Рішення
від 14.01.2013 по справі 5023/5387/12 (н.в.о. 5023/2254/12)
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Держпром, 8-й під'їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,

тел. приймальня (057) 705-14-50, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"14" січня 2013 р. Справа № 5023/5387/12 (н.в.о. 5023/2254/12)

вх. номер

Суддя Господарського суду Харківської області Інте Т.В.

при секретарі судового засідання Федоровой К.О.

за участю представників сторін:

прокурора - Кріцина Н.Г., посв. № 006801 від 28.09.12 р.;

позивача - Мартинова А.М., дов. № 08-11/50/2-13 від 03.01.13 р.;

відповідача - Крючкова Л.О., дов. б/н від 11.04.12 р.;

третьої особи - не з'явився;

розглянувши матеріали справи за позовом: Харківська міська рада, м. Харків, 3-я особа - Департамент економіки та комунального майна Харківської міської ради, м. Харків

до Обслуговуючий кооператив "Житлово-будівельний кооператив "Легація", м. Харків

за участю прокуратури м. Харкова

про визнання договору укладеним

ВСТАНОВИВ:

Рішенням господарського суду Харківської області від 12.06.2012 р. по справі № 5023/2254/12 в задоволенні позовних вимог Харківської міської ради до Обслуговуючого кооперативу "Житлово-будівельний кооператив "Легація" про визнання укладеним договору про пайову участь у розвитку інфраструктури міста Харкова між Обслуговуючим кооперативом "Житлово-будівельний кооператив "Легація" та Департаментом економіки та комунального майна Харківської міської ради, відмовлено у повному обсязі.

23.07.12 р. перший заступник прокурора м. Харкова подав апеляційну скаргу, в порядку представництва інтересів держави, на рішення господарського суду Харківської області від 12.06.2012 р. по справі № 5023/2254/12.

31.07.12 р. ухвалою Харківського апеляційного господарського суду було прийнято апеляційну скаргу до провадження та призначено її до розгляду.

Ухвалою Харківського апеляційного господарського суду від 15.10.12 р. прийнято відмову Харківської міської ради від апеляційної скарги на рішення господарського суду Харківської області від 12.06.2012 р. по справі № 5023/2254/12, провадження за апеляційною скаргою припинено.

23.11.2012 р. за вх. № 111 від Харківської міської ради надійшла заява про перегляд рішення господарського суду Харківської області від 12.06.2012 р. по справі № 5023/2254/12 щодо визнання укладеним договору у зв'язку з нововиявленими обставинами, в якій заявник просить суд переглянути у зв'язку з нововиявленими обставинами рішення господарського суду Харківської області від 12.06.2012 р. по справі № 5023/2254/12 та прийняти нове рішення, яким позовні вимоги Харківської міської ради задовольнити у повному обсязі.

В судових засіданнях оголошувались перерви з 10.12.12 р. по 18.12.12 р., та з 18.12.12 р. по 14.01.13 р.

В судовому засіданні 14.01.2013 року заявник підтримав заяву про перегляд за нововиявленими обставинами рішення господарського суду Харківської області 12.06.2012 р. по справі № 5023/2254/12. Підставою для перегляду вищевказаного рішення за нововиявленими обставинами, вважає наявність факту вжиття виконавчими органами Харківської міської ради всіх необхідних та можливих заходів щодо врегулювання відносин з Обслуговуючим кооперативом "Житлово-будівельний кооператив "Легація" по пайовій участі до прийняття об'єкту в експлуатацію.

Прокурор в судовому засіданні підтримує заяву Харківської міської ради про перегляд за нововиявленими обставинами рішення господарського суду.

Представник третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Департамент економіки та комунального майна, у призначене судове засідання не з'явився, про час та місце розгляду заяви був повідомлений належним чином.

Представник відповідача в судовому засіданні 14.01.13 р. проти задоволенні заяви заперечує у повному обсязі з підстав, викладених у відзиві на заяву, зокрема, посилаючись на таке.

Відповідач вважає, що лист Департаменту містобудування, архітектури та земельних відносин від 03.08.11 р. № 3275/0/27-11, на який посилається заявник, не мають істотного значення для справи і не можуть вважатись нововиявленими обставинами, т.я. не мають необхідних ознак, в розумінні ст. 112 ГПК України, та не надано доказів відправлення вказаного листа на адресу відповідача або його отримання. Крім того, ч.ч. 3, 9 статті 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", які регулюють істотні умови договору, щодо перерахування грошових коштів набирають чинності тільки з 1 січня 2013 року.

З'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, всебічно та повно дослідивши матеріали справи та надані докази, заслухавши пояснення представників сторін, суд встановив наступне.

Звертаючись з позовною заявою до суду, позивач обґрунтовував свої вимоги тим, що на підставі рішення 26 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 23.10.2008 р. № 274/08 ОК "Житлово-будівельний кооператив "Легація" (відповідач) є замовником житлової забудови в районі вул. Батумської у м. Харкові та посилався на ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", ст. 27-1 Закону України "Про планування та забудову територій", Рішення виконкому Харківської міської ради від 15.04.2009 р. № 173 "Про пайову участь замовників у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Харкова" та Рішення виконкому Харківської міської ради від 19.11.2011 р. № 804 "Про пайову участь замовників у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Харкова".

Позивач стверджував, що замовник об'єкта будівництва, у тому числі при будівництві індивідуальних житлових будинків загальною площею понад 300 кв.м, зобов'язаний взяти участь у створені і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту та укласти договір про пайову участь з органом місцевого самоврядування до прийняття об'єкта містобудування в експлуатацію. Таким чином, позивач вважає, що ухилення відповідача від укладання цього договору порушує права та обов'язки територіальної громади.

Однак ОК "Житлово-будівельний кооператив "Легація" не виконало визначений Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Порядком пайової участі обов'язок, та не звернулось до Департаменту економіки та комунального майна для укладення відповідного договору про пайову участь.

Як зазначалось вище, рішенням господарського суду Харківської області від 12.06.2012 р. по справі № 5023/2254/12 у задоволені позовних вимог Харківської міської ради до ОК "Житлово-будівельний кооператив "Легація" про визнання укладеним договору про пайову участь у розвитку інфраструктури міста Харкова між ОК "Житлово-будівельний кооператив "Легація" та Департаментом економіки та комунального майна, відмовлено у повному обсязі.

Вказане рішення ґрунтується на тому, що спосіб захисту "визнання договору укладеним", який вибрав позивач є невірним, оскільки фактично пред'явлення позову про визнання договору укладеним є спробою встановити певний факт, а не способом вирішити спір про право. Крім того, запропонована позивачем редакція договору має ознаки попереднього договору, який належить до числа так званих організаційних договорів, спрямованих на його організацію, тобто на встановлення взаємозв'язків учасників майбутнього договору, який передбачений ст. 635 Цивільного кодексу України, та позовна заява заявлена передчасно.

У заяві про перегляд рішення господарського суду Харківської області від 12.06.2012 р. по справі № 5023/2254/12 за нововиявленими обставинами, заявник (Харківська міська рада) зазначає, що істотними нововиявленими обставинами, які є підставою для судового перегляду рішення - це наявність факту вжиття виконавчими органами Харківської міської ради всіх необхідних та можливих заходів щодо врегулювання відносин з ОК "Житлово-будівельний кооператив "Легація" по пайовій участі до прийняття об'єкту в експлуатацію.

Відповідно до ст.112 ГПК України, господарський суд може переглянути прийняте ним судове рішення, яке набрало законної сили, за нововиявленими обставинами.

Підставами для перегляду судових рішень господарського суду за нововиявленими обставинами є:

- істотні для справи обставини, шо не були і не могли бути відомі особі яка звертається із заявою, на час розгляду справи;

- встановлені вироком суду, що набрав законної сили, завідомо неправильний висновок експерта, завідомо неправильний переклад, фальшивість документів або речових доказів, що потягли за собою ухвалення незаконного або необґрунтованого рішення;

- встановлення вироком суду, що набрав законної сили, вини судді у вчиненні злочину, внаслідок якого було ухвалено незаконне або необґрунтоване рішення;

- скасування судового рішення, яке стало підставою для ухвалення рішення чи постановляння ухвали, що підлягають перегляду;

- встановлена Конституційним Судом України неконституційність закону, іншого правового акта чи їх окремого положення, застосованого судом при вирішенні справи, якщо рішення суду ще не виконане.

Відповідно до Постанови пленуму Вищого господарського суду України №17 від 26.12.2011 р. "Про деякі питання практики перегляду рішень, ухвал, постанов за нововиявленими обставинами", до нововиявлених обставин відносяться матеріально-правові факти, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші факти, які мають значення для правильного вирішення спору або розгляду справи про банкрутство.

Необхідними ознаками існування нововиявлених обставин є одночасна наявність таких трьох умов: по-перше, існування на час розгляду справи, по-друге, те, що ці обставини не могли бути відомі заявникові на час розгляду справи, по-третє, істотність даних обставин для розгляду справи (тобто коли врахування їх судом мало б наслідком прийняття іншого судового рішення, ніж те, яке було прийняте).

Нововиявлені обставини за своєю юридичною суттю є фактичними даними, що в установленому порядку спростовують факти, які було покладено в основу судового рішення. Ці обставини мають бути належним чином засвідчені, тобто підтверджені належними і допустимими доказами.

Як вбачається з матеріалів справи та додаткових документів, наданих заявником (позивачем) в обґрунтування поданої заяви про перегляд рішення суду за нововиявленими обставинами, а саме з листа-повідомлення Управління містобудування та архітектури Департаменту містобудування, архітектури та земельних відносин від 03.08.2011 року № 3275/0/27-11, ОК "Житлово-будівельний кооператив "Легація" до прийняття об'єкту в експлуатацію було повідомлено про необхідність взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Харкова, що є нововиявленою обставиною в розумінні п. 1 ст. 112 ГПК України, оскільки такі обставини існували на час розгляду справи, не були відомі заявникові на час розгляду справи № 5023/2254/12 та не були предметом дослідження у справі.

Щодо посилань відповідача про відсутність доказів направлення вищезазначеного листа на адресу відповідача, суд зазначає наступне.

Згідно з положенням про Департамент діловодства Харківської міської ради, затвердженим рішенням 1 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 24.11.2010 р. № 07/10 "Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради 6 скликання" Департамент забезпечує належне ведення діловодства у виконавчих органах Харківської міської ради. У своїй діяльності керується Конституцією України, законами України "Про звернення громадян" та "Про місцеве самоврядування", актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативними актами та цим Положенням.

Згідно з Інструкцією з діловодства в Харківській міській раді та її виконавчих органах, затвердженою розпорядженням Харківського міського голови від 15.06.12 № 2750 в міській раді та її виконавчих органах може застосовуватися одна з двох форм реєстрації документів - журнальна та автоматизована (з використанням спеціальних комп'ютерних програм). Використання журнальної, форми реєстрації документів допускається в структурних підрозділах міської ради з обсягом документообігу до 600 документів на рік. У разі впровадження автоматизованої форми реєстрації документів формується банк реєстраційних даних в електронному вигляді

Департамент діловодства здійснює реєстрацію листів у автоматизованій системі діловодства "Док.Проф2", яка запроваджена у роботу з листопада 2006 року.

Після підписання вихідної кореспонденції вона реєструється у системі діловодства "Док.Проф2" та направляється фізичним або юридичним особам простим поштовим відправленням, яке згідно з Правилами надання послуг поштового зв'язку, затвердженими постановою КМ України від 05.03.2009 року № 270, приймається для пересилання без видачі розрахункового документа та доставляється/вручається без розписки.

У зв'язку з тим, що у кошторисі витрат не передбачено коштів на відправку рекомендованих листів для всієї вихідної кореспонденції Харківської міської ради доказом направлення на адресу ОК "ЖБК "Легація" листа управління містобудування та архітектури Департаменту містобудування, архітектури та земельних відносин від 03.08.2011 р. № 3275/0/27-11 є відповідний витяг з реєстру відправлень системи діловодства "Док.Проф2", який був наданий позивачем.

Таким чином обставини, на які посилається позивач підтверджено належними та допустимими доказами.

С приводу того, що позивачу під час розгляду справи № 5023/2254/12 було відомо про існування вищевказаного листа до ОК "ЖБК "Легація", суд зазначає наступне.

Департаменти Харківської міської ради здійснюють свою діяльність, керуючись Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативними актами відповідними положеннями затвердженими рішенням 1 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 24.11.2010 р. № 07/10 "Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради 6 скликання".

Кожний окремий департамент виконує певні функції відповідно до покладених на нього повноважень і завдань. Департаменти взаємодіють у своїй діяльності з іншими структурними підрозділами в межах своїх повноважень.

Згідно з положенням про Юридичний департамент, затвердженим рішенням 1 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 24.11.2010 р. № 07/10 Юридичний департамент подає позовні заяви щодо захисту прав і законних інтересів міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб та представляє інтереси міської ради у судах.

Про існування листа від 03.08.2013 року № 3275/0/27-11 управління містобудування та архітектури Департаменту містобудування, архітектури та земельних відносин не було і не могло бути відомо Юридичному департаменту, який представляє інтереси Харківської міської ради у суді, оскільки відповідно, з інструкцією з діловодства, зазначений лист є вихідним документом і надсилається лише адресатам, Департамент діловодства підстав для інформування Юридичного департаменту про надісланий лист не мав.

Відтак, ОК "Житлово-будівельний кооператив "Легація" завчасно було проінформовано про необхідність звернутись до виконавчих органів міської ради до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію для укладення договору про пайову участь.

Згідно зі ст. 648 Цивільного кодексу України зміст договору, укладеного на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, обов'язкового для сторін (сторони) договору, має відповідати цьому акту.

Відповідно до ст. 649 ЦК Україна розбіжності, що виникли між сторонами при укладенні договору на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування та в інших випадках, встановлених законом, вирішуються судом.

Відповідно до ч. 1 ст. 175 Господарського кодексу України майново-господарськими визначаються цивільно-правові зобов'язання, що виникають між учасниками господарських відносин при здійсненні господарської діяльності, в силу яких зобов'язана сторона повинна вчинити певну господарську дію на користь другої сторони або утриматися від певної дії, а управнена сторона має право вимагати від зобов'язаної сторони виконання її обов'язку.

Майнові зобов'язання, які виникають між учасниками господарських відносин, регулюються Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених Господарським кодексом України.

Згідно зі ст. 173 Господарського кодексу України господарським зобов'язанням визнається зобов'язання, що виникає між суб'єктом господарювання та іншим учасником (учасниками) відносин у сфері господарювання з підстав, передбачених цим Кодексом, в силу якого один суб'єкт (зобов'язана сторона, у тому числі боржник) зобов'язаний вчинити певну дію господарського чи управлінсько-господарського характеру на користь іншого суб'єкта (виконати роботу, передати майно, сплатити гроші, надати інформацію тощо).

Статтею 179 Господарського кодексу України визначені загальні умови укладення договорів, що породжують господарські зобов'язання.

Відповідно до ч. 3 ст. 179 Господарського кодексу України укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору.

Згідно зі ст. 187 Господарського кодексу України спори, що виникають при укладанні господарських договорів за державним замовленням, або договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом. День набрання чинності рішенням суду, яким вирішено питання щодо переддоговірного спору, вважається днем укладення відповідного господарського договору, якщо рішенням суду не визначено інше.

Щодо посилань відповідача про те, що на момент розгляду даної справи звернення позивача з такими позовними вимогами, як визнання договору укладеним є передчасним оскільки дія норм частини 3, абзацу 7 частини 9 статті 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" набирає чинності з 1 січня 2013 року, суд зазначає наступне.

На сьогоднішній день всі норми ст. 40 "Про регулювання містобудівної діяльності" є діючими.

Окрім цього, правовідносини виникли між Харківською міською радою та

ОК "ЖБК "Легація" з 23.10.2008 року та продовжують існувати до теперішнього

часу.

Оскільки, на підставі рішення 26 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 23.10.2008 р. № 274/08 ОК "ЖБК "Легація" визначено замовником житлової забудови в районі вул. Батумської.

Відповідно до пунктів 4, 4.1 вказаного рішення для ОК "ЖБК "Легація" було визначено умову щодо необхідності отримати та виконати технічні умови управління соціально-економічного розвитку, планування та обліку по пайовій участі у розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Харкова.

Проте з дня визнання ОК "ЖБК "Легація" замовником будівництва та на сьогоднішній день обов'язок Відповідача по пайовій участі не виконано.

На час визначення ОК "ЖБК "Легація" замовником будівництва діяла ст. 27-1 Закону України "Про планування та забудову територій" відповідно до якої пайова участь замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту також полягала у відрахуванні замовником після прийняття об'єкта в експлуатацію до відповідного місцевого бюджету коштів для забезпечення створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту.

А до прийняття Порядку пайової участі замовників у розвитку інфраструктури м. Харкова, затвердженого рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради від 09.11.2011 року № 804, діяв Порядок, затверджений рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради від 15.04.2009 року № 173, які визначали порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури м. Харкова.

На сьогоднішній день питання пайової участі замовника будівництва у створенні та розвитку інфраструктури населених пунктів законодавчо внормовано Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності", що набрав чинності з 12 березня 2011 року, та яким встановлено розмір та порядок пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункта.

Відповідно до статті 193 Господарського кодексу України суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання -відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. Кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання зобов'язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу. Порушення зобов'язань є підставою для застосування господарських санкцій, передбачених цим Кодексом, іншими законами або договором.

На підставі викладеного, та враховуючи, що відповідачем не надано суду доказів щодо наміру добровільно укласти договір про пайову участь, суд вважає за необхідне заяву Харківської міської ради задовольнити, рішення господарського суду Харківської області від 12.06.2012 р. по справі № 5023/2254/12 за результатами його перегляду за нововиявленими обставинами скасувати, та прийняте нове рішення, яким позовні вимоги задовольнити в повному обсязі,

Відповідно до вимог ст. 49 ГПК України, судові витрати відшкодовуються за рахунок відповідача.

Враховуючи викладене та керуючись ст.ст. 187, 173, 175, 179 Господарського кодексу України, ст.ст. 648, 649 Цивільного кодексу України, ст.ст. 1, 12, 33, 49, 75, 82-85, 112, 114 Господарського процесуального кодексу України, суд -

ВИРІШИВ:

Заяву Харківської міської ради про перегляд рішення господарського суду Харківської області від 23.11.2012 року по справі № 5023/2254/12 за нововиявленими обставинами - задовольнити.

Рішення господарського суду Харківської області від 12.06.2012 року по справі № 5023/2254/12 скасувати.

Прийняти нове рішення, яким позовні вимоги задовольнити повністю, визнати договір про пайову участь у розвитку інфраструктури м. Харкова між Обслуговуючим кооперативом "Житлово-будівельний кооператив "Легація" (61070, м. Харків, вул. Батумська, буд. 4, код ЄДРПОУ 35858771) та Департаментом економіки та комунального майна Харківської міської ради (61003, м. Харків, площа Конституції, 7, код ЄДРПОУ 25610834) укладеним в наступній редакції:

"ДОГОВІР

про пайову участь у розвитку інфраструктури

м. Харкова

Департамент економіки та комунального майна, іменований надалі «Департамент», в особі заступника міського голови - директора Департаменту економіки та комунального майна Фатєєва Михайла Івановича, що діє на підставі Положення про Департамент економіки та комунального майна, затвердженого рішенням 1 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 24.11.2010 року № 07/10 «Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради 6 скликання» з однієї сторони, та ОК «Житлово-будівельний кооператив «Легація», надалі «Замовник», в особі директора Балюка Мирослава Мирославовича, що діє на підставі статуту, з іншої сторони, на виконання Порядку пайової участі замовників у розвитку інфраструктури м. Харкова, затвердженого рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради від 09.11.2011 р. № 804, уклали цей договір про наступне.

1. Предмет договору

1.1. Цей договір регулює взаємовідносини між сторонами щодо пайової участі «Замовника» у розвитку інфраструктури м. Харкова при будівництві садибного (індивідуального) житлового будинку літ. Я-2 по вул. Батумській.

2. Обов'язки сторін

2.1.«Замовник»:

2.1.1. Здійснює перерахування до міського бюджету м. Харкова (код платежу - 24170000, рахунок - № 31518921700002, МФО - 851011, код ЄДРПОУ - 37999649, банк - ГУДКСУ у Харківській області, одержувач - УДКСУ у м. Харкові Харківської області) коштів у розмірі 34041,12 грн. (тридцять чотири тисячі сорок одна гривня дванадцять копійок), згідно з розрахунком заборгованості з пайової участі у розвитку інфраструктури міста Харкова, який додається.

Сплата пайового внеску здійснюється у період з 01.01.2013 року до 31.01.2013 року.

3. Відповідальність сторін

3.1. У разі невиконання або неналежного виконання «Замовником» обов'язків, передбачених п. 2.1.1. цього договору, «Замовник» сплачує до бюджету міста Харкова штраф у розмірі 25% від суми не перерахованих коштів у визначений термін.

4. Особливі умови

4.1. З питань, не передбачених цим договором, сторони керуються чинним законодавством.

4.2. Умови договору можуть бути змінені або доповнені тільки з письмової згоди сторін і оформляються додатковою угодою до договору.

4.3. У випадку реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення, будь-якої із сторін цього договору, права і зобов'язання на виконання умов договору переходять до правонаступників.

4.4. У разі зміни власника на нерухоме майно, зазначене в п. 1.1. договору, права та обов'язки щодо виконання умов договору переходять до нового власника.

4.5. Спори, що виникають між сторонами, при виконанні або розірванні договору, вирішуються у господарському суді Харківської області.

4.6. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до моменту остаточного виконання обов'язків сторін.

4.7. Цей договір складений у 2 примірниках, які мають силу оригіналу.

5. Юридична адреса та реквізити сторін

Від «Департаменту» Від «Замовника»

Заступник міського голови - Директор ОК «Житлово-будівельний

директор Департаменту економіки кооператив «Легація»

та комунального майна


М.І. Фатєєв
"

Стягнути з Обслуговуючого кооперативу "Житлово-будівельний кооператив "Легація" (61064, м.Харків, провулок Розторгуївський, буд.2, код ЄДРПОУ 36222593) на користь Харківської міської ради (61070, м. Харків, вул. Батумська, буд. 4, код ЄДРПОУ 35858771) 536,50 грн. витрат по сплаті судового збору.

Видати наказ після набрання рішенням законної сили .

Суддя Інте Т.В.

СудГосподарський суд Харківської області
Дата ухвалення рішення14.01.2013
Оприлюднено16.01.2013
Номер документу28623429
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5023/5387/12 (н.в.о. 5023/2254/12)

Рішення від 14.01.2013

Господарське

Господарський суд Харківської області

Інте Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні