ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
26 березня 2012 р. (16:25) Справа №2а-1696/12/0170/23
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючої судді Алексєєвої Т.В.,
при секретарі Лапшині В.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим
до Приватного підприємства «Джокер»
про припинення юридичної особи
за участю:
позивача -не з'явився
відповідач -не з'явився.
Обставини справи: Позивач звернувся до Окружного адміністративного суду АР Крим з позовними вимогами до відповідача про припинення юридичної особи, у зв'язку з ненаданням у податкову інспекцію більше року документів фінансової звітності та декларацій.
Позивач у судове засідання не з'явився, про час, дату та місце проведення судового засідання був повідомлений належним чином.
Відповідач у судове засідання не з'явився, про час, дату та місце проведення судового засідання був повідомлений належним чином, у зв'язку з чим, суд вважає можливим розглянути справу на підставі наявних доказів відповідно до ч. 6 ст. 71 КАС України.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, суд
ВСТАНОВИВ:
Виконавчим комітетом Сімферопольської міської ради від 16.05.2002 року за № 4055564Ю0022158 здійснено державну реєстрацію Приватного підприємства «Джокер», ідентифікаційний номер 32008964, що підтверджується довідкою Головного управління статистики в АР Крим (а.с. 5).
За даними позивача відповідач перебуває на обліку як платник податків у Державній податковій інспекції в м. Сімферополі АР Крим.
Згідно довідки Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим відповідач з IV кварталу 2008 року не надає до податкових органів податкові декларації та іншу звітність (а.с.3), заборгованості з податків згідно довідки позивача відповідач не має (а.с. 6) .
01.01.2011р. набрав чинності Податковий кодекс України, який регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Положення ст. 20 Податкового кодексу України передбачають, що органи державної податкової служби мають право у випадках, встановлених законом, звертатися до суду щодо припинення юридичної особи та підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця про визнання недійсними установчих (засновницьких) документів суб'єктів господарювання.
У період виникнення правовідносин, був чинний Закон України "Про систему оподаткування" від 25.06.1991р. №1251-ХХІІ (Далі Закон № 1251), яким встановлювалися принципи побудови системи оподаткування в Україні, податки і збори (обов'язкові платежі) до бюджетів та до державних цільових фондів, а також права, обов'язки і відповідальність платників, а також Закон України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" від 21.12.2000р. №2181 -ІІІ (Далі Закон №2181), що був спеціальним законом з питань оподаткування, який установлює порядок погашення зобов'язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов'язкових платежів), включаючи збір на обов'язкове державне пенсійне страхування та внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків контролюючими органами, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, та визначає процедуру оскарження дій органів стягнення.
Відповідно до ст. 4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами і державними цільовими фондами" платники податків повинні представляти до органів ДПІ звітність з періодичністю, встановленою нормами діючого законодавства.
Пункт 1.2 статті 9 Закону України "Про систему оподатковування" передбачає обов'язок платників податків, зборів (обов'язкових платежів) подавати в державні податкові органи відповідно до діючого законодавства декларації та бухгалтерську звітність.
Відповідно до частини 1 статті 51 Господарського кодексу України підприємницька діяльність припиняється на підставі рішення суду.
Згідно до ч. 2 ст. 46 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб і фізичних осіб -підприємців" однією з підстав для постановлення судового рішення про припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності.
Згідно положень ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.
До адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.
У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; ) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Приписами ст. 3 КАС України встановлено, що суб'єкт владних повноважень - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
У відповідності до положень ст. 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на правовідносини, що виникають у зв'язку з здійсненням суб'єктом владних повноважень владних управлінських функцій.
Відповідач відповідно до ст. 71 КАС України не надав суду доказів оформлення податкових декларацій, іншої звітності та відправлення цих матеріалів позивачу.
За таких обставин суд вважає, що позов підлягає задоволенню.
Керуючись ст. ст. 160-163, ст. 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1.Позов задовольнити.
2.Припинити юридичну особу Приватне підприємство «Джокер» (пров. Промисловий, 2/9, м. Сімферополь, 95023, ЄДРПОУ 32008964).
Копію цієї постанови, після набрання нею законної сили, направити державному реєстратору Сімферопольської міської ради.
Постанова може бути оскаржена в Севастопольський апеляційний адміністративний суд через Окружний адміністративний суд АР Крим шляхом подачі апеляційної скарги на постанову суду в десятиденний строк з дня її проголошення.
У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Суддя Т.В. Алексєєва
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 26.03.2012 |
Оприлюднено | 18.12.2012 |
Номер документу | 28027479 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Алексєєва Т.В.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Алексєєва Т.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні