5.1.1
ПОСТАНОВА
Іменем України
16 січня 2013 року Справа № 2а/1270/10367/2012
Луганський окружний адміністративний суд у складі:
Головуючого: Твердохліб Р.С.,
при секретарі: Андріасяні Е.А.,
та
представників сторін:
від позивача - Коваленко В.О. (довіреність від 27.12.2012 № 24/12),
від 1-го відповідача - не прибув,
від 2-го відповідача - Зелюкіна Є.І (довіреність від 03.01.2013 б/н),
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Терракота» до державного реєстратора Краснодонської районної державної адміністрації Луганської області, Краснодонської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби про визнання дій протиправними, зобов'язання вчинити певні дії та скасування рішення, -
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 28 грудня 2012 року відкрито провадження в адміністративній справі № 2а/1270/10367/2012 за позовом позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Терракота» до державного реєстратора Краснодонської районної державної адміністрації Луганської області, Краснодонської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби, в якому позивач просить:
- визнати протиправними дії державного реєстратора Краснодонської районної Державної адміністрації Луганської області Пилипчук Світлани Стеанівни щодо внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про не підтвердження місцезнаходження та відомостей про юридичну особу - товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «Терракота», а також направлення інформації про це до податкових органів та скасувати;
- визнати протиправним і скасувати рішення Краснодонської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби від 21 листопада 2012 року № 9 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Терракота» з моменту його прийняття, з 21 листопада 2012 року.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «Терракота» зареєстровано Державним реєстратором Краснодонської районної державної адміністрації Луганської області 03 березня 2011 року. Місцезнаходження позивача - 94457, Луганська область, Краснодонський районн, с. Хрящувате, вул. Паркова, буд. 1. Відповідно до свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість № 100342419 позивача було зареєстровано Краснодонською ОДПІ Луганської області платником податку на додану вартість з 25 червня 2011 року. Позивачу надано індивідуальний податковий номер 373151212071. Станом на 24 жовтня 2012 року позивач був платником податку на додану вартість, місцезнаходження та відомості позивача в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців було підтверджено.
03 листопада 2012 року позивач отримав від Державного реєстратора Краснодонської районної державної адміністрації поштове відправлення - «Повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу» від 29 жовтня 2012 року № 158, відповідно до якого, на підставі ст. 19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» та згідно запиту податкового органу позивачу було заявлено вимогу про надання державному реєстратору підтвердження реєстраційних відомостей у строк одного місяця, тобто до 29 листопада 2012 року.
05 листопада 2012 року позивачам було надано державному реєстратору підтвердження реєстраційних відомостей і, таким чином, виконано вимоги ст. 19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців».
25 листопада 2012 року на адресу позивача надійшло рішення Краснодонської об'єднаної державної податкової інспекції від 21 листопада 2012 року № 9 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість товариства з обмеженою відпвоідальністю «Компанія «Терракота».
Як вбачається зі змісту вказаного рішення, підставою для його прийняття є незнаходження позивача за юридичною адресою, що підтверджується відомістю державного реєстратора від 20 листопада 2012 року № 143. Рішення прийнято на підставі п.п. «ж» п. 184.1 ст. 184 Податкового кодексу України.
Позивач вважає, що дії Державного реєстратора Краснодонської районної державної адміністрації щодо внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про відсутність позивача за місцезнаходженням та надання до податкових органів зазначених відомостей мають бути визнані протиправними, оскільки їх здійснено всупереч положень ст. 19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» та інших чинних нормативно-правових актів.
Оскільки Краснодонською об'єднаною державною податковою інспекцією Луганської області Державної податкової служби прийнято рішення від 21 листопада 2012 року № 9 про анулювання свідоцтва платника податку на додану вартість позивача в результаті незаконних дій державного реєстратора, вважає, що дане рішення також має бути визнано протиправним та скасовано.
У судовому засіданні представник позивача адміністративний позов підтримав, просив його задовольнити повністю, надав пояснення, аналогічні викладеним у позовній заяві.
Державний реєстратор Краснодонської районної Державної адміністрації Луганської області позовні вимоги не визнав, надав письмові заперечення проти позову від 10 січня 2013 року № 2 в яких зазначив, що при вчиненні реєстраційних дій державним реєстратором повністю дотримані норми абзацу 2 пункту 12 статті 19 Закону України від 15.05.2003 № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» яким передбачено, що у разі надходження державному реєстратору від органу державної податкової служби повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням, державний реєстратор зобов'язаний надіслати поштовим відправленням протягом п'яти робочих днів з дати надходження зазначеного повідомлення юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки.
29 жовтня 2012 року державним реєстратором було отримано повідомлення Краснодонської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням (Форма № 18-ОПП). На адресу TOB «Компанія «Теракота» було надіслано рекомендований лист щодо необхідності подання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу, а 05 листопада 2012 року відомості про юридичну особу було підтверджено реєстраційної карткою форми № 6.
12 листопада 2012 року державним реєстратором було отримано нове повідомлення Краснодонської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням (Форма № 18-ОПП). Того ж дня на адресу TOB «Компанія «Теракота» було надіслано поштове відправлення щодо необхідності подання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу. 20 листопада 2012 року поштове відправлення було повернено до державного реєстратора з відміткою поштового відділення про відсутність за місцезнаходженням. Другим абзацем пункту 14 статті 19 Закону України від 15.05.2003 № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» передбачено, якщо державному реєстратору повернуто поштове відправлення, державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням. Підтвердження відомостей про юридичну особу позивача було надано 27 листопада 2012 року про що було зроблено запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Враховуючи вищевикладене відповідач просив відмовити у задоволенні адміністративного позову.
Державний реєстратор Краснодонської районної Державної адміністрації Луганської області в судове засіданні не прибув, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином, надав заяву про розгляд справи за його відсутності.
Представник відповідача - Краснодонської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби позовні вимоги не визнав, надав письмові заперечення проти позову від 15 січня 2013 року № 73/10-015 в яких зазначив, що на центральному рівні ДПС України щомісячно в автоматизованому режимі проводиться відбір платників за категоріями ризику. 15 жовтня 2012 року Краснодонською об'єднаною державною податковою інспекцією Луганської області Державної податкової служби отримано лист ДПС у Луганській області від 12 жовтня 2012 року № 16690/7/20-204, яким доведено перелік суб'єктів господарювання для відпрацювання, в якому знаходилось товариство з обмеженою відпвоідальністю «Компанія «Терракота».
Для здійснення функцій передбачених податковим законодавством фахівцями Краснодонської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби згідно п.п. 20.1.6 п.20.1 ст.20 Податкового Кодексу України направлено листа з пропозицією надати інформацію та копії документів щодо фінансово-господарської діяльності TOB «Компанія «Терракота». Даний лист було вручено 16 жовтня 2012 року згідно вимог п.42.2 ст.42 Податкового кодексу України особисто головному бухгалтеру підприємства під підпис.
17 жовтня 2012 року невстановленою особою до Краснодонської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби надано відповідь з копіями деяких документів підприємства з порушенням вимог п.п.20.1.6. п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України, а саме копії первинних документів не були завірені особистим підписом відповідальних осіб підприємства та печаткою підприємства, крім того в копіях договорів були відсутні основні умови договору. У зв'язку з цим, фахівцями Краснодонської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби 18 жовтня 2012 року повторно складено лист та згідно п.42.2 42 Податкового кодексу України здійснено вихід за адресою, вказаною в статутних документах, з метою вручення листа особисто посадовим особам. За вказаною адресою було виявлено приватний будинок та ніяких реквізитів, які свідчать про наявність вказаного підприємства за даною адресою, про що складений акт про встановлення факту відсутності TOB «Компанія «Терракота» за юридичною адресою.
24 жовтня 2012 року Краснодонською об'єднаною державною податковою інспекцією Луганської області Державної податкової служби отримана від відділу податкової міліції у м. Свердловську Луганської області Державної податкової служби довідка про невстановлення місцезнаходження вказаного платника за юридичною адресою. Дана інформація направлена до державного реєстратора Краснодонської районної державної адміністрації для вжиття заходів, передбачених частиною 12 статті 19 Закону України від 15.05.2003 № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. 29 жовтня 2012 року від державного реєстратора була отримана інформація про підтвердження даних про юридичну особу від 25 жовтня 2012 року.
07 листопада 2012 року працівниками Краснодонської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби повторно здійснено вихід за адресою, вказаною в статутних документах позивача, з метою проведення перевірки. За результатами вказаного заходу виявлена відсутність TOB «Компанія «Терракота» за юридичною адресою та складено акт про невстановлення юридичної особи за місцезнаходженням.
Цього ж числа податковий орган звернувся з запитом про встановлення місцязнаходження TOB «Ккомпанія «Терракота» до відділу податкової міліції у м. Свердловську Луганської області Державної податкової служби. 09 листопада 2012 року була отримана відповідь про те, що дане підприємство не знаходиться за вказаною адресою.
Дана інформація направлена до державного реєстратора Краснодонської районної державної адміністрації для вжиття заходів, передбачених частиною 12 статті19 Закону України від 15.05.2003 № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та зичних осіб-підприємців».
Державним реєстратором 20 листопада 2012 року підтверджено факт відсутності TOB «Компанія «Терракота» за юридичною адресою та до Краснодонської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби надіслані відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про внесення інформації про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням. У зв'язку із чим, 21 листопада 2012 року, відповідно до п.п. «ж» п. 184.1 ст. 184 Податкового кодексу України, було прийнято рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість. Рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість за ініціативою податкового органу оформлено за формою № 6-РПДВ, один примірник рішення 22 листопада 2012 року надіслано керівнику Курішинк Ю.І. за місцем його проживання
На підставі викладеного відповідач зауважив, що в діях Краснодонської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби не вбачається порушення чинного законодавства.
У судовому засіданні представник відповідача проти позову заперечував, просив відмовити у задоволенні позовних вимог в повному обсязі, надав пояснення, аналогічні викладеним у запереченнях проти позову від 15 січня 2013 року за № 73/10-015.
Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 69-72 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає позовні вимоги такими, що не підлягають задоволенню повністю, з таких підстав.
Згідно із ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.
У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди відповідно до вимог ч.3 ст.2 КАС України перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Статтею 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до вимог Кодексу адміністративного судочинства України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого вирішує справи відповідно до Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України та застосовує інші нормативно-правові акти, прийняті відповідним органом на підставі, у межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із ч.1 ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст.72 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності відповідно до ч.2 ст.71 КАС України покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Як вбачається з матеріалів справи та встановлено у судовому засіданні, позивач - товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «Терракота» зареєстроване у якості юридичної особи та йому видано свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість від 25 червня 2011 року № 100342419 та присвоєно індивідуальний податковий номер 373151212071 (а.с. 9-11).
Згідно зі статтею 1 Закону України від 15.05.2003 №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців - автоматизована система збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації про юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Згідно пункту 5 статті 1 Закону України від 15.05.2003 №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» - місцезнаходження юридичної особи - адреса органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступають від її імені
Відповідно до частини першої статті 4 Закону України від 15.05.2003 №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» державна реєстрація юридичних осіб, засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом здійснюється шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру.
Порядок проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців включає, зокрема: перевірку комплектності документів, які подаються державному реєстратору, та повноти відомостей, що вказані в реєстраційній картці; перевірку документів, які подаються державному реєстратору, на відсутність підстав для відмови у проведенні державної реєстрації; внесення відомостей про юридичну особу або фізичну особу - підприємця до Єдиного державного реєстру;
Державна реєстрація юридичних осіб проводиться державним реєстратором за місцезнаходженням юридичної особи. Державний реєстратор після внесення до Єдиного державного реєстру запису про проведення державної реєстрації юридичної особи зобов'язаний сформувати реєстраційну справу, якій присвоюється реєстраційних номер та в якій зберігаються документи передбачені частиною третьою статті 11.
Згідно з частиною першою статті 16 Закону України від 15.05.2003 №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» з метою забезпечення органів державної влади та учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб (підприємців) створюється Єдиний державний реєстр, який містить відомості щодо місцезнаходження юридичної особи, дати та номеру записів про проведення державної реєстрації юридичної особи, дати та номери записів про внесення змін до нього, дати видачі або заміни свідоцтва про державну реєстрацію, дані про установчі документи, дати та номери записів про внесення змін до них, про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, тощо.
Відповідно до статті 17 Закону України від 15.05.2003 №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» відомості про юридичну особу включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України.
В Єдиному державному реєстрі містяться відомості: дата та номер запису про проведення державної реєстрації юридичної особи; місце проведення державної реєстрації; дата проведення, номер запису та назва реєстраційних дій; про внесення змін до Єдиного державного реєстру. Окрім цього, в Єдиному державному реєстрі містяться відомості про місцезнаходження юридичної особи, а також про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.
Відповідно до статті 18 Закону України від 15.05.2003 №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними.
Відповідно до частини одинадцятої статті 19 Закону України від 15.05.2003 №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» юридична особа зобов'язана подавати (надсилати) щороку протягом місяця, що настає за датою державної реєстрації, починаючи з наступного року, державному реєстратору для підтвердження відомостей про юридичну особу реєстраційну картку про підтвердження відомостей про юридичну особу.
Частиною дванадцятою зазначеної статті встановлено, що у разі ненадходження в установлений частиною одинадцятою цієї статті строк реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор зобов'язаний надіслати поштовим відправленням протягом п'яти робочих днів з дати, встановленої для подання реєстраційної картки, юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору зазначеної реєстраційної картки. У разі надходження державному реєстратору від органу державної податкової служби повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням державний реєстратор зобов'язаний надіслати поштовим відправленням протягом п'яти робочих днів з дати надходження зазначеного повідомлення юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки.
Згідно з частиною чотирнадцятою статті 19 Закону України від 15.05.2003 №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» у разі неподання юридичною особою протягом місяця з дати надходження їй відповідного повідомлення реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність підтвердження зазначених відомостей датою, яка встановлена для чергового подання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу. Якщо державному реєстратору повернуто поштового відправлення, державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.
Отже обставинами, які зумовлюють виникнення у державного реєстратора права на внесення до Єдиного державного реєстру запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу є факт направлення державним реєстратором, у випадках встановлених частиною дванадцятою статті 19 Закону України від 15.05.2003 №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», такій юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки та факт ненадання останньою протягом місяця з дати надходження їй вказаного повідомлення реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу.
Судом встановлено, що 12 листопада 2012 року державним реєстратором Краснодонської районної державної адміністрації Луганської області було отримано повідомлення Краснодонської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням (Форма № 18-ОПП) від 09 листопада 2012 року № 12141/18-203 (а.с. 31).
12 листопада 2012 року державним реєстратором Краснодонської районної державної адміністрації Луганської області на адресу товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Теракота» було надіслано рекомендованим листом повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу № 160 (а.с. 32).
20 листопада 2012 року поштове відправлення було повернуто до державного реєстратора Краснодонської районної державної адміністрації Луганської області з відміткою поштового відділення про відсутність товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Терракота» за місцезнаходженням (а.с. 33-34).
20 листопада 2012 року державним реєстратором Краснодонської районної державної адміністрації Луганської області у відповідності з абзацем другим пункту 14 статті 19 Закону України від 15.05.2003 № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» внесено до Єдиного державного реєстру запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням (а.с. 40-42).
Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом під час судового розгляду, рішенням Краснодонської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби від 21 листопада 2012 року № 9 у зв'язку з отриманням відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про відсутність юридичної особи за вказаною адресою згідно з підпунктом «ж» пункту 184.1 статті 184 Податкового кодексу України товариству з обмеженою відповідальністю «Компанія «Терракота» анульовано реєстрацію платника податку на додану вартість (а.с. 13; 80-81).
Питання анулювання реєстрації платника податку на додану вартість врегульовані статтею 184 Податкового кодексу України.
Згідно з підпунктом «ж» пункту 184.1 статті 184 Податкового кодексу України реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається у разі якщо в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців наявний запис про відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням (місцем проживання) або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.
У відповідності із пунктом 184.2 статті 184 Податкового кодексу України анулювання реєстрації на підставах, визначених у підпунктах «б» - «и» пункту 184.1 цієї статті, може здійснюватися за заявою платника податку або за самостійним рішенням відповідного органу державної податкової служби. Свідоцтво про реєстрацію платника податку вважається анульованим з дати анулювання реєстрації платника податку.
З довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців від 10 січня 2013 року за № 634441 вбачається, що 20 листопада 2013 року за № 13651430007004878 до Єдиного державного реєстру внесено запис про відсутність юридичної особи - товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Терракота» (ідентифікаційний код 37315128), за вказаною адресою: 94457, Луганська область, Краснодонський район, селище Хрящувате, вул. Паркова, буд. 1 (а.с. 40-42).
Підтвердження відомостей про юридичну особу - товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Терракота» (ідентифікаційний код 37315128) здійснено в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців 27 листопада 2012 року за № 13651060008004878 (а.с. 42).
Таким чином, під час судового розгляду справи знайшли своє підтвердження правомірність дій державного реєстратора Краснодонської районної державної адміністрації Луганської області щодо внесення відомостей до Єдиного державного реєстру про відсутність позивача за місцезнаходженням та наявність підстав для анулювання товариству з обмеженою відповідальністю «Компанія «Терракота» (ідентифікаційний код 37315128) реєстрації платника податку на додану вартість за рішенням Краснодонської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби від 21 листопада 2012 року № 9, яке є предметом оскарження в даній адміністративній справі.
Відповідачі як суб'єкти владних повноважень, на яких частиною 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України покладено обов'язок щодо доказування правомірності своїх дій та рішень, довели суду правомірність своїх дій та рішення, що є підставою для відмови у задоволенні адміністративного позову.
Судові витрати зі сплати судового збору покладаються на позивача.
На підставі частини 3 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України у судовому засіданні 16 січня 2013 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Складення постанови у повному обсязі відкладено до 21 січня 2013 року, про що згідно вимог частини 2 статті 167 Кодексу адміністративного судочинства України повідомлено після проголошення вступної та резолютивної частин постанови у судовому засіданні.
Керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 23, 69-72, 87, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
У задоволенні адміністративного позову товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Терракота» до державного реєстратора Краснодонської районної державної адміністрації Луганської області, Краснодонської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби про визнання дій протиправними, зобов'язання вчинити певні дії та скасування рішення - відмовити повністю.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.
Згідно з частиною 3 статті 160 КАС України постанова складена у повному обсязі 21 січня 2013 року.
Суддя Р.С. Твердохліб
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.01.2013 |
Оприлюднено | 21.01.2013 |
Номер документу | 28688571 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Р.С. Твердохліб
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні