Постанова
від 20.11.2012 по справі 2а-9805/12/0170/9
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

20 листопада 2012 р. (17:34) Справа №2а-9805/12/0170/9

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Гаманка Є.О.,при секретарі судового засідання Сироватському М.С., розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом В.о. прокурора Центрального району м. Сімферополя в інтересах держави в особі Кримського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку

до Відкритого акціонерного товариства "Пересувна механізована колона №38"

про стягнення 17000,00грн.

Представники сторін:

представник прокуратури - Провотар Ю.О. посвідчення №001607;

представник позивача - Ніколаішвілі В.Я., довіреність № 01, від 06.04.12р.;

представник відповідача - не з'явився;

представник позивача - Петрова Я.С., довіреність № 04 від 14.11.12р.

В.о. прокурора Центрального району м. Сімферополя в інтересах держави в особі Територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку в АР Крим звернувся до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом про стягнення до Публічного акціонерного товариства «Пересувна механізована колона №38» штрафу в сумі 17000,00 грн.

Позовні вимоги мотивовано тим, що уповноваженою особою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку Кримського територіального управління було складено акт про правопорушення на ринку цінних паперів від 13.04.2012 року № 68-КР-1-Е, відповідно до якого відповідачем не приведено до 30.04.2011 року статут на внутрішні положення товариства у відповідність до Закону України "Про акціонерні товариства". На підставі вказаного акту позивачем було винесено постанову № 62-КР-1-Е про накладення санкції на відповідача, за вчинене правопорушення на ринку цінних паперів у вигляді штрафу на суму 17000грн. Оскільки у добровільному порядку штрафні санкції відповідачем сплачені не були, В.о. прокурора Центрального району м. Сімферополя звернувся до суду з даним позовом.

Під час розгляду справи первісні сторони були замінені належними.

В судовому засіданні 20.11.12р., представник Прокуратури АР Крим та представник позивача позовні вимоги підтримали, просили задовольнити позов у повному обсязі.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився, про час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином, про причини неявки суд не повідомив, письмових заперечень не надав.

Суд керуючись ст. 128 КАС України, вважає можливим продовжити розгляд справи на підставі наявних доказів.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, вислухавши прокурора, суд

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до ст. 5 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку.

Згідно з ч. 1 ст. 6 Закону України від 30.10.1996 року N448/96-ВР "Про державне регулювання ринку цінних в Україні" Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку (НКІЩФР) є державним колегіальним органом, підпорядкованим Президенту України, підзвітним Верховній Раді України.

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку може утворювати територіальні органи у випадках, передбачених у положенні про Національну комісію з цінних паперів та фондового ринку.

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку здійснює повноваження через центральний апарат і свої територіальні органи.

Пунктом 15 частини другої статті 7 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" передбачено, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку відповідно до покладених на неї завдань встановлює вимоги, порядок та стандарти щодо обов'язкового розкриття інформації емітентами та особами, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, забезпечує створення інформаційної бази даних про ринок цінних паперів відповідно до чинного законодавства.

У відповідності до положення про Кримське територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку затвердженому рішенням НКЦПФР № 215 від 31.01.2012 року Управління входить до системи комісії, є підпорядкованим та підзвітним Комісії, реалізує в АРК завдання, покладені на Національну комісію з цінних паперів та фондового ринку.

Відповідно до положення про Кримське територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, затвердженому рішенням НКЦПФР № 215 ВІД 31.01.12, Кримське територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку входить до системи Комісії та реалізує завдання, покладені на Комісію Законами України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", "Про цінні папери та ринок", "Про Національну депозитарну систему та особливості електронного обігу цінних паперів в Україні", "Про акціонерні товариства", "Про фінансові послуги та державне регулювання ринку фінансових послуг", "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом або фінансування тероризму", та іншими законодавчими в межах повноважень, що визначені рішеннями Комісії та положенням.

Згідно ст. 9 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" начальники відповідних територіальних органів Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку є Уповноваженими особами Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Відповідно до п.10 ст. 8 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право надсилати емітентам, обов'язкові для виконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери .

Судом встановлено, що у відношенні Відкритого акціонерного товариства "Пересувна механізована колона №38" складено розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери №397-АР від 20.07.11р., згідно з яким відповідачу необхідно було у термін до 20.01.12 року усунути порушення законодавства про цінні папери, привести статут та внутрішні положення товариства у відповідність із нормами Закону України "Про акціонерні товариства", та у термін 21.01.2012р. письмово проінформувати уповноважену особу Комісії про виконання цього розпорядження (а.с.11).

Судом також встановлено, що 13.04.2012р. у відношенні Відкритого акціонерного товариства "Пересувна механізована колона №38" уповноваженою особою Комісії - начальником Кримського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку складено акт № 68-КР-1-Е про правопорушення на ринку цінних паперів, яке виразилось у порушенні вимог п. 5 розділу ХVII "Прикінцеві та перехідні положення Закону України "Про акціонерні товариства", а саме: не приведення до 30.04.11р. статуту та внутрішніх положень товариства у відповідність із нормами Закону України "Про акціонерні товариства", яке не було усунено відповідачем у визначені уповноваженою особою терміни.

20.04.2012 року уповноваженою особою Комісій -т.в.о. начальника Кримського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, за невиконання відповідачем розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери № 68-КР-1-Е від 13.04.2012 р., прийнято постанову про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів №62-КР-1-Е, якою до відповідача застосовано штраф у розмірі 17000,00 грн.

Судом з'ясовано, що вищенаведена постанова надіслана на адресу відповідача рекомендованою кореспонденцією 24.04.12р., що підтверджується матеріалами справи.

Відповідно до п.8 ст. 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за невиконання або несвоєчасне виконання рішень Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку або розпоряджень, постанов або рішень уповноважених осіб Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів -у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподаткованих мінімумів доходів громадян. За ті самі дії, вчинені повторно протягом року, - у розмірі від п'яти до десяти тисяч неоподаткованих мінімумів доходів громадян.

Відповідно до статті 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", у разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Приймаючи до уваги те, що відповідач у порядку, передбаченому ст. 71 КАС України, не надав доказів сплати 17000,00 грн. штрафу, або доказів того, що зазначена постанова прийнята з порушенням норм діючого законодавства, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.

Під час судового засідання, яке відбулось 20.11.2012р., оголошено вступну та резолютивну частини постанови.

Постанова оформлена та підписана 23.11.2012 року.

Керуючись ст. ст. 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити.

2. Стягнути з Відкритого акціонерного товариства «Пересувна механізована колона №38" (95000, АР Крим, м. Сімферополь, вул. Трубаченко, 23; р/р 26003017100817 в ПАТ «ПІРЕУС БАНК МКБ», МФО 300658, ЄДРПОУ 00415161, або з іншого рахунку) штрафні санкції в сумі 17000,00грн. до Державного бюджету України (код платежу: 21081100, в УДК у м. Сімферополь в АР Крим, МФО 824026, р/р 31112106700002, ЄДРПОУ 38040558).

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Гаманко Є.О.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення20.11.2012
Оприлюднено20.12.2012
Номер документу28075305
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-9805/12/0170/9

Постанова від 20.11.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Гаманко Є.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні