Ухвала
від 27.11.2012 по справі 2а-1670/5588/12
ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 листопада 2012 р.Справа № 2а-1670/5588/12 Колегія суддів Харківського апеляційного адміністративного суду у складі

Головуючого судді: Калиновського В.А.

Суддів: Бенедик А.П. , Калитки О. М.

за участю секретаря судового засідання Дерев'янко А.О.

Представник позивача - Нальотов А.О. Де Лаби О. П.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Кременчуцької об'єднаної державної податкової інспекції у Полтавській області Державної податкової служби на постанову Полтавського окружного адміністративного суду від 27.09.2012р. по справі № 2а-1670/5588/12

за позовом Кременчуцької об'єднаної державної податкової інспекції у Полтавській області Державної податкової служби

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Світ Бакалії" треті особи ОСОБА_3 , Державний реєстратор виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області

про скасування державної реєстрації змін до установчих документів,

ВСТАНОВИЛА:

Позивач, Кременчуцька об'єднана державна податкова інспекція у Полтавській області Державної податкової служби, звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Світ Бакалії", 3-ті особи: ОСОБА_3, в якому просив суд скасувати державну реєстрацію змін до установчих документів позивача у зв'язку з непричетністю громадянина ОСОБА_3 до фінансово-господарської діяльністю підприємства.

В обґрунтування своїх вимог позивач посилався на те, що відповідно до акту Кременчуцької ОДПІ про обстеження місцезнаходження ТОВ "Світ Бакалії" встановлено, що останнє за адресою, вказаною у ЄДР - проспект Полтавський, будинок 2-А, м. Кременчук, Полтавська область, 39627 не знаходиться. Крім того, зазначав, що згідно відомостей з ЄДР щодо юридичної особи ТОВ "Світ Бакалії", засновником даного підприємства являється ОСОБА_3. Відповідно до наданих ОСОБА_3 пояснень про підприємство ТОВ "Світ Бакалії" йому нічого не відомо, жодної фінансово-господарської діяльності він ніколи не здійснював, звітності до податкових органів, в управління статистики, Пенсійного фонду та інші фонди не подавав, у банківських установах коштів з рахунків підприємства не знімав, касових чеків та ордерів не підписував. Документів бухгалтерського та податкового обліку ТОВ "Світ Бакалії" у ОСОБА_3 немає, жодних фінансово-господарських документів, як керівник ТОВ "Світ Бакалії", він не підписував та печатку підприємства не отримував, на даному підприємстві не працював, договору оренди приміщення не підписував, особисте майно та грошові кошти до установчого фонду особисто не вносив, йому не відомо вид діяльності ТОВ "Світ Бакалії". Отже, на думку податкового органу, оскільки ОСОБА_3 ніяких документів по ТОВ "Світ Бакалії" не підписував, нічого до підприємства з приводу перереєстрації не подавав, то він не причетний до фінансово-господарської діяльності ТОВ "Світ Бакалії". Як наслідок, сукупність вказаних вище фактів є підставою для прийняття судом рішення щодо визнання недійсним та скасування запису в правоустановлюючих документах ТОВ "Світ Бакалії".

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду про закінчення підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду від 28.08.2012 залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, Державного реєстратора виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області.

Постановою Полтавського окружного адміністративного суду від 27.09.2012 року у задоволенні зазначеного позову було відмовлено.

Не погодившись з постановою суду першої інстанції, позивачем подано апеляційну скаргу, в якій він просить скасувати оскаржувану постанову та прийняти нову, якою задовольнити позовні вимоги.

В обґрунтування вимог апеляційної скарги позивач посилається на порушення судом першої інстанції, при прийнятті постанови, норм матеріального та процесуального права, а саме: Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", норм ст. 67 Податкового кодексу України, приписів ст. 9, 86, 159 КАС України, з обставин і обґрунтувань, викладених в апеляційній скарзі.

В судовому засіданні суду апеляційної інстанції представник позивача, наполягаючи на порушенні судом першої інстанції, при прийнятті постанови, норм матеріального права, просив скасувати оскаржувану постанову та прийняти нову, якою задовольнити позовні вимоги, з обставин і обґрунтувань, викладених в апеляційній скарзі.

В судове засідання представники відповідача та третіх осіб не прибули, про дату, час та місце апеляційного розгляду повідомлені належним чином.

Відповідно до ч. 4 ст. 196 КАС України, справа розглядається за відсутності представників відповідача та третіх осіб.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, пояснення представника позивача, перевіривши рішення суду та доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено та підтверджено у суді апеляційної інстанції, що ТОВ "Світ Бакалії" (ідентифікаційний код 35642490) зареєстроване виконавчим комітетом Кременчуцької міської ради Полтавської області 17.01.2008, номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців 1 585 102 0000 006070, за адресою: 39627, Полтавська область, м. Кременчук, проспект Полтавський, будинок 2-А, про що видано свідоцтво про державну реєстрацію серії А00 №683344 (а.с. 40).

Відповідач взятий на облік як платник податків у Кременчуцькій ОДПІ 21.01.2008 за №25392 (а.с. 39).

Як слідує з матеріалів справи, протоколом загальних зборів учасників ТОВ "Світ Бакалії" №5 від 17.11.2011 (а.с. 116-118) вирішено:

1) прийняти до складу учасників ТОВ "Світ Бакалії" ОСОБА_3;

2) виключити зі складу учасників ТОВ "Світ Бакалії" ОСОБА_4;

3) виплатити дивіденди та вартість вкладу учаснику ТОВ "Світ Бакалії" ОСОБА_4, який вийшов зі складу товариства;

4) внести зміни до статуту ТОВ "Світ Бакалії", затвердженого загальними зборами учасників, протокол №4 від 20.10.2011, викликані зміною розміру статутного капіталу та зміною складу учасників товариства, шляхом прийняття та затвердження нової редакції статуту;

5) призначити головою загальних зборів учасників ТОВ "Світ Бакалії" ОСОБА_3, призначити директором ТОВ "Світ Бакалії" ОСОБА_3 Доручити ОСОБА_3 провести в державного реєстратора Реєстраційної палати виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області державну реєстрацію нової редакції статуту ТОВ "Світ Бакалії" та зміну керівника виконавчого органу.

Згідно нової редакції статуту ТОВ "Світ Бакалії", затвердженого загальними зборами учасників (протокол №5 від 17.11.2011), учасниками товариства є ОСОБА_3, громадянин України, який проживає за адресою: АДРЕСА_1 (а.с. 122-133).

30.11.2011 керівник ТОВ "Світ Бакалії" ОСОБА_3 звернувся до відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області та надав пакет документів для проведення державної реєстрації змін до установчих документів товариства та внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов'язані зі змінами в установчих документах.

На підставі наданих документів державним реєстратором було проведено державну реєстрацію змін до установчих документів товариства - реєстраційна дія №1 585 105 0002 006070 від 30.11.2011 та внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов'язані зі змінами в установчих документах - реєстраційна дія №1 585 107 0003 006070 від 30.11.2011.

Кременчуцька ОДПІ вважає, що оскільки ОСОБА_3 не мав наміру провадити фінансово-господарську діяльність ТОВ "Світ Бакалії", то перереєстрація товариства в органі державної реєстрації на вказану особу призвела до неправомірності дій щодо проведення державної реєстрації змін до установчих документів товариства.

Вказаний висновок зроблено на підставі пояснень ОСОБА_3, згідно яких він на початку 2012 року, перебуваючи в стані алкогольного сп'яніння у маршрутному таксі втратив паспорт. Про підприємство ТОВ "Світ Бакалії" йому нічого не відомо, фінансово-господарську діяльність даного підприємства він ніколи не здійснював, звітності до податкових органів, в управління статистики, Пенсійний фонд та інші фонди не подавав, у банківських установах коштів з рахунків підприємства не знімав, касових чеків та ордерів не підписував. Документів бухгалтерського та податкового обліку ТОВ "Світ Бакалії" в ОСОБА_3 немає та ніколи не було, жодних документів, як керівник ТОВ "Світ Бакалії", він не підписував, печатку підприємства не отримував, на даному підприємстві не працював та ніяких грошових коштів від ТОВ "Світ Бакалії" не отримував. Договір на оренду приміщення він не підписував, особисте майно та грошові кошти до установчого фонду особисто не вносив. В зв'язку з тим, що він не займався фінансово-господарською діяльністю ТОВ "Світ Бакалії" йому не відомо про вид діяльності підприємства. Чи працювали на підприємстві робітники ОСОБА_3 не відомо, ніяких документів від ТОВ "Світ Бакалії" він не підписував, про дане підприємство почув вперше (а.с. 8-9).

Суд першої інстанції, відмовляючи в задоволенні позову, виходив з того, що скасування державної реєстрації змін до установчих документів, внесення запису щодо скасування державної реєстрації може бути здійснене тільки державним реєстратором на підставі: судового рішення щодо скасування рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу про внесення змін до установчих документів юридичної особи; судового рішення про визнання повністю або частково недійсними змін до установчих документів юридичної особи, однак, позивачем не наведено підстав для скасування державної реєстрації змін до установчих документів відповідача, визначених статтею 31 названого Закону.

Колегія суддів погоджується з такими висновками суду першої інстанції, з огляду на наступне.

Відповідно до преамбули Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" від 15.05.2003 №755-ІV (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) цей Закон регулює відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб - підприємців.

Частиною 3 статті 4 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" передбачено, що зміни до установчих документів юридичної особи, а також зміна прізвища та/або імені, та/або по батькові (далі - імені) або місця проживання фізичної особи - підприємця підлягають обов'язковій державній реєстрації шляхом внесення відповідних змін до записів Єдиного державного реєстру в порядку, встановленому цим Законом.

Порядок проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців визначений вказаним Законом та включає, зокрема: перевірку комплектності документів, які подаються державному реєстратору для проведення державної реєстрації, та повноти відомостей, що вказані в реєстраційній картці, перевірку документів, які подаються державному реєстратору, на відсутність підстав для відмови у проведенні державної реєстрації.

Згідно з частиною 1 статті 17 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" відомості про юридичну особу або фізичну особу - підприємця включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України.

Статтею 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" встановлено, що у разі якщо зміна відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, не пов'язана із змінами, що вносяться до установчих документів юридичної особи, або не підлягає державній реєстрації, особа, уповноважена діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), подає (надсилає поштовим відправленням з описом вкладення) державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи юридичної особи заповнену реєстраційну картку про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі.

Якщо зміни до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, пов'язані із зміною керівника або осіб, що обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори, крім документів, передбачених частиною першою цієї статті, особа, уповноважена діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), додатково подає примірник оригіналу (ксерокопію, нотаріально засвідчену копію) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміну зазначених осіб та/або примірник оригіналу (ксерокопію, нотаріально засвідчену копію) розпорядчого документа про їх призначення.

Якщо зміни до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, вносяться у зв'язку із зміною складу засновників (учасників) юридичної особи, утвореної на підставі модельного статуту, крім документів, передбачених частиною першою цієї статті, особа, уповноважена діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), додатково подає примірник оригіналу або нотаріально засвідчену копію рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про внесення змін до складу засновників (учасників) та один з документів, передбачених частиною третьою статті 29 цього Закону.

Державному реєстратору забороняється вимагати додаткові документи для внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, якщо вони не передбачені частинами першою - третьою цієї статті.

Документи, подані для внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, приймаються згідно з описом, копія якого видається (надсилається поштовим відправленням з описом вкладення) в день надходження документів заявнику з відміткою про дату їх надходження.

Дата надходження документів про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, вноситься до журналу обліку реєстраційних дій.

Відповідно до частин 1, 3, 7-9 статті 29 цього Закону для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридична особа повинна подати (надіслати поштовим відправленням з описом вкладення) такі документи: заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи; примірник оригіналу (ксерокопію, нотаріально засвідчену копію) рішення про внесення змін до установчих документів. Документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення про внесення змін до установчих документів; оригінали установчих документів юридичної особи з відміткою про їх державну реєстрацію з усіма змінами, чинними на дату подачі документів, або копія опублікованого в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації повідомлення про втрату всіх або частини зазначених оригіналів установчих документів; два примірники змін до установчих документів юридичної особи у вигляді окремих додатків або два примірники установчих документів у новій редакції; документ, що підтверджує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації змін до установчих документів.

У разі внесення змін до установчих документів, які пов'язані із зміною складу засновників (учасників) юридичної особи, крім документів, які передбачені частиною першою цієї статті, додатково подається примірник оригіналу (ксерокопія, нотаріально засвідчена копія) одного із таких документів: рішення про вихід юридичної особи із складу засновників (учасників); заяви фізичної особи про вихід із складу засновників (учасників); заяви, договору, іншого документа про перехід чи передачу частки учасника у статутному капіталі товариства; рішення уповноваженого органу юридичної особи про примусове виключення засновника (учасника) із складу засновників (учасників) юридичної особи, якщо це передбачено законом або установчими документами юридичної особи.

Державному реєстратору забороняється вимагати документи для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, якщо вони не передбачені частинами першою - шостою цієї статті.

Якщо документи для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи подаються особою, яка згідно з відомостями, внесеними до Єдиного державного реєстру, має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, державному реєстратору додатково пред'являється паспорт.

Якщо такі документи подаються іншим представником юридичної особи, державному реєстратору додатково пред'являється паспорт та надається документ або нотаріально засвідчена копія документа, що засвідчує повноваження представника.

Документи, які подані для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, приймаються за описом, копія якого в день надходження документів видається (надсилається поштовим відправленням) заявнику з відміткою про дату надходження документів.

Дата надходження документів для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи вноситься до журналу обліку реєстраційних дій.

Матеріали справи свідчать, що керівником ТОВ "Світ Бакалії" ОСОБА_3 при зверненні 30.11.2011 до відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців щодо проведення змін державної реєстрації змін до установчих документів товариства та внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов'язані зі змінами в установчих документах, був наданий пакет документів, що містив:

- заповнену реєстраційну картку "Форма №3" на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи;

- документ, що підтверджує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації змін до установчих документів (квитанція на суму 51,00 грн.);

- протокол загальних зборів учасників товариства №5 від 17.11.2011;

- документ, що підтверджує правомірність прийняття рішення (додаток до протоколу загальних зборів учасників товариства №5 від 17.11.2011);

- заява ОСОБА_4 про вихід зі складу засновників товариства;

- оригінал установчих документів товариства з відміткою про їх державну реєстрацію;

- два примірники установчих документів у новій редакції;

- заповнену реєстраційну картку "Форма №4" про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі;

- наказ №11/11/29-к від 18.11.2011 про призначення керівника товариства.

Згідно частини 11 статті 29 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" державний реєстратор зобов'язаний залишити без розгляду документи, які подані для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, якщо: документи подані за неналежним місцем проведення державної реєстрації; документи не відповідають вимогам, які встановлені частинами першою, другою, четвертою, п'ятою та сьомою статті 8, частиною п'ятою статті 10 та частиною двадцять першою статті 22 цього Закону; документи подані не у повному обсязі; документи подані з порушенням строку, який встановлено частиною одинадцятою статті 37 цього Закону; документи подано особою, яка не має на це повноважень; до державного реєстратора надійшло рішення суду щодо заборони у проведенні реєстраційних дій.

Проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи здійснюється за процедурами, передбаченими частинами першою - четвертою статті 25 та частинами другою - третьою статті 27 цього Закону для проведення державної реєстрації юридичної особи (частина 13 статті 29 вказаного Закону).

Частиною 1 статті 25 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" встановлено, що державний реєстратор за відсутності підстав для залишення документів, які подані для проведення державної реєстрації юридичної особи, без розгляду зобов'язаний перевірити ці документи на відсутність підстав для відмови у проведенні державної реєстрації юридичної особи, які передбачені частиною першою статті 27 цього Закону.

Статтею 27 вказаного Закону передбачений вичерпний перелік підстав для відмови у проведенні державної реєстрації юридичної особи, серед яких, зокрема, невідповідність відомостей, які вказані в реєстраційній картці на проведення державної реєстрації юридичної особи, відомостям, які зазначені в документах, що подані для проведення державної реєстрації юридичної особи.

При цьому державний реєстратор не встановлює прав і обов'язків для суб'єктів господарювання і не проводить реєстраційні дії від власного імені. Права і обов'язки сторони набувають на підставі рішення власника, а реєстраційні дії проводяться державним реєстратором тільки на підставі визначеного законодавством переліку документів, та нормами цього Закону на державного реєстратора не покладено обов'язку перевірки достовірності наданих відомостей.

Колегія суддів зазначає, що позивачем до матеріалів справи не надані докази, що свідчать про допущені державним реєстратором виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області порушення вимог Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" при проведенні реєстраційної дії "Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи" - №1 585 105 0002 006070 від 30.11.2011.

При цьому, судом встановлено, що надані відповідачем державному реєстратору документи, повною мірою відповідали вимогам статей 19, 29 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" і у державного реєстратора не було підстав для відмови у проведенні державної реєстрації змін до установчих документів. Про факт відповідності документів вимогам Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" державним реєстратором зазначалося також у своїх письмових поясненнях.

Виходячи з наведеного, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що проводячи реєстраційну дію №1 585 105 0002 006070 від 30.11.2011, державний реєстратор діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені законодавством, зокрема, Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців".

Пунктом 67.2 статті 67 Податкового кодексу України встановлено, що органи державної податкової служби в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо: припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців; відміни державної реєстрації припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців; скасування державної реєстрації змін до установчих документів.

Статтею 31 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" визначено вичерпні підстави для скасування державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи: у разі постановлення судового рішення щодо скасування рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу про внесення змін до установчих документів юридичної особи, або про визнання повністю або частково недійсними змін до установчих документів юридичної особи суд у день набрання законної сили судовим рішенням надсилає його державному реєстратору для внесення запису про судове рішення щодо скасування державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи.

Тобто, скасування державної реєстрації змін до установчих документів, внесення запису щодо скасування державної реєстрації може бути здійснене тільки державним реєстратором на підставі: судового рішення щодо скасування рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу про внесення змін до установчих документів юридичної особи; судового рішення про визнання повністю або частково недійсними змін до установчих документів юридичної особи.

Колегія суддів зазначає, що позивачем не наведено підстав для скасування державної реєстрації змін до установчих документів відповідача, визначених статтею 31 названого Закону.

Відповідно до статті 551 Господарського кодексу України, ознаками фіктивності, що дають підстави для звернення до суду про припинення юридичної особи або припинення діяльності фізичною особою - підприємцем, в тому числі визнання реєстраційних документів недійсними є:

- зареєстровано (перереєстровано) на недійсні (втрачені, загублені) та підроблені документи;

- незареєстровано у державних органах, якщо обов'язок реєстрації передбачено законодавством;

- зареєстровано (перереєстровано) у органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління підставним (неіснуючим), померлим, безвісти зниклим особам або таким особам, що не мали наміру провадити фінансово-господарську діяльність або реалізовувати повноваження;

- зареєстровано (перереєстровано) та проваджено фінансово-господарську діяльність без відома та згоди його засновників та призначених у законному порядку керівників.

Натомість судова колегія зазначає, що письмові пояснення ОСОБА_3 від 20.06.2012, якими позивач обґрунтовує позовні вимоги, свідчать про втрату ним паспорту на початку 2012 року, при тому, що державна реєстрація змін до установчих документів ТОВ "Світ Бакалії" здійснена 30.11.2011.

Відповідно до вимог частини 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Враховуючи викладене, колегія суддів вважає вірним та обґрунтованим висновок суду першої інстанції, що позивачем не надано належних доказів на підтвердження заявлених позовних вимог, а тому позов задоволенню не підлягає.

Отже, колегія суддів переглянувши рішення суду першої інстанції, вважає, що при його прийнятті суд дійшов вичерпних юридичних висновків щодо встановлення обставин справи і правильно застосував до спірних правовідносин сторін норми матеріального та процесуального права.

Доводи апеляційної скарги з наведених підстав висновків суду не спростовують.

Відповідно до ст. 159 КАС України, судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

Згідно ч. 1 ст. 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Зважаючи на встановлені обставини справи, колегія суддів дійшла висновку, що постанова Полтавського окружного адміністративного суду від 27.09.2012 року по справі № 2а-1670/5588/12 прийнята з дотриманням норм чинного процесуального та матеріального права і підстав для її скасування не виявлено. Керуючись ст. 160, 167, 195, 196, 198, 200, 205, 206, 209, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -

У Х В А Л И Л А:

Апеляційну скаргу Кременчуцької об'єднаної державної податкової інспекції у Полтавській області Державної податкової служби залишити без задоволення.

Постанову Полтавського окружного адміністративного суду від 27.09.2012р. по справі № 2а-1670/5588/12 залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів з дня складання ухвали у повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддя (підпис)Калиновський В.А. Судді (підпис) (підпис) Бенедик А.П. Калитка О. М. ЗГІДНО З ОРИГІНАЛОМ: Калиновський В.А.

Повний текст ухвали виготовлений 03.12.2012 р.

СудХарківський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.11.2012
Оприлюднено25.12.2012
Номер документу28172750
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1670/5588/12

Ухвала від 28.08.2012

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

О.В. Гіглава

Ухвала від 05.06.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Донець О.Є.

Ухвала від 10.06.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Донець О.Є.

Ухвала від 04.02.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Донець О.Є.

Ухвала від 26.12.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Донець О.Є.

Ухвала від 27.11.2012

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Калиновський В.А.

Ухвала від 07.11.2012

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Калиновський В.А.

Постанова від 27.09.2012

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

О.В. Гіглава

Ухвала від 28.08.2012

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

О.В. Гіглава

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні