.12.2012 |
Номер документу | 27967428 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні