Постанова
від 28.11.2012 по справі 2а-11285/12/0170/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

2а-11285/12/0170/18 ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013 ПОСТАНОВА Іменем України м. Сімферополь 28 листопада 2012 р. (15:10 год.) Справа №2а-11285/12/0170/18 Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді   Панова О.І., при секретарі Карпенко Л.П., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу    за позовом   Управління Пенсійного фонду України в Центральному районі м. Сімферополя АРК           до   Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія АМК-1"               про стягнення 27946,39грн. представники сторін: не з'явились. Суть справи: Управління Пенсійного фонду України в Центральному районі м. Сімферополя АРК (далі позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія АМК-1" (далі відповідач) 27946,39 грн. заборгованості з фінансових санкцій. Позивач явку свого представника у судове засідання, яке відбулось 28.11.2012 року, не забезпечив, про час, дату та місце його проведення повідомлений належним чином, 21.11.2012 року від нього надійшло клопотання про розгляд справи за відсутності його представника, у зв'язку з неможливістю явки. Відповідач заперечення на позов до суду не надіслав, явку свого представника у судове засідання не забезпечив, про час, дату та місце його проведення повідомлений належним чином, про причини неявки суд не повідомив. Суд, враховуючи належним чином повідомлення сторін про час, день та місце судового розгляду, приймаючи до уваги клопотання позивача, ненадання відповідачем доказів неможливості його участі у судовому засіданні з поважних причин, відсутність у матеріалах справи клопотання про неможливість розгляду справи без участі його представника, керуючись ст. 128 КАС України, вважає можливим продовжити розгляд справи на підставі наявних доказів. Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, суд   ВСТАНОВИВ: Відповідач зареєстрований як платник єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в Управлінні Пенсійного фонду України в Центральному  районі  м. Сімферополя  за № 15-03-6802. Законом який визначає правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку є Закон України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування” (далі Закон). Єдиним внеском на загальнообов'язкове державне соціальне страхування є, згідно з п.2 ч. 1 ст. 1 Закону, консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб та членів їхніх сімей на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування. П. 1 ч. 1 ст. 4 Закону передбачено, що платниками єдиного внеску є роботодавці, а саме підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), у тому - числі, філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами. Відповідно до пунктів 1, 4 частини другої статті 6 вказаного Закону платник єдиного внеску зобов'язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок; подавати звітність до територіального органу Пенсійного фонду у строки, в порядку та за формою, встановленими Пенсійним фондом за погодженням з відповідними фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування та центральним органом виконавчої влади у галузі статистики. Згідно із частиною восьмою статті 9 цього Закону платники єдиного внеску зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за відповідний базовий звітний період, не пізніше 20 числа місяця, що настає за базовим звітним періодом. Базовим звітним періодом для виду платника, до якого відноситься відповідач, є календарний місяць. П. 6 ч. 10 ст. 25 Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування” передбачено, що територіальний орган Пенсійного фонду застосовує до платника єдиного внеску такі штрафні санкції: за несплату, неповну сплату або несвоєчасну сплату суми єдиного внеску одночасно з видачею сум виплат, на які нараховується єдиний внесок (авансових платежів), накладається штраф у розмірі 10 відсотків таких несплачених або несвоєчасно сплачених сум. Ч. 14. ст. 25 Закону встановлено, що про нарахування пені та застосування штрафів, передбачених цим Законом, посадова особа територіального органу Пенсійного фонду в порядку, встановленому Пенсійним фондом за погодженням з центральним органом виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики, приймає рішення, яке протягом трьох робочих днів надсилається платнику єдиного внеску. Суми пені та штрафів, передбачених цим Законом, підлягають сплаті платником єдиного внеску протягом десяти робочих днів після надходження відповідного рішення. Зазначені суми зараховуються на рахунки органів Пенсійного фонду, відкриті в органах Державного казначейства України для зарахування єдиного внеску. При цьому платник у зазначений строк має право оскаржити таке рішення до органу Пенсійного фонду вищого рівня або до суду з одночасним обов'язковим письмовим повідомленням про це територіального органу Пенсійного фонду, яким прийнято це рішення. На підставі направлення від 11.06.2012р. №441, виданого УПФУ в Центральному районі м. Сімферополя АРК головним спеціалістом відділу контрольно- економічної роботи управління на підставі ст. 13 та абзацу 6 п. 7 розділу ІІІ "Заключних та перехідних положень" Закону країни “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування” та у відповідності з планом перевірок платників єдиного внеску проведена планова перевірка позивача. Підставою для проведення перевірки було систематичне порушення встановлених законом строків по сплаті єдиного соціального внеску. За результатами перевірки був складаний акт №105-ю від 22.06.2012р. За результатами перевірки були виявлені порушення п. 1 ч. 2 ст. 6, ч. 5,ч. 7,ч. 8 ст. 9 Закону про ЄСВ та пп. 3.1.1, 3.1.4 п. 3.1, п.3.5, п. 3.7 Розділу ІІІ та пп. 4.3.7 п. 4.3 Розділу ІV Інструкції про порядок нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженої постановою Правління ПФУ від 27.09.2010р. №21-5, зареєстрованої в МЮУ 27.10.2010р. №994/18289 встановлено порушення своєчасності та повноти сплати авансових платежів у вигляді суми єдиного внеску за ставкою 34,7 % у розмірі 56900,93 грн. та встановлено порушення повноти обчислення єдиного внеску з суми доходу за виконання робіт за цивільно-правовим договором на суму 63589,41 грн. Частиною 3 ст. 25 Закону № 2464 передбачено, що суми недоїмки стягуються з нарахуванням пені та застосуванням штрафів. На суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу. Територіальний орган Пенсійного фонду застосовує до платника єдиного внеску такі штрафні санкції: 1) у разі ухилення від взяття на облік або несвоєчасного подання заяви про взяття на облік платниками єдиного внеску, на яких не поширюється дія Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", накладається штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; 2) за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску накладається штраф у розмірі 10 відсотків своєчасно не сплачених сум; 3) за донарахування територіальним органом Пенсійного фонду або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску накладається штраф у розмірі 5 відсотків зазначеної суми за кожний повний або неповний базовий звітний період, за який донараховано таку суму, але не більш як 50 відсотків суми донарахованого єдиного внеску; 4) за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою звітності, передбаченої цим Законом, територіальним органом Пенсійного фонду накладається штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; 5) за неналежне ведення бухгалтерської документації, на підставі якої нараховується єдиний внесок, накладається штраф у розмірі від восьми до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; 6) за несплату, неповну сплату або несвоєчасну сплату суми єдиного внеску одночасно з видачею сум виплат, на які нараховується єдиний внесок (авансових платежів), накладається штраф у розмірі 10 відсотків таких несплачених або несвоєчасно сплачених сум (ч.10,ч.11 ст. 25 Закону № 2464). Так, позивачем на підставі п. 6 ч. 11 ст. 25 Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування” за несплату, неповну сплату або несвоєчасну сплату суми єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування одночасно з наданням сум виплат на які нараховується єдиний внесок на суму 56900,93 грн. до ТОВ "Компанія АМК-1" застосовані фінансові санкції у вигляді штрафу у розмірі 5690,09 грн. за рішенням №1517 від 16.07.2012р. На підставі п. 3 ч. 11 ст. 25 Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування” за донарахування єдиного внеску у розмірі 63589,31 грн. застосована фінансова санкція у вигляді штрафу у розмірі 22256,30 грн. за рішенням №1518 від 16.07.2012р. Як вбачається з матеріалів справи, рішення позивача у встановленому законом порядку не було оскаржене. У порядку ст. 71 КАС України відповідачем не надано доказів того, що рішення про застосування фінансових санкцій прийнято з порушенням діючого законодавства. Станом на 21.11.2012 р. за відповідачем загальна сума заборгованість за рішеннями позивача складає у розмірі 27946,39  грн. Відповідач у порядку, передбаченому ст. 71 КАС України, не надав доказів сплати заборгованості з штрафних санкцій у загальній сумі 27946,39 грн. Враховуючи зазначене вище, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню. Керуючись ст. ст. 160-163,167  Кодексу адміністративного судочинства України, суд    ПОСТАНОВИВ: 1. Позов задовольнити. 2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю “Компанія АМК –1”(95024, АР Крим, м. Сімферополь, пров. Заводський, буд. 33; ЄДРПОУ 37133080) на користь Управління Пенсійного фонду України в Центральному районі м. Сімферополя АРК  (95013, АР Крим, м. Сімферополь,  вул. Дм. Ульянова, 10, ЄДРПОУ 22300458) заборгованість у розмірі 27946,39 грн. Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового  провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду. Суддя                                                     Панов О.І.                                                                                                                                                                                  

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення28.11.2012
Оприлюднено19.12.2012
Номер документу28043297
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-11285/12/0170/18

Ухвала від 12.10.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Панов О.І.

Постанова від 28.11.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Панов О.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні