cpg1251 ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-Б тел. 284-18-98
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
справа № 5011-43/15358-2012 16.01.13
За позовом публічного акціонерного товариства "Укртелеком" в особі Центру технічної
експлуатації № 6 філії спеціалізованого електрозв'язку публічного акціонерного
товариства "Укртелеком"
до управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від
наслідків Чорнобильської катастрофи Дніпропетровської обласної державної
адміністрації
третя особа без самостійних вимог Дніпропетровська обласна державна адміністрація
про спонукання укласти договір
Суддя Пасько М.В.
Представники:
від позивача не з'явились
від відповідача Пікуш І.І. - предст. за дов.
від третьої особи Заклецький В.В. - предст. за дов.
Обставини справи:
Ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 15.10.12 справу № 4/500/8302/2012 передано за виключною підсудністю до господарського суду міста Києва, у зв'язку з тим, що предметом спору у даній справі є проект договору, що містить державну таємницю.
Відповідно до автоматичного розподілу справа № 4/5005/8302/2012 була передана на розгляд судді Балац С.В.
Згідно розпорядження голови господарського суду міста Києва від 30.10.12, у зв'язку тим що суддя Балац С.В. не розглядає категорію справ, які містять гриф "Таємно", справу № 4/5005/8302/2012 було передано для розгляду судді Паську М.В.
Ухвалою господарського суду міста Києва від 02.11.12 суддя Пасько М.В. прийняв справу до свого провадження з присвоєнням їй номеру № 5011-43/15358-2012, розгляд призначено на 05.12.12 та зобов'язано учасників процесу на підтвердження їх статусу юридичної особи і повного найменування подати суду оригінал і належну копію статуту (положення), свідоцтва про державну реєстрацію (перереєстрацію) суб'єкта підприємницької діяльності, відомості про місцезнаходження в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, довідку з обслуговуючого банку про найменування відкритих рахунків.
Зобов'язати позивача надати суду:
- власне письмове підтвердження того, що у провадженні господарських судів України або іншого органу, який в межах своєї компетенції вирішує спір, нема справи зі спору між тими ж сторонами, про той же предмет і з тих же підстав та нема рішення цих органів з такого спору;
- документи, що підтверджують повноваження особи, яка підписала позовну заяву;
- оригінали доданих до позовної заяви документів;
- довідку про стан заборгованості Відповідача на день розгляду справи;
- довідку про включення відповідача до ЄДРПОУ.
03.12.12 від Відповідача надійшло клопотання про відкладення розгляду справи, у зв'язку з неможливістю забезпечити явку повноважного представника, який має доступ до роботи з таємними документами, у судове засідання.
05.12.12 від Позивача надійшло клопотання про залучення в якості третьої особи на стороні Відповідача Дніпропетровську обласну державну адміністрацію.
05.12.12 від Позивача надійшло клопотання про витребування у Відповідача документального підтвердження того, що засоби оповіщення Дніпропетровської області знаходяться на балансі Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Дніпропетровської обласної державної адміністрації.
Належним чином повідомлений про час і місце розгляду справи, представник Відповідача в судове засідання не з'явився, вимоги ухвали суду від 02.11.12 не виконав.
Представник Позивача у судовому засіданні підтримав заявлені клопотання та просив суд їх задовольнити.
Заслухавши пояснення представника Позивача, суд визнав за доцільне задовольнити клопотання щодо залучення в якості третьої особи на стороні Відповідача Дніпропетровську обласну державну адміністрацію
Відповідно до ст. 27 ГПК України треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до прийняття рішення господарським судом, якщо рішення може вплинути на їх права або обов'язки щодо однієї з сторін.
Згідно ст. 38 ГПК України сторона або прокурор у разі неможливості самостійно надати докази вправі подати клопотання про витребування господарським судом доказів. У клопотанні повинно бути зазначено: який доказ витребовується; обставини, що перешкоджають його наданню; підстави, з яких випливає, що цей доказ має підприємство чи організація; обставини, які може підтвердити цей доказ.
Враховуючи вищевикладене, суд визнав подане клопотання про витебування у Відповідача додаткових доказів по справі обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.
У зв'язку з необхідністю витребування нових доказів, а також враховуючи клопотання Відповідача про відкладення розгляду справи, розгляд справи було відкладено на 16.01.13, залучено до участі у справі в якості третьої особи без самостійних вимог на стороні Відповідача - Дніпропетровську обласну державну адміністрацію, зобов'язано Позивача надіслати копію позовної заяви та доданих до неї документів третій особі, залученій до участі у справі, докази чого надати суду, зобов'язано третю особу надати суду письмові пояснення по суті спору, а також зобов'язано Відповідача виконати вимоги ухвали суду від 02.11.12.
14.01.13 від Дніпропетровської обласної державної адміністрації надійшов на позов.
16.01.13 від Дніпропетровської обласної державної адміністрації надійшли письмові пояснення по справі.
16.01.13 від Позивача надійшло клопотання про відкладення розгляду справи, я зв'язку з неможливістю забезпечити явку повноважного представника у судове засідання.
Заявлене Позивачем клопотання було відхилено, як необґрунтоване та непідтверджене належними доказами.
У судовому засіданні представник Відповідача та третьої особи заперечували відносно заявлених позовних вимог та просили суд відмовити у їх задоволенні на підставі того, що розпорядники бюджетних коштів, які взяли на себе зобов'язання без відповідних бюджетних асигнувань, встановлених ст. 48 Бюджетного кодексу України та Законом України «Про державний бюджет України на 2012 рік» є недійсними, а вимоги юридичних осіб щодо відшкодування збитків або шкоди за зобов'язаннями, взятими розпорядниками бюджетних коштів, без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених Бюджетним кодексом та Законом «Про державний бюджет України на 2012 рік», стягуються з осіб винних у взятті таких зобов'язань.
Відповідно до положень статті 75 ГПК України справа розглядається за наявними в ній матеріалами.
Заслухавши пояснення Відповідача та третьої особи, дослідивши наявні у матеріалах справи докази, суд, -
ВСТАНОВИВ:
Листом від 19.03.12 № 204 Позивач направив Відповідачеві проект Договору № 7/62 від 01.03.12 про надання послуг у сфері телекомунікацій щодо експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони.
Листом від 10.04.12 № 901/0/107-12 Відповідач повернув проект договору без підписання, посилаючись на те, що він згідно бюджетного законодавства не наділений права підписувати вказаний договір.
Спір виник внаслідок того, що відповідач вважає, що укладення спірного договору не є для нього обов'язковим.
Відповідно до вимог ст. 649 Цивільного кодексу України, розбіжності, що виникли між сторонами при укладенні договору не на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, можуть бути вирішені судом у випадках, встановлених за домовленістю.
Згідно ч. 1 ст. 187 Господарського кодексу України спори, що виникають при укладанні господарських договорів за державним замовленням, або договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом.
Відповідно до ч. 3 ст. 179 Господарського кодексу України укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.
Відповідно до ст. 1 Закону України "Про Цивільну оборону в Україні" (далі - Закон) до складу цивільної оборони України входять системи зв'язку, оповіщення та інформаційного забезпечення.
У ст. 2 Закону зазначено, що одним із завдань цивільної оборони є оповіщення населення про загрозу виникнення надзвичайних ситуацій у мирний та воєнний часи та постійне інформування його про наявну обстановку.
Згідно з ч. 3 ст. 14 Закону спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади, до повноважень якого віднесено питання цивільної оборони, є державним замовником продукції, послуг та робіт для забезпечення потреб цивільної оборони відповідно до Закону України "Про поставки продукції для державних потреб" (Закону України "Про державне замовлення для задоволення пріоритетних державних потреб" у редакції Закону України від 15.12.2005 № 3205-IV).
Органи управління у справах цивільної оборони, які входять до складу місцевих державних адміністрацій, є підрозділами подвійного підпорядкування. Тобто згадані управління підпорядковані як відповідним органам виконавчої влади, так і спеціально уповноваженому центральному органу виконавчої влади - Міністерству України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи (ч. 5 ст. 3 Закону).
У пункті 1, абзацах першому, четвертому пункту 2 розділу II Положення про Цивільну оборону України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.05.1994 № 299, зазначено, що: цивільна оборона організовується за територіально-виробничим принципом на всій території держави; безпосереднє керівництво виконанням завдань цивільної оборони покладається на штаби цивільної оборони, спеціальні підрозділи міністерств та інших центральних органів державної виконавчої влади , залучених до виконання завдань захисту населення і подання йому допомоги у надзвичайних ситуаціях, а також штатних працівників цивільної оборони підприємств, установ і організацій, чисельний склад яких визначається згідно з додатком № 1 до цього Положення.
Постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.1999 № 192 (далі - постанова КМ України від 15.02.1999 № 192) затверджено Положення про організацію оповіщення і зв'язку у надзвичайних ситуаціях (далі -Положення), яким, зокрема, визначено, що:
- відповідальність за експлуатаційно-технічне обслуговування систем оповіщення покладається : загальнодержавної - на генеральну дирекцію Укртелекому; регіональних - на керівництво відповідних дирекцій Укртелекому; потенційно небезпечних об'єктів - на головних інженерів цих об'єктів (п. 58);
- підприємства електрозв'язку забезпечують на договірних умовах експлуатаційно-технічне обслуговування апаратури і технічних засобів оповіщення та зв'язку ЦО (цивільної оборони), що належить до сфери управління центральних та місцевих органів виконавчої влади, знаходяться в пунктах управління, на підприємствах, в установах і організаціях; оплата послуг зв'язку, вартості експлуатаційно-технічного обслуговування здійснюється за тарифами Держкомзв'язку (п. 5);
- фінансування реконструкції, удосконалення загальнодержавної і регіональних систем централізованого оповіщення ЦО (цивільної оборони), вартості експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури і технічних засобів загальнодержавної і регіональних систем централізованого оповіщення та зв'язку ЦО (цивільної оборони) провадиться за рахунок асигнувань, що передбачаються бюджетами відповідних центральних і місцевих органів виконавчої влади (пункт 6).
За приписом ч. 2 ст. 179 Господарського кодексу України Кабінет Міністрів України, уповноважені ним органи виконавчої влади можуть рекомендувати суб'єктам господарювання орієнтовні умови господарських договорів (примірні договори), а у визначених законом випадках - затверджувати типові договори.
Відповідно до постанови КМ України від 15.02.1999 № 192 наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи і Державним комітетом зв'язку та інформатизації України від 16.08.2000 № 210/119, затверджено Інструкцію про порядок експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони підприємствами електрозв'язку України, якою затверджено зразковий договір про експлуатаційно-технічне обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку ЦО (цивільної оборони ). Зі змісту цього зразкового (примірного) договору вбачається, що сторонами договору є замовник - "орган управління майном" (суб'єкт господарювання на балансі якого знаходяться засоби оповіщення і зв'язку цивільної оборони) та виконавець, який здійснює обслуговування, ремонт, контроль за робочим станом і збереженням апаратури.
Отже, договір надання послуг у сфері телекомунікацій щодо експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони заснований на державному замовленні, права замовника послуг за таким договором делеговано місцевим органам виконавчої влади або їх структурним підрозділам - управлінням у справах цивільної оборони, на балансі яких знаходяться засоби оповіщення і зв'язку цивільної оборони, а виконавцем за ним є ПАТ "Укртелеком" і відповідно до ч. 3 ст. 179 Господарського кодексу України укладення господарського договору є обов'язковим для сторін спору.
Крім того, згідно ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України сторони можуть встановити, що умови договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення.
Тому, для сторін спору є обов'язковим укладання договору про надання послуг у сфері телекомунікацій щодо експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони, і такий договір може врегулювати відносини які виникли ще до його укладення.
Суд дослідивши умови спірного проекту договору вважає, що вказаний проект відповідає примірному договору про експлуатаційно-технічне обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони, затвердженого Міністерством України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи і Державним комітетом зв'язку та інформатизації України.
Враховуючи викладене, позовні вимоги позивача є обґрунтованими, підтверджуються матеріалами справи та підлягають задоволенню.
Згідно з п. 2 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір», за подання до господарського суду позовної заяви немайнового характеру ставка судового збору встановлюється в розмірі 1 розмір мінімальної заробітної плати.
Відповідно до пункту 1 статті 13 Закону України «Про Державний бюджет України на 2012 рік» від 22.12.11 року, № 4282-VI, станом на 01.01.12 мінімальна заробітна плата у місячному розмірі становить 1 073,00 грн.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 49 ГПК України судовий збір у розмірі 1 073, 00 грн. покладається на Відповідача.
Керуючись ст.ст. 33, 49, 82-85 ГПК України, -
ВИРІШИВ:
1. Позов задовольнити повністю.
2. Зобов'язати Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Дніпропетровської обласної державної адміністрації (49069, м. Дніпропетровськ, вул. Героїв Сталінграду, 5-А, код ЄДРПОУ 33857179) укласти з публічним акціонерним товариством «Укртелеком» в особі Центру технічної експлуатації № 6 Філії спеціалізованого електрозв'язку (01030, м. Київ, б-р Т. Шевченка, 18, ідентифікаційний код 21560766; адреса структурного підрозділу-Центру технічної експлуатації № 6 ФСЕЗ ПАТ «Укртелеком» - 52300, смт. Кринички, вул. Зв'язківців, 19, код ЄДРПОУ 26549551) договір.
ДОГОВІР № 7/62
Про надання послуг у сфері телекомунікацій щодо експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони
м. Дніпропетровськ « 01» березня 2012 р.
Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Дніпропетровської обласної державної адміністрації, далі - Замовник, в особі Коваленка Сергія Степановича, який діє на підставі Положення про Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Дніпропетровської обласної державної адміністрації, і Публічне акціонерне товариство "Укртелеком" в особі начальника ЦТЕ № 6 Філії СЕЗ ПАТ "Укртелеком" Глухого Олексія Борисовича, далі - Виконавець, який діє на підставі Положення про ЦТЕ № 6 та довіреності № 2170 від 30.12.2011 р. (далі разом - Сторони) уклали цей Договір про нижченаведене:
1. Предмет Договору
1.1. Виконавець надає послуги щодо експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони (далі - апаратура), які пов'язані з ознайомленням та використанням інформації, що становить державну таємницю згідно зі статтею 1.12.3 Зводу відомостей , що становлять державну таємницю, затвердженого наказом Служби безпеки України від 12.08.2005 № 440.
Договір укладено без застосування процедури закупівлі відповідно до п.З статті 2 Закону України від 01.06.2010 р. № 2289- УІ „Про здійснення державних закупівель".
1.2. Перелік обладнання та розрахунок вартості обслуговування наведені у Додатках № 1-7 до Договору.
1.3. Виконавець здійснює експлуатаційно-технічне обслуговування, у тому числі регламентні роботи, контроль за робочим станом і збереженням апаратури, а також забезпечує її постійну готовність до використання в системі оповіщення цивільної оборони Дніпропетровської області (далі - послуги).
2. Обов'язки сторін
2.1. Замовник зобов'язаний:
2.1.1. Забезпечити Виконавця запасними частинами, інструментом та приладдям для обслуговування апаратури.
2.1.2. Допускати в приміщення об'єктів цивільної оборони працівників Виконавця, на яких покладається виконання робіт з експлуатаційно-технічного обслуговування (за наявності у них документів, що засвідчують особу).
2.1.3. Своєчасно оплачувати надані Виконавцем послуги в межах бюджетних кошторисних призначень.
2.2. Виконавець зобов'язаний:
2.2.1. Забезпечити належне обслуговування та утримання в стані постійної готовності прийнятої на експлуатаційно-технічне обслуговування апаратури, своєчасно, якісно і в повному обсязі надавати послуги, які є предметом цього договору.
2.2.2. У випадках виходу з ладу апаратури вжити термінових заходів щодо відновлення її належного функціонування і негайно повідомляти про це Замовника.
2.2.3. Допускати в приміщення, де встановлена апаратура, працівників Замовника (за наявності у них документів, що посвідчують особу) для здійснення ними контролю за якістю надання Виконавцем послуг, передбачених цим договором, проведення технічнихь перевірок системи централізованого оповіщення цивільної оборони Харківської області та розслідувань випадків несанкціонованого запуску або не спрацювання апаратури.
2.2.4. Вести постійний облік витрат на ремонт, обслуговування та утримання апаратури, щомісяця звітувати перед Замовником і направляти йому складені кошториси витрат з платіжними документами для оплати (компенсації) цих витрат.
2.2.5. Вживати організаційно-технічних заходів з недопущення несанкціонованого запуску апаратури, пов'язаного з порушенням правил її експлуатації.
2.2.6. Спільно із Замовником розробляти та погоджувати з ним необхідну для обслуговування апаратури експлуатаційно-технічну документацію, зокрема, інструктивні документи посадовим особам і черговій зміні, які залучені до обслуговування та експлуатації апаратури.
3. Ціна Договору і порядок розрахунків
3.1. Сума договору на рік згідно з кошторисно-фінансовим розрахунком (Додаток № 5) становить 688935, 36 грн. (шістсот вісімдесят вісім тисяч дев'ятсот тридцять п'ять грн. 36 коп.) з ПДВ.
3.2. Оплата за експлуатаційно-технічне обслуговування апаратури здійснюється Замовником згідно з доданим до цього Договору кошторисно-фінансовим розрахунком. При зміні Вартості послуг Виконавець зобов'язаний надати Замовнику обґрунтування цих змін з наступним складанням нового розрахунку. При цьому відповідні зміни до кошторисно-фінансового розрахунку оформлюються додатковою угодою до цього договору.
Розрахунки провадяться у безготівковій формі у національній валюті щомісяця на розрахунковий рахунок Виконавця, протягом одного місяця з моменту підписання акту приймання-передачі наданих послуг.
3.3. Підставою для розрахунку за експлуатаційно - технічне обслуговування є підписаний Сторонами акт приймання-передачі наданих послуг по експлуатаційно-технічному обслуговуванню апаратури оповіщення, у якому можуть зазначатися випадки виходу апаратури та технічних засобів оповіщення і зв'язку ЦО з ладу, несанкціонованого запуску, а також неповний обсяг виконаних робіт з обслуговування, що тягне за собою зменшення суми перерахувань.
3.4. У разі затримки оплати за експлуатаційно - технічне обслуговування понад один місяць Виконавець, за умови своєчасного і повного виконання ним зобов'язань за цим договором, має право відмовити Замовнику в подальшому наданні послуг (без відключення апаратури), письмово попередивши його про це за один місяць.
Припинення надання послуг не звільняє Замовника від сплати заборгованості та поточних платежів.
4. Відповідальність сторін
4.1 У випадках невиконання або неналежного виконання зобов'язань за даним Договором Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.
4.2. За неякісне та невчасне експлуатаційно-технічне обслуговування апаратури Виконавець сплачує на користь Замовника штрафні санкції в розмірі однієї облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент застосування санкцій.
4.3. Сплата штрафних санкцій не звільняє Виконавця від виконання умов цього Договору.
4.4. Відповідальність Сторін за порушення вимог р. 7 даного Договору визначається та вирішується відповідно до чинного законодавства.
5. Вирішення спірних питань
5.1. Усі спори, що виникають у зв'язку з цим Договором, вирішуватимуться Сторонами шляхом переговорів між ними.
5.2. Спори та розбіжності, пов'язані з цим Договором, що не можуть бути вирішені Сторонами, вирішуються відповідно до законодавства.
6. Термін дії Договору.
6.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до 31 грудня 2012 року.
6.2. Відповідно до частини 3 статті 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови Договору застосовуються до відносин між ними, які виникли з 1 січня 2012 року.
Послуги надані Виконавцем у межах його зобов'язань за цим Договором в період з 01.01.2012 р. до дати підписання Договору, приймаються до виконання та сплачуються Замовником.
6.3. За домовленістю Сторін термін дії Договору може бути продовжено в порядку, встановленому законодавством України.
6.4. Доповнення і зміни умов Договору повинні бути оформлені письмово у вигляді додаткової угоди, що є невід'ємною частиною цього Договору.
6.5. Дострокове розірвання або зміна умов цього Договору може мати місце при взаємній згоді обох Сторін.
6.6. У разі зміни реквізитів Сторони повідомляють одна одну письмово.
7. Конфіденційність
7.1. Сторони домовляються, що умови даного Договору є конфіденційною інформацією і не може бути розголошеною без попереднього письмового погодження з іншою Стороною протягом всього строку дії Договору та 5 (п'яти) років після припинення його дії.
7.2. Передача зазначеної інформації юридичним та фізичним особам, що не мають відношення до цього договору, її публікування чи розголошення іншими способами чи методами може мати місце тільки при письмовій згоді Сторін, незалежно від причин та термінів виконання даного договору, крім випадків, передбачених чинним законодавством України та цим Договором.
8. Інші умови
8.1. Під час виконання обов'язків за цим Договором Сторони керуються Положенням про організацію оповіщення і зв'язку в надзвичайних ситуаціях, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 1999 р. № 192, Інструкцією про порядок експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони підприємствами електрозв'язку України, затвердженою наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи і Державного комітету зв'язку та інформатизації України від 16.08.2000 № 210/119, Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг, що затверджені постановою КМУ від 09.08.2005 № 720.
8.2. Передбачені цим Договором права і обов'язки ПАТ "Укртелеком", в тому числі проведення розрахунків, виконуються ЦТЕ № 6 Філії спеціалізованого електрозв'язку ПАТ «Укртелеком».
8.3. До цього Договору додаються і є його невід'ємною частиною:
акт приймання-передачі апаратури, що передається на експлуатаційно-технічне обслуговування ЦЕЗ № 62 ЦТЕ № 6 Філії СЕЗ ПАТ «Укртелеком» (Додаток № 1);
акт приймання-передачі апаратури, що передається на експлуатаційно-технічне обслуговування ЦЕЗ № 62 ЦТЕ № 6 Філії СЕЗ ПАТ «Укртелеком» та встановлена в ЦЕЗ № 62 ЦТЕ № 6 Філії СЕЗ ПАТ «Укртелеком» (Додаток № 2);
акт технічного стану апаратури, що передається на експлуатаційно-технічне обслуговування ЦЕЗ № 62 ЦТЕ № 6 Філії СЕЗ ПАТ„Укртелеком" (Додаток № 3);
акт технічного стану апаратури, що передається на експлуатаційно-технічне обслуговування ЦЕЗ № 62 ЦТЕ № 6 Філії СЕЗ ПАТ„Укртелеком" та встановлена в ЦЕЗ № 62 ЦТЕ № 6 Філії СЕЗ ПАТ «Укртелеком» (Додаток № 4);
кошторисно-фінансовий розрахунок вартості експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури (Додаток № 5);
пояснення до кошторисно-фінансового розрахунку вартості експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури (Додаток № 6);
розрахунок розмірів коштів, які виділені в межах ліміту (Додаток № 7).
8.4. Контактна особа від Замовника:
8.5. Контактна особа від Виконавця: начальник ЦЕЗ № 62 - Тургеля Валерій Васильович, тел. (05654)9-32-33; фахівець з продажу послуг ЦТЕ № 6 - Мариниченко Ірина Григорівна (05654) 9-12-52, (05654) 9-31-04
9. Юридичні адреси та реквізити Сторін
Виконавець:
Центр технічної експлуатації № 6 (ЦТЕ № 6) Філії спеціалізованого електрозв'язку ПАТ «Укртелеком» 52300, смт. Кринички, Дніпропетровська обл., вул. Зв'язківців, 19 Код ЄДРПОУ 26549551
р/р 26006160711100 в ДОД АТ «Райффайзен банк Аваль», МФО 305653
Свідоцтво платника ПДВ № 200016523 видане 02.01.2012 року Індивідуальний податковий № 215607626656
Замовник:
Управління з питань НС та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Дніпропетровської облдержадміністрації Адреса: 49069 м. Дніпропетровськ, вул.. Героїв Сталінграду, 5а Банківські реквізити : р/р 35210001009519 в ГУДКУ у
Дніпропетровській області
МФО 805012 Код ЄДПОУ№ 33857179
Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Дніпропетровської облдержадміністрації не є платником податку.
від Замовника
Начальник Управління з питань НС та у СЗН від НЧК
Дніпропетровської ОДА
МП (підпис)
від Виконавця
Начальник ЦТЕ № 6
Філії СЕЗ ПАТ «Укртелеком»
МП (підпис)
3. Стягнути з управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Дніпропетровської обласної державної адміністрації (49069, м. Дніпропетровськ, вул. Героїв Сталінграду, 5-А, код ЄДРПОУ 33857179; з будь-якого рахунку, виявленого державним виконавцем під час виконання рішення суду на користь Центру технічної експлуатації № 6 Філії спеціалізованого електрозв'язку публічного акціонерного товариства «Укртелеком» (52300, смт. Кринички, Дніпропетровська область, вул. Зв'язківців, 19, код ЄДРПОУ 26549551) 1 073, 00 (одну тисячу сімдесят три) 00 грн. судового збору.
4. Видати наказ.
5. Рішення набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його прийняття.
Суддя М.В. Пасько
Дата підписання рішення
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 16.01.2013 |
Оприлюднено | 25.01.2013 |
Номер документу | 28782622 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Пасько М.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні