Рішення
від 15.01.2013 по справі 28пд/5014/3119/2012
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251 ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 91000, м. Луганськ, пл. Героїв ВВВ, 3а. Тел. 55-17-32


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

15.01.13 Справа № 28пд/5014/3119/2012

Суддя Семендяєва І.В., при секретарі судового засідання Мартинцевій Н.М., розглянувши матеріали за позовом

Прокурора м. Луганська в інтересах держави в особі Луганської міської ради , м. Луганськ

до Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма «Еталон», м. Луганськ

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача Управління Держкомзему у м. Луганськ Луганської області, м. Луганськ

про внесення змін до договору оренди землі від 02.02.2004, державна реєстрація від 24.02.2004 № 4881

за участю представників сторін:

від заявника: Трофименко П.В., посвідчення №008305 від 09.10.2012, старший прокурор відділу;

від позивача: Кім Д.І., довіреність № И01/03-30./7227/0/2-11 від 11.11.2011, заступник начальника відділу контрольно-юридичної роботи Управління Луганської міської ради з питань земельних ресурсів;

від відповідача: представник не прибув;

від третьої особи: представник не прибув.

Суть спору: Прокурор м. Луганська в інтересах держави в особі Луганської міської ради звернувся до господарського суду Луганської області з позовом до ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «Еталон» про внесення змін до договору оренди землі від 02.02.2004, державна реєстрація від 24.02.2004 № 4881, а саме:

- п. 2.1 розділу 2 «Орендна плата» викласти у новій редакції: «Річна орендна плата встановлюється у розмірі земельного податку з застосуванням до нього договірного коефіцієнту 3»;

- доповнити п. 2.13 розділу 2 «Орендна плата» договору новим абзацом наступного змісту: «На момент укладання цього договору про внесення змін до договору оренди землі розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки складає 434 980 (чотириста тридцять чотири тисячі дев'ятсот вісімдесят) грн. 00 коп.»;

- доповнити п.п. 2.1.1 п. 2.1 розділу 2 «Орендна плата» договору оренди земельної ділянки новим абзацом наступного змісту: «На момент укладання цього договору про внесення змін до договору оренди землі від 02.02.2004, державна реєстрація від 24.02.2004 за № 4881, розмір річної орендної плати у гривнях, згідно мети використання земельної ділянки, складає - 13049 (тринадцять тисяч сорок дев'ять) грн.. 40 коп.»;

- пункт 2.5 розділу 2 «Орендна плата» договору викласти в наступній новій редакції: « 2.5 У разі не внесення орендної плати у строки, визначені цим договором, з орендаря справляється пеня у розмірі пені, передбаченої діючим законодавством, за несвоєчасну сплату земельного податку від несплаченої суми за кожний день прострочення»;

- змінити у п. 6.1 розділу 6 «Інші умови» договору слова «Управління земельними ресурсами Луганської міської ради» на слова «Управління Луганської міської ради з питань земельних ресурсів, або інший орган, уповноважений Луганською міською радою»;

- датою внесення змін вважати дату набрання чинності рішення суду.

Підставою свого позову прокурор зазначив непогодження відповідача внести запропоновані позивачем зміни до договору оренди землі.

Ухвалою господарського суду Луганської області від 06.12.2012 залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача Управління Держкомзему у м. Луганськ Луганської області.

Третя особа у відзиві на позовну заяву від 14.12.2012 позовні вимоги підтримала у повному обсязі, просить справу розглянути без участі свого представника.

Представник відповідача до судового засідання не прибув, про час та місце слухання справи був належним чином повідомлений, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення від 24.12.2012, своїм процесуальним правом на участь у судовому засіданні не скористався; відзив на позовну заяву не надав.

Суд, враховуючи думку позивача та прокурора, вважає за можливе розглянути справу в даному судовому засіданні за наявними у справі матеріалами за відсутності представника відповідача, явка якого не визнавалась судом обов'язковою, неподання відзиву на позов не є перешкодою для розгляду справи по суті.

Розглянувши матеріали справи, вислухавши представника позивача та прокурора, встановивши фактичні обставини справи, оцінивши надані докази, господарський суд Луганської області

в с т а н о в и в:

Рішенням виконавчого комітету Луганської міської ради від 22.10.2003 № 377/15 зі змінами до нього, внесеними рішенням виконавчого комітету Луганської міської ради від 12.11.2003 № 404/8 ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «Еталон» була передана в оренду терміном на 49 років земельна ділянка площею 0,0350 га під будівництво та розміщення магазину та офісу за адресою: вул. Газети «Луганская правда» (біля будинку № 153).

Луганською міською радою та ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «Еталон» укладено договір оренди землі від 02.02.2004, державна реєстрація 24.02.2004 за № 4881.

Відповідно до п. 2.1 договору річна орендна плата встановлюється у розмірі земельного податку (річного), який діє на момент укладання договору оренди земельної ділянки збільшеного на коефіцієнт 2,5, визначений п. 14 рішення Луганської міської ради від 02.04.1999 № 7/9, який діє на момент укладання договору оренди земельної ділянки.

Згідно п. 2.1.1 договору на момент укладання договору річна орендна плата складає 3715 грн. 75коп., що не перевищує 10% нормативної грошової оцінки цієї земельної ділянки.

У п. 2.5 договору передбачено, що у разі несвоєчасного внесення орендної плати орендар повинен сплатити пеню, яка нараховується на суму боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності) із розрахунку 120% річних облікової ставки НБУ, діючої на день виникнення такого боргу, або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті, згідно з Законом України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами».

Відповідно до п. 2.13 договору на момент укладання цього договору грошова оцінка земельної ділянка складає 148 629 грн. 95 коп.

Прокурор, обґрунтовуючи положеннями ст. 288 Податкового кодексу України, якою передбачено, що розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом, пропонує п. 2.1 розділу 2 «Орендна плата» викласти у новій редакції: «Річна орендна плата встановлюється у розмірі земельного податку з застосуванням до нього договірного коефіцієнту 3».

Також прокурор пропонує доповнити п. 2.13 розділу 2 «Орендна плата» договору новим абзацом наступного змісту: «На момент укладання цього договору про внесення змін до договору оренди землі розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки складає 434 980 (чотириста тридцять чотири тисячі дев'ятсот вісімдесят) грн. 00 коп.».

Дану пропозицію прокурор обґрунтовує тим, що відповідно до п.п. 6 п. 4 Положення про Державне агентство земельних ресурсів України, затвердженого постановою Указом Президента України від 08.04.2011 № 445/2011, Держземагентство України відповідно до покладених до нього завдань надає витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок та надає інші адміністративні послуги відповідно до законодавства.

Листом Управління Держкомзему у м. Луганськ Луганської області від 04.05.2012 № 2600/4-2-14 повідомив про те, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки, що розташована за адресою: м. Луганськ, вул. Газети «Луганская правда» (біля будинку 153), що орендується відповідачем у даній справі, складає 434 980 грн. 00 коп.

Прокурор пропонує доповнити п.п. 2.1.1 п. 2.1 розділу 2 «Орендна плата» договору оренди земельної ділянки новим абзацом наступного змісту: «На момент укладання цього договору про внесення змін до договору оренди землі від 02.02.2004, державна реєстрація від 24.02.2004 за № 4881, розмір річної орендної плати у гривнях, згідно мети використання земельної ділянки, складає - 13049 (тринадцять тисяч сорок дев'ять) грн. 40 коп.».

Дана пропозиція обґрунтована ст. 274.1 Податкового кодексу України, якою передбачено, що ставка податку на земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки.

Отже, розмір орендної плати розраховується наступним чином: розмір земельного податку за земельну ділянку х 3 (договірний коефіцієнт).

Крім вищезазначених змін, прокурор пропонує пункт 2.5 розділу 2 «Орендна плата» договору викласти в наступній новій редакції: « 2.5 У разі не внесення орендної плати у строки, визначені цим договором, з орендаря справляється пеня у розмірі пені, передбаченої діючим законодавством, за несвоєчасну сплату земельного податку від несплаченої суми за кожний день прострочення».

Це обґрунтовано тим, що відповідно до п. 129.1.1. ст. 129 Податкового кодексу України після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня. За п. 129.4 ст. 129 Податкового кодексу України пеня, визначена підпунктом 129.1.1 пункту 129.1 цієї статті, нараховується на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті.

Прокурор пропонує змінити у п. 6.1 розділу 6 «Інші умови» договору слова «Управління земельними ресурсами Луганської міської ради» на слова «Управління Луганської міської ради з питань земельних ресурсів, або інший орган, уповноважений Луганською міською радою», обґрунтовуючи це тим, що Управління земельних ресурсами Луганської міської ради ліквідовано, а на даний час контроль за використанням договорів здійснює Управління Луганської міської ради з питань земельних ресурсів.

Враховуючи обставини справи, надані матеріали, суд дійшов до наступного.

Відповідно ст.ст.142-145 Конституції України до матеріальної основи органів місцевого самоврядування, крім інших об'єктів, належить земля, управління якою здійснюють територіальні громади безпосередньо або через органи самоврядування, в межах їх повноважень, визначених законом, шляхом прийняття рішень, які є обов'язковими до виконання на відповідній території. Права органів самоврядування захищаються у судовому порядку.

Статтею 121 Конституції України передбачено, що на органи прокуратури України покладається представництво інтересів громадян або держави в судах у випадках, визначених законом.

Відповідно до ст.20 Закону України „Про прокуратуру" при виявленні порушень закону прокурор у межах своєї компетенції має право звертатися до суду в передбачених законом випадках.

Статтею 36-1 Закону України „Про прокуратуру" визначено, що представництво прокуратурою інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні прокурорами від імені держави процесуальних та інших дій, спрямованих на захист у суді інтересів громадянина або держави у випадках, передбачених законом.

У відповідності до ст. 274.1 Податкового кодексу України ставка податку на земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки.

Відповідно до ст. 2 Закону України "Про оренду землі" відносини, пов'язані з орендою землі, регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, цим Законом, законами України, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.

Відповідно до ст.16 Закону України „Про оренду землі" та ст. 124 Земельного кодексу України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування шляхом укладення договору оренди земельної ділянки.

Право оренди землі оформляється договором, який реєструється відповідно до закону (ст.126 Земельного кодексу України).

Право на оренду земельної ділянки виникає після укладення договору оренди і його державної реєстрації (ст.125 Земельного кодексу України).

Відповідно до ч. 8 ст. 93 Земельного кодексу України відносини, пов'язані з орендою землі, регулюються законом.

Статтею 13 Закону України "Про оренду землі" визначено, що договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

Істотними умовами договору оренди землі, відповідно до ст. 15 Закону України "Про оренду землі" є: об'єкт оренди (кадастровий номер, місце розташування та розмір земельної ділянки); строк дії договору оренди; орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату; умови використання та цільове призначення земельної ділянки, яка передається в оренду; умови збереження стану об'єкта оренди; умови і строки передачі земельної ділянки орендарю; умови повернення земельної ділянки орендодавцеві; існуючі обмеження (обтяження) щодо використання земельної ділянки; визначення сторони, яка несе ризик випадкового пошкодження або знищення об'єкта оренди чи його частини; відповідальність сторін; умови передачі у заставу та внесення до статутного фонду права оренди земельної ділянки. За згодою сторін у договорі оренди землі можуть зазначатися інші умови, зокрема якісний стан земельних угідь, порядок виконання зобов'язань сторін, порядок страхування об'єкта оренди, порядок відшкодування витрат на здійснення заходів щодо охорони і поліпшення об'єкта оренди, проведення меліоративних робіт, а також обставини, що можуть вплинути на зміну або припинення дії договору оренди, тощо.

Загальні підстави внесення змін до договору визначені у Цивільному кодексі України, ст. 651 якого визначено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим.

Відповідно до ст. 30 Закону України "Про оренду землі" зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

Як передбачено ст. 632 ЦК України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни /тарифи, ставки тощо/, які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.

Як вбачається з матеріалів справи, позивач виявив намір внести зміни до укладеного договору оренди землі від 02.02.2004, які розглядаються судом. Відповідна пропозиція позивачем було направлена відповідачу листом № 01/03-13/3551/0/2-12 від 11.06.2012 /а.с. 21-24/.

Відповідач відповідь на дану пропозицію не надав.

Згідно ст. 5 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.

У зв'язку з тим, що з 01.01.2011 набрав чинності Податковий кодекс України, прокурор обґрунтовано посилається на положення статей 274 та 288 цього Кодексу, якими врегульовано правовідносини обчислення та сплати орендної плати за землю, а саме:

- розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою трикратного розміру земельного податку та не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки (ст. 288);

- ставка податку на земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки (ст. 274).

Відповідно до ст. 33 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щодо встановлення ставки земельного податку, розмірів плати за користування природними ресурсами, справляння плати за землю, здійснення контролю за додержанням земельного та природоохоронного законодавства.

Згідно ст. 23 Закону України "Про оренду землі" орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності, які передані в оренду для сільськогосподарського використання, переглядається один раз на три роки в порядку, встановленому законом або договором оренди.

Відповідно до змісту статей 759, 762 Цивільного кодексу України, законом можуть бути передбачені особливості укладання та виконання договору найму (оренди), і договором або законом може бути встановлено періодичний перегляд, зміну (індексацію) розміру плати за користування майном.

Отже, чинним законодавством передбачена можливість зміни умов договору оренди землі за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках, встановлених договором або законом.

Оскільки сторонами в договорі оренди передбачена можливість збільшення розміру орендної плати, а орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, то законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.

Рішенням Луганської міської ради від 27.05.2011 № 9/12 встановлені договірні коефіцієнти до розміру земельного податку, згідно яких до земель, які використовуються для інших цілей використання земельної ділянки, ніж передбачено у додатку до рішення ради, застосовується коефіцієнт 3.

За таких обставин, суд вважає обґрунтованою пропозицію прокурора про викладення п. 2.1 розділу 2 «Орендна плата» у новій редакції: «Річна орендна плата встановлюється у розмірі земельного податку з застосуванням до нього договірного коефіцієнту 3».

Відповідно до п.п. 6 п. 4 Положення про Державне агентство земельних ресурсів України, затвердженого постановою Указом Президента України від 08.04.2011 № 445/2011, Держземагентство України відповідно до покладених до нього завдань надає витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок та надає інші адміністративні послуги відповідно до законодавства.

Листом Управління Держкомзему у м. Луганськ Луганської області від 04.05.2012 № 2600/4-2-14 повідомив про те, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки, що розташована за адресою: м. Луганськ, вул. Газети «Луганская правда» (біля будинку 153), що орендується відповідачем у даній справі, складає 434 980 грн. 00 коп.

На вимогу суду Управлінням Держкомзему у м. Луганськ Луганської області було надано витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, згідно якого нормативна грошова оцінка земельної ділянки, що розташована за адресою: м. Луганськ, вул. Газети «Луганская правда» (біля будинку 153), що орендується відповідачем у даній справі, складає 434 980 грн. 00 коп.

За таких обставин, є обґрунтованими вимоги прокурора про внесення змін до п. 2.13 розділу 2 «Орендна плата», наведеного вище змісту.

Виходячи з обґрунтованості цих пропозицій, є обґрунтованим розрахунок розміру орендної плати, наведений позивачем у клопотанні без дати, наданого суду 20.12.2012 (а.с. 47), а тому пропозиція прокурора про доповнення п. 2.1.1 п. 2.1 розділу 2 «Орендна плата» договору оренди земельної ділянки новим абзацом наступного змісту: «На момент укладання цього договору про внесення змін до договору оренди землі від 02.02.2004, державна реєстрація від 24.02.2004 за № 4881, розмір річної орендної плати у гривнях, згідно мети використання земельної ділянки, складає - 13049 (тринадцять тисяч сорок дев'ять) грн. 40 коп.», є також обґрунтованою.

Враховуючи приписи ст. 129 Податкового кодексу України, якою передбачено, що після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня. За п. 129.4 ст. 129 Податкового кодексу України пеня, визначена підпунктом 129.1.1 пункту 129.1 цієї статті, нараховується на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті, суд визнає обґрунтованою вимогу прокурора про внесення змін до п. 2.5 договору.

Також суд вважає обґрунтованими вимогами прокурора щодо внесення змін до п. 6.1 договору розділу 6 «Інші умови», оскільки Управління земельних ресурсами Луганської міської ради ліквідовано, а на даний час контроль за використанням договорів здійснює Управління Луганської міської ради з питань земельних ресурсів.

Суд також враховує про те, що позивач зробив належну пропозицію відповідачу про внесення змін у діючий спірний договір.

З метою приведення спірного договору оренди земельної ділянки у відповідність з вимогами чинного законодавства України та чинних нормативно-правових актів Луганської міської ради, за підписом Луганського міського голови було надіслано відповідачу цю пропозицію про внесення змін до договору № И01/03-13/3551/0/2-12 від 11.06.2012, а також проект договору про внесення змін. В даному листі зазначено, що у разі згоди з пропозиціями в подальшому буде прийматися відповідне рішення Луганської міської ради.

Відповідач відповіді не пропозицію не надав.

Відповідно до п. 4.2 договору зміна умов договору оренди здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни договору оренди спір розв'язується у судовому порядку. Зміни і доповнення до даного договору вносяться шляхом укладання додаткових угод, що набирають чинність після державної перереєстрації договору і є невід'ємними частинами даного договору.

Відповідно до ч. 3 ст. 653 ЦК України якщо договір змінюється або розривається у судовому порядку, зобов'язання змінюються або припиняються з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили.

Отже, зміни до договору, розглянуті судом, набирають сили з моменту набрання законної сили рішенням суду.

Відповідно до ст. 6 Закону України «Про оренду землі» право оренди земельної ділянки підлягає державній реєстрації відповідно до закону.

Згідно ст. 654 ЦК України зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту.

Отже, підлягають державній реєстрації зміни до договору, розглянуті судом.

За таких обставин, позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі, враховуючи наведені приписи чинного законодавства України.

Відповідно до ст.ст.44,49 Господарського процесуального кодексу України судовий збір стягується з відповідача в дохід Державного бюджету України, оскільки прокурор у відповідності до Закону України «Про судовий збір» звільнений від його сплати.

У судовому засіданні були оголошені вступна та резолютивна частини рішення.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.44, 49, 82, 84, 85 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд Луганської області

В И Р І Ш И В:

1. Позов Прокурора м. Луганська в інтересах держави в особі Луганської міської ради до Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма «Еталон» про внесення змін до договору оренди землі від 02.02.2004, державна реєстрація від 24.02.2004 № 4881 задовольнити повністю.

2. Внести зміни до договору оренди землі від 02.02.2004, державна реєстрація від 24.02.2004 № 4881, який укладений між Товариством з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма «Еталон» та Луганською міською радою, відносно земельної ділянки площею 0,0350 га терміном на 49 років за адресою: м. Луганськ, вул. Газети «Луганская правда» (біля будинку № 153), які набирають сили з моменту набрання законної сили рішенням суду та підлягають державній реєстрації відповідно до вимог чинного законодавства, а саме:

- п. 2.1 розділу 2 «Орендна плата» викласти у новій редакції: «Річна орендна плата встановлюється у розмірі земельного податку з застосуванням до нього договірного коефіцієнту 3»;

- доповнити п. 2.13 розділу 2 «Орендна плата» договору новим абзацом наступного змісту: «На момент укладання цього договору про внесення змін до договору оренди землі розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки складає 434 980 (чотириста тридцять чотири тисячі дев'ятсот вісімдесят) грн. 00 коп.»;

- доповнити п.п. 2.1.1 п. 2.1 розділу 2 «Орендна плата» договору оренди земельної ділянки новим абзацом наступного змісту: «На момент укладання цього договору про внесення змін до договору оренди землі від 02.02.2004, державна реєстрація від 24.02.2004 за № 4881, розмір річної орендної плати у гривнях, згідно мети використання земельної ділянки, складає - 13049 (тринадцять тисяч сорок дев'ять) грн.. 40 коп.»;

- пункт 2.5 розділу 2 «Орендна плата» договору викласти в наступній новій редакції: « 2.5 У разі не внесення орендної плати у строки, визначені цим договором, з орендаря справляється пеня у розмірі пені, передбаченої діючим законодавством, за несвоєчасну сплату земельного податку від несплаченої суми за кожний день прострочення»;

- змінити у п. 6.1 розділу 6 «Інші умови» договору слова «Управління земельними ресурсами Луганської міської ради» на слова «Управління Луганської міської ради з питань земельних ресурсів, або інший орган, уповноважений Луганською міською радою».

3. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма «Еталон», м. Луганськ, вул. Газєти Луганской правди, 153а, ідентифікаційний код 32419292, в доход Державного бюджету України на поточний рахунок 31214206783006, МФО 804013, код отримувача 37991503, одержувач - УДКСУ у м. Луганську, банк - ГУ ДКСУ в Луганській області, код бюджетної класифікації 22030001, символ 206, судовий збір у сумі 1073 грн. 00 коп., видати наказ Ленінській МДПІ у м. Луганську.

Відповідно до ст.85 Господарського процесуального кодексу України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Дата підписання рішення: 21.01.2013.

Суддя І.В. Семендяєва

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення15.01.2013
Оприлюднено21.01.2013
Номер документу28686726
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —28пд/5014/3119/2012

Рішення від 15.01.2013

Господарське

Господарський суд Луганської області

Семендяєва І.В.

Ухвала від 20.12.2012

Господарське

Господарський суд Луганської області

Семендяєва І.В.

Ухвала від 06.12.2012

Господарське

Господарський суд Луганської області

Семендяєва І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні