Постанова
від 16.01.2013 по справі б-49/261-10
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Держпром, 8-й під'їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,

тел. приймальня (057) 705-14-50, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41


УХВАЛА

про затвердження ліквідаційного балансу

"16" січня 2013 р. Справа № Б-49/261-10

вх. № 10516/2-49

Суддя господарського суду Чистякова І.О.

при секретарі судового засідання Ягнюк О.В.

За участю:

представника ініціюючого кредитора - Вартанян Н.Н., довіреність №2082/9/10-215 від 22.10.2012р.; Мікрюкова К.В., довіреність №8375/10/19-16 від 24.10.2012р.

представника Публічного акціонерного товариства "Укртрансгаз" - Журавель О.В., довіреність №2-54 від 28.12.2011р.

ліквідатора - арбітражного керуючого Кошовського С.В., ліцензія серія АВ №600746 від 04.04.2012р.

По справі за заявою Західної міжрайонної державної податкової інспекції м. Харкова Харківської області Державної податкової служби

до Відкритого акціонерного товариства "Український центр екології, безпеки і охорони праці нафтогазової промисловості "УЦЕБОПНАФТОГАЗ", м. Харків

про визнання банкрутом

ВСТАНОВИВ:

Постановою господарського суду Харківської області від 18 травня 2011 року визнано відкрите акціонерне товариство "Український центр екології, безпеки і охорони праці нафтогазової промисловості "УЦЕБОПНАФТОГАЗ" (ідентифікаційний код 22621040) банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру. Призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Кошовського Сергія Васильовича, ліцензія серії АВ №307384 від 04.04.2007року, якого зобов`язано в строк до 18.11.2011року виконати ліквідаційну процедуру.

На підставі розпорядження №1702 від 30 вересня 2011 року "Щодо призначення повторного автоматичного розподілу справи", у зв`язку з відпусткою судді Швидкіна А.О. було виконано повторний розподіл справи між суддями, справу №Б-49/261-10 було передано судді Чистяковій І.О.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 02 листопада 2011 року призначено до слухання звіт ліквідатора на "16" листопада 2011 р. о 14:30.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 16 листопада 2011 р., у зв`язку з незавершенням ліквідаційної процедури слухання звіту ліквідатора відкладено на "01" лютого 2012 р. о(об) 10:00, клопотання ліквідатора про продовження строку ліквідаційної процедури до 18 травня 2012 року задоволено, продовжено строк ліквідаційної процедури на 6 місяців до 18 травня 2012 року.

Ухвалами господарського суду Харківської області від 01 лютого 2012 року та 02 квітня 2012 року слухання звіту ліквідатора відкладалось у зв`язку з незавершенням ліквідаційної процедури.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 16 травня 2012 року задоволено клопотання ліквідатора про продовження строку ліквідаційної процедури на шість місяців (вх. №10103), продовжено строк ліквідаційної процедури до 18 листопада 2012 року, зобов'язано ліквідатора надати суду повний звіт про виконану роботу, а також всі докази, що свідчать про виконання ліквідаційної процедури.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 11 жовтня 2012 року призначено до слухання звіт ліквідатора на 07 листопада 2012 року о 16:00.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 07 листопада 2012 року та 12 грудня 2012 року слухання звіту ліквідатора відкладалось у зв`язку з неявкою ліквідатора та ненаданням доказів завершення ліквідаційної процедури.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 18 грудня 2012 року замінено кредитора Відкритого акціонерного товариства "Український центр екології, безпеки і охорони праці нафтогазової промисловості "УЦЕБОПНАФТОГАЗ" - Державну податкову інспекцію у Жовтневому районі міста Харкова на її правонаступника - Західну міжрайонну державну податкову інспекцію м. Харкова Харківської області Державної податкової служби.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 24 грудня 2012 року задоволено клопотання представника ініціюючого кредитора про відкладення розгляду справи, слухання звіту ліквідатора відкладено на "16" січня 2013 р. о 14:20 у зв`язку з незавершенням ліквідаційної процедури.

Представник Публічного акціонерного товариства "Укртрансгаз" 16 січня 2013 року надав клопотання (вх. №1646) про залучення в якості правонаступника Дочірньої компанії "Укртрансгаз" НАК "Нафтогаз України" кредитора - Публічне акціонерне товариство "Укртрансгаз", про що винести відповідну ухвалу про заміну сторони у справі.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 16 січня 2013 року задоволено клопотання Публічного акціонерного товариства "Укртрансгаз" про заміну сторони її правонаступником, замінено кредитора Відкритого акціонерного товариства "Український центр екології, безпеки і охорони праці нафтогазової промисловості "УЦЕБОПНАФТОГАЗ" - Дочірню компанію "Укртрансгаз" НАК "Нафтогаз України" на правонаступника - Публічне акціонерне товариство "Укртрансгаз", зобов`язано ліквідатора внести зміни до реєстру вимог кредиторів з урахуванням заміни кредитора - Дочірньої компанії "Укртрансгаз" НАК "Нафтогаз України" на правонаступника - Публічне акціонерне товариство "Укртрансгаз".

У судовому засіданні 16 січня 2013 року судом було оголошено перерву до 15:30 год. 16 січня 2013 року для надання ліквідатором реєстру вимог кредиторів з урахуванням заміни кредитора - Дочірньої компанії "Укртрансгаз" НАК "Нафтогаз України" на правонаступника - Публічне акціонерне товариство "Укртрансгаз".

Представник ініціюючого кредитора надав клопотання (вх. №1643) про відкладення затвердження ліквідаційного балансу до проведення аудиторської перевірки банкрута.

В обгрунтування заявленого клопотання представник ініціюючого кредитора посилається на те, що 15.01.2013р. згідно з наказом №54 від 14.01.2013р. було здійснено вихід на документальну позапланову виїзну перевірку, але у зв`язку з відсутністю документації, Державна податкова інспекція позбавлена можливості провести перевірки.

До клопотання додано копію направлень №№42-44 від 14.01.2013р., копію наказу №54 від 14.01.2013р., копію листа №30/66 від 15.01.2013р. та копію наказу №67 від 15.01.2013р.

Ліквідатор надав пояснення (вх. №1647), відповідно до яких зазначає, що податковий орган був обізнаний про факт порушення провадження у справі про банкрутство ще в грудні 2010 року, оскільки сам був ініціюючим кредитором, а також, у будь-якому випадку, - був повідомлений про цей факт від державного реєстратора.

Стосовно відсутності документації, необхідної для проведення перевірки банкрута, то ліквідатор пояснив, що керівник підприємства помер, що унеможливлює отримання від нього будь - яких даних стосовно місцезнаходження документації або пояснень щодо неможливості надання таких документів.

Суд, розглянувши клопотання ініціюючого кредитора про відкладення затвердження ліквідаційного балансу до проведення аудиторської перевірки банкрута, відхиляє його, виходячи з наступного.

Відповідно до Закону України "Про державну податкову службу в Україні" та з метою забезпечення повноти надходжень податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів шляхом охоплення обліком та контролем платників податків Наказом ДПА України від 19.02.98р. № 80, затверджено Порядок обліку платників податків, зборів (обов'язкових платежів). Дії податкових органів під час ліквідації платника податків регламентовані зазначеним порядком.

Відповідно до п. 8.2. Порядку обліку платників податків, зборів (обов'язкових платежів) - У зв'язку з проведенням реорганізації чи ліквідації юридичної особи органом державної податкової служби приймається рішення про проведення позапланової виїзної перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі, у разі одержання хоча б одного з таких документів (відомостей):

заяви за формою N 8-ОПП (додаток 8) від платника податків;

відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про реорганізацію чи ліквідацію юридичної особи;

відомостей з Єдиного державного реєстру чи ЄДРПОУ, повідомлення органу державної реєстрації про закриття відокремленого підрозділу;

судових рішень або відомостей з Єдиного державного реєстру, іншої інформації щодо прийняття судом рішень про порушення провадження у справі про банкрутство чи визнання банкрутом платника податків, порушення справи або прийняття рішення судом про припинення юридичної особи, визнання недійсною державної реєстрації чи установчих документів платника податків, зміну мети установи, реорганізацію платника податків.

Призначається перевірка, яку відповідні підрозділи розпочинають протягом місяця після одержання того документа, що надійшов до органу державної податкової служби першим.

Такі ж вимоги визначені і у чинному Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженому наказом Державної податкової адміністрації України № 979 від 22.12.2010р. (п.11.3).

Відповідно до п.75.1 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки. Пунктом 75.1.2. Податкового кодексу України передбачено, що документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи органу державної податкової служби і проводиться за наявності хоча б однієї з обставин, визначених цим Кодексом.

Пунктом 78.1.7. Податкового кодексу України передбачено, що документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин, зокрема, розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків.

Пунктом 82.2. Податкового кодексу України передбачено, що тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього кодексу, не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб`єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, інших платників податків - 10 робочих днів.

Постановою господарського суду Харківської області від 18 травня 2011 року визнано відкрите акціонерне товариство "Український центр екології, безпеки і охорони праці нафтогазової промисловості "УЦЕБОПНАФТОГАЗ" (ідентифікаційний код 22621040) банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру.

Отже, Державна податкова інспекція у Жовтневому районі м. Харкова та її правонаступник - Західна міжрайонна державна податкова інспекція м. Харкова Харківської області Державної податкової служби мали можливість на протязі всього часу з моменту порушення справи про банкрутство здійснити заходи для перевірки підприємства банкрута, однак цього на протязі тривалого часу не було здійснено.

Розпорядником майна та в подальшому ліквідатором - арбітражним керуючим Кошовським С.В. було вжито заходів щодо розшуку бухгалтерських документів боржника шляхом звернення до керівника з відповідними запитами.

Однак, як повідомлено у листі Жовтневого районного відділу Харківського міського управління Головного управління МВС України в Харківській області №65/6619 від 30.07.2012р. керівник боржника Разладов Валерій Геннадійович помер 05.06.2010р.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 23 березня 2011 року було відсторонено від управління ВАТ "Український центр екології, безпеки і охорони праці нафтогазової промисловості "УЦЕБОПНАФТОГАЗ" керівника боржника Разладова В.Г., покладено ви конання обов'язків керівника боржника - на період дії процедури розпорядження майном на арбітражного керуючого - розпорядника майна Кошовського С.В.

Розпорядником майна вживались інші заходи з виявлення документації боржника, як - то направлялись запити до Головного управління статистики у Харківській області, розпорядник майна звертався до кредиторів з проханням надати будь - які відомості відносно наявних майнових активів.

Таким чином, арбітражним керуючим Кошовським С.В. було здійснено всі залежні від нього заходи щодо розшуку первинних бухгалтерських документів, які необхідні для проведення податкової перевірки. Проте, знайти ці документи не виявилось за можливе.

Зважаючи на вищевикладені обставини, суд не знаходить обгрунтованих правових підстав для відкладення слухання звіту ліквідатора для проведення перевірки органом державної податкової інспекції з огляду на неможливість надання ліквідатором витребуваних податковою інспекцією документів та непроведенням Західною МДПІ м. Харкова Харківської області ДПС на протязі тривалого часу перевірки.

Ліквідатор надав звіт (вх. №1650), супровідним листом (вх. №1648) надав реєстр вимог кредиторів та супровідним листом (вх. №1649) надав додаткові документи на підтвердження завершення ліквідаційної процедури.

Суд долучає надані ліквідатором документи до матеріалів справи.

Ліквідатор звітував перед судом про хід ліквідаційної процедури та заявив клопотання (вх. №1644) про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Представники ініціюючого кредитора заперечують проти затвердження звіту ліквідатора, вважають, що без проведеної перевірки дотримання податкового законодавства банкрутом затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу є неможливим.

Представник кредитора (Публічне акціонерне товариство "Укртрансгаз") не заперечує проти затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Інші кредитори у судове засідання не з`явились, своїх представників до суду не направили, хоча про час та місце слухання звіту ліквідатора були повідомлені належним чином згідно діючого законодавства, у зв`язку з чим суд вважає за можливе розглянути звіт ліквідатора за наявними у справі документами за відсутністю вищенаведених кредиторів.

Розглянувши матеріали справи, наданий суду звіт ліквідатора і документи, що свідчать про виконання ліквідаційної процедури, вислухавши пояснення ліквідатора, а також представників кредиторів, дослідивши докази в їх сукупності, суд вважає наявними правові підстави для затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, припинення провадження у справі виходячи з наступного.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 13 квітня 2010 р. затверджено реєстр вимог кредиторів в кількості 5 кредиторів , а саме: ДК "УКРТРАНСГАЗ" НАК "Нафтогаз України" -15580514,63грн.; Харківський міський центр зайнятості -23,56грн.; ДПІ у Київському районі м.Хароква -27293,90грн.; ВВД ФСС НВУ у Жовтневому районі м.Харкова -7,22грн.; ДПІ у Жовтневому районі м.Харкова -2368019,71грн.

Визнано розмір неустойки та інших штрафних санкцій, які окремо внесені розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів в сумі 3548652,93грн.

Визнано вимоги конкурсних кредиторів, що не були заявлені в тридцятиденний строк з моменту публікації оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство боржника, погашеними.

17 грудня 2012 року до суду надійшло клопотання Західної міжрайонної державної податкової інспекції м. Харкова Харківської області Державної податкової служби про заміну кредитора - Державної податкової інспекції у Жовтневому районі міста Харкова на правонаступника - Західну міжрайонну державну податкову інспекцію м. Харкова Харківської області Державної податкової служби (вх. №22784 від 17.12.2012р.).

Ухвалою господарського суду Харківської області від 18 грудня 2012 року задоволено клопотання Західної міжрайонної державної податкової інспекції м. Харкова Харківської області Державної податкової служби про заміну кредитора - Державної податкової інспекції у Жовтневому районі міста Харкова на правонаступника - Західну міжрайонну державну податкову інспекцію м. Харкова Харківської області Державної податкової служби (вх. №22784 від 17.12.2012р.), замінено кредитора Відкритого акціонерного товариства "Український центр екології, безпеки і охорони праці нафтогазової промисловості "УЦЕБОПНАФТОГАЗ" - Державну податкову інспекцію у Жовтневому районі міста Харкова на її правонаступника - Західну міжрайонну державну податкову інспекцію м. Харкова Харківської області Державної податкової служби.

Постановою господарського суду Харківської області від 18 травня 2011 року визнано відкрите акціонерне товариство "Український центр екології, безпеки і охорони праці нафтогазової промисловості "УЦЕБОПНАФТОГАЗ" (ідентифікаційний код 22621040) банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру.

Після визнання відкритого акціонерного товариства "Український центр екології, безпеки і охорони праці нафтогазової промисловості "УЦЕБОПНАФТОГАЗ" банкрутом, призначення ліквідатора і відкриття ліквідаційної процедури, ліквідатором були проведені необхідні дії з ліквідації банкрута, а саме на виконання постанови господарського суду ліквідатором - арбітражним керуючим Кошовським С.В. в офіційному друкованому органі газеті "Урядовий кур`єр" №120 від 06.07.2011 року опубліковано оголошення про визнання відкритого акціонерного товариства "Український центр екології, безпеки і охорони праці нафтогазової промисловості "УЦЕБОПНАФТОГАЗ" банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Після публікації оголошення в газеті "Урядовий кур`єр" до ліквідатора надійшли заяви від Харківського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку з поточними грошовими вимогами до банкрута у розмірі 5100,00 грн. та Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Харкова з поточними грошовими вимогами до банкрута у розмірі 340,00 грн., які були ліквідатором розглянуті та повністю визнані (повідомлення №30/23 від 06.09.2011р.).

Крім того, від відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції в Харківській області отримано матеріали виконавчого провадження про стягнення з банкрута виконавчого збору в сумі 812162,90 грн та 1100753,86 грн. відповідно (Постанова про стягнення з боржника виконавчого збору від 18.01.2012р. по ВП №24878985 та від 2.08.2012р. по ВП №16509918).

Ліквідатором здійснено заходи з виявлення майнових активів банкрута, з урахуванням чого було направлено запити до органів, що здійснюють реєстрацію прав власності на майно.

В результаті проведеної роботи щодо розшуку майна було встановлено наступне:

Згідно з довідкою Інспекції Держтехнагляду Харківській області техніки за банкрутом не зареєстровано (№47 від 23.01.2012).

Згідно з даними Територіального управління Держгірпромнагляду у Харківській області спеціальної техніки за банкрутом не зареєстровано (№08-01-28/1318 від 22.02.2012).

Згідно з даними Державіаслужби України авіатранспорту за банкрутом не зареєстровано (№1.19-02398 від 03.03.2012).

Згідно з довідкою Міськрайонного управління Держкомзему у м. Люботин і Харківському районі Харківської області права власності на земельні ділянки за банкрутом не зареєстровано (№265 від 31.01.2012).

Згідно з відповіддю Департаменту державної реєстрації юридичних та фізичних осіб - підприємців при виконкомі Харківської міської ради отримати інформацію щодо наявності у власності банкрута корпоративних прав у господарських товариствах технічно неможливо (№324/10-12 від 16.02.2012).

Згідно з даними КП «Харківське міське БТІ» нерухомого майна у відповідному районі за банкрутом не зареєстровано (№2391414 від 31.07.2012р.)

Згідно з даними Дворічанського БТІ нерухомого майна у відповідному районі за банкрутом не зареєстровано (№342 від 16.07.2012р.).

Згідно з даними Ізюмського БТІ нерухомого майна у відповідному районі за банкрутом не зареєстровано (№251 від 12.06.2012р.).

Згідно з даними Чугуївського БТІ нерухомого майна у відповідному районі за банкрутом не зареєстровано (№1241 від 05.06.2012р.).

Згідно з даними Балаклійського БТІ нерухомого майна у відповідному районі за банкрутом не зареєстровано (№205 від 25.06.2012р.).

Згідно з даними Люботинського БТІ нерухомого майна у відповідному районі за банкрутом не зареєстровано (№152 від 24.07.2012р.).

Згідно з даними Краснокутського БТІ нерухомого майна у відповідному районі за банкрутом не зареєстровано (№309 від 19.06.2012р.).

Згідно з даними Валківського БТІ нерухомого майна у відповідному районі за банкрутом не зареєстровано (№524 від 30.07.2012р.).

Згідно з даними Близнюківського БТІ нерухомого майна у відповідному районі за банкрутом не зареєстровано (№312 від 01.08.2012р.).

Згідно з даними Великобурлуцького БТІ нерухомого майна у відповідному районі за банкрутом не зареєстровано (№546 від 03.08.2012р.).

Згідно з даними Первомайського БТІ нерухомого майна у відповідному районі за банкрутом не зареєстровано (№225 від 05.06.2012р.).

Згідно з даними Коломацького БТІ нерухомого майна у відповідному районі за банкрутом не зареєстровано (№87 від 16.06.2012р.).

Згідно з даними Вовчанського БТІ нерухомого майна у відповідному районі за банкрутом не зареєстровано (№179 від 12.06.2011р.).

Згідно з даними Красноградського БТІ «Інвентаризатор» нерухомого майна у відповідному районі за банкрутом не зареєстровано (№865 від 11.06.2012р.).

Згідно з даними Дергачівського БТІ нерухомого майна у відповідному районі за банкрутом не зареєстровано (№325 від 23.08.2012р.).

Згідно з даними Барвінківського БТІ нерухомого майна у відповідному районі за банкрутом не зареєстровано (№1942 від 07.06.2012р.).

Згідно з даними Печенізького БТІ нерухомого майна у відповідному районі за банкрутом не зареєстровано (№144 від 06.06.2012р.).

Згідно з даними Кегичівського БТІ нерухомого майна у відповідному районі за банкрутом не зареєстровано (№115 від 12.06.2012р.).

Згідно з даними Богодухівського БТІ нерухомого майна у відповідному районі за банкрутом не зареєстровано (№509 від 17.07.2012р.).

Згідно з даними Дергачівського КПТІ «Інвенрос» нерухомого майна у відповідному районі за банкрутом не зареєстровано (№1014/1 від 28.08.2012р.).

Згідно з даними РВ ФДМУ по Харківській області державна частка в статутному капіталі боржника відсутня (№10-1965 від 20.12.2010р.).

Згідно з даними УДАІ ГУМВС України в Харківській області за банкрутом зареєстрований транспортний засіб - автомобіль марки ГАЗ, модель 322132, 2002 р.в., ДНЗ 71532ХК (№52/493 від 26.01.2012).

Судом встановлено, що ліквідатор звертався до органів внутрішній справ з заявами про розшук автомобіля, однак вжиті заходи результату не дали (заява №30/51 від 13.07.2012, запит №30/55 від 13.10.2012; запит №30/57 від 14.11.2012; відповідь Жовтневого РВ ХМУ ГУМВС України в Харківській області №65/6619 від 30.07.2012; відповідь Жовтневого РВ ХМУ ГУМВС України в Харківській області №65/8954 від 09.11.2012). Жовтневий РВ ХМУ ГУМВС України в Харківській області повідомив, що встановити місцезнаходження автомобіля не виявилося можливим.

Ліквідатором направлено ряд запитів до органів державної виконавчої служби з метою встановлення наявності відкритих виконавчих проваджень, стороною в яких є банкрут.

Направлено запит до Відділу примусового виконання рішень Головного управління юстиції у Харківській області та отримано відповідь (№184/03-01/03-01/В-1 від 05.07.2012), згідно з якою відкритих виконавчих проваджень стосовно банкрута немає.

Від Відділу примусового виконання рішень Головного управління юстиції у Харківській області отримано матеріали закінченого виконавчого провадження про стягнення з банкрута заборгованості на користь ДК "УКРТРАНСГАЗ" НАК "Нафтогаз України" (супровідний лист (№184/03-01/В-1 від 05.07.2012, постанова про закінчення виконавчого провадження №24878985 від 05.07.2012, постанова про стягнення виконавчого збору від 18.01.2012 в сумі 812162,90 грн., наказ Господарського суду Харківської області від 09.02.2011 у справі №33/242-07). Зазначена заборгованість входить до заявлених кредитором вимог у справі про банкрутство та врахована ліквідатором.

Від Відділу примусового виконання рішень Головного управління юстиції у Харківській області отримано матеріали закінченого виконавчого провадження про стягнення з банкрута заборгованості на користь ДК "УКРТРАНСГАЗ" НАК "Нафтогаз України" (супровідний лист (№12-0-34-3269/5-278/12 від 28.08.2012, постанова про закінчення виконавчого провадження №16509918 від 20.08.2012, постанова про стягнення виконавчого збору від 20.08.2012 в сумі 1100753,86 грн., наказ Господарського суду Харківської області від 05.10.2009 у справі №33/323-07). Зазначена заборгованість входить до заявлених кредитором вимог у справі про банкрутство та врахована ліквідатором.

Направлено запит до Господарського суду м. Києва про видачу дублікату наказу у справі №31/182 на виконання рішення про стягнення заборгованості на користь підприємства та отримано відповідь, що зазначений наказ було видано ще 22.07.2008 та направлено на адресу підприємства, у зв'язку з чим у видачі дублікату наказу ліквідатору відмовлено (лист №31/182 від 18.07.2012).

Ліквідатором вжито заходів щодо отримання документів (копій), інформації стосовно фінансово-господарської діяльності підприємства, знайдено печатку та статутні документи підприємства.

Ліквідатором було вжито заходи для пошуку майна, що може знаходитися у третіх осіб, та його повернення.

Так, згідно листа Публічного акціонерного товариства "Турбогаз" №05/019-36 від 15.02.2012р. у даного підприємства на зберіганні знаходиться майно банкрута, а саме: обладнання та устаткування, яке фактично знаходиться на території Дочірнього підприємства "ДОСЛІДНИЙ ЗАВОД" ПАТ "ТУРБОГАЗ" в селищі П'ятигорське Балаклійського р-ну Харківської області.

Крім того, ліквідатором було виявлено, що підприємство має у власності цінні папери: акції ВАТ «Дергачівська райагрохімія» в кількості 21916 шт., номінальною вартістю 0,25 коп.

Відносно виявлених майнових активів банкрута, то ліквідатор зазначає, що виявлене обладнання та устаткування розроблялося спеціально для впровадження турбодетандерної установки, яка мала технологічну актуальність на той час. Станом на теперішній час, впровадження таких технологічних рішень втратило свою актуальність, розробки припинені, тому, враховуючи технічний стан, умови та строк зберігання обладнання, вузьку специфіку можливості його використання, зазначене обладнання може мати цінність виключно як металобрухт. Інших можливостей його використання об'єктивно не вбачається. До того ж, необхідно враховувати потенційні витрати на його відвантаження, перевезення, зберігання, проведення оцінки та організацію відкритих торгів тощо, що є вирішальним фактором при вирішенні питання щодо його реалізації. Фінансових ресурсів на забезпечення зазначених вище заходів немає, оскільки кошти у банкрута відсутні.

Виявлені цінні папери не пройшли лістинг на фондовому ринку, що виключає можливість їх публічного розміщення на жодній з фондовий бірж України. Таким чином, зазначені акції не представляють дійсної реальної цінності, що було враховано при вирішенні питання щодо їх реалізації.

Крім того, ліквідатору надходили пропозиції щодо придбання цінних паперів за номінальною вартістю.

Ліквідатором було поставлено перед комітетом кредиторів питання відносно виділення коштів для проведення ліквідаційної процедури або встановлення ліквідатору іншого порядку продажу майна банкрута відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», однак ДПІ у Київському районі м. Харкова повідомила про відмову надати кошти (лист №2546/10/24-022 від 24.04.2012) та Західна МДПІ м. Харкова повідомила про необхідність вирішення поставленого питання на засіданні комітету кредиторів (лист №555/10/24-11 від 13.04.2012).

Ліквідатором з цього приводу було призначено засідання комітету кредиторів, про що кредитори були повідомлені належним чином (лист-запрошення №30/35 від 04.05.2012 з відмітками про отримання ДПІ у Київському районі м. Харкова від 04.05.2012, Західної МДПІ м. Харкова від 07.05.2012, повідомлення про вручення від 11.05.2012).

На засіданні комітету кредиторів 15.05.2012 було заслухано звіт ліквідатора про в виконану роботу, який прийнято до відома, відмовлено ліквідатору у виділенні кредиторами коштів для проведення ліквідаційної процедури, встановлено ліквідатору на його розсуд інший порядок продажу будь-якого майна банкрута: без проведення оцінки та відкритих торгів, будь-яким особам, що виявлять бажання його придбати за запропонованою ними ціною шляхом укладання відповідних прямих договорів (протокол №2 засідання комітету кредиторів від 15.05.2012).

Ліквідатором була проведена інвентаризація майна банкрута, про що складені акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей від 04.07.2012р., інвентаризаційний опис цінних паперів та бланків документів суворої звітності від 04.07.2012р. та інвентаризаційний опис №3 товарно - матеріальних цінностей.

Ліквідатором було організовано проведення обстеження обладнання, в результаті чого комісією з відповідних спеціалістів було виявлено наявність невиправних дефектів та встановлено факт непридатності його для подальшої експлуатації (акт списання №01/786 від 04.07.2012).

Відповідно до ст. 29 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» ліквідатором було забезпечено проведення незалежної оцінки, для чого було залучено суб'єкта оціночної діяльності - ФОП Ачкасова Олександра Миколайовича, з яким укладено угоду про виконання робіт з незалежної оцінки майна від 04.07.2012р. та отримано звіт з оцінки майна ФОП Ачкасов О.М. від 10.07.2012).

Вартість обладнання згідно з висновком оцінювача склала 15834,60 грн.

Майно було виставлене на продаж відповідно до вимог Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».

На виконання вимоги п. 1 ст. 30 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" з метою продажу майна банкрута арбітражним керуючим 12.07.2012 року було укладено угоду №б/н на організацію та проведення аукціону з Товарною біржею "Всеукраїнський торгівельний центр".

Ліквідатором організовано проведення аукціону з продажу майна банкрута на Товарній біржі «Всеукраїнський торгівельний центр», у тому числі опубліковано відповідне оголошення у друкованому виданні «Товарообіг та аукціони» з дотриманням відповідного строку (№15 (18) від 16.07.2012р.).

Однак, аукціон не відбувся у зв'язку з відсутністю заявок від покупців, про що ліквідатор був повідомлений відповідним листом біржі (б/н від 08.08.2012р.).

Ліквідатором здійснено продаж зазначеного майна шляхом укладання прямого договору.

Так, між ліквідатором та ТОВ "Северський - 2" було укладено договір №25 від 23.08.2012р. на покупку обладнання та устаткування за ціною 15 834,60 грн.

Майно було передано покупцю за відповідним актом (накладна №0924 від 24.08.2012, акт приймання-передачі товару від 24.09.2012).

Покупцем сплачені грошові кошти на ліквідаційний рахунок банкрута в ПАТ «Приватбанк» в повному обсязі в сумі 15834,60 грн. (підтверджується банківською випискою).

Ліквідатором здійснено продаж зазначених акцій шляхом укладання прямого договору із залученням професійного учасника ринку цінних паперів - ТОВ "Акцептор", сума продажу 5479,00 грн. (договір доручення на продаж ЦП №012/04-01-БД від 04.10.2012, договір купівлі-продажу ЦП №1012/04-1-БВ-1 від 04.10.2012, звіт про виконані роботи від 04.10.2012, акт виконаних робіт).

Покупцем сплачені грошові кошти на ліквідаційний рахунок банкрута в ПАТ «Приватбанк» в повному обсязі в сумі 5479,00 грн. (підтверджується банківською випискою).

Після продажу цінних паперів зазначений рахунок було закрито ліквідатором (виписка про операції з ЦП на рахунку №012258 від 10.10.2012, угода від 10.10.2012 про припинення чинності договору про відкриття рахунку в ЦП від 09.10.2003).

Загальна сума реалізації, що надійшла на ліквідаційний рахунок банкрута склала 23497,01 грн., з яких:

15834,60 грн. - від продажу обладнання (металобрухту),

5479,00 грн. - від продажу цінних паперів,

2183,41 грн. - перераховано з інших рахунків.

Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» у першу чергу задовольняються, зокрема витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді та роботою ліквідаційної комісії.

Відповідно до 9. ст. 30 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» з основного рахунку проводяться такі виплати: поточні комунальні та експлуатаційні платежі та інші витрати, пов'язані із здійсненням ліквідаційної процедури.

Грошові кошти у розмірі 23497,01 грн., отримані від реалізації майна банкрута, були спрямовані ліквідатором на погашення витрат ліквідатора у ліквідаційній процедурі.

У зв`язку з недостатністю активів не були задоволені вимоги Публічного акціонерного товариства "Укртрансгаз" у розмірі 19 129 167,56 грн., Державної податкової інспекції у Київському районі м. Харкова у розмірі 27293,90 грн., Західної міжрайонної державної податкової інспекції м. Харкова Харківської області ДПС у розмірі 2368359,71 грн., Харківського міського центру зайнятості у розмірі 23,56 грн., Відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Жовтневому районі м. Харкова у розмірі 7,22 грн., Східного ТУ НКЦПФР у розмірі 5100,00 грн.

Зважаючи на ці обставини та керуючись ч. 6 ст. 31 Закону вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Ліквідатором було проведено роботу відповідно до ч. 7 ст. 30 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» щодо виявлення та закриття рахунків банкрута.

Згідно з листом Західної міжрайонної державної податкової інспекції м. Харкова Харківської області Державної податкової служби №4444/10/18-314 від 16.07.2012р. у банкрута були наявні відкриті рахунки в ПАТ АКБ «Базис» та ПАТ КБ «Приватбанк», які закрито: у ПАТ АКБ «Базис» (довідка №09-71/5500 від 10.10.2012, №20-23/278бі від 17.07.2012) та ПАТ КБ «Приватбанк» (довідка №08.7.0.0.0/120817110240 від 17.08.2012, довідка №08.7.0.0.0/120820113100 від 20.08.2012).

На засіданні комітету кредиторів 11.12.2012, на якому були присутні всі члени комітету кредиторів, було заслухано звіт ліквідатора за результатами завершення ліквідаційної процедури, прийнято його до відома, визнано роботу ліквідатора задовільною, затверджено звіт про оплату послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого Кошовського С.В. у цій справі відповідно до ч. 14 ст. 3-1 Закону «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (протокол засідання комітету кредиторів №3 від 11.12.2012р.).

Кредитори повідомлені про закінчення ліквідаційної процедури.

Ліквідатором складено ліквідаційний баланс з даними, що свідчать про відсутність майна та з даними про непогашену кредиторську заборгованість в сумі 21530,1 тис. грн.

Ліквідатором було знищено печатку банкрута та залишки печатки долучено до матеріалів справи (акт про знищення печатки від 16.01.2013р.).

Згідно приписів пункту 6 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Статтею 4-1 Господарського процесуального кодексу України встановлені форми господарського судового процесу. Господарські суди розглядають справи про банкрутство з урахуванням особливостей, встановлених законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Згідно з абзацом 15 статті 1 Закону про банкрутство ліквідація - це припинення діяльності суб`єкта підприємницької діяльності, визнаного господарським судом банкрутом, з метою здійснення заходів щодо задоволення визнаних судом вимог кредиторів шляхом продажу майна.

Статтею 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" встановлено, що після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації); відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Таким чином, розглянувши наданий суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс і враховуючи, що ліквідатором виконані всі необхідні заходи по ліквідації підприємства-банкрута, а майна у банкрута не виявлено, суд вважає за необхідне затвердити звіт ліквідатора про оплату праці та відшкодування витрат ліквідатора, затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс, провадження у справі припинити на підставі п. 6 ч.1 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" і сповістити державні органи про ліквідацію банкрута.

Керуючись ст.ст. 3-1, 32, п. 6 ч.1 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 86 ГПК України, суд,

УХВАЛИВ:

1. Відхилити клопотання ініціюючого кредитора про відкладення затвердження ліквідаційного балансу до проведення аудиторської перевірки банкрута.

2. Задовольнити клопотання ліквідатора про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

3. Затвердити звіт про оплату послуг ліквідатору Кошовському Сергію Васильовичу в розмірі 2-х мінімальних заробітних плат щомісяця за весь час ліквідаційної процедури в сумі 42 842,00 грн.

4. Затвердити звіт про витрати, які пов'язані зі здійсненням ліквідаційної процедури в сумі 76 982,00 грн.

5. Затвердити наданий суду ліквідаційний звіт та ліквідаційний баланс.

6. Ліквідувати юридичну особу - Відкрите акціонерне товариство "Український центр екології, безпеки і охорони праці нафтогазової промисловості" ("УЦЕБОПНАФТОГАЗ") (ідентифікаційний код 22621040), яке зареєстровано 10 березня 1994 року виконавчим комітетом Харківської міської ради, № запису 1 480 120 0000 017087, місцезнаходження: 61125,м. Харків, вул. Маршала Конєва, буд. 16.

7. Визнати вимоги кредиторів не задоволені за недостатністю майна банкрута, погашеними.

8. Провадження у справі припинити.

9. Припинити дію мораторію на задоволення вимог кредиторів.

10. Зобов'язати Головне управління статистики по Харківській області виключити з Єдиного Державного реєстру підприємства та організацій України - Відкрите акціонерне товариство "Український центр екології, безпеки і охорони праці нафтогазової промисловості" ("УЦЕБОПНАФТОГАЗ") (ідентифікаційний код 22621040).

11. Зобов`язати державного реєстратора провести державну реєстрацію припинення юридичної особи - банкрута, внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи та передати органам державної статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування повідомлення про проведення державної реєстрації припинення для зняття юридичної особи з обліку.

12. Ухвалу направити Головному управлінню статистики у Харківській області, відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції у Харківській області, державному реєстратору, фондам, Західній МДПІ м. Харкова Харківської області ДПС, Відділу державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Харківській області, Жовтневому відділу державної виконавчої служби Харківського міського управління юстиції, ДПІ у Київському районі м. Харкова Харківської області ДПС, Східному ТУ НКЦПФР (61022, м. Харків, площа Свободи, буд. 5, "Держпром", 1-й під`їзд, 4-й поверх).

Суддя Чистякова І.О.

СудГосподарський суд Харківської області
Дата ухвалення рішення16.01.2013
Оприлюднено22.01.2013
Номер документу28729096
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —б-49/261-10

Постанова від 18.05.2011

Господарське

Господарський суд Харківської області

Швидкін А.О.

Ухвала від 13.04.2011

Господарське

Господарський суд Харківської області

Швидкін А.О.

Ухвала від 23.03.2011

Господарське

Господарський суд Харківської області

Швидкін А.О.

Ухвала від 02.03.2011

Господарське

Господарський суд Харківської області

Швидкін А.О.

Ухвала від 10.02.2011

Господарське

Господарський суд Харківської області

Швидкін А.О.

Ухвала від 10.02.2011

Господарське

Господарський суд Харківської області

Швидкін А.О.

Ухвала від 08.02.2011

Господарське

Господарський суд Харківської області

Швидкін А.О.

Ухвала від 03.02.2011

Господарське

Господарський суд Харківської області

Швидкін А.О.

Ухвала від 21.12.2010

Господарське

Господарський суд Харківської області

Швидкін А.О.

Ухвала від 06.12.2010

Господарське

Господарський суд Харківської області

Кононова О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні