Постанова
від 26.12.2012 по справі 2-а/1970/4207/12
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 2-а/1970/4207/12

"26" грудня 2012 р. , Тернопільський окружний адміністративний суд в складі:

Головуючої Подлісної І.М.

секретаря Субтельної Л.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Тернополі адміністративну справу за адміністративним позовом Державної фінансової інспекції в Тернопільській області до Територіального центру соціального обслуговування Чортківського району про зобов'язання виконати вимоги

в с т а н о в и в:

До Тернопільського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Державної фінансової інспекції в Тернопільській області до Територіального центру соціального обслуговування Чортківського району про зобов'язання виконати вимоги.

Представник позивача Державної фінансової інспекції в Тернопільській області в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, просив позов задовольнити у повному обсязі з мотивів викладених у позовній заяві.

Позовні вимоги мотивовано тим, що відповідно до п. 1.3.1 Плану контрольно - ревізійної роботи на І квартал 2012 року та на підставі направлення від 12.03.2012 року №36, Чортківською міжрайонною державної фінансовою інспекцією було проведено ревізію фінансово - господарської діяльності Територіального центру соціального обслуговування Чортківського району за період 2009 - 2011 року та за січень - лютий 2012 року. За результатами ревізії складено акт від 21.05.2012 року №22-22/52.

Відповідно до статті 10 Закону України від 26 січня 1993 №2939-ХІІ «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні» від 26.01.1993 року, директору Територіального центру соціального обслуговування Чортківського району направлено обов'язкові вимоги від 25.05.2012 року №19-22-13-14/603, відповідно до яких, Територіальний центр соціального обслуговування Чортківського району зобов'язано: п. 4 - відобразити по даних бухгалтерського обліку дебіторську заборгованість по заробітній платі на суму 1966,92 грн. та провести відповідну роботу щодо відшкодування даних коштів; кошти в сумі 1966,92 грн. перерахувати в дохід місцевого бюджету Чортківського району на рахунок 31411544700554, код класифікації доходів та видатків 24060300, а пунктом 5 вимог - відшкодувати кошти в сумі 2664,14 грн. з осіб, які їх отримали з порушенням чинного законодавства.

Представник відповідача Територіального центру соціального обслуговування Чортківського району в судове засідання не з'явився, однак надіслав на адресу суду письмове клопотання в якому позовні вимоги Державної фінансової інспекції в Тернопільській області визнає у повному обсязі, проти задоволення позову не заперечує та просить суд розглядати справу у його відсутності.

Заслухавши пояснення представник позивача, розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

Державна фінансова інспекція в Тернопільській області звернулася з адміністративним позовом до Територіального центру соціального обслуговування Чортківського району про зобов'язання виконати вимоги.

Законом України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні» визначено правові основи діяльності контрольно-ревізійної служби та її функції.

Так, згідно п.8 ст.10 цього Закону контрольно-ревізійні управління наділені правом у судовому порядку стягувати у дохід держави кошти, одержані підконтрольними установами, за незаконними угодами, без встановлених законом підстав та з порушенням чинного законодавства.

Згідно ч.1 ст.2 Закону України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні» головним завданням державної контрольно-ревізійної служби є, зокрема, здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів.

В силу ч.2 вказаної норми державний фінансовий контроль реалізується державною контрольно-ревізійною службою через проведення державного фінансового аудита, перевірки державних закупівель та інспектування. У даному випадку контрольно-ревізійним управлінням у Тернопільській області було проведено перевірку позивача шляхом інспектування.

Частиною 5 вищенаведеної статті передбачено, що інспектування здійснюється у формі ревізії та полягає у документальній і фактичній перевірці певного комплексу або окремих питань фінансово-господарської діяльності контрольної установи, яка повинна забезпечувати виявлення наявних фактів порушення законодавства, встановлення винних у їх допущенні посадових і матеріально відповідальних осіб. Результати ревізії викладаються в акті.

Так, Чортківською міжрайонною державної фінансовою інспекцією відповідно до п. 1.3.1 Плану контрольно - ревізійної роботи на І квартал 2012 року та на підставі направлення від 12.03.2012 року №36 було проведено ревізію фінансово - господарської діяльності Територіального центру соціального обслуговування Чортківського району за період 2009 - 2011 року та за січень - лютий 2012 року, за результатами ревізії складено акт від 21.05.2012 року №22-22/52.

Ревізією правильності нарахування та виплати заробітної плати встановлено, що згідно особового рахунку, працівнику Територіального центру соціального обслуговування Чортківського району ОСОБА_2 за листопад 2009 року нарахована заробітна плата в сумі 987, 50 грн., до вказаног7о часу вона перебувала у декретній відпустці. Станом на 01 листопада 2009 року по особовому рахунку за ОСОБА_2 рахувалась переплата зарплати в сумі 1 966,92 гривень (дебіторська заборгованість), яка в листопаді 2009 р. була списана і станом на 01 грудня 2009 року вказана заборгованість в особовому рахунку відсутня. В бухгалтерському обліку операція по списанню зазначеної заборгованості не відображена.

Згідно наданих для ревізії документів переплата зарплати не була утримана із зарплати ОСОБА_2, також не була повернута в касу Територіального центру соціального обслуговування Чортківського району. Таким чином, Територіальним центром соціального обслуговування Чортківського району було безпідставно списано в листопаді 2009 року дебіторську заборгованість по заробітній платі в сумі 1 966,92 грн., чим порушено п.1 ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-ХІУ.

Ревізією правильності нарахування та виплати надбавки за складність і напруженість в роботі встановлено, що відповідно до наказів Територіального центру соціального обслуговування Чортківського району № 66 від 27.04.2009 та № 36 від 26.03.2010 вказана надбавка за квітень 2009 р.

Однак, бухгалтерією Територіального центру соціального обслуговування Чортківського району, всупереч вищезгаданих наказів, окремим працівникам була виплачена надбавка за складність і напруженість в роботі за квітень 2009 та березень 2010 в розмірі 50%. Загальна сума зайво виплаченої надбавки становить 2 664,14 грн., в тому числі 2009 рік - 1 464,14 грн., 2010 рік -1200 грн.

Відповідно до п. 52 Порядку проведення інспектування державною контрольно - ревізійною службою, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2006 року №550, контролюючі органи здійснюють контроль за усуненням об'єктами контролю порушень законодавства за результатами аналізу їх зворотного інформування про вжиті заходи.

На підставі ст. 10 Закону України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні» від 26.01.1993 року, директору Територіального центру соціального обслуговування Чортківського району направлено обов'язкові вимоги від 25.05.2012 року №19-22-13-14/603 про усунення виявлених ревізією порушень та встановлено термін виконання вимог до 02.07.2012 року.

На час подання адміністративного позову Територіальним центром соціального обслуговування Чортківського району п. 5 обов'язкових вимог виконаний частково, зокрема, відшкодовано кошти в сумі 2 157,94 грн. Таким чином, загальна сума невідшкодованих збитків по п. 5 вищевказаних вимог становить 2 664,14 грн. - 2 157,94 грн. = 506, 20 грн.

Згідно ст. 15 вищевказаного Закону України. законні вимоги службових осіб органів державної контрольно - ревізійної служби є обов'язковими для виконання службовими особами об'єктів, що ревізуються.

Станом на момент подання адміністративного позову пункт 3 та пункт 4 обов'язкових вимог відповідачем у добровільному порядку не виконано.

Суд, проаналізувавши адміністративний позов, докази, що надані представником позивача вважає, що обставини адміністративного позову, якими обґрунтовувалися вимоги позивача знайшли своє підтвердження.

З урахування встановлених у судовому засіданні обставин справи та вищезазначених положень чинного законодавства України, суд приходить до висновку щодо правомірності та обґрунтованості вимог позивача та таких, що підлягають задоволенню в повному обсязі.

Керуючись ст.ст. 2, 6, 7, 72, 86, 160-163 КАС України, Законом України «Про державну контрольно - ревізійну Службу в Україні», від 26.01.1993 №2939-ХІІ, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Позов задовольнити. Зобов'язати Територіальний центр соціального обслуговування Чортківського району (вул. Шевченка, 34, м. Чортків, Тернопільська область, код ЄДРПОУ 33113893) виконати пп. 4, 5 обов'язкових вимог Тернопільської об'єднаної державної фінансової інспекції від 25.05.2012 року №19-22-13-14/603, а саме:

- п. 4 - відобразити по даних бухгалтерського обліку дебіторську заборгованість по заробітній платі на суму 1966 (одна тисяча дев'ятсот шістдесят шість) гривень 92 копійки та провести відповідну роботу щодо відшкодування даних коштів; кошти в сумі 1966 (одна тисяча дев'ятсот шістдесят шість) гривень 92 копійки перерахувати в дохід місцевого бюджету Чортківського району на рахунок 31411544700554, код класифікації доходів та видатків 24060300 «Інші надходження», МФО 838012, код отримувача 37938481, банк отримувача - ГУДКСУ у Тернопільській області;

- п. 5 - відшкодувати кошти в сумі 506 (п'ятсот шість) гривень 20 копійок з осіб, які їх отримали з порушенням чинного законодавства.

Постанова суду набирає законної сили закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо воно не скасоване, набирає законної сили після набрання законної сили рішення за наслідками апеляційного розгляду.

Апеляційна скарга може бути подана до Львівського апеляційного адміністративного суду у порядок і строки, передбачені статтями 186 і 254 Кодексу адміністративного судочинства України .

Головуючий суддя Подлісна І.М.

копія вірна

Суддя Подлісна І.М.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.12.2012
Оприлюднено21.01.2013
Номер документу28688375
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а/1970/4207/12

Постанова від 26.12.2012

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна І.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні