2а-10065/12/1370 ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2 П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И 27 грудня 2012 р. № 2а-10065/12/1370 Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кравців О.Р. розглянувши в скороченому провадженні адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у Стрийському районі Львівської області Державної податкової служби до Львівського обласного відділення всеукраїнської благодійної організації «Всеукраїнський батьківський комітет боротьби з наркотиками»про припинення юридичної особи,- встановив: Державна податкова інспекція у Стрийському районі Львівської області Державної податкової служби 27.11.2012 р. звернулася у Львівський окружний адміністративний суд з позовом до Львівського обласного відділення всеукраїнської благодійної організації «Всеукраїнський батьківський комітет боротьби з наркотиками»про припинення юридичної особи, обґрунтовуючи позовні вимоги тим, що відповідач не подає обов'язкової податкової звітності протягом року, зокрема з 09.01.2008 р., що підтверджується актом від 29.10.2012 р. Ухвалою від 30.11.2012 року відкрито скорочене провадження у даній справі та надано відповідачу строк для подання заперечення проти позову або заяви про визнання позову та роз'яснено наслідки такого неподання. Надіслані рекомендованою кореспонденцією відповідачу за адресою місця знаходження копія ухвали про відкриття скороченого провадження в адміністративній справі разом з витягом про процесуальні права та обов'язки повернулися. Відповідно до положень статті 37 КАС України відповідач вважається належним чином повідомленим. Оскільки відповідач повідомлений належним чином та з врахуванням того, що на адресу суду від відповідача не надходило заперечення проти позову, суд вважає за можливе, у відповідності до вимог ч. 3 ст. 183-2 КАС України, розглядати справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі. Відповідач - Львівське обласне відділення всеукраїнської благодійної організації «Всеукраїнський батьківський комітет боротьби з наркотиками»зареєстрована як юридична особа виконавчим комітетом Стрийської міської ради Львівської області та перебуває на обліку як платник податків в органах державної податкової служби. Контроль за своєчасністю подання платниками податків бухгалтерських звітів та балансів, податкових декларацій, розрахунків та інших документів, пов'язаних з обчисленням податків, інших платежів відповідно до пункту 3 статті 10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»покладено на податкову інспекцію. Відповідно до пункту 16.1.3 статті 16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів. Як вбачається з акту № 33797644/15-10 ДПІ у Стрийському районі Львівської області ДПС від 29.10.2012 р. Львівським обласним відділенням всеукраїнської благодійної організації «Всеукраїнський батьківський комітет боротьби з наркотиками»не подається обов'язкова податкова звітність протягом року, зокрема з 09.01.2008 р. Відповідно до довідки ДПІ у Стрийському районі Львівської області ДПС № 10624/20-3 від 25.10.2012 року відповідач не має заборгованості перед бюджетом. Матеріалами справи підтверджується, що відповідач не має заборгованості по сплаті страхових внесків перед Стрийською міжрайонною виконавчою дирекцією Львівського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та Відділенням виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Стрийському районі Львівської області. Згідно з ч. 1 статті 3 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців»дія цього Закону поширюється на державну реєстрацію всіх юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування, а також фізичних осіб –підприємців. Частина друга цієї статті містить застереження про можливість встановлення законом особливостей державної реєстрації об'єднань громадян (у тому числі професійних спілок), благодійних організацій, політичних партій, органів державної влади та органів місцевого самоврядування, асоціацій органів місцевого самоврядування, банків, торгово-промислових палат, фінансових установ (у тому числі кредитних спілок), бірж, а також інших установ та організацій. Вказані суб'єкти, для яких законом встановлено особливості державної реєстрації, набувають статусу юридичної особи лише з моменту їх державної реєстрації у порядку, встановленому Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців»(частина 3 статті 3 цього Закону). З метою приведення законодавчих актів України у відповідність із вимогами Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців»Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо створення єдиної системи державної реєстрації юридичних осіб»частину 2 статті 14 Закону України «Про об'єднання громадян»доповнено новим реченням, та відповідно до цієї норми у випадку реєстрації об'єднання громадян набуває статус юридичної особи. Дані реєстрації включаються до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців шляхом внесення відповідного запису в порядку, встановленому законом для державної реєстрації юридичних осіб. З огляду на викладене, норми Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців»є загальними відносно спеціальних норм Закону України «Про об'єднання громадян», які регулюють питання реєстрації об'єднання громадян, їх ліквідації і не суперечать загальним нормам. Відповідно до пункту 67.2 статті 67 Податкового кодексу України органи державної податкової служби в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо припинення юридичних осіб або припинення підприємницької діяльності фізичних осіб –підприємців. Відповідно до абзацу п'ятого частини другої статті 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців»підставою для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону. Оскільки відповідач всупереч вимог законодавства, не подавав до органів державної податкової служби документів фінансової та податкової звітності протягом року, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги позивача ґрунтуються на законі, і тому слід припинити юридичну особу –Львівське обласне відділення всеукраїнської благодійної організації «Всеукраїнський батьківський комітет боротьби з наркотиками». Відповідно до статті 94 КАС України судові витрати з сторін не стягуються. Керуючись ст. ст. 2, 7-14, 69-71, 86, 94, 160-163, 183-2, 186, 254 КАС України, суд, - п о с т а н о в и в : 1. Адміністративний позов задовольнити повністю. 2. Припинити юридичну особу –Львівське обласне відділення всеукраїнської благодійної організації «Всеукраїнський батьківський комітет боротьби з наркотиками»(місцезнаходження: вул. Новаківського, 4/29, м. Стрий, Львівська обл.; код ЄДРПОУ 33797644). 3. Судові витрати зі сторін не стягуються. 4. Постанова підлягає до негайного виконання. 5. Копію постанови у день набрання нею законної сили надіслати державному реєстратору. Постанову може бути оскаржено протягом 10 днів з дня її проголошення чи отримання копії постанови, прийнятої в письмовому провадженні, шляхом подання апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили. Суддя Кравців О.Р.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.12.2012 |
Оприлюднено | 29.12.2012 |
Номер документу | 28302562 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кравців Олег Романович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні