cpg1251 ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-Б тел.230-31-34
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
про визнання боржника банкрутом
15.01.2013 справа № 5011-28/17497-2012
за заявою державної податкової інспекції у Святошинському районі м. Києва державної
податкової служби
до товариства з обмеженою відповідальністю "Автоматизовані системи управління
- Газенерго" (код 32774597)
про визнання банкрутом (ст. 52)
Суддя Копитова О.С.
Секретар с/з Атарщікова А.М.
За участю представників сторін:
від заявника: Литвиненко Л.В., представник за довіреністю № 7/10-021 від 02.01.2013
від боржника: не з'явився
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Державна податкова інспекція у Святошинському районі міста Києва державної податкової служби звернулась до господарського суду м. Києва з заявою про визнання банкрутом товариства з обмеженою відповідальністю "Автоматизовані системи управління - Газенерго" з урахуванням приписів ст. 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Відповідно до ч. 1 ст. 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у разі, якщо громадянин-підприємець - боржник або керівні органи боржника - юридичної особи відсутні за її місцезнаходженням, або у разі ненадання боржником протягом року до органів державної податкової служби згідно із законодавством податкових декларацій, документів бухгалтерської звітності, а також за наявності інших ознак, що свідчать про відсутність підприємницької діяльності боржника, заява про порушення справи про банкрутство відсутнього боржника може бути подана кредитором незалежно від розміру його вимог до боржника та строку виконання зобов'язань.
Заява про порушення справи про банкрутство відсутнього боржника є підставою для порушення провадження у справі у разі наявності будь-якої з ознак, передбачених ст. 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а не виключно за наявності всієї сукупності перелічених у цій статті підстав. Зазначена позиція викладена в Постанові Пленуму Верховного Суду України від 18.12.2009 № 15.
В обґрунтування своїх вимог заявник посилається на той факт, що боржник припинив свою підприємницьку діяльність, податкових декларацій та документів податкової звітності до податкової інспекції протягом року не подає, за юридичною адресою не знаходиться.
Як убачається з матеріалів справи, згідно реєстраційних документів товариство з обмеженою відповідальністю "Автоматизовані системи управління - Газенерго" зареєстровано в м. Києві, по вул. Булгакова, 16.
Відповідно до ч. 5 ст. 17 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" в Єдиному державному реєстрі містяться також відомості про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу, а також відомості про зарезервовані найменування юридичних осіб.
Згідно з ч. 11 ст. 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", юридична особа зобов'язана подавати (надсилати) щороку протягом місяця, що настає за датою державної реєстрації, починаючи з наступного року, державному реєстратору для підтвердження відомостей про юридичну особу реєстраційну картку про підтвердження відомостей про юридичну особу.
Відповідно до положень ч. 12 ст. 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", у разі ненадходження в установлений частиною одинадцятою цієї статті строк реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор зобов'язаний надіслати рекомендованим листом протягом п'яти робочих днів з дати, встановленої для подання реєстраційної картки, юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору зазначеної реєстраційної картки.
У разі надходження державному реєстратору від органу державної податкової служби повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням державний реєстратор зобов'язаний надіслати рекомендованим листом протягом п'яти робочих днів з дати надходження зазначеного повідомлення юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки.
Частиною 14 ст. 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" передбачено, що у разі неподання юридичною особою протягом місяця з дати надходження їй відповідного повідомлення реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність підтвердження зазначених відомостей датою, яка встановлена для чергового подання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу.
Якщо державному реєстратору повернуто рекомендованого листа, державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.
До заяви про порушення провадження по справі заявником додано довідку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 21.11.2012, у якій значиться, про внесення інформації щодо відсутності за місцезнаходженням юридичної особи - товариства з обмеженою відповідальністю "Автоматизовані системи управління - Газенерго".
Крім того, в обґрунтування своїх вимог заявник посилається на той факт, що боржник податкових декларацій та документів податкової звітності до податкової інспекції протягом року не подає, останню звітність до податкової інспекції подавало 08.04.2009.
На доказ наявності у боржника заборгованості перед бюджетом в розмірі 1 390 227,01 грн., до матеріалів справи додано належним чином засвідчені копії актів перевірок від 04.11.2009 № 3500/15-220, від 11.03.2009 № 1/23-80/32774597, від 12.08.2011 № 15-110/1754, від 24.03.2010 № 15-110/1-1249, від 18.11.2009 № 15-110/1-2572 та прийняті на підставі актів перевірок податкові повідомлення-рішення № 0106631502/0 від 04.11.2009, № 0018631501 від 18.11.2009, № 0016001501 від 24.03.2010, № 00118771501 від 12.08.2011, № 0000622310/2 від 27.04.2009, а також копії облікових карток зі збору за забруднення навколишнього природного середовища та з комунального податку, на загальну суму в розмірі 1 390 227,01 грн.
Крім того, державна податкова інспекція у Святошинському районі м. Києва зверталась з позовом до Окружного адміністративного суду м. Києва про стягнення з боржника податкового боргу. Однак, стягнути податковий борг в примусовому порядку не виявилось можливим, про що державним виконавцем Відділу державної виконавчої служби Святошинського районного управління юстиції у м. Києві було винесено постанову про повернення виконавчого документа стягувачеві.
Ухвалою господарського суду м. Києва від 07.12.2012 порушено провадження у справі про банкрутство № 5011-28/17497-2012 за особливостями, передбаченими ст. 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та призначено розгляд справи на 20.12.2012.
В судовому засіданні представник заявника надав довідку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 11.01.2013, відповідно до якої державним реєстратором внесено запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про порушення провадження у справі про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "Автоматизовані системи управління - Газенерго".
Сукупність доказів, які містяться в матеріалах справи № 5011-28/17497-2012, доводять безспірність вимог заявника та неспроможність боржника виконати свої зобов'язання перед кредитором у встановлений Законом строк.
Крім того, згідно даних Головного управління статистики у м. Києві остання звітність товариством з обмеженою відповідальністю "Автоматизовані системи управління - Газенерго" подана за січень-грудень 2008 року, що також може свідчити про припинення боржником господарської діяльності.
Відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру.
Згідно ч. 2 ст. 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" господарський суд у двотижневий строк з дня винесення ухвали про порушення провадження у справі про банкрутство, відкриває ліквідаційну процедуру і призначає ліквідатором ініціюючого кредитора за згодою останнього.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника заявника, враховуючи наявні в матеріалах справи докази, встановлені в ході судового розгляду обставини, господарський суд приходить до висновку щодо наявності всіх підстав для визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.
Представник заявника у судовому засіданні подав клопотання про призначення ліквідатором товариства з обмеженою відповідальністю "Автоматизовані системи управління - Газенерго" арбітражного керуючого -Гусара Івана Олексійовича (ліцензія Серія АВ № 600685 від 05.03.2012).
Відповідно до ст. 3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатором може бути призначено фізичну особу - суб'єкта підприємницької діяльності, яка має вищу юридичну або економічну освіту, володіє спеціальними знаннями та не є зацікавленою особою щодо боржника і кредиторів.
Арбітражні керуючі діють на підставі ліцензії арбітражного керуючого, виданої уповноваженим органом у порядку, встановленому законом.
В матеріалах справи наявні заява арбітражного керуючого на участь у справі про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "Автоматизовані системи управління - Газенерго" та належним чином засвідчена копія ліцензії Серії АВ № 600685 від 05.03.2012 на право здійснення діяльності арбітражного керуючого видана Гусару Івану Олексійовичу.
Обставин передбачених п. 3 ст. 3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в ході судового засідання не встановлено.
За таких обставин, суд вважає за можливе задовольнити клопотання заявника стосовно призначення ліквідатором товариства з обмеженою відповідальністю "Автоматизовані системи управління - Газенерго" арбітражного керуючого -Гусара І.О.
При цьому, господарський вважає за необхідне зазначити, що приписами ст. 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" не визначений порядок або особливості здійснення ліквідаційної процедури у справі про банкрутство, в зв'язку з чим ліквідаційна процедура щодо відсутнього боржника, здійснюється також відповідно до вимог, що передбачені розділом ІІІ Закону - "Ліквідаційна процедура". Отже, на ліквідатора покладаються, зокрема, обов'язки ліквідатора у справі про банкрутство, що передбачені ст. ст. 23, 25,52 Закону.
Відповідно до ч. 3 ст. 23 Закону ліквідатор зобов'язаний опублікувати в офіційних друкованих органах відомості про визнання боржника банкрутом та відкриття відносно останнього ліквідаційної процедури. Також, з положень ч. 5 ст. 52 Закону вбачається, що на ліквідатора боржника покладені обов'язки щодо виявлення, встановлення кредиторів відсутнього боржника та повідомлення їх (кредиторів) про визнання відсутнього боржника банкрутом, які в місячний строк з дня одержання повідомлення можуть направити ліквідатору заяви з вимогами до банкрута.
На підставі вищезазначеного, керуючись ст.ст. 22, 23, 24, 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд -
П О С Т А Н О В И В :
1. Визнати банкрутом товариство з обмеженою відповідальністю "Автоматизовані системи управління - Газенерго" (03134, м. Київ, вул. Булгакова, 16; код 32774597).
2. Визнати державну податкову інспекцію у Святошинському районі м. Києва державної податкової служби кредитором товариства з обмеженою відповідальністю "Автоматизовані системи управління - Газенерго" на суму 1 390 227,01 грн.
3. Припинити процедуру розпорядження майном.
4. Відкрити ліквідаційну процедуру.
5. Призначити ліквідатором банкрута товариства з обмеженою відповідальністю "Автоматизовані системи управління - Газенерго" арбітражного керуючого -Гусара Івана Олексійовича (ліцензія Серія АВ № 600685 від 05.03.2012).
6. Зобов'язати ліквідатора у п'ятиденний строк з дня прийняття постанови про визнання боржника банкрутом подати до офіційного друкованого органу Верховної Ради України чи Кабінету Міністрів України оголошення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури з метою виявлення, встановлення кредиторів відсутнього боржника та повідомлення їх (кредиторів) про визнання відсутнього боржника банкрутом. Відомості про визнання боржника банкрутом і про відкриття ліквідаційної процедури повинні містити: найменування та інші реквізити боржника, визнаного банкрутом, найменування господарського суду, в провадженні якого знаходиться справа про банкрутство, дату прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, відомості про ліквідатора (ліквідаційну комісію).
7. Зобов'язати ліквідатора надати суду докази публікації оголошення в офіційному друкованому органі про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури протягом двох тижнів з моменту опублікування (оригінал примірника газети).
8. Зобов'язати ліквідатора письмово повідомити про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом усіх відомих йому кредиторів відсутнього боржника, які в місячний строк з дня одержання повідомлення можуть направити ліквідатору заяви з вимогами до банкрута, зокрема органи державної податкової служби та інші державні органи, які здійснюють контроль за правильністю та своєчасністю справляння страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування та інші види зальнообов'язкового держаного соціального страхування, податків і зборів (обов'язкових платежів).
9. Зобов'язати ліквідатора у разі отримання ним заяв з вимогами до банкрута письмово повідомити про це суд.
10. Зобов'язати Державного реєстратора за місцем знаходження боржника внести до Єдиного державного реєстру запис про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та відомості про ліквідатора боржника.
11. Підприємницьку діяльність банкрута завершити.
12. Строк виконання всіх грошових зобов'язань вважати таким, що настав з 15.01.2013.
13. Припинити нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій по всіх видах заборгованості банкрута 15.01.2013.
14. Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном з 15.01.2013.
15. Зобов'язати ліквідатора надати суду ліквідаційний баланс банкрута та звіт ліквідатора до 15.01.2014 з додатками:
довідку обслуговуючого банку боржника про закриття рахунків;
витяг з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна;
витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна;
довідку Головного управління Міністерства внутрішніх справ в м. Києві УДАІ про наявність зареєстрованих транспортних засобів у банкрута;
довідку Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про наявність у власності банкрута цінних паперів;
довідку Головного управління земельних ресурсів КМДА управління земельного кадастру про наявність зареєстрованих земельних ділянок за банкрутом;
інформацію з територіальних органів Держземагенства про наявність зареєстрованих за банкрутом земельних ділянок та прав на них, а також інформацію про обмеження при їх використанні;
довідку Головного управління статистики в м. Києві щодо наявності у боржника структурних підрозділів або підприємств засновником яких є боржник;
довідку Інспекції державного технічного нагляду щодо реєстрації і перереєстрації боржником тракторної, сільськогосподарської, дорожньо-будівельної та меліоративної техніки;
довідку Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті (Укрморрічінспекція) про наявність у власності боржника водних транспортних засобів;
інформацію з територіальних органів державної реєстрації прав Міністерства юстиції України або державних та приватних нотаріусів про наявність у боржника у власності нерухомого майна;
докази публікації оголошення в офіційному друкованому органі про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури;
докази повідомлення про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом усіх відомих йому кредиторів відсутнього боржника, які в місячний строк з дня одержання повідомлення можуть направити ліквідатору заяви з вимогами до банкрута, зокрема органи державної податкової служби та інші державні органи, які здійснюють контроль за правильністю та своєчасністю виконання всіх грошових зобов'язань банкрута та зобов'язання щодо сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, податків і зборів (обов'язкових платежів), повернення коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.
16. Відповідно до п. 1 ст. 23 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" з моменту прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.
17. Копію постанови направити боржнику та ліквідатору.
18. Копію постанови для відома направити в Прокуратуру м. Києва, ДПА у м. Києві, вул. Шолуденка, 33/19 (Управління по забезпеченню оперативно-правового супроводження матеріалів ДПС в судових установах УПМ ДПА у м. Києві), установі банку боржника та державному реєстратору за місцем знаходження боржника для виконання.
Суддя О.С. Копитова
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 15.01.2013 |
Оприлюднено | 16.01.2013 |
Номер документу | 28623201 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Копитова О.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні