ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21 листопада 2012 р. Справа № 2а-6213/12/2070
Колегія суддів Харківського апеляційного адміністративного суду у складі
Головуючого судді: Спаскіна О.А.
Суддів: Любчич Л.В. , Жигилія С.П.
розглянувши в порядку письмового провадження у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю "Бум-експресс" на постанову Харківського окружного адміністративного суду від 10.09.2012р. по справі № 2а-6213/12/2070
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Бум-експресс"
до Державної податкової інспекції у Київському районі м. Харкова Харківської області Державної податкової служби
про скасування податкових повідомлень-рішень та визнання дій незаконними,
ВСТАНОВИЛА:
Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю «Бум-експресс» звернулось до суду з позовом, в якому просило суд визнати протиправними дії ДПІ у Київському районі міста Харкова щодо проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «Бум-експрес», за результатами якої складено акт № 3676/23-3/31800651 від 19.10.2011 року; скасувати податкове повідомлення рішення № 0000072307 від 24.01.2012 р. про донарахування податкового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 13000 грн. 00 коп. основного платежу, фінансова санкція - 3250 грн. 00 коп. та № 0000062307 від 24.01.2012 р. про донарахування податку на прибуток у розмірі 16250 грн. 00 коп. основного платежу, фінансова санкція - 4062,5 грн.
10 вересня 2012 року постановою Харківського окружного адміністративного суду в задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «Бум-експресс» до Державної податкової інспекції у Київському районі м. Харкова Харківської області Державної податкової служби про скасування податкових повідомлень-рішень та визнання дій незаконними- відмовлено.
На зазначену постанову суду позивачем подано апеляційну скаргу, в якій останній просить скасувати постанову суду першої інстанції та прийняти нове судове рішення, яким задовольнити позов ТОВ «Бум-експресс» в повному обсязі, посилаючись на те, що судом першої інстанції не з'ясовано всі обставини справи та не надано належним чином оцінки доказам, що містяться у матеріалах справи.
Зазначає, що податкові повідомлення-рішення було винесено з порушенням п.86.8 ст.86 Податкового кодексу України, оскільки акт перевірки отримано позивачем 25.10.2011 року, а оскаржувані податкові повідомлення-рішення винесені лише 24.01.2012 року та отримані підприємством 01.02.2012 року.
Крім того, суд першої інстанції проігнорував той факт, що чинним законодавством України на сторону цивільно-правової угоди, яка є платником податків, не покладено обов'язку перевірки відповідності законодавству установчих документів постачальника товару та дотримання ними вимог податкового законодавства.
Суд першої інстанції не звернув уваги на той факт, що будь-які докази, які б свідчили про те, що договори, укладені позивачем з ПП «Торгкомерс-2009», ТОВ «Бізнесальянс», ХФ ВАТ «Укртелеком» визнані судом недійсними, або їх недійсність прямо встановлена законом, відсутні.
Колегія суддів, перевіривши рішення суду першої інстанції в межах апеляційної скарги відповідно до ст. 195 КАС України, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга підлягає частковому задоволенню, а постанова суду першої інстанції - частковому скасуванню, з наступних підстав:
Судом першої інстанції встановлено, що відповідно до свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, 15.02.2012 року підприємство позивача зареєстровано виконавчим комітетом Харківської міської ради.
Згідно копії довідки з ЄДРПОУ, ТОВ «Бум-експресс» має код 31800651. Видами діяльності за КВЕД є: 51.47.2 оптова торгівля папером, картоном, книгами, журналами та канцелярським приладдям, 21.23.0 виробництво паперових канцелярських виробів, 25.24.0 виробництво інших виробів з пластмас, 50.30.1 оптова торгівля автомобільними деталями та приладдям, 51.85.0 оптова торгівля офісною технікою та устаткуванням, 51.90.0 інші види оптової торгівлі (а.с. 50 т. 2).
Позивач знаходиться на податковому обліку в ДПІ у Київському районі м. Харкова, є платником ПДВ згідно свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ № 28746913 від 14.03.2002 р., індивідуальний податковий номер 318006520312.
Згідно з постановою від 09.09.2011 р. слідчого по ОВС слідчого відділу прокуратури Харківської області молодшого радника юстиції Оганнисян А.А. «Про призначення позапланової документальної перевірки ТОВ «Бум-експресс» код 31800651 з питання дотримання вимог податкового законодавства, повноти та своєчасності сплати податків, зборів та інших обов'язкових платежів при здійсненні фінансово - господарської діяльності з підприємствами ПП «Торгкомерс-2009» код ЄДРПОУ 37101347, ТОВ «Оптімабренд» код ЄДРПОУ 37307619, ТОВ «Грандторг» код ЄДРПОУ 37181024, ПП «Інтерагро-форум» код ЄДРПОУ 35579534 та ТОВ «Бізнесальянс» код ЄДРПОУ 36860802 за період 01.01.2010 року по 09.09.2011 року", на підставі п.п. 78.1.11 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України та відповідно до наказу ДПІ у Київському районі м. Харкова № 2172 від 03.10.2011 р., фахівцями ДПІ у Київському районі м. Харкова проведено позапланову документальну виїзну перевірку ТОВ «Бум-експресс» (код ЄДРПОУ 31800651) з питання дотримання вимог податкового законодавства, повноти та своєчасності сплати податків, зборів та інших обов'язкових платежів при здійсненні фінансово-господарської діяльності з підприємствами ПП «Торгкомерс-2009» код ЄДРПОУ 37101347, ТОВ «Оптімабренд» код ЄДРПОУ 37307619, ТОВ «Грандторг» код ЄДРПОУ 37181024, ПП «Інтерагро- форум» код ЄДРПОУ 35579534 та ТОВ «Бізнесальянс» код ЄДРПОУ 36860802 за період 01.01.2010 року по 09.09.2011 року, відповідно до затвердженого плану перевірки.
19.10.2011 року за результатами проведеної перевірки складено акт перевірки № 3676/23-3/31800651, яким встановлено порушення позивачем:
1) ч. 1 ст. 203, 215, п. 1 ст. 216, ст. 228, ЦК України в частині недодержання вимог зазначених статей в момент вчинення правочинів між ТОВ «Бум-експресс» та ПП «Торгкомерс-2009» код ЄДРПОУ 3629993 і ТОВ «БІЗНЕСАЛЬЯНС» код ЄДРПОУ 36860802 та ХФ ВАТ Укртелеком код ЄДРПОУ 25614660, які не спрямовані на реальне настання правових наслідків.
2) п. п. 5.2.1 п.5.2, п.5.6, п.5.7. 5 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» (у редакції Закону України від 22 травня 1997 року №283/97- ВР із змінами та доповненнями), в результаті чого занижено податок на прибуток всього у сумі 16250 грн., в тому числі за 9 місяців 2010 року в сумі 16250 грн. з придбання юридичних послуг у ПП "Торгкомерс- 2009" код ЄДРПОУ 36299933.
3) п. п. 7.4.1, п. п. 7.4.5 п.7.4, п. п. 7.5.1 п. 7.5, п. п.7.7.1 п.7.7 ст.7, в результаті чого встановлено заниження податку на додану вартість всього у сумі 13000 грн., у тому числі за серпень 2010 року в сумі 13000 грн. з придбання юридичних послуг у ПП «Торгкомерс-2009» код ЄДРПОУ 36299933.
4) п. п. 5.2.1 п.5.2, п.5.6, п.5.7, ст.5, п. п. 4.1.1. п. 4.1. ст.4 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" (у редакції Закону України від 22 травня 1997 року №283/97-ВР із змінами та доповненнями), в результаті встановлено завищення валових витрат за період з 01.10.10 по 09.09.11 на суму 233577 грн., в тому числі за 9 місяців 2010 року на суму 233577 грн. з контрагентами постачальниками ПП "Торгкомерс-2009" код ЄДРПОУ 36299933 та ТОВ "БІЗНЕСАЛЬЯНС" код ЄДРПОУ 36860802 та завищення валових доходів за період з 01.10.2010 року 09.09.2011 року на загальну суму 168577 грн. у тому числі за 9 місяців 2010 року в сумі 168577 грн. з контрагентами покупцями та встановлено факт здійснення нікчемних (недійсних) правочинів ТОВ "Бум-зкспресс" з контрагентами-покупцями, а саме ХФ ВАТ "Укртелеком" код ЄДРПОУ 25614660.
5) п. 4.1 ст. 4, п.п.7.3.1 п. 7.3 ст. 7, п. п. 7.4.1, п.7.4, п. п. 7.5.1 п. 7.5, п.п.7.7.1 п.7.7 ст.7 Закону України від 03 квітня 1997 року №168/97-ВР "Про податок на додану вартість" із змінами та доповненнями, в результаті чого встановлено завищення податкових зобов'язань з податку на додану вартість на загальну суму 33715,38 грн. за серпень 2010 року в сумі 26808,99 грн., за вересень 2010 року в сумі 6906,39 грн. та встановлено факт здійснення нікчемних (недійсних) правочинів ТОВ "Бум-експресс" з контрагентами-покупцями а саме ХФ ВАТ "Укртелеком" код ЄДРПОУ 25614660 та завищення податкового кредиту з податку на додану вартість на загальну суму 46715,38 грн. , в тому числі за серпень 2010 року в сумі 39808,99 грн., за вересень 2010 року в сумі 6906,39 грн. в частині придбання ТМЦ у ПП "Торгкомерс-2009" код ЄДРПОУ 36299933 та ТОВ "Бізнесальянс" код ЄДРПОУ 36860802.
24.14.2012 р., на підставі вищезазначеного акту перевірки відповідачем винесено податкове повідомлення-рішення № 0000062307, яким ТОВ «Бум-експресс» збільшено суму грошового зобов'язання з податку на прибуток приватних підприємств на суму 20312,50 грн., з яких: за основним платежем - 16250 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями - 4062,50 грн. та податкове повідомлення-рішення № 0000072307, яким ТОВ «Бум-експресс» збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість на суму 16250,00 грн., з яких: за основним платежем -13000,00 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями -3250,00 грн. (а.с. 19-20 т. 1).
Відмовляючи в задоволенні позову в частині визнання протиправними дії ДПІ у Київському районі міста Харкова щодо проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «Бум-експрес», за результатами якої складено акт № 3676/23-3/31800651 від 19.10.2011 року, суд першої інстанції виходив з того, що податковим органом було дотримано умови призначення та проведення перевірки.
Колегія суддів погоджується з таким висновком суду першої інстанції, виходячи з наступного:
Згідно із п 20.1.4. Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право проводити перевірки платників податків в порядку, встановленому цим Кодексом.
Статтями 75, 76 Податкового кодексу України встановлено, що органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Пунктом 75.1.2 статті 75 Податкового кодексу України встановлено, що документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, а також отриманих в установленому законодавством порядку органом державної податкової служби документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.
Документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи органу державної податкової служби і проводиться за наявності хоча б однієї з обставин, визначених цим Кодексом.
Згідно підпункту 78.1.11 пункту 78.1 статті 78 Податкового кодексу України документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється, якщо отримано постанову суду (ухвалу суду) про призначення перевірки або постанову органу дізнання, слідчого, прокурора, винесену ними відповідно до закону у кримінальних справах, що перебувають у їх провадженні.
Як вбачається з матеріалів справи, згідно з постановою від 09.09.2011 р. слідчого по ОВС слідчого відділу прокуратури Харківської області молодшого радника юстиції Оганнисян А.А. "Про призначення позапланової документальної перевірки ТОВ "Бум-експресс" код 31800651 з питання дотримання вимог податкового законодавства, повноти та своєчасності сплати податків, зборів та інших обов'язкових платежів при здійсненні фінансово - господарської діяльності з підприємствами ПП "Торгкомерс-2009" код ЄДРПОУ 37101347, ТОВ "Оптімабренд" код ЄДРПОУ 37307619, ТОВ "Грандторг" код ЄДРПОУ 37181024, ПП "Інтерагро- форум" код ЄДРПОУ 35579534 та ТОВ "Бізнесальянс" код ЄДРПОУ 36860802 за період 01.01.2010 року по 09.09.2011 року", на підставі п.п. 78.1.11 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України та відповідно до наказу ДПІ у Київському районі м. Харкова № 2172 від 03.10.2011 р., фахівцями ДПІ у Київському районі м. Харкова проведено позапланову документальну виїзну перевірку ТОВ "Бум-експресс" (код ЄДРПОУ 31800651) з питання дотримання вимог податкового законодавства, повноти та своєчасності сплати податків, зборів та інших обов'язкових платежів при здійсненні фінансово-господарської діяльності з підприємствами ПП "Торгкомерс-2009" код ЄДРПОУ 37101347, ТОВ "Оптімабренд" код ЄДРПОУ 37307619, ТОВ "Грандторг" код ЄДРПОУ 37181024, ПП "Інтерагро- форум" код ЄДРПОУ 35579534 та ТОВ "Бізнесальянс" код ЄДРПОУ 36860802 за період 01.01.2010 року по 09.09.2011 року, відповідно до затвердженого плану перевірки.
Направлення № 1423 та № 1424 від 04.10.2011 р. було пред'явлено особисто директору ТОВ "Бум-експресс" - Сіверу Віктору Володимировичу 04.10.2011 р.
Згідно п. 78.4. ст. 78 Податкового кодексу України, право на проведення документальної позапланової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому до початку проведення зазначеної перевірки вручено під розписку копію наказу про проведення документальної позапланової перевірки.
З матеріалів справи вбачається, що копія наказу про проведення перевірки № 2172 від 03.10.2011 р. була вручена під розписку особисто директору ТОВ "Бум-експресс" (а.с. 24-25 т. 1).
За таких обставин, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що податковим органом було дотримано умов призначення та проведення перевірки.
Відповідно до п. 86.1 ст. 86 Податкового кодексу України результати перевірок (крім камеральних) оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовими особами органу державної податкової служби та платниками податків або їх законними представниками (у разі наявності). У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт. Якщо такі порушення відсутні, складається довідка.
Згідно п.86.3 ст.86 Податкового кодексу України акт (довідка) документальної виїзної перевірки, що визначено статтями 77 і 78 цього Кодексу, складається у двох примірниках, підписується посадовими особами органу державної податкової служби, які проводили перевірку, та реєструється в органі державної податкової служби протягом п'яти робочих днів з дня, що настає за днем закінчення установленого для проведення перевірки строку (для платників податків, які мають філії та/або перебувають на консолідованій сплаті, - протягом 10 робочих днів).
Таким чином, ст.86 Податкового кодексу України передбачає обов'язок посадових осіб державної податкової служби за результатами перевірок скласти акт або довідку.
Матеріали справи свідчать, що за результатами перевірки був складений акт № 3676/23-3/31800651 від 19.10.2011 року (а.с. 29-54 т. 1).
Порядок оформлення результатів документальних перевірок визначено Порядком оформлення результатів документальних перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, затвердженого наказом ДПА України від 22 грудня 2010 року №984, який зареєстрований у Міністерстві юстиції України 12 січня 2011 року за №34/18772 (Далі - Порядок №984).
Порядком №984 встановлено вимоги до оформлення акта (довідки) документальної перевірки (вимоги до титульного аркуша, запису показників тощо), складові частини акта (довідки) (вступна частина, загальні положення, описова частина і висновок), а також перелік інформації, що повинна містити кожна з них.
Акт - службовий документ, який підтверджує факт проведення документальної перевірки фінансово-господарської діяльності платника податків і є носієм доказової інформації про виявлені порушення вимог податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби.
Таким чином, акт перевірки - це лише службовий документ, компетентна обґрунтована думка посадової особи органу державної податкової служби, яка проводила перевірку щодо результатів перевірки, яка викладена ним для використання уповноваженою службовою особою при прийнятті рішення. Уповноважена службова особа при прийнятті рішення на підставі акту перевірки може як погодитися з висновками посадової особи органу державної податкової служби яка проводила перевірку, так і відхилити їх.
Акт перевірки та його висновки не мають юридичного характеру, оскільки безпосередньо не стосуються прав і обов'язків платника податків, не містять обов'язкового для нього припису. Негативні наслідки може тягнути податкове повідомлення - рішення, прийняте на підставі такого акту перевірки. Таким чином, висновки акту перевірки прав платника податків не порушують, у зв'язку з в цій частині позовних вимог адміністративний позов не підлягає задоволенню.
За таких обставин, суд першої інстанції прийшов до правомірного висновку про відмову в задоволенні позову в частині визнання протиправними дії ДПІ у Київському районі міста Харкова щодо проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Бум-експрес", за результатами якої складено акт № 3676/23-3/31800651 від 19.10.2011 року.
Постанова суду першої інстанції в цій частині прийнята з дотриманням норм матеріального та процесуального права, підстав для її скасування колегія суддів не вбачає.
Відмовляючи в задоволенні позову в частині скасування податкових повідомлень рішень № 0000072307 від 24.01.2012 р. про донарахування податкового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 13000 грн. 00 коп. основного платежу, фінансова санкція - 3250 грн. 00 коп. та № 0000062307 від 24.01.2012 р. про донарахування податку на прибуток у розмірі 16250 грн. 00 коп. основного платежу, фінансова санкція - 4062,5 грн., суд першої інстанції виходив з того, що при прийнятті оскаржуваних повідомлень-рішень, податковий орган діяв в межах наданих повноважень, відповідно до норм чинного податкового законодавства України.
Колегія суддів не погоджується з зазначеним висновком суду першої інстанції, виходячи з наступного.
Підпунктом 20.1.4. пункту 20.1 статті 20 ПКУ передбачено, що органи державної податкової служби мають право проводити перевірки платників податків в порядку, встановленому цим Кодексом.
Положеннями підпункту 78.1.11 пункту 78.1 статті 78 ПКУ передбачено, що документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється, зокрема якщо отримано постанову органу дізнання, слідчого, винесену ними відповідно до закону у кримінальних справах, що перебувають у їх провадженні.
Згідно з вимогами пункту 58.4 статті 58 Податкового кодексу України у разі, коли судом за результатами розгляду кримінальної справи про злочини, предметом якої є податки, збори, винесено обвинувальний вирок, що набрав законної сили, або винесено рішення про закриття кримінальної справи за нереабілітуючими підставами, відповідний контролюючий орган зобов'язаний визначити податкові зобов'язання платника податків за податками та зборами, несплата податкових зобов'язань за якими встановлена рішенням суду, та прийняти податкове повідомлення-рішення про нарахування платнику таких податкових зобов'язань і застосування стосовно нього штрафних (фінансових) санкцій у розмірах, визначених ПКУ.
Відповідно до пункту 86.9 статті 86 Податкового кодексу України у разі, якщо грошове зобов'язання розраховується органом державної податкової служби за результатами перевірки, призначеної відповідно до кримінально-процесуального закону або закону про оперативно-розшукову діяльність, податкове повідомлення-рішення за результатами такої перевірки не приймається до дня набрання законної сили відповідним рішенням суду. Матеріали перевірки разом з висновками органу державної податкової служби передаються правоохоронному органу, що призначив перевірку. Статус таких матеріалів перевірки та висновків органу державної податкової служби визначається кримінально-процесуальним законом або законом про оперативно-розшукову діяльність.
Матеріалами справи встановлено, що перевірка позивача по взаємовідносинам з його контрагентом за результатами якої складено акт перевірки та прийняті оскаржувані податкові-повідомлення-рішення, проведена на виконання постанови органу слідства в рамках розсідування кримінальної справи.
Доказів наявності судового рішення, яке набрало законної сили, за результатами розгляду зазначеної кримінальної справи, відповідачем не надано, а тому у відповідача були відсутні правові підстави для прийняття оскаржуваних податкових-повідомлень рішень.
За таких обставин, висновок суду першої інстанції про безпідставність позовних вимог в частині скасування податкових повідомлень рішень № 0000072307 від 24.01.2012 р. про донарахування податкового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 13000 грн. 00 коп. основного платежу, фінансова санкція - 3250 грн. 00 коп. та № 0000062307 від 24.01.2012 р. про донарахування податку на прибуток у розмірі 16250 грн. 00 коп. основного платежу, фінансова санкція - 4062,5 грн., є помилковим.
За таких обставин, постанова суду першої інстанції в цій частині підлягає скасуванню, як така, що ухвалена з порушенням норм матеріального та процесуального права, з прийняттям нової про задоволення позовних вимог в цій частині.
Керуючись ст.ст. 160, 167, 195, 196, 197, п. 3 ст. 198, п. 4 ч.1 ст. 202, 205, 207, 209, 254 Кодексу адміністративного судочинства, колегія суддів, -
П О С Т А Н О В И Л А:
Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Бум-експресс" задовольнити частково.
Постанову Харківського окружного адміністративного суду від 10.09.2012р. по справі № 2а-6213/12/2070 скасувати.
Прийняти нову постанову в частині відмови в задоволенні позову в частині скасування податкових повідомлень рішень № 0000072307 від 24.01.2012 р. про донарахування податкового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 13000 грн. 00 коп. основного платежу, фінансова санкція - 3250 грн. 00 коп. та № 0000062307 від 24.01.2012 р. про донарахування податку на прибуток у розмірі 16250 грн. 00 коп. основного платежу, фінансова санкція - 4062,5 грн.
В цій частині прийняти нову постанову, якою задовольнити позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Бум-експресс».
Скасувати податкові повідомлення-рішення № 0000072307 від 24.01.2012 р. про донарахування податкового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 13000 грн. 00 коп. основного платежу, фінансова санкція - 3250 грн. 00 коп. та № 0000062307 від 24.01.2012 р. про донарахування податку на прибуток у розмірі 16250 грн. 00 коп. основного платежу, фінансова санкція - 4062,5 грн.
Постанова набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копії особам, які беруть участь у справі, та може бути оскаржена шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили.
Головуючий суддя (підпис)Спаскін О.А. Судді (підпис) (підпис) Любчич Л.В. Жигилій С.П.
ЗГІДНО З ОРИГІНАЛОМ: Спаскін О.А.
Суд | Харківський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.11.2012 |
Оприлюднено | 14.12.2012 |
Номер документу | 27994468 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський апеляційний адміністративний суд
Спаскін О.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні