Постанова
від 25.12.2012 по справі 2а-10064/12/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

25 грудня 2012 р. № 2а-10064/12/1370

Львівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Брильовського Р.М.,

при секретарі Іваськевич С.В.

за участю:

представників позивача -Білоуса А.Т.

розглянувши у відкритому судовому з асіданні у місті Львові справу за адміністративним позовом ДПІ в Стрийському районі Львівської області ДПС до Стрийського міського громадського об'єднання іспано-каталунського культурного центру «Сардана»про припинення юридичної особи, -

в с т а н о в и в :

Державна податкова інспекція у Стрийському районі Львівської області звернулася до Львівського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Стрийського міського громадського об'єднання іспано-каталунського культурного центру «Сардана» про припинення юридичної особи.

Підставами позову є неподання відповідачем податкових декларацій та документів фінансової звітності більше одного року та незнаходження за юридичною адресою.

Представник позивача в судовому засіданні позов підтримав, просив його задовольнити.

Відповідач заперечень на позов, витребувані судом докази не надав, явки повноважного представника в судове засідання не забезпечив. Суд вжив всі залежні від нього заходи для повідомлення відповідача належним чином про час і місце розгляду судової справи з його участю та реалізації ним права судового захисту своїх прав та інтересів, а тому вважає за можливе розглянути справу без участі відповідача відповідно до положень ст. 128 КАС України.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, суд, даючи правову оцінку спірним правовідносинам, виходив з наступного.

Відповідач -Стрийське міське громадське об'єднання іспано-каталунського культурного центру «Сардана»зареєстроване як юридична особа Стрийською районною державною адміністрацією Львівської області 30.09.2005 року з присвоєнням коду ЄДРПОУ: 33797670 та взятий на обілк платників податків в ДПІ у Стрийському районі Львівської області 14.10.2005 року за №185, що підтверджується довідкою від 28.02.2006 року №082.

Згідно акту №33797670/15-10 від 29.10.2012 року ДПІ у Стрийському районі Львівської області ДПС відповідачем податкова звітність не подавалась з 10.08.2009 року, чим порушено вимоги п. п. 16.1.3. п. 16.1. ст. 16 та п.49.2 ст.49 Податкового кодексу України.

Згідно акту обстеження юридичної (фактичної) адреси платника податків від 20.09.2012 року №138/15-10/33797670 відповідач за вказаною юридичною адресою не знаходиься.

Відповідно до довідки ДПІ у Стрийському районі Львівської області ДПС від 25.09.2012 року №9004/18-20 у відповідача податкова заборгованість по платежах до бюджету відсутня.

Згідно п. п. 16.1.3. п. 16.1. ст. 16 Податкового кодексу України, платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Згідно ст. 20 цього ж Кодексу, органи державної податкової служби мають право, крім іншого, проводити перевірки платників податків (крім Національного банку України) в порядку, встановленому цим Кодексом; у випадках, встановлених законом, звертатися до суду щодо припинення юридичної особи та підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця про визнання недійсними установчих (засновницьких) документів суб'єктів господарювання.

Згідно п. п. 75.1.2. п. 75.1. ст. 75 цього ж Кодексу, документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи органу державної податкової служби і проводиться за наявності хоча б однієї з обставин, визначених цим Кодексом.

Згідно п. п. 78.1.2. п. 78.1. ст. 78 цього ж Кодексу, документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин - платником податків не подано в установлений законом строк податкову декларацію або розрахунки, якщо їх подання передбачено законом.

Відповідно до п.67.2 ст.67 цього ж Кодексу, органи державної податкової служби в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо припинення юридичних осіб.

Згідно п. 4 ч. 2 ст. 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців»від 15.05.2003 р. підставами для постановлення судового рішення про припинення юридичної особи є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.

Згідно ч. 1 ст. 38 цього ж Закону, суд, який постановив рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язане з банкрутством юридичної особи, у день набрання таким рішенням законної сили направляє його копію державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення.

Дата надходження судового рішення щодо припинення юридичної особи вноситься державним реєстратором до журналу обліку реєстраційних дій.

Дана сфера суспільних відносин також регулюються Законом України «Про обєднання громадян», ст.. 32 якого передбачено, що за поданням легалізуючого органу або прокурора рішенням суду об'єднання громадян примусово розпускається (ліквідується) у випадках: 1) вчинення дій, передбачених статтею 4 цього Закону ; 2) систематичного або грубого порушення вимог статті 22 цього Закону ;3) продовження протиправної діяльності після накладення стягнень, передбачених цим Законом;4) зменшення кількості членів політичної партії до числа, коли вона не визнається як така.

Суд приймає до уваги те, що у даному випадку суперечать дві норми однакової юридичної сили, які регулюють припинення юридичної особи, однак приходить до висновку, що за загальним правилом правозастосування, пріоритетне значення має законодавчий нормативно-правовий акт, який прийнятий по часу пізніше, тобто Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців».

За таких обставин суд вважає, що позовні вимоги підставні і обґрунтовані, а тому адміністративний позов належить задовольнити.

Щодо судових витрат, то у відповідності до вимог ст. 94 КАС України, судові витрати у формі судового збору, з відповідача не належить стягувати.

Керуючись ст.ст. 2, 4, 7-14, 23, 69, 70, 71, 86, 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити.

Припинити юридичну особу Стрийське міське громадське об'єднання іспано-каталунського культурного центру «Сардана».

Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом десяти днів з дня її проголошення до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 254 КАС України.

Суддя Р. Брильовський

Повний текст постанови виготовлено 29.12.2012 року

Дата ухвалення рішення25.12.2012
Оприлюднено02.01.2013
Номер документу28321561
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-10064/12/1370

Постанова від 25.12.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Брильовський Роман Михайлович

Ухвала від 28.11.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Брильовський Роман Михайлович

Ухвала від 28.11.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Брильовський Роман Михайлович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні