Постанова
від 20.11.2012 по справі 2а-11449/12/0170/22
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

2а-11449/12/0170/22 ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ   вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013          ПОСТАНОВА Іменем України 20 листопада 2012 р. (12:20) Справа №2а-11449/12/0170/22    Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Радчука А.А., при секретарі судового засідання Говорун М.В., без участі представників сторін, розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом          Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим      до  Приватного підприємства "ЮгАвтоМоторс"      про стягнення. Обставини справи. Державна податкова інспекція в м.Сімферополі АР Крим (далі – позивач) звернулась до Окружного адміністративного суду АР Крим із адміністративним позовом до Приватного підприємства "ЮгАвтоМоторс" (далі – відповідач) про стягнення податкового боргу в розмірі 23371грн. Ухвалами Окружного адміністративного суду від 17.10.12р. відкрито провадження у справі, після закінчення підготовчого провадження справу призначено до судового розгляду. Представник позивача в судове засідання не з'явився, про день, місце і час розгляду справи повідомлений належним чином, надав заяву про розгляд справи за його відсутності. Представник відповідача в судове засідання не з'явився, про день, місце і час розгляду справи повідомлявся належним чином згідно ст.33 КАС України за місцем реєстрації, про що в матеріалах справи мається поштове повідомлення, про причини неявки суд не повідомив.   Приймаючи до уваги, що в матеріалах справи достатньо доказів з'ясування обставин по справі, керуючись ст.ст.33,128 КАС України, суд вважає можливим розглядати справу у відсутності представників сторін. Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази в їх сукупності, суд                                                                ВСТАНОВИВ: Відповідно до п.4 ч. 1 ст. 17 КАС України до компетенції адміністративного суду віднесено спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених законом. Пунктом 7 ч.1 ст.3 КАС України визначено поняття суб'єктів владних повноважень, до яких належать орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень. Відповідно до ст. ст. 1, 4 Закону України від 04.12.1990 №509-ХІІ “Про державну податкову службу в Україні” (далі – Закон №509) державні податкові інспекції в районах, містах (крім міст Києва та Севастополя), районах у містах входять до складу органів державної податкової служби і є органами виконавчої влади. Відповідно до ст.2 Закону №509 завданнями органів державної податкової служби є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством. Згідно із п.11 ст.10 Закону №509 державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна. Враховуючи викладене, позивач у справі є суб'єктом владних повноважень, законом передбачено право звернення позивача до суду із позовом про стягнення заборгованості, справу належить розглядати за правилами адміністративного судочинства. Відповідач зареєстрований як юридична особа та знаходиться на обліку у позивача як платник податків, зборів (обов'язкових платежів). Відповідно до ст. 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом. Згідно п.п.41.1.1 п.41.1. ст. 41 ПК України органи державної податкової служби - щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, крім зазначених у підпункті 41.1.2 цього пункту, а також стосовно законодавства, контроль за дотриманням якого покладається на органи державної податкової служби є контролюючими органами в розумінні Кодексу. Таким чином, позивач є контролюючим органом по відношенню до відповідача, як платника податків. Згідно п.41.5 ст. 41 Податкового Кодексу України органами стягнення є виключно органи державної податкової служби, які уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах їх повноважень. В судовому засіданні встановлено, що 04.10.2011р. співробітниками позивача проведена позапланова виїзна документальна перевірка відповідача з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 07.07.2009р. по 31.03.2011р. Л г**// В ході перевірки встановлені порушення ттп.5.3.9, п.5.3, ст.7 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» № 283/97-ВР від 22 травня 1997 року (зі змінами та сповненнями) - донараховано податку на прибуток підприємства в сумі 18 543,00 грн.; ст.16 ДКМУ «Про систему валютного регулювання та валютного контролю» №15-93 від 19.02.1993р. - яке виразилося у порушені термінів декларування валютних цінностей на 01.01.2011р., 01.04.2011р.; ст. 15 ДКМУ від 20.05.1993р. №56-93 «Про місцеві податки і збори», рішення 4-ї сесії XXIV скликання Сімферопольської міської Ради від 29.10.2002р. №44 «Про положення про механізм справляння та порядок сплати комунального подадатку» (із змінами та доповненнями) - платником не надані до ДПІ в м.Сімферополі податкові  розрахунки по комунальному податку за 4 кв. 2010р.; ст. 15 ДКМУ «Про місцеві податки і збори» від 20.05.1993р. №56-93. За результатами перевірки складено акт перевірки №14170/23-2 від 04.10.20 на підставі якого прийняті наступні податкові повідомлення-рішення: - №0010662301/0 від 14.10.2011р. на суму 23 179,00 грн., у тому числі за основним платежем на суму 18 543,00 грн, та за штрафними санкціями на суму 4 636 (отримано 14.10.2011р., відповідно до відмітки на корінці податкового повідомлення-рішення), частково сплачено на суму 488,00 грн., заборгованість складає 22 691,00 грн.; - №0000782200/0 від 14.10.2011р. на суму 340,00 грн., у тому числі за штрафними, фінансовими санкціями на суму 340 грн. (отримано 14.10.2011р., відповідно до відмітки на корінці податкового повідомлення-рішення); - №0010692301/0 від 14.10.2011р, на суму 170,00 грн,, у тому числі за штрафними, фінансовими санкціями на суму 170,00 грн. (отримано 14.10.2011р., відповідно до відмітки на корінці податкового повідомлення-рішення); - №010682301/0 від 14.10.2011р. на суму 170,00 грн., у тому числі за штрафними, фінансовими санкціями на суму 170,00 грн. (отримано 14.10.2011р., відповідно до відмітки на корінці податкового повідомлення-рішення). Відповідно до п.14.1.175 ст. 14 Податкового кодексу України грошове зобов'язання платника податку набуває статусу податкового боргу з моменту його узгодження та несплати у порядку, визначеному Податковим кодексом України. Відповідно до п.п. 20.1.28 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право в тому числі стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом. Згідно ч. 1 ст. 95 Податкового кодексу України орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності. Відповідно до п. 95.2 статті 95  Податкового кодексу України  стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги. Як вбачається із п.95.5 ст.95 Податкового кодексу України  у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається). Позивачем направлена відповідачу податкова вимога №1/3946 від 03.12.2010 року. Відповідачем в порядку, встановленому ст. 71 КАС України не надано доказів повного погашення суми податкового боргу, а так саме не надано даних про оскарження зазначених податкових повідомлень-рішень або податкової вимоги. За таких обставин вимоги позивача є обґрунтованими, підтверджуються матеріалами справи й підлягають задоволенню.   Відповідно до ч.4 ст.94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються. На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 94, 158-163 КАС України, суд, - ПОСТАНОВИВ:           1. Адміністративний позов задовольнити.           2. Стягнути з Приватного підприємства "ЮгАвтоМоторс" (95015, м.Сімферополь, вул.Севастопольська,31,кім.7, ЄДРПОУ 32443519, р/р/260016926(840),260016926(980), 260039042 в КРДАТ «Райфайзен банк Аваль» м.Сімферополь, МФО324021) на користь місцевого бюджету (р/р 31112009700002, 31113105700002, 33216828700002, 33112364700002  ГУ ДКС У в АР Крим, МФО 824026, ЄДРПОУ 38040558) рахунок коштів на рахунках у банках, обслуговуючих такого платника податків податковий борг в розмірі 23 371 (двадцять три тисячі триста сімдесят одна) грн.00коп. Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового  провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.           Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.           Суддя                                                                         Радчук А.А.                                                                                                                                                                            

Дата ухвалення рішення20.11.2012
Оприлюднено18.12.2012
Номер документу28027845
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-11449/12/0170/22

Постанова від 20.11.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Радчук А.А.

Ухвала від 17.10.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Радчук А.А.

Ухвала від 17.10.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Радчук А.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні