Рішення
від 25.12.2012 по справі 5010/1186/2012-8/26-9/52
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

25 грудня 2012 р. Справа № 5010/1186/2012-8/26-9/52

Господарський суд Івано-Франківської області у складі: судді Фанди О.М., при секретарях судового засідання Поліводі С.В., Михайлюк А.С., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю Фірми "Інкорд" ЛТД, вул. Галицьке шоссе, 8, с. Угринів, Тисменицький район, Івано-Франківська область, 77423; вул. Новодворського, 24, м. Коломия, Коломийський район, Івано-Франківська область, 78200 - адреса представника Ватутіна Івана Петровича

до відповідача: Публічного акціонерного товариства "Прикарпаттяобленерго", юридична адреса: вул. Індустріальна, 34, м. Івано-Франківськ, 76014; поштова адреса: вул. Максимовича, 7, м. Івано-Франківськ, 76007

про визнання недійсним рішення комісії філії Публічного акціонерного товариства "Прикарпаттяобленерго" Івано-Франківський РЕМ, оформлене протоколом №88 від 03.05.12.

за участю представників сторін:

від позивача: Ватутін Іван Петрович - представник (довіреність б/н від 30.07.2012 року)

від відповідача: 1) Іванишин Василь Іванович - юрисконсульт (довіреність №572 від 10.10.2012 року)

2) Дмитрук Олег Іванович - юрисконсульт відділу з претензійно-позовної роботи (довіреність № 488 від 19.03.2012 року)

встановив: до господарського суду Івано-Франківської області заявлено позов товариством з обмеженою відповідальністю фірмою "Інкорд" ЛТД до Публічного акціонерного товариства "Прикарпаттяобленерго" про визнання недійсним рішення комісії філії Публічного акціонерного товариства "Прикарпаттяобленерго" Івано-Франківський РЕМ, оформлене протоколом № 88 від 03.05.12.

В судовому засіданні 24.12.2012 року оголошувалась перерва до 25.12.2012 року.

12 листопада 2012 року товариством з обмеженою відповідальністю "Інкорд" ЛТД подано до суду клопотання (вх.№7446/2012-свх) про виклик в судове засідання представника Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії (Держенергонагляд) в Західному регіоні Настюка Олександра Васильовича для надання пояснень, що потребують спеціальних знань та 27.11.2012 року - клопотання (як додаток до попереднього клопотання) за вх.№7873/2012-свх з переліком питань, які представник позивача просить суд поставити представнику Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії.

Представник відповідача проти виклику в засідання представника Держенергонагляду в Західному регіоні Настюка Олександра Васильовича заперечив з тих підстав, що питання, які позивач просить суд поставити представнику Держенергонагляду не відносяться до таких, які потребують спеціальних знань.

Відповідно до статті 30 Господарського процесуального кодексу України в судовому процесі можуть брати участь посадові особи та інші працівники підприємств, установ, організацій, державних та інших органів, коли їх викликано для дачі пояснень з питань, що виникають під час розгляду справи.

Відповідно до статті 9 Закону України "Про електроенергетику" державний нагляд (контроль) в електроенергетиці здійснюється центральним органом виконавчої влади з державного енергетичного нагляду.

Предметом державного нагляду (контролю) в електроенергетиці є господарська діяльність, пов'язана з виробництвом, передачею та постачанням енергії, а також з використанням енергії для власних потреб суб'єктами електроенергетики та споживачами енергії в частині технічної експлуатації електричних станцій і мереж, технічної експлуатації енергетичного обладнання споживачів енергії та суб'єктів електроенергетики, випробування та ремонту енергоустановок і мереж, режимів постачання та споживання електричної і теплової енергії, виконання робіт з проектування енергоустановок і мереж.

Центральний орган виконавчої влади, з державного енергетичного нагляду здійснює державний нагляд (контроль) за електричними, тепловими, тепловикористальними установками і мережами суб'єктів електроенергетики та споживачів енергії щодо дотримання вимог нормативно-правових актів, нормативних документів з питань технічної експлуатації електричних станцій і мереж, енергетичного обладнання споживачів енергії та суб'єктів електроенергетики, випробування та ремонту енергоустановок і мереж, режимів постачання та споживання електричної і теплової енергії, виконання робіт з проектування енергоустановок і мереж та підтвердження їх готовності до роботи, що є допоміжними заходами для забезпечення сталого функціонування об'єднаної енергетичної системи України.

Відповідно до Порядку здійснення державного нагляду в електроенергетиці, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 1999 року №189 із змінами та доповненнями, внесені постановою Кабінету Міністрів України від 25.01.2006 року №60 державний нагляд в електроенергетиці має своїм завданням забезпечення додержання вимог технічної експлуатації електричних станцій і мереж (крім електричних і теплових мереж, підконтрольних Державній інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії), атомних електричних станцій (крім ядерної частини), технічної експлуатації енергетичного обладнання об"єктів електроенергетики, підключеної до об"єднаної енергетичної системи України, а також об"єктів державного підприємства, що здійснює управління об"єднаною енергетичною системою.

Системний аналіз вищенаведеного дає можливість дійти висновку, що законодавством чітко визначено повноваження, які покладено на Державну інспекцію з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії, зокрема здійснення державного нагляду (контролю) за електричиними, тепловими, тепловикористальними установками та мережами суб"єктів електроенергетики та споживачів енергії щодо дотримання вимог нормативно-правових актів, нормативних документів з питань технічної експлуатації електричних станцій і мереж, енергетичного обладнання споживачів енергії та суб"єктів електроенергетики, випробування та ремонту енергоустановок і мереж, режимів постачання та споживання електричної і теплової енергії, виконання робіт з проектування енергоустановок і мереж та підтвердження їх готовності до роботи, що є допоміжними заходами для забезпечення сталого функціонування об"єднаної енергетичної системи України.

Із переліку питань, заявлених позивачем у клопотанні вх.№7873/2012-свх від 27.11.12, які останній просить суд поставити представнику Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії не відносяться до таких, які потребують спеціальних знань, а стосуються встановлення законності виявлення та складання постачальником електричної енергії Акту про порушення правил користування електричної енергії на об"єкти споживача чи законності визначення обсягу електричної енергії на підставі Методити. Вирішення таких питань входить до компетенції суду при розгляді даної справи.

З огляду на наведене, суд відмовляє у задоволенні клопотання позивача про виклик в судове засідання представника Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії (Держенергонагляд) в Західному регіоні Настюка Олександра Васильовича.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав, з підстав викладених позовній заяві (а.с. 2-6) та просить суд позов задовольнити. В обгрунтування заявленого позову товариство з обмеженою відповідальністю фірма "Інкорд" ЛТД посилається на те, що Акт про порушення №077362 від 23.04.2012 року, на основі якого прийнято рішення комісії філії ПАТ "Прикарпаттяобленерго" "Івано-Франківський РЕМ", яке оформлене Протоколом №88 від 03.05.2012 року - складено із грубим порушенням Правил користування електричною енергією та Методики визначення обсягу та вартості електричної енергії, не облікованої внаслідок порушення споживачами Правил користування електричною енергією та підлягає визнанню недійсним. Зокрема вказує, що під час складання відповідачем Акту про порушення представником електропередавальної організації, всупереч вимогам Методики не складено перелік струмоприймачів, приєднаних до електромережі споживача; не визначено потужність струмоприймачів у відповідності до паспортних даних; не визначено потужність, виходячи із струму навантаження електроустановки споживача при підключенні усіх наявних, на час складання Акту про порушення, струмоприймачів на максимальну потужність. Також, зазначає, що представником електропередавальної організації не було встановлено факту втручання в роботу лічильника індикаторів впливу магнітного або електричного полів. Вказані вище порушення з боку представника електропередавальної організації призвели до того, що при розрахунку обсягу та вартості необлікованої електроенергії до дня виявлення порушення, потужність визначалася згідно договору і становить 50кВт.

Представник відповідача проти позовних вимог заперечив, з підстав зазначених у запереченні на позовну заяву (а.с. 42-43) та просить суд в позові відмовити. В обгрунтування своїх заперечень відповідач посилається на те, що позовні вимоги не відповідають дійсності, необгрунтовані та не підтверджуються належними доказами. Акт про порушення №077362 складено відповідно до чинного законодавства, а нарахування господарських санкцій здійснено згідно Методики. Свої заперечення щодо тверджень позивача стосовно незазначення відповідного переліку струмоприймачів, приєднаних до електромережі споживача, не визначення їх потужності у відповідності до паспортних даних, відповідач спростовує тим, що під час складання Акту про порушення позивач відмовився надати паспортні дані наявних струмоприймачів, посилаючись на відсутність його працівника за електрогосподарство.

Разом з тим, відповідач зазначає, що визначити потужність, виходячи із струму навантаження електроустановки споживача при підключенні усіх наявних струмоприймачів, на час складання акту про порушення такі дії також вчинити було неможливо, оскільки на час складання Акту про порушення, не було особи відповідальної за електрогосподарство.

З приводу посилання позивача на неврахування для розрахунку усі можливі варіанти Методики, то відповідач зазначає, що товариство з обмеженою відповідальністю фірма "Інкорд" ЛТД (споживач електроенергії), належним чином повідомлена про час та місце засідання комісії по розгляду складеного акта, на її засідання не з'явився, інших даних, які могли б вплинути на результат розрахунку, крім зазначених в Акті не представив.

Твердження, що порушення полягало не у зриві пломби електропередавальної організації на захисному кожусі доступу до приладу обліку, а в порушенні цілісності дроту, на якому було закріплено пломбу, відповідач по справі спростовує тим, що в Акті про порушення, сторони без жодних зауважень задокументували зрив пломби електропередавальної організації. Будь-які інші твердження сторін відсутні, хоча саме пошкодження пломбувального матеріалу також свідчить про зрив пломби і жодним чином не впливає на спосіб визначення обсягу та вартості недорахованої електроенергії.

Стосовно тверджень позивача, що в Акті пломбування (номер та дата Акту про пломбування на титульній стороні документу №1454-і від 26.08.2011) вказано, що пломба енергопередавальної організації ТП 7686 встановлена на ввідній шафі, а не на захисному кожусі доступу до приладу і обліку, відповідач вказує, що дані поняття є тотожними за своїм змістом і свідчать про одне і теж.

Розглянувши матеріали справи, вислухавши представників сторін, оцінивши усі докази у справі у їх сукупності, надавши їм належної правової характеристики, суд виходить з наступного.

24 липня 2008 року між ВАТ "Прикарпаттяобленерго" (18.04.2011 року змінено найменування на Публічне акціонерне товариство "Прикарпаттяобленерго") (по договору постачальник) та товариством з обмеженою відповідальністю фірмою "Інкорд" ЛТД (по договору споживач) укладено договір про постачання електричної енергії №474 (а.с. 11-14).

Відповідно до п.1 даного договору, постачальник продає електроенергію споживачу, а споживач оплачує постачальнику вартість використаної електричної енергії та здійснює інші платежі згідно з умовами цього Договору.

23 квітня 2012 року інспектором Івано-Франківського РЕМ - філії Публічного акціонерного товариства "Прикарпаттяобленерго", при проведенні рейдерової перевірки було виявлено факт зриву пломби ТП 8676 енергопостачальної організації споживачем товариством з обмеженою відповідальністю фірмою "Інкорд" ЛТД, який знаходиться за адресою вул.Симоненка, 11А, м. Івано-Франківськ за результатами якого складено Акт про порушення №077362, підписаний представником енергопостачалька (ПАТ "Прикарпаттяобленерго" "Івано-Франківський РЕМ") та представником споживача (товариства з обмеженою відповідальністю фірми "Інкорд" ЛТД) (а.с. 15).

Даним актом було зафіксовано зрив пломби електропередавальної організації на захисному кожусі доступу до приладу обліку. Акт складено у присутності директора ТОВ фірма "Інкорд" ЛТД.

Один примірник Акту №077362 від 23.04.2012, складеного із зазначенням дати, часу та місця проведення засідання комісії з розгляду акта та погодженого без жодних зауважень уповноваженим представником товариства з обмеженою відповідальністю фірми "Інкорд" ЛТД (споживача) було вручено позивачу по справі і не заперечується останнім.

За результатами розгляду Акту №077362 від 23.04.2012 року, комісією філії ПАТ "Прикарпаттяобленерго" "Івано-Франківським РЕМ" прийнято рішення, оформлене протоколом №88 від 03.05.2012 року, яким визначено обсяг недорахованої електричної енергії та суму завданих збитків , а саме 17650 кВт/год на суму 19097грн.46коп. (а.с. 16) та виписано рахунок №474/5 від 21.05.2012 (а.с. 18).

Відповідно до п.2.1 Договору, під час виконання умов цього Договору, а також вирішенні всіх питань, що не обумовлені цим Договором, сторони зобов'язуються керуватися чинним законодавством України, Правилами користування електричною енергією.

Згідно п.3.1 Правил користування електричною енергією, затверджених постановою НКРЕ №28 від 31 липня 1996 року, в редакції постанови НКРЕ №910 від 17.10.2005 (із змінами) (далі - Правила) електроустановки споживачів мають бути забезпечені необхідними розрахунковими засобами обліку електричної енергії для розрахунків за спожиту електричну енергію. Розрахункові засоби обліку електричної енергії, технічні засоби контролю і управління споживанням електричної енергії та величини потужності, засоби вимірювальної техніки для контролю якості електричної енергії встановлюються відповідно до вимог ПУЕ, цих Правил та проектних рішень.

Згідно п.3.2 Правил відповідальність за технічний стан засобів обліку несе та організація, на балансі якої вони перебувають, або організація, яка здійснює їх експлуатацію на підставі відповідного договору.

Згідно п.3.3 Правил відповідальність за збереження і цілісність розрахункових засобів обліку електричної енергії та пломб (відбитків їх тавр) відповідно до акта про пломбування покладається на власника (користувача) електроустановки або організації на території (у приміщенні) якої вони встановлені.

Відповідно до п.3.31 Правил розрахунковий засіб обліку електричної енергії має бути опломбований на кріпленні кожуха лічильника пломбою з тавром Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики, а на затискній кришці - пломбою електропередавальної організації.

Пломби з тавром електропередавальної організації мають бути встановлені також на пристроях, що закривають первинні і вторинні кола живлення засобу обліку, приводи і кнопки управління комутаційних апаратів та кришки автоматів, встановлених у цих колах, двері комірок трансформаторів напруги, кришки на зборках і колодках затискачів випробувальних блоках, лінії зв'язку автоматизованих систем обліку та всі інші пристрої і місця, що унеможливлюють доступ до струмоведучих частин схеми обліку.

З урахуванням пунктів 10.2, 10.3 Правил, споживач зобов"язаний додержуватись нормативно-технічних документів та умов договорів; забезпечувати належний технічний стан та безпечну експлуатацію своїх електроустановок; забезпечувати функціонування власних розрахункових засобів обліку електричної енергії відповідно до вимог нормативно- технічних документів; забезпечувати збереження і цілісність встановлених на території (у його приміщенні) розрахункових засобів обліку електричної енергії та пломб (відбитків їх тавр) відповідно до акта про пломбування; своєчасно вживати відповідних заходів для усунення виявлених порушень; оперативно повідомляти постачальника електроенергії про порушення схеми розрахункового обліку електроенергії, несправності в роботі розрахункових засобів обліку, тощо.

Згідно п.6.41 Правил у разі виявлення під час контрольного огляду або технічної перевірки уповноваженим представником постачальника електричної енергії порушень цих Правил або умов Договору на місці виявлення порушення оформляється двосторонній акт порушень.

В акті мають бути зазначені зміст виявленого порушення із посиланням на відповідні пункти цих Правил та вихідні дані, необхідні та достатні для визначення обсягу недоврахованої електричної енергії та/або суми завданих споживачем збитків. За необхідності в акті зазначаються заходи, яких необхідно вжити для усунення допущених порушень.

Акт складається в двох примірниках, один з яких передається або надсилається споживачеві.

Акт підписується представником постачальника електричної енергії (електропередавальної організації) та представником споживача.

У разі відмови споживача підписати акт в ньому робиться запис про відмову. У цьому разі акт вважається дійсним, якщо він підписаний не менше ніж трьома уповноваженими представниками постачальника електричної енергії (електропередавальної організації).

Враховуючи вищезазначене, акт про порушення - це документ, який фіксує факт здійснення споживачем порушення Правил та/або умов договору. При цьому, акт про порушення вважається дійсним за умови, що в ньому зазначено зміст виявленого порушення, він складений на місці виявлення порушення та у присутності представника споживача, та якщо він підписаний представником споживача та представником енергопостачальника або містить позначку про відмову споживача від підпису та підписаний трьома представниками енергопостачальника.

Відповідно до п.6.40 Правил у разі виявлення представниками електропередавальної організації або представниками постачальника електричної енергії пошкоджень чи зриву пломб, установлених у місцях, указаних в акті про пломбування, або пошкоджень відбитків тавр на цих пломбах, пошкодження розрахункових засобів обліку, явних ознак втручання в параметри розрахункових засобів (систем) обліку з метою зміни їх показів перерахунок обсягу електричної енергії, який підлягає оплаті, здійснюється відповідно до Методики визначення обсягу та вартості електричної енергії, не облікованої внаслідок порушення споживачами правил користування електричною енергією, затвердженої постановою НКРЕ від 04.05.2006 N562, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 04.07.2006 року за №782/12656.

Відповідно до п. 2.5. Методики визначення обсягу та вартості електричної енергії, не облікованої внаслідок порушення споживачами правил користування електричною енергією (затвердженої Постановою НКРЕ від 04.05.2006 № 562, зареєстровано в Мінюсті України 04.05.2006 № 782/12656), у разі виявлення у споживача порушень, зазначених у підпунктах 1-3 пункту 2.1 цієї Методики, крім виявлення випадків фіксації індикатором впливу постійного (змінного) магнітного або електричного полів, величина розрахункового добового обсягу споживання електричної енергії протягом робочого часу (W , кВт/год) визначається за формулою доб

W = Р t K, (2.4)

доб доб в

де: Р - потужність (кВт), визначена як:

а) сумарна максимальна потужність наявних у споживача на час складання акта про порушення ПКЕЕ струмоприймачів відповідно до їх паспортних даних (за умови, якщо визначена таким чином потужність не перевищує дозволену потужність для даної точки обліку, зазначену в Договорі);

б) потужність, обчислена виходячи зі струму навантаження електроустановки споживача при підключенні всіх наявних на час складання акта про порушення ПКЕЕ струмоприймачів на максимальну потужність, визначеного на підставі показів відповідних засобів вимірювальної техніки, повірених у терміни, передбачені законодавством у сфері метрології (за умови відсутності паспортних даних всіх струмоприймачів, наявних у споживача на час складення акта про порушення ПКЕЕ, та якщо визначена таким чином потужність не перевищує дозволену потужність для даної точки обліку, зазначену в Договорі).

Під час складання Акту про порушення повинен бути складений перелік струмоприймачів, приєднаних до електромережі споживача (п. 2. а); визначено потужність струмоприймачів у відповідності до паспортних даних (п. 2.5. а); визначено потужність, виходячи із струму навантаження електроустановки споживача при підключенні усіх наявних, на час складання Акту про порушення, струмоприймачів на максимальну потужність (п.2.5. б).

Згідно з положеннями пункту 6.42 Правил на підставі акта порушень уповноваженими представниками постачальника електричної енергії (електропередавальної організації) під час засідань комісії з розгляду актів про порушення визначаються обсяг недоврахованої електричної енергії та сума завданих споживачем збитків.

Питання щодо визначення алгоритму розрахунку обсягу та вартості недоврахованої електричної енергії відповідно до Методики визначення обсягу та вартості електричної енергії, не облікованої внаслідок порушення споживачами правил користування електричною енергією, затвердженої постановою НКРЕ від 04.05.2006 № 562, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 04.07.2006 за № 782/12656, та достатності вихідних даних, зазначених в акті про порушення, для визначення обсягу недоврахованої електричної енергії та суми завданих споживачем збитків внаслідок порушення Правил та/або умов договору вирішується під час розгляду акту про порушення на засіданні комісії з розгляду актів про порушення.

Відповідно до ч. 1 ст. 15 та ч. 1 ст. 16 Цивільного кодексу України кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання. Кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу.

Підставами для визнання рішення недійсним є невідповідність його вимогам чинного законодавства та/або визначеній законом компетенції органу, який видав це рішення.

Відповідно до п.6.42 Правил користування електроенергією, споживач має право оскаржувати рішення комісії в суді.

В силу ст. 33 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу свої вимог та заперечень.

Аналізуючи наведене, зміст акту про порушення №077362 від 23.04.2012 містить встановлення (виявлення) відповідачем ПАТ "Прикарпаттяобленерго" "Івано-Франківський РЕМ" самого факту зриву пломби ТП 8676 енергопостачальної організації позивачем по справі, однак даний документ не містить достатніх відомостей (вихідних даних) для належного визначення обсягу недоврахованої електричної енергії та суми завданих споживачем збитків, зокрема не зазначено сумарну максимальну потужність наявних у споживача на час складання акта про порушення ПКЕЕ струмоприймачів відповідно до їх паспортних даних та потужність, обчислена виходячи зі струму навантаження електроустановки споживача при підключенні всіх наявних на час складання акта про порушення ПКЕЕ струмоприймачів на максимальну потужність. Одночасно в акті про порушення не зазначено (не зафіксовано) про відмову споживача надати вищевказані відомості.

Таким чином, рішення комісії філії Публічного акціонерного товариства "Прикарпаттяобленерго" Івано-Франківський РЕМ, оформлене протоколом № 88 від 03.05.12 не відповідає законності його прийняття, оскільки прийняте на підставі вищевказаного акту про порушення

З врахуванням наведеного вище, суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог.

Судові витрати по справі відповідно до ст. 49 Господарського процесуального кодексу України слід покласти на відповідача.

Керуючись ст. 124 Конституції України, Порядком здійснення державного нагляду в електроенергетиці, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 1999 року №189 (із змінами та доповненнями, внесені постановою Кабінету Міністрів України від 25.01.2006 року №60), ст.9 Закону України "Про електроенергетику", Правилами користування електричною енергією, затверджених постановою НКРЕ №28 від 31 липня 1996 року, в редакції постанови НКРЕ №910 від 17.10.2005 (із змінами), Методикою визначення обсягу та вартості електричної енергії, не облікованої внаслідок порушення споживачами правил користування електричною енергією (затвердженої Постановою НКРЕ від 04.05.2006 № 562 та зареєстрованої в Мінюсті України 04.05.2006 № 782/12656), ст.ст. 30, 33, 49, ст. ст. 82 -85 Господарського процесуального кодексу України, суд, -

в и р і ш и в :

задовольнити позов товариства з обмеженою відповідальністю фірми "Інкорд" ЛТД (вул. Галицьке шоссе, 8, с. Угринів, Тисменицький район, Івано-Франківська область, 77423, код 02829688) до публічного акціонерного товариства "Прикарпаттяобленерго" (вул. Індустріальна, 34, м. Івано-Франківськ, 76014, код 00131564) про визнання недійсним рішення комісії філії Публічного акціонерного товариства "Прикарпаттяобленерго" Івано-Франківський РЕМ, оформлене протоколом №88 від 03.05.12.

Визнати недійсним рішення комісії філії Публічного акціонерного товариства "Прикарпаттяобленерго" Івано-Франківський РЕМ, оформлене протоколом №88 від 03.05.12.

Стягнути з публічного акціонерного товариства "Прикарпаттяобленерго" (вул. Індустріальна, 34, м. Івано-Франківськ, 76014, код 00131564) на користь товариства з обмеженою відповідальністю фірми "Інкорд" ЛТД (вул. Галицьке шоссе, 8, с. Угринів, Тисменицький район, Івано-Франківська область, 77423, код 02829688) 1073 грн. 00 коп. (тисячу сімдесят три гривні) - судового збору.

Наказ видати позивачу після набрання рішенням законної сили.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Повне рішення складено 27.12.12

Суддя Фанда О. М.

Виготовлено в КП "Діловодство спеціалізованого суду"


Кудлейчук О. В. 27.12.12

СудГосподарський суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення25.12.2012
Оприлюднено27.12.2012
Номер документу28276497
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5010/1186/2012-8/26-9/52

Ухвала від 27.11.2012

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Фанда О. М.

Ухвала від 13.11.2012

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Фанда О. М.

Ухвала від 10.12.2012

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Фанда О. М.

Рішення від 25.12.2012

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Фанда О. М.

Ухвала від 10.10.2012

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Фанда О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні