Постанова
від 17.12.2012 по справі 2а-12169/12/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

2а-12169/12/2670   ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И м. Київ  17 грудня 2012 року                        письмове провадження           № 2а-12169/12/2670 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді  Арсірія Р.О. розглянувши адміністративну справу за позовом  Товариство з обмеженою відповідальністю "Українська поліграфічна компанія" до  Центральний територіальний департамент Національної комісії з цінних паперів та фондовонго ринку про  скасування розпорядження №145-ЦД-В від 11.07.2012 Позивач звернувся до Окружного адміністративного суду м. Києва з адміністративним позовом до Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про скасування розпорядження відповідача №145 –ЦД-В від 11 липня 2012 року. В обґрунтування позовних вимог Позивач посилається на безпідставність винесення оскаржуваного розпорядження, також зазначає, що Позивачем було дотримані вимоги законодавства, а отже підстав для відмови в скасуванні реєстрації випуску акцій та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску акцій Позивача у Відповідача були відсутні. Відповідач надав суду заперечення Відповідача, в яких зазначає, що діяв виключно в межах наданих повноважень виносячи оскаржуване Розпорядження. За результатами розгляду документів і матеріалів поданих сторонами, пояснень їхніх представників, Окружний адміністративний суд м. Києва, встановив: Позивачем 15.06.2012 р. було направлено на адресу відповідача заяву та пакет документів на скасування реєстрації випуску акцій та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску акцій ЗАТ “Українська поліграфічна компанія”. 11 липня 2012 року Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку прийнято Розпорядження №145 –ЦД-В про відмову ЗАТ “Українська поліграфічна компанія” в скасуванні реєстрації випуску акцій та анулюванні свідоцтва про реєстрацію випуску акцій. Як вбачається із змісту оскаржуваного розпорядження ТОВ “Українська поліграфічна компанія” відмовлено у задоволенні їх заяви на підставі порушень виявлених під час розгляду документів наданих позивачем на скасування реєстрації випуску акцій та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску акцій у зв'язку з реорганізацією ЗАТ “Українська поліграфічна компанія” шляхом перетворення у ТОВ «Українська графічна компанія»від 20.06.2012 вх. №531/ЦА, а саме: 1. Відсутня копія опублікованого повідомлення “Українська поліграфічна компанія” про проведення загальних зборів акціонерів ЗАТ“Українська поліграфічна компанія” 28.12.10, в місцевій пресі за знаходженням акціонерного товариства, що є порушенням вимог підпункту е) 3.1 пункту 3 глави 2 розділу III Порядку. 2. Відсутня копія повідомлення (оголошення) про реорганізацію ЗАТ “Українська поліграфічна компанія” опублікованого в друкованих засобах масової інформації відповідно до, вимог статті 59 Господарського кодексу України, що є порушенням вимог підпункту є) 3.1 пункту 3 глави 2 розділу III Порядку. Частиною 2 статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Закон України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" від 30 жовтня 1996 року N 448/96-ВР (далі - Закон) визначає правові засади здійснення державного регулювання ринку цінних паперів та державного контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних в Україні. Положеннями Закону встановлено, що державне регулювання ринку цінних паперів - здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері. Згідно ст. 5 Закону встановлено, що державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством. Згідно пункту 3 частини 1 статті 7 Закону одним з основних завдань Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку є здійснення державного регулювання та контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних на території України, а також у сфері спільного інвестування. Зупинення обігу акцій, відновлення обігу акцій, скасування реєстрації випусків акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випусків акцій здійснюються уповноваженими особами Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку або її територіальних органів (далі - реєструвальний орган) відповідно до Рішення Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку №222 від 30.12.1998 року «Про затвердження Порядку скасування реєстрації випусків акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випусків акцій» (надалі по тексту Порядок № 222). Відповідно до пп. е, є п.3.1 розділу ІІІ ч. 3 Порядку №222, протягом семи робочих днів з дня державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності - правонаступника товариства або останнього з них правонаступник подає до реєструвального органу такі документи (у разі, якщо в процесі реорганізації створюється декілька товариств, документи на скасування реєстрації випусків акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випуску акцій подає один з правонаступників): копію опублікованого згідно із вимогами статті 43 Закону України "Про господарські товариства" повідомлення про проведення загальних зборів акціонерів товариства, на яких прийнято рішення про затвердження передавального акта або розподільчого балансу, та довідку, яка свідчить про персональне повідомлення акціонерів про проведення цих загальних зборів (згідно з порядком, установленим у статуті товариства), що засвідчуються підписом голови комісії та печаткою товариства; копію повідомлення (оголошення) про реорганізацію акціонерного товариства, опублікованого в друкованих засобах масової інформації відповідно до вимог статті 105 Цивільного кодексу України, статті 59 Господарського кодексу України; Згідно ст. 43 Закону України “Про господарські товариства”, про проведення загальних зборів акціонерів держателі іменних акцій повідомляються персонально передбаченим статутом способом. Крім того, загальне повідомлення друкується в місцевій пресі за місцезнаходженням акціонерного товариства і в одному із офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України чи Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку із зазначенням часу і місця проведення зборів та порядку денного. Якщо до порядку денного включено питання про зміну статутного (складеного) капіталу акціонерного товариства, то одночасно з порядком денним друкується інформація, передбачена статтею 40 цього Закону. Повідомлення повинно бути зроблено не менш як за 45 днів до скликання загальних зборів. У разі необхідності може бути зроблено повторне повідомлення в зазначених засобах масової інформації. Загальні збори акціонерів проводяться на території України, як правило, за місцезнаходженням акціонерного товариства, за винятком випадків, коли на день проведення загальних зборів 100 відсотками акцій товариства володіють іноземці, особи без громадянства, іноземні юридичні особи, а також міжнародні організації. Як вбачається з матеріалів справи, позивачем засобами поштового зв'язку направлено на адресу відповідача заяву та пакет документів на скасування реєстрації випуску акцій та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску акцій ЗАТ “Українська поліграфічна компанія”. Згідно опису вкладення у цінний лист від 15.06.2012 року позивачем направлено документи, однак у даному переліку відсутня копія опублікованого повідомлення “Українська поліграфічна компанія” про проведення загальних зборів акціонерів ЗАТ“Українська поліграфічна компанія” 28.12.10, в місцевій пресі за знаходженням акціонерного товариства тому суд погоджується з доводами відповідача про порушення позивачем вимог підпункту е) 3.1 пункту 3 глави 2 розділу III Порядку та правомірність винесеного розпорядження в цій частині. Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що відповідач діяв на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені чинним законодавством, обґрунтовано, з урахуванням всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії), а тому позовні вимоги задоволенню не підлягають. Відповідно до частини четвертої статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що у разі невідповідності нормативно-правового акта Конституції України, закону України, міжнародному договору, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, або іншому правовому акту суд застосовує правовий акт, який має вищу юридичну силу. Згідно з частиною першою статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. Відповідно до частини другої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. У відповідності до ст. 69 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративній справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення сторін. Згідно ч.4 ст. 70 КАС України обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору. Виходячи з аналізу матеріалів справи, повно та всебічно дослідивши наявні докази, заслухавши обґрунтування сторін Суд дійшов висновку, що позов задоволенню не підлягає. Керуючись ст.ст. 71, 94 , 160-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд м. Києва, - ПОСТАНОВИВ: В задоволенні адміністративного позову відмовити повністю. Постанова набирає законної сили в порядку передбаченому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства та може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги. Суддя                                                                                                Р.О. Арсірій

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення17.12.2012
Оприлюднено28.12.2012
Номер документу28282059
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-12169/12/2670

Ухвала від 17.10.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Арсірій Р.О.

Ухвала від 21.02.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Твердохліб В.А.

Постанова від 17.12.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Арсірій Р.О.

Ухвала від 10.09.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Арсірій Р.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні