Постанова
від 14.12.2012 по справі 2а-14887/11/0170/1
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

14 грудня 2012 р. Справа №2а-14887/11/0170/1

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючої судді Трещової О.Р., при секретарі судового засідання Веретенникової Ю.В., за участю прокурора - Провотара Ю.О., розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом прокурора Київського району м. Сімферополя в інтересах держави в особі Відокремленого підрозділу "Держенергонагляд у Кримському регіоні" до Обслуговуючого кооперативу "Житлово-будівельний кооператив № 27" про стягнення штрафу в сумі 5100,00 гривень,

ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим звернувся з адміністративним позовом прокурор Київського району м. Сімферополя в інтересах держави в особі Відокремленого підрозділу "Держенергонагляд у Кримському регіоні" до Обслуговуючого кооперативу "Житлово-будівельний кооператив № 27" про стягнення штрафу в сумі 5100,00 гривень.

Позовні вимоги вмотивовані тим, що постановою № 171 кр від 30.06.2011 року на підставі акту перевірки на Обслуговуючий кооператив "Житлово-будівельний кооператив № 27" накладено штраф за правопорушення, що виразилось в ухиленні від виконання або несвоєчасне виконання припису, що передбачене ст. 27 Закону України "Про електроенергетику" та постановою Кабінету Міністрів України "Про затвердження положення про порядок накладення на суб'єктів господарської діяльності штрафів за порушення законодавства про електроенергетику" від 21.06.1999 року № 1312.

Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 25.11.2011 року по справі було відкрито провадження.

Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 25.11.2011 року по справі було закінчено підготовче провадження та справу призначено до судового розгляду.

Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 14.12.2011 року провадження по справі № 2а-14887/11/0170/1 було зупинено до набрання законної сили судовим рішенням по справі № 2а-7551/11/0170/17 за позовом Обслуговуючого кооператива "Житлово-будівельний кооператив № 27" до Відокремленого підрозділу "Держенергонагляд у Кримському регіоні" про визнання протиправними дій.

Судом встановлено, що ухвалою суду від 06.11.2012 року по справі № 2а-7551/11/0170/17 адміністративний позов Обслуговуючого кооператива "Житлово-будівельний кооператив № 27"до Відокремленого підрозділу "Держенергонагляд у Кримському регіоні", Старшого державного інспектора Керченського відділення з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії ІнспекціїДерженергонагляду у Кримському регіоні Мошечкова О.Ю. про визнання протиправними дій, визнання незаконними та скасування приписів і постанову, залишений без розгляду.

Станом на 21.11.2012 року ухвала суду від 06.11.2012 року по справі № 2а- 7551/11/0170/17 набрала чинності, оскільки апеляційні скарги від сторін не надходили.

Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 21.11.2012 року провадження по справі № 2а-14887/1/0170/1 поновлено за клопотанням осіб, які беруть участь у справі.

Прокурор у судовому засіданні позовні вимоги підтримав у повному обсязі, та пояснив, що ВП "Держенергонагляд у Кримському регіоні" була проведена перевірка 05.05.2011 року, за результатами якої складено акт про невиконання припису від 23.03.2011 року та відповідач був притягнутий до відповідальності за порушення вимог законодавства про електроенергетику, що виразилось у невиконанні припису Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії у Кримському регіоні.

Представник позивача у судове засідання не з'явився, повідомлений належним чином про час, дату та місце розгляду справи, надіслав до суду клопотання про розгляд справи без його участі.

Відповідач у судове засідання не з'явились, повідомлений належним чином про час, дату та місце розгляду справи, про причини неявки суд не повідомив.

Суд вважає можливим розглядати справу у відсутності представника позивача та представника відповідача, повідомлених належним чином, на підставі наявних у справі доказів відповідно до частини 4 статті 128 КАС України.

Заслухавши пояснення прокурора, дослідивши матеріали справи та оцінивши докази в їх сукупності, суд вважає за необхідне задовольнити позовні вимоги у повному обсязі з наступних підстав.

Згідно з частиною 1 статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до п. 5 частини 2 статті 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених законом.

Пунктом 7 частини 1 статті 3 КАС України дано визначення суб'єктів владних повноважень, до яких належать орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до ч.1 ст.9 Закону України "Про електроенергетику " від 16 жовтня 1997 року № 575/97-ВР Державний нагляд (контроль) в електроенергетиці здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики.

Частиною 5 ст. 9 Закону передбачено, що державні інспектори з енергетичного нагляду мають право, зокрема видавати суб'єктам електроенергетики та споживачам енергії обов'язкові для виконання приписи щодо усунення порушень вимог нормативно-правових актів, нормативних документів з питань технічної експлуатації електричних станцій і мереж, енергетичного обладнання суб'єктів електроенергетики та споживачів енергії, теплових, тепловикористальних установок та мереж, а також стосовно приведення технічного стану електричних, теплових, тепловикористальних установок та мереж, засобів обліку, контролю і регулювання виробництва, постачання та споживання енергії, організації їх експлуатації у відповідність із вимогами нормативно-правових актів, нормативних документів з питань технічної експлуатації електричних станцій і мереж, енергетичного обладнання споживачів енергії, теплових, тепловикористальних установок та мереж.

Постановою Кабінету Міністрів України від 07.08.1996 р. № 929 затверджено Положення про державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії (Держенергонагляд).

Пунктом 1 Положення про державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії встановлено, що державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії, технічним станом та організацією експлуатації електричних, теплових, тепловикористовуючих установок та мереж суб'єктів електроенергетики, суб'єктів відносин у сфері теплопостачання і споживачів електричної енергії здійснює Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії (Держенергонагляд).

Відповідно до п.13 зазначеного Положення Головний державний інспектор України з енергетичного нагляду, його заступники, старші державні інспектори з енергетичного нагляду та державні інспектори з енергетичного нагляду під час виконання своїх функцій мають право:

- безперешкодно у робочий час відвідувати електричні і теплові установки та мережі суб'єктів електроенергетики, суб'єктів відносин у сфері теплопостачання і споживачів електричної енергії з метою здійснення контролю за дотриманням вимог нормативно-правових і нормативно-технічних документів в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання;

- здійснювати в установленому порядку обстеження (перевірку), огляд, інспектування електричних і теплових установок та мереж суб'єктів електроенергетики та суб'єктів відносин у сфері теплопостачання і споживачів електричної енергії, а також складати за їх результатами відповідні акти;

- видавати в межах своєї компетенції суб'єктам електроенергетики, суб'єктам відносин у сфері теплопостачання і споживачам електричної енергії обов'язкові для виконання приписи щодо усунення виявлених Держенергонаглядом порушень нормативно-правових і нормативно-технічних актів в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання і здійснювати контроль за їх виконанням;

- вимагати в межах своєї компетенції від суб'єктів електроенергетики, суб'єктів відносин у сфері теплопостачання і споживачів електричної енергії усунення виявлених Держенергонаглядом порушень;

- вимагати від споживачів енергії та суб'єктів електроенергетики дотримання встановлених нормативно-правовими актами режимів споживання електричної і теплової енергії;

- фіксувати в установленому законодавством порядку процес обстеження (перевірки), огляду, інспектування електричних, теплових, тепловикористовувальних установок і мереж засобами аудіо- та відеотехніки.

Отже, органи Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії, у тому числі її відокремлений підрозділ "Держенергонагляд у Кримському регіоні" у відносинах з суб'єктами господарювання, під час реалізації своїх завдань та функцій, встановлених законодавством України, являються суб'єктами владних повноважень, які здійснюють заходи щодо впорядкування, контролю, нагляду за законодавством про електроенергетику.

Відповідно до частини 1 статті 55 Господарського кодексу України суб'єктом господарювання визнаються учасники господарських відносин, які здійснюють господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов'язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов'язаннями в межах цього майна, крім випадків встановлених законом. Згідно з п. 1 частини 2 статті 55 ГК України юридичні особи, створені відповідно до Цивільного кодексу України, підприємства, створені відповідно до Господарського кодексу України та зареєстровані в установленому законом порядку визнаються суб'єктами господарювання.

Обслуговуючий кооператив "Житлово-будівельний кооператив № 27" є юридичною особою, що підтверджується довідкою № АБ 057101 з ЄДРПОУ, наданою Відділом статистики у м. Керчі Головного управління статистики в АР Крим.

Судом встановлено, що відповідач, являючись суб'єктом господарювання, здійснюючі підприємницьку діяльність, зобов'язаний виконувати всі обов'язки, пов'язані з регулюванням діяльності електроенергетики та енергозбереження в Україні.

Судом встановлено, що правовідносини, що виникають у зв'язку з виробництвом, передачею, постачанням і використанням енергії, державним наглядом за безпечним виконанням робіт на об'єктах електроенергетики незалежно від форм власності, безпечною експлуатацією енергетичного обладнання і державним наглядом за режимами споживання електричної і теплової енергії регулюються Законом України "Про електроенергетику " від 16 жовтня 1997 року № 575/97-ВР.

Відповідно до статті 9 Закону України "Про електроенергетику" (в редакції, що діяла на момент виникнення спірних правовідносин) Державні інспектори з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії мають право:

- безперешкодного доступу до електричних і тепловикористовуючих установок та теплових мереж споживачів та суб'єктів електроенергетики;

- отримувати від споживачів та суб'єктів електроенергетики інформацію, необхідну для виконання покладених на них завдань відповідно до нормативно-правових актів;

- давати споживачам та суб'єктам електроенергетики обов'язкові для виконання приписи про усунення порушень нормативно-правових актів;

- давати споживачам та суб'єктам електроенергетики приписи про приведення засобів обліку, контролю та регулювання споживання електричної і теплової енергії у відповідність з нормами, правилами і стандартами в електроенергетиці;

- надсилати власникам об'єктів споживача подання про невідповідність займаній посаді працівника електротехнічного профілю, який своєчасно не пройшов перевірку знань з електробезпеки та експлуатації струмоприймачів;

- вимагати від споживачів та суб'єктів електроенергетики додержання встановлених нормативно-правовими актами режимів споживання електричної і теплової енергії;

- надавати приписи щодо неприпустимості продовження експлуатації електричних і тепловикористовуючих установок споживачів, якщо це створює загрозу життю обслуговуючого персоналу, здоров'ю населення;

- застосовувати в установленому законодавством України порядку санкції до суб'єктів господарської діяльності за порушення нормативно-правових актів та складати протоколи про адміністративні правопорушення.

Судом встановлено, що 09.03.2011 року службовими особами Керченського відділення Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії у Кримському регіоні прийнятий припис № 04/07-46-012 на підставі статті 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", статті 9 Закону України "Про електроенергетику", акту перевірки від 03.03.2011 року № 04/07-46-044, яким Обслуговуючому кооперативу "Житлово-будівельний кооператив № 27" було приписано забезпечити безперешкодний доступ на енергооб'єкти посадових осіб органу Держнагляду, та надання йому інформації та документів, що необхідні для здійснення своїх повноважень.

Зазначений припис був направлений відповідачу 09.03.2011 року, та отриманий ним 17.03.2011 року, що підтверджується відповідним поштовим повідомленням.

Судом встановлено, що 23.03.2011 року службовими особами Керченського відділення Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії у Кримському регіоні на підставі статті 5 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", статті 9 Закону України "Про електроенергетику", статті 14 Закону України "Про теплопостачання" проведена позапланова перевірка виконання припису від 09.03.2011 року № 04/07-46-012, за наслідками якої складений акт від 23.03.2011 року № 04/07-46-052.

Згідно акту перевірки встановлено, що керівник споживача не забезпечив безперешкодний доступ на енергооб'єкти посадових осіб органу Держнагляду, та надання йому інформації та документів, що необхідні для здійснення своїх повноважень.

За наслідками перевірки службовими особами Керченського відділення Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії у Кримському регіоні прийнятий припис від 23.03.2011 року № 04/07-46-025 на підставі статті 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", статті 9 Закону України "Про електроенергетику", акту перевірки від 23.03.2011 року № 04/07-46-052, яким Обслуговуючому кооперативу "Житлово-будівельний кооператив № 27" було приписано забезпечити безперешкодний доступ на енергооб'єкти посадових осіб органу Держнагляду, та надання йому інформації та документів, що необхідні для здійснення своїх повноважень.

Зазначений акт перевірки та припис були направлені відповідачу 24.03.2011 року, та отримані ним 28.03.2011 року, що підтверджується відповідним поштовим повідомленням та супровідним листом № 18/44 від 23.03.2011 року.

Судом встановлено, що 05.05.2011 року службовими особами Керченського відділення Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії у Кримському регіоні на підставі статті 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", статті 9 Закону України "Про електроенергетику", проведена позапланова перевірка виконання припису від 23.03.2011 року № 04/07-46-025, за наслідками якої складений акт від 05.05.2011 року № 04/07-46-022.

Згідно акту перевірки встановлено, що керівник споживача ухилився від виконання припису від 23.03.2011 року № 04/07-46-025, а саме не забезпечив безперешкодний доступ на енергооб'єкти посадових осіб органу Держнагляду, та надання йому інформації та документів, що необхідні для здійснення своїх повноважень.

Зазначений акт перевірки був направлений відповідачу 05.05.2011 року, та отриманий ним 10.05.2011 року, що підтверджується відповідним поштовим повідомленням.

Згідно ч.3 ст.27 Закону України "Про електроенергетику " суб'єкти господарської діяльності несуть відповідальність за правопорушення в електроенергетиці:

- за ухилення від виконання або несвоєчасне виконання рішень чи приписів національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, Державної інспекції з експлуатації електричних станцій і мереж, Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії та порушення умов ліцензій - штраф у розмірі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Порядок накладення державними інспекторами з експлуатації електричних станцій і мереж, державними інспекторами з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії на суб'єктів господарювання незалежно від форм власності штрафів за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання визначений Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.1999 року № 1312 "Про затвердження Положення про порядок накладення на суб'єктів господарювання штрафів за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання".

Відповідно до пунктів 7, 8 Положення (в редакції, що діяла на момент притягнення до відповідальності позивача) рішення про накладення штрафу приймається на підставі акта перевірки суб'єкта господарювання, складеного посадовими особами НКРЕ, та акта перевірки (протоколу) суб'єкта господарювання, складеного посадовими особами Державної інспекції з експлуатації електричних станцій і мереж або Держенергонагляду. Рішення про накладення штрафу оформляється постановою НКРЕ, Державної інспекції з експлуатації електричних станцій та мереж і постановою (розпорядженням) Держенергонагляду.

Судом встановлено, що 30 червня 2011 року старшим державним інспектором з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії Мошечковим О.Ю. на підставі акту перевірки № 04/07-46-022 від 05.05.2011 року прийнята постанова № 171кр про накладення штрафу за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання.

Відповідно постанови № 171кр від 30 червня 2011 року за ухилення від виконання або несвоєчасне виконання припису Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії № 04/07-46-025 від 23.03.2011 року на підставі ст.27 Закону України "Про електроенергетику" до Обслуговуючого кооперативу "Житлово-будівельний кооператив № 27" був застосований штраф в розмірі 5100,00 гривень.

Зазначена постанова була направлена відповідачу 01.07.2011 року та отримана ним 06.07.2011 року згідно поштового повідомлення.

Судом встановлено, що постанова № 171кр від 30 червня 2011 року відповідачем не оскаржена, протиправною у встановленому порядку не визнана, не скасована, та є належним доказом наявності заборгованості відповідача по справі.

Судом також перевірені доводи відповідача, що позивач безпідставно притягнув його до відповідальності, оскільки на час перевірки в травні 2011 року, діяли судові рішення, які забороняли відповідачу вчинювати дії щодо перевірки його діяльності.

Судом встановлено, що в провадженні окружного адміністративного суду АРК знаходилося дів адміністративні справи за позовом Обслуговуючого кооперативу "Житлово-будівельний кооператив № 27":

1)Справа № 2а-11170/11/0170/9 - про визнання протиправними дій та скасування припису № 04/07-0138 від 14.12.2010 року.

Ухвалою окружного адміністративного суду АРК від 12.10.2011 року судом були вжити заходи забезпечення позову шляхом заборони Відокремленому підрозділу «Держенергонагляд у Кримському регіоні» вчиняти дії, пов'язані з невиконанням Обслуговуючим кооперативом "Житлово-будівельний кооператив № 27" припису № 04/07-0138 від 14.12.2010 року.

Ухвалою окружного адміністративного суду АРК від 13.12.2012 року позові вимоги залишені без розгляду. Зазначена ухвала набрала чинності станом на час розгляду справи.

Ухвалою окружного адміністративного суду АРК від 12.06.2012 року скасовані заходи забезпечення позову, вжиті ухвалою окружного адміністративного суду АРК від 12.10.2011 року. Зазначена ухвала набрала чинності станом на час розгляду справи.

2) Справа № 2а-7551/11/0170/17 - про визнання протиправними дій та скасування приписів, у тому числі припису № 04/07-46-025 від 23.03.2011 року.

Ухвалою окружного адміністративного суду АРК від 06.11.2012 року позові вимоги залишені без розгляду. У зв'язку з відсутністю апеляційного оскарження, ухвала набрала чинності станом на час розгляду справи.

Таким чином, в судовому порядку не підтверджена протиправність будь-яких дій, рішень або приписів відповідача. Крім того, ухвалою окружного адміністративного суду АРК від 12.10.2011 року судом було заборонено Відокремленому підрозділу «Держенергонагляд у Кримському регіоні» вчиняти дії, пов'язані з невиконанням Обслуговуючим кооперативом "Житлово-будівельний кооператив № 27" припису № 04/07-0138 від 14.12.2010 року.

У той же час постановою № 171кр від 30 червня 2011 року відповідач притягнений до відповідальності за інше порушення, а саме - за ухилення від виконання припису № 04/07-46-025 від 23.03.2011 року про забезпечення безперешкодного доступу на енергооб'єкти посадових осіб органу Держнагляду, та надання йому інформації та документів, що необхідні для здійснення своїх повноважень.

Враховуючи вищезазначене, суд приходить до висновку про обґрунтованість та наявність підстав прийняття постанови про накладення штрафу на відповідача та здійснення своїх функцій позивачем на підставі, у межах повноважень та у спосіб що передбачені Конституцією та законами України, своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. Але відповідач доказів, які б спростовували доводи позивача, суду не надав.

Згідно пункту 10 Положення про порядок накладення на суб'єктів господарювання штрафів за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання суб'єкт господарювання сплачує штраф за порушення законодавства в галузі електроенергетики протягом 30 днів з дня прийняття постанови (розпорядження) про його накладення, а за порушення законодавства у сфері теплопостачання - у 15-денний строк з дня прийняття постанови (розпорядження) про його накладення. У разі несплати штрафу у зазначений термін він стягується в судовому порядку.

При таких обставинах, приймаючи до уваги, що на момент розгляду справи відповідачем сума штрафу не погашена, позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Під час судового засідання, яке відбулось 14.12.2012 року були оголошені вступна та резолютивна частини постанови. Відповідно до ст. 163 КАСУ постанову складено 17.12.2012 року.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.94, 158-163КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1.Адміністративний позов задовольнити.

2.Стягнути з Обслуговуючого кооперативу "Житлово-будівельний кооператив № 27" (ідентифікаційний код 22328770) штраф в розмірі 5100,00 гривень.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Трещова О.Р.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення14.12.2012
Оприлюднено18.12.2012
Номер документу28028098
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-14887/11/0170/1

Постанова від 14.12.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Трещова О.Р.

Постанова від 14.12.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Трещова О.Р.

Ухвала від 14.12.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Трещова О.Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні