ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
14 грудня 2012 р. № 2а-10052/12/1370
Львівський окружний адміністративний суд у складі судді Сасевича О.М. розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у Стрийському районі м.Львова Львівської області Державної податкової служби до Стрийської районної організації соціалістичної партії України про припинення юридичної особи,-
В С Т А Н О В И В :
Державна податкова інспекція у Стрийському районі Львівської області Державної податкової служби (надалі - ДПІ у Стрийському районі Львівської області ДПС) звернулася до Львівського окружного адміністративного суду із вищевказаним позовом, в якому просить :
-припинити державну реєстрацію юридичної особи Стрийської районної організації соціалістичної партії України;
-зобов'язати засновників Стрийської районної організації соціалістичної партії України провести заходи по припиненню державної реєстрації.
В обґрунтування позовних вимог посилається на те, що Стрийська районна організація соціалістичної партії України, зареєстрована як юридична особа Виконавчим комітетом Львівської міської ради систематично порушує вимоги п.п.16.1.3 п.16.1 ст.16 Податкового кодексу України, а саме: щодо обов'язку платника податків подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів. Як суб'єкт підприємницької діяльності, відповідач перебуває на обліку у ДПІ у Стрийському районі Львівської області ДПС. Окрім цього, зазначає, що Стрийською районною організацією соціалістичної партії України не подавалась податкова звітність з 2002 року, що підтверджується Актом перевірки ДПІ у Стрийському районі Львівської області ДПС №33458725/15-10 від 30.10.2012 року, а відтак, вважає дану діяльність останнього такою, що суперечить закону.
Згідно ухвали судді від 27 листопада 2012 року, скорочене провадження у адміністративній справі відкрито.
Надіслані відповідачу судом рекомендованою кореспонденцією за адресою місця знаходження, що зазначена у Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, копія ухвали про відкриття скороченого провадження, в якій запропоновано протягом десяти днів з дня одержання вказаних вище документів подати заперечення проти позову і необхідні документи або заяву про визнання позову, разом із витягом про процесуальні права і обов'язки сторін в адміністративній справі, повернулися з відміткою поштового відділення на конверті про повернення у зв'язку із відсутністю адресата за вказаною адресою. У встановлений строк заперечень чи пояснень Стрийської районної організації соціалістичної партії України щодо даного адміністративного позову до суду не надходило.
У відповідності до ст.ст.33, 35 Кодексу адміністративного судочинства України, відповідач вважається таким, що його повідомлено про дату, час та місце судового розгляду.
Оскільки судом належним чином виконано свій обов'язок щодо повідомлення відповідача, тому суд дійшов до висновку про наявність достатніх підстав для розгляду справи в порядку скороченого провадження, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі.
У відповідності до положень ч.4 ст.183-2, п.2 ч.5 ст.183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя розглядає справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі.
Дослідивши матеріали справи, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні факти та відповідні до них правовідносини.
Як вбачається з матеріалів справи, Стрийська районна організація соціалістичної партії України 05.02.2002 року зареєстрована Виконавчим комітетом Стрийської міської ради Львівської області як суб'єкт підприємницької діяльності.
Згідно довідки №282/29-0 від 18.12.2008 року, відповідач взятий на облік платника податків у ДПІ у Стрийському районі Львівської області ДПС з 18.12.2008 року за №282.
Судом також встановлено, що у відповідності до Акту перевірки про порушення податкового законодавства №33458725/15-10 від 30.10.2012 року, податкова звітність Стрийською районною організацією соціалістичної партії України не подавалась з 2002 року.
Відповідно до довідки ДПІ у Стрийському районі Львівської області ДПС №10623/20-3 від 25.10.2012 року про стан розрахунків з бюджетом, листів-відповідей Управління Держкомзему у м.Моршин Львівської області №869 від 26.10.2012 року, Управління Держкомзему у Стрийському районі Львівської області №01-06/4-1091 від 17.09.2012 року, ГУМВС України у Львівській області №2653 від 08.08.2012 року, Стрийського міжрайонного бюро технічної інвентаризації №3008 від 21.09.2012 року, Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань на підприємствах України у Стрийському районі Львівської області №1015/08-1 від 03.09.2012 року та Стрийської міжрайонної виконавчої дирекції Львівського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності №560 від 14.09.2012 року, відповідач земельних ділянок на території Моршинської міської ради Львівської області і зареєстрованих транспортних засобів немає, окрім цього, юридична особа як землекористувач чи землевласник на території Стрийського району Львівської області не зареєстрована, в тому числі, відсутня у Підприємства заборгованість по платежах до бюджету та будь-які відомості про реєстрацію права власності на нерухоме майно за таким.
Згідно Витягу з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, виданого станом на 21.09.2012 року, запис про відсутність Стрийської районної організації соціалістичної партії України за місцезнаходженням відсутній. Однак, Стрийська районна організація соціалістичної партії України фактично відсутня за зареєстрованою адресою, про що державними податковими інстпекторами складено акт №129/15-10/33458725 від 19.09.2012 року .
Відповідно до п.п.16.1.3 п.16.1 ст.16 Податкового кодексу України, платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.
Контроль за своєчасністю подання платниками податків бухгалтерських звітів і балансів, податкових декларацій, розрахунків та інших документів, пов'язаних з обчисленням податків, інших платежів, а також достовірність цих документів щодо правильності визначення об'єктів оподаткування і обчислення податків, інших платежів відповідно до п.3 ч.1 ст.10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» покладено на податкову інспекцію.
Згідно з ч.2 ст.38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», підставою для припинення юридичної особи є, зокрема, неподання протягом року податкової звітності.
Відповідачем не представлено суду доказів про подання до органів державної податкової інспекції передбачених законодавством документів податкової звітності.
Згідно з ч.5 ст.38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», суд призначає в рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією комісію з припинення (ліквідаційну комісію) та встановлює строк і порядок її роботи. Державний реєстратор вносить до Єдиного державного реєстру запис про призначення комісії з припинення (ліквідаційної комісії) не пізніше наступного робочого дня з дати надходження відповідного рішення.
У відповідності до ч.2 ст.11 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до вимог цього Кодексу і не може виходити за межі позовних вимог.
Враховуючи те, що позивач в позовній заяві не ставить вимоги про призначення ліквідаційної комісії та не представив суду кандидатур, які б входили в згадану комісію, суд, з врахуванням положень ст.19 Конституції України, позбавлений правових підстав зобов'язувати будь-яких осіб виконувати обов'язки членів ліквідаційної комісії.
Втім, як передбачено ч.6 ст.38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», у разі, якщо в судовому рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією не призначена комісія з припинення (ліквідаційна комісія), державний реєстратор не пізніше трьох робочих днів від дати надходження такого судового рішення вносить до Єдиного державного реєстру запис, в якому вказує як голову комісії з припинення (ліквідаційної комісії) юридичної особи керівника органу управління або особу, яка згідно з відомостями, внесеними до Єдиного державного реєстру, має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, якщо інше не встановлено судовим рішенням.
Враховуючи вищенаведене, на підставі наявних у справі доказів, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають до задоволення.
Відповідно до ч.4 ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України, судові витрати з відповідача не належить стягувати.
Керуючись ст.ст.4, 7-11, 14, 69-71, 72, 86, 87, 94, 159, 160-163, 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В :
адміністративний позов задовольнити повністю.
Припинити юридичну особу - Стрийську районну організацію соціалістичної партії України, за адресою місцезнаходження: 82400 Львівська область, м.Стрий, вул.Замкова, б. №1, код ЄДРПОУ -33458725.
Зобов'язати засновників районної організації соціалістичної партії України провести заходи щодо припинення державної реєстрації.
Копію постанови суду, після набрання нею законної сили, направити державному реєстратору Виконавчого комітету Стрийської міської ради Львівської області для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення щодо припинення юридичної особи.
Постанова може бути оскаржена шляхом подачі протягом десяти днів з дня одержання копії постанови апеляційної скарги, яка подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд з одночасним надсиланням копії апеляційної скарги особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Постанова набирає законної сили в строк та в порядку, передбаченому ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків оскарження її в апеляційному порядку, є остаточною.
Суддя Сасевич О.М.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.12.2012 |
Оприлюднено | 29.12.2012 |
Номер документу | 28249041 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сасевич Олександр Михайлович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сасевич Олександр Михайлович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні