Ухвала
від 03.01.2013 по справі 25/5005/9065/2012
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

УКРАЇНА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

03.01.13р. Справа № 25/5005/9065/2012

Суддя господарського суду Дніпропетровської області Чередко А.Є.

при секретарі судового засідання Штефан В.П.

за участю представників сторін:

від кредитора - не з'явився

від боржника та ліквідатора - Васильєв К.А. - дов. б/н від 10.08.2012р., представник

розглянувши справу

за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Транс-Лайн", м. Дніпропетровськ

до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Транс-Лайн", м. Дніпропетровськ, вул. Запорізьке шосе, буд. 26, (ЄДРПОУ 37276456)

про визнання банкрутом

ВСТАНОВИВ:

Провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Транс-Лайн", м. Дніпропетровськ, вул. Запорізьке шосе, буд. 26, ЄДРПОУ 37276456 (далі - боржник) порушено 23.10.2012р. за заявою ліквідатора боржника Удовицького П.А. відповідно до процедури, передбаченої статтею 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон).

Підставою для звернення до суду із заявою про порушення провадження у справі є встановлена ліквідатором під час ліквідаційної процедури недостатність вартості майнових активів боржника для задоволення вимог кредиторів.

Постановою господарського суду від 31.10.2012р. боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру у справі, призначено ліквідатора -Удовицького Павла Андрійовича (м. Дніпропетровськ, вул. Макарова, буд. 1б, кв. 9, паспорт серії АЕ 773613, виданий 16 вересня 1997 року Красногвардійським РВ ДМУ УМВС України в Дніпропетровській області, ідентифікаційний номер 2809516995).

Ліквідатором подано на затвердження суду звіт ліквідатора з додатками та ліквідаційний баланс банкрута станом на 12.12.2012р.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши в судовому засіданні пояснення представника ліквідатора боржника, судом встановлено наступне.

Відповідно до ст. 4-1 Господарського процесуального кодексу України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Відповідно до ст. 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідатор з дня свого призначення здійснює інвентаризацію та оцінку майна банкрута, вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, подає до господарського суду заяви про визнання недійсними угод боржника, тощо.

Згідно з ч. 1 ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації), відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.

Розглянувши звіт ліквідатора банкрута, ліквідаційний баланс станом на 12.12.2012р., суд вважає, що ліквідатором здійснено всі необхідні заходи щодо розшуку майна, яке належить банкруту, та підлягає включенню до ліквідаційної маси.

З ліквідаційного балансу та акту інвентаризації дебіторської та кредиторської заборгованості від 12.12.2012р. вбачається, що у банкрута відсутні будь-які товарно-матеріальні цінності та інші активи, які належать банкруту на праві власності чи повного господарського відання.

Так, для перевірки наявності у банкрута прав власності на майно ліквідатором направлено запити до органів, якими здійснюється реєстрація та облік майна та майнових активів суб"єктів господарювання.

Згідно довідок КП "Дніпропетровського МБТІ" № 15081 від 27.11.2012р., Дніпропетровської регіональної філії ДП „Центр державного земельного кадастру" № ц/15027-14 від 26.11.2012р., Дніпропетровського відділення реєстраційно-екзаменаційної роботи № 1 ДАІ ГУМВС України в Дніпропетровській області № 14/1РЕР-5675 від 05.11.2012р., Державної інспекції сільського господарства в Дніпропетровській області № 2542/05/1 від 08.11.2012р. за боржником транспортних засобів і механізмів, сільськогосподарської техніки, земельних ділянок та іншого рухомого або нерухомого майна не зареєстровано.

Як вбачається з витягів з Державного реєстру обтяжень рухомого майна та Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна в зазначених реєстрах інформація щодо арештів або обтяження майна банкрута відсутня.

Згідно довідки ПАТ „Меліор Банк" від 15.10.2012р. № 508 поточний рахунок боржника № 26004001000026 закрито.

Згідно довідок Дніпропетровського регіонального відділення ПАТ „ФІНРОСТБАНК" від 04.04.2012р. № 0404/03 та від 06.04.2012р. № 0604/01 поточні рахунки боржника № 26005533000113.980 та № 26004533000125.980 закрито.

Таким чином, дебіторську заборгованість банкрута, товарно-матеріальні цінності основні засоби, які належать банкруту ліквідатором не виявлено, про що свідчить додані до звіту документи (акт інвентаризації дебіторської та кредиторської заборгованості від 12.12.2012р.).

З огляду на викладене, ліквідаційна маса не формувалась, її реалізація не проводилась, договори купівлі-продажу не укладались.

Одночасно під час ліквідаційної процедури ліквідатором здійснювались заходи щодо виявлення можливих кредиторів банкрута.

Так, 09.11.2012р. в газеті "Голос України" № 212 (5462) опубліковано оголошення про відкриття ліквідаційної процедури, визнання боржника банкрутом.

Відповідно до ч. 3 ст. 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", кредитори мають право заявити свої претензії до боржника, що ліквідується, в місячний строк з дня офіційного оприлюднення ухвали про визнання боржника, який ліквідується банкрутом.

Ліквідатором, також було направлено запити до Головного управління статистики у Дніпропетровській області та Бабушкінського відділу Державної виконавчої служби Дніпропетровського міського управління юстиції, на які отримані відповіді про наявність ТОВ "Транс-Лайн" у ЄДРПОУ та про відсутність виконавчих проваджень щодо банкрута на виконанні.

На запит до ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області ДПС ліквідатором одержано у відповідь лист за № 3287/10/10-021 від 05.12.2012р. та додатки до нього (довідка про рахунки, довідка про стан розрахунків з бюджетом), згідно з якими станом на 05.12.12р. податковий борг по ТОВ "Транс-Лайн" складає 411,32 грн., рахунки боржника в банківських установах закриті.

Таким чином, в результаті ліквідаційної процедури ліквідатором встановлено та визнано вимоги наступних кредиторів:

- ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області ДПС на суму 411,32 грн. -3 черга задоволення;

- ТОВ "СКС ЛЮКС" на суму 211 020,00 грн. -4 черга задоволення.

Встановлені вимоги кредиторів залишились незадоволеними у зв'язку з відсутністю майна та коштів боржника.

Інші кредитори ліквідатором не виявлені, до господарського суду у справу про банкрутство не звертались.

Згідно з п. 6 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", вимоги не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Також, під час розгляду справи до суду надійшло клопотання ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області Державної податкової служби № 31879/10/10-021 про зобов'язання ліквідатора банкрута надати до ДПІ документи фінансово-господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута та не затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу банкрута до проведення перевірки банкрута.

Вищенаведені клопотання ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області Державної податкової служби задоволенню не підлягають, виходячи з наступного.

Відповідно до п. 78.1.7 ст. 78 Податкового кодексу України, документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється у разі порушення провадження у справі про визнання банкрутом платника податків.

Про проведення документальної позапланової перевірки керівник органу державної податкової служби приймає рішення, яке оформлюється наказом (п. 78.4 ст. 78 Податкового кодексу України.

Згідно з п. 78.6 ст. 78 Податкового кодексу України, строки проведення документальної позапланової перевірки встановлені статтею 82 цього Кодексу.

Пунктом 82.2 статті 82 Податкового кодексу України встановлено, що тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва -5 робочих днів, інших платників податків -10 робочих днів.

Продовження строків проведення перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, можливе за рішенням керівника органу державної податкової служби не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва -не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків -не більш як на 5 робочих днів.

Відповідно до пункту 11.2 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України № 1588 від 09.12.2011 року (надалі -Порядок) у зв'язку з припиненням платника податків органи державної податкової служби розпочинають та проводять позапланову документальну перевірку, у разі одержання хоча б одного з таких документів (відомостей): - заяви за ф. N 8-ОПП від платника податків, поданої згідно з пунктом 11.1 цього розділу; - відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи; - відомостей з Єдиного державного реєстру чи ЄДРПОУ, повідомлення органу державної реєстрації про закриття відокремленого підрозділу; - судових рішень або відомостей з Єдиного державного реєстру, іншої інформації щодо прийняття судом рішень про порушення провадження у справі про банкрутство чи визнання банкрутом платника податків, порушення справи або прийняття рішення судом про припинення юридичної особи, визнання недійсною державної реєстрації чи установчих документів платника податків, зміну мети установи, реорганізацію платника податків.

Пунктом 11.3 Порядку передбачено, що у разі отримання документів згідно з пунктом 11.2 цього розділу та/або якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків, органом державної податкової служби приймається рішення про проведення (не проведення за підставами, встановленими підпунктами 11.3.2 та 11.3.3 цього пункту) документальної позапланової перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі. Призначається та розпочинається перевірка у такі строки: - протягом десяти робочих днів з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, у разі ліквідації юридичної особи за рішенням засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу; - протягом місяця після одержання того документа, що надійшов до органу державної податкової служби першим, в інших випадках.

Ухвала суду про порушення провадження у справі про банкрутство боржника та постанова про визнання боржника банкрутом були направлені на адресу ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області ДПС, що зокрема підтверджується поштовим повідомленням про вручення від 29.10.2012р. Направлено було судом ДПІ і ухвалу про призначення підсумкового засідання у справі, поштове повідомлення про вручення від 27.12.2012р..

На час розгляду справи ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області ДПС не надано суду доказів проведення позапланової перевірки банкрута в межах визначених законодавством строків та доказів неможливості отримання від банківських установ довідку про рух коштів на рахунках банкрута для проведення перевірки останнього.

Отже, в матеріалах справи відсутні докази неналежного виконання ліквідатором своїх обов'язків, зокрема ухилення від виконання законних вимог контролюючого органу тощо.

З огляду на усе вищевикладене правові підстави для не затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу у суду відсутні.

Натомість, розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, суд знаходить достатньо підстав щодо їх затвердження.

Згідно з п. 2 ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи-банкрута.

За результатами ліквідаційної процедури у банкрута відсутнє майно, тому слід прийняти рішення про ліквідацію юридичної особи банкрута.

Відповідно до п. 6 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", провадження у справі про банкрутство підлягає припиненню, якщо затверджено звіт ліквідатора у порядку, передбаченому ст. 32 цього Закону.

З підстав наведеного та керуючись ст. 86 ГПК України, ст.ст. 22, 31, 32, п. 6 ст. 40, 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд, -

УХВАЛИВ:

Затвердити ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Транс-Лайн", м. Дніпропетровськ, вул. Запорізьке шосе, буд. 26 (ЄДРПОУ 37276456).

Ліквідувати юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю "Транс-Лайн", м. Дніпропетровськ, вул. Запорізьке шосе, буд. 26 (ЄДРПОУ 37276456).

Провадження у справі припинити.

Копії цієї ухвали направити кредиторам банкрута та державним органам відповідно до п. 2 ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"

Суддя А.Є. Чередко

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення03.01.2013
Оприлюднено08.01.2013
Номер документу28425202
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —25/5005/9065/2012

Ухвала від 03.01.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 18.12.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Чередко Антон Євгенович

Постанова від 31.10.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 23.10.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Чередко Антон Євгенович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні