Постанова
від 11.12.2012 по справі 2а-13441/12/0170/13
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

2а-13441/12/0170/13 ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013 ПОСТАНОВА Іменем України   11 грудня 2012 р.  Справа №2а-13441/12/0170/13 Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Ольшанської Т.С., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом   Державної податкової інспекції у м. Ялті АР Крим Державної податкової служби           до   Громадської організації "За майбутнє Ялти"               про стягнення заборгованості у сумі 512,00 грн., Обставини справи: Державна податкова інспекція у м. Ялті АР Крим Державної податкової служби звернулась до Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим з адміністративним позовом до Громадської організації "За майбутнє Ялти" про стягнення заборгованості у сумі 512,00 грн.. Позивач явку свого представника у судове засідання не забезпечив, надіслав клопотання про розгляд справи за його відсутністю. Відповідач у судове засіданні не з'явився, про місце, час та день його проведення був повідомлений належним чином, про причини неявки суд не повідомив. Суд зазначає, що відповідно до частини 6 статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта. Відповідно до частини 6 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України суд вважає можливим розглянути справу на підставі наявних у ній доказів. Розглянувши подані документи та матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд ВСТАНОВИВ: Згідно з частиною 1 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень. Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України, юрисдикція адміністративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених Конституцією та законами України. Пунктом 7 частини 1 статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України  дано визначення суб'єктів владних повноважень, до яких належать орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт, який здійснює  владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень. Відповідно до статті 41 Податкового кодексу України, контролюючими органами є: органи державної податкової служби - щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, крім зазначених у підпункті 41.1.2 цього пункту, а також стосовно законодавства, контроль за дотриманням якого покладається на органи державної податкової служби; митні органи - щодо мита, акцизного податку, податку на додану вартість, інших податків, які відповідно до податкового законодавства справляються у разі ввезення (пересилання) товарів і предметів на митну територію України або територію вільної митної зони або вивезення (пересилання) товарів і предметів з митної території України або території вільної митної зони. Розмежування повноважень і функціональних обов'язків між контролюючими органами визначається цим Кодексом та Митним кодексом України та іншими нормативно-правовими актами. Виконавчим комітетом Ялтинської міської ради АР Крим 12.10.2001 проведено державну реєстрацію юридичної особи- Громадської організації "За майбутнє Ялти", про що свідчить витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 13.06.2012. Громадська організація "За майбутнє Ялти" з 21.12.2001 перебуває на податковому обліку ДПІ у м. Ялті АР Крим Державної податкової служби як платник податків за № 2329, що підтверджується довідкою від 14.06.2012  №1835/9/18-03. Як вбачається з матеріалів справи, відповідач є, зокрема платником податку на прибуток підприємства. Порядок оподаткування податком на прибуток підприємств визначений розділом III Податкового кодексу України. Відповідно до статті 134  Податкового кодексу України, об'єктом оподаткування є: прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом зменшення суми доходів звітного періоду, визначених згідно зі статтями 135 - 137 цього Кодексу, на собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг та суму інших витрат звітного податкового періоду, визначених згідно зі статтями 138 - 143 цього Кодексу, з урахуванням правил, встановлених статтею 152 цього Кодексу; дохід (прибуток) нерезидента, що підлягає оподаткуванню згідно зі статтею 160 цього Кодексу, з джерелом походження з України. Пунктом 16.1 статті 16 Податкового кодексу України передбачено, що платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи. Згідно з пунктом 46. 1 статті 46 Податкового кодексу України податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку. Платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді (пункт 49.2 статті 49 Податкового кодексу України). Згідно з підпунктом 49.18. статті 49 Податкового кодексу України податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює: календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця; календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя). Відповідно до пункту 54.1 статті 54 Податкового кодексу України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом (пункт 57.1 статті 57 Податкового кодексу України). Як вбачається з матеріалів справи, заборгованість відповідача з податку на прибуток складається із сум самостійно задекларованого податку та сум нарахованих штрафних (фінансових) санкцій. Посадовими особами Державної податкової інспекції у м. Ялті АР Крим Державної податкової служби 31.03.2011 було проведено камеральну перевірку своєчасності подання податкової звітності. Проведеною перевіркою було встановлено порушення відповідачем пункту 49.2 статті 49 Податкового кодексу України, платником податку на прибуток декларація несвоєчасно подана, а саме неподання податкового звіту про використання коштів неприбутковими організаціями за 1 квартал 2010 року. За результатами перевірки складений акт перевірки від 31.03.2011 №666/26121830/15-1, на підставі якого прийнято податкове  повідомлення-рішення від 10.06.2011 №0004511501 на суму 170,00 грн.. Вказане рішення направлено та отримано відповідачем 04.07.2011. Посадовими особами Державної податкової інспекції у м. Ялті АР Крим Державної податкової служби 09.06.2011 було проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на прибуток. Проведеною перевіркою було встановлено порушення відповідачем підпункту 49.18.2 пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України, платником податку на прибуток декларація несвоєчасно подана, а саме неподання податкового звіту про використання коштів неприбутковими організаціями за 1 півріччя 2010 року, за 9 місяців 2010 року, за 2010 рік. За результатами перевірки складений акт перевірки від 09.06.2011 №1500/15-1/26121830, на підставі якого прийнято податкове  повідомлення-рішення від 27.07.2011 №0005621501 на суму 341,00грн. (отримано відповідачем 29.08.2011, згідно відмітки на корінці поштового повідомлення). Посадовими особами Державної податкової інспекції у м. Ялті АР Крим Державної податкової служби 12.12.2011 було проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на прибуток. Проведеною перевіркою було встановлено порушення відповідачем пункту 49.2 та підпункту 49.18.2 пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України, платником податку на прибуток декларація несвоєчасно подана, а саме неподання податкового звіту про використання коштів неприбутковими організаціями за 1 квартал 2011 року. За результатами перевірки складений акт перевірки від 12.12.2011 №3709/26121830/15-1, на підставі якого прийнято податкове  повідомлення-рішення від 30.01.2012 №0000031501 на суму 1,00грн. (отримано відповідачем 18.02.2012, згідно відмітки на корінці поштового повідомлення). Згідно з пунктом 14.1.175 статті 14 Податкового кодексу України сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання є податковим боргом. У разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення (пункт 59.1 статті 59 Податкового кодексу України). Податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання (пункт 59.3 статті 59 Податкового кодексу України). Податкова вимога надсилається також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов'язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення (пункт 59.4 статті 59 Податкового кодексу України). Таким чином, несплачена платником податків сума податкового боргу за податковими деклараціями є узгодженою з моменту отримання ним податкової вимоги. На підставі зазначеного вище, позивачем на адресу позивача була направлена вимога про сплату боргу від 22.07.2011 №527 у розмірі 170,00 грн., та отримана відповідачем 06.09.2011. Якщо розмір податкового боргу збільшився після надсилання податкової вимоги, то податковий орган не повинен надсилати нову податкову вимогу незалежно від того, з якого саме податку збільшився податковий борг - із того, що зазначений у податковій вимозі, чи з іншого. При цьому заявник (позивач) не повинен подавати до суду доказів, що підтверджують надсилання повторних податкових вимог у разі, якщо податковий борг збільшився після надсилання податкової вимоги. Зазначений висновок міститься у листі Вищого адміністративного суду від 12.04.2012  № 1044/11/13-12 "Щодо строків звернення до адміністративного суду у справах, що виникають із податкових відносин у сфері погашення податкового боргу". Приймаючи до уваги те, що відповідач не надав заперечення проти позову та, у порядку, передбаченому статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, не надав доказів сплати заборгованості в сумі 512,00 грн., позовні вимоги належить задовольнити у повному обсязі. На підставі викладеного, керуючись статтями 160-163,167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд   ПОСТАНОВИВ: 1.Позов задовольнити. 2.Стягнути з розрахункових рахунків Громадської організації "За майбутнє Ялти"(98612, АР Крим, м. Ялта, вул. Жовтнева, б. 6, кв. 31; р/р 26005290741011, Крим.РУПАТКБ "Приватбанк" м. Сімферополь, МФО 384436, ЄДРПОУ 26121830) заборгованість з податку на прибуток (на р/р 31118010700039 в ГУ ДКСУ в АР Крим, МФО 824026, код платежу 11021100 (податок на прибуток), ЄДРПОУ 38027563) у сумі 512,00 грн..   Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового  провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.     Суддя                                                     Ольшанська Т.С.                                                                                                                                                                                  

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення11.12.2012
Оприлюднено14.12.2012
Номер документу27990936
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-13441/12/0170/13

Постанова від 11.12.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Ольшанська Т.С.

Ухвала від 30.11.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Ольшанська Т.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні