Постанова
від 08.01.2013 по справі 5066/12/2170
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 січня 2013 р. Справа №2а- 5066/12/2170

Херсонський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Ковбій О.В., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Державного підприємства "Національна енергетична компанія "Укренерго" до Горностаївської центральної районної лікарні про стягнення штрафних санкцій в сумі 5100 грн.,

встановив:

Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго" (далі - позивач) звернулося до суду з адміністративним позовом до Горностаївської центральної районної лікарні (далі-відповідач) про стягнення штрафу в розмірі 5100, 00 грн.

Представник позивача до суду надала заяву про розгляд справи в порядку письмового провадження. Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідачем порушено норми Закону України "Про теплопостачання", за що на Горностаївську центральну районну лікарню накладено штраф в сумі 5100,00 грн., накладення штрафу було оформлено постановою № 05/32-01-0014 від 30.10.2012 року.

Відповідач до суду не з'явився, письмових заперечень на позов не надав, про дату, час та місце слухання справи був належним чином повідомлений.

Відповідно до ч. 6 ст. 128 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні і в разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що Приписом № 05/32-04-0033 від 25.07.2012 року, виданого інспекцією Держенергонагляду в Херсонській області, Східне відділення під час позапланової перевірки було зобов'язано відповідача провести заходи щодо усунення порушень вимог законодавства, виявлених за результатами здійснення заходів з державного енергетичного нагляду.

23.10.2012 року державним інспектором з енергетичного нагляду Філіпповим І. В. проведено позапланову перевірку виконання суб'єктом господарювання приписів щодо усунення порушень вимог законодавства, виявлених за результатами здійснення заходів з державного енергетичного нагляду, в ході якої встановлено невиконання вимог вказаного Припису від 25.07.2012 року № 05/32-04-0033. Перевірка проведена в присутності головного лікаря Івлєва Івана Михайловича.

За невиконання вказаних порушень, Державною інспекцією з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії в Херсонській області Східне відділення, винесено постанову № 05/32-01-0014 від 30.10.2012 року про накладення штрафу за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання.

Ухилення від виконання п. 1 Припису від 25.07.2012 року є правопорушенням, визначеним ст. 31 Закону України " Про теплопостачання".

30.10.2012 року позивачем було винесено постанову № 05/32-01-0014 про накладення штрафу за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання в сумі 5100,00 грн. за ухилення від виконання вимог Припису від 25.07.2012 року, виданого інспекцією Держенергонагляду в Херсонській області, Східним відділенням.

Другий примірник постанови було направлено 30.10.2012 року за вих. № 17/28-300 рекомендованим поштовим відправленням.

Визначаючись щодо позовних вимог, наданих у справу доказів, суд виходить з наступного.

Відповідно до Указу Президента України "Про Міністерство палива та енергетики України" від 14.04.2000 р. № 598/2000 Міністерство палива та енергетики України є центральним органом виконавчої влади та головним (провідним) органом у системі центральних органів виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики в електроенергетичному, ядерно-промисловому, вугільно-промисловому та нафтогазовому комплексах.

Національна енергетична компанія "Укренерго" Міністерства палива та енергетики України - державне підприємство, що здійснює централізоване диспетчерське (оперативно - технологічне) управління об'єднаною енергетичною системою України, підрозділом якої в південному peгіоні є відокремлений підрозділ "Держенергонагляд у Південному peгіоні".

Відокремлений Підрозділ "Держенергонагляд у Південному peгіоні" здійснює свою діяльність відповідно до Положення про ВП "Держенергонагляд у Південному peгіоні" та на підставі довіреності, яку видає ДП "НЕК "Укренерго".

Згідно з вищезазначеним Положенням, державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної i теплової енергії в Херсонській області є одним із структурних підрозділів ВП "Держенергонагляд у Південному peгіоні".

Наказом Міністерства палива та енергетики України № 422 від 03.11.2006 р. (зі змінами та доповненнями) "Про державний енергетичний нагляд" встановлено, що Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної i теплової енергії (Держенергонагляд) безпосередньо підпорядкована Міністерству палива та енергетики щодо виконання функцій, покладених на Держенергонагляд, що регламентується Положенням про державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної i теплової енергії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 929 від 07.08.1996 р.

Метою Державного енергетичного нагляду є сприяння забезпеченню сталого функціонування об'єднаної енергетичної системи України, сфери теплопостачання, енергетичної безпеки держави шляхом здійснення контролю за дотриманням суб'єктами електроенергетики, суб'єктами відносин у сфері теплопостачання та споживачами електричної енергії вимог нормативно-правових i нормативно-технічних актів у сфері виробництва, постачання та споживання електричної i теплової енергії, посилення впливу на суб'єктів відносин у сфері теплопостачання та споживачів щодо дотримання ними встановлених режимів виробництва, постачання i споживання енергії та забезпечення споживачами належного технічного стану електричних та тепловикористовуючих установок i теплових мереж.

Згідно зі ст. 31 Закону України "Про теплопостачання" суб'єкти господарської діяльності несуть відповідальність за порушення і в тому числі за ухилення від виконання або несвоєчасне виконання рішень чи приписів Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії.

Відповідно до п. 7 ч. 2 Положення про державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної i теплової енергії, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 929 від 07.08.1996 р., керівники структурних підрозділів інспекції та їх заступники є старшими державними інспекторами з енергетичного нагляду; інші спеціалісти, що виконують функції держаного енергетичного нагляду, є державними інспекторами.

Згідно з п. п. 5, 6 Положення про порядок накладення на суб'єктів господарської діяльності штрафів за порушення законодавства про електроенергетику, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.1999 № 1312 визначене коло посадових осіб, які можуть накладати штрафи та граничні розміри сум штрафних санкцій. Такими посадовими особами є старші державні інспектори та державні інспектори з енергетичного нагляду.

Так, за порушення законодавства про теплопостачання на відповідача згідно з п.п. 2, 8 "Положення про порядок накладання на суб'єктів господарської діяльності штрафів за порушення законодавства про електроенергетику", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.1999 р. № 1312, накладено штраф в cyмi 5100,00 грн., що було оформлено Постановою № 05/32-01-0014 від 30.10.2012 р.

Згідно з п. 10 Положення, суб'єкт господарської діяльності повинен сплатити штраф протягом 15 днів з дня винесення Постанови про його накладання.

На час розгляду справи штраф в сумі 5100,00 грн. не сплачений.

Проаналізувавши матеріали справи, суд дійшов висновку, що дії позивача щодо стягнення штрафу у розмірі 5100,00 грн. є правомірними, а позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Керуючись ст. ст. 8, 9, 19, 128, 158-163, 167 КАС України, суд -

постановив :

Адміністративний позов Державного підприємства "Національна енергетична компанія "Укренерго" до Горностаївської центральної районної лікарні - задовольнити.

Стягнути з Горностаївської центральної районної лікарні (ідентифікаційний код 02003994) штраф в розмірі 5100 (п'ять тисяч сто) грн. 00 коп. на р/р 31114106700156, одержувач УДКСУ у Горностаївському районі, 21081100, банк Одержувач ГУДКСУ в Херсонській області, МФО 852010.

Стягнути з Горностаївської центральної районної лікарні (ідентифікаційний код 02003994) на користь державного підприємства "Національна енергетична компанія "Укренерго" на р/р 26003003057001 філія ПАО КБ "Надра" ОРУ, МФО 34191066, код банку 328975 судовий збір в сумі 107 (сто сім) грн. 30 коп.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня її проголошення.

В разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлений строк.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя Ковбій О.В.

кат. 5.8.2

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.01.2013
Оприлюднено16.01.2013
Номер документу28614532
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —5066/12/2170

Постанова від 08.01.2013

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Ковбій О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні