Постанова
від 22.11.2012 по справі 2а-89/13
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЛУГАНСЬК

Справа № 2а-172/12

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 вересня 2012 року Ленінський районний суд м. Луганська у складі:

Головуючого судді Антоненко М.В.

при секретарі Атуової К.А.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Луганську адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-Комерційна Фірма «Східно - Українська Спілка»до Луганської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення,

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до суду з вказаним позовом, в обгрунтування позовних вимог зазначив, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробничо-Комерційна Фірма «Східно-Українська Спілка»зареєстроване як суб'єкт господарювання - юридична особа виконавчим комітетом Луганської міської ради 29.05.2002 року, реєстр, запис №13821200000000188 ідентифікаційний код 31996108, про що видане свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи серії А00 №321090. Між Луганською міською радою та TOB «ВКФ «Східно-Українська Спілка»був укладений договір оренди земельної ділянки від «27»січня 2006 року, зареєстрований в реєстрі під №132, у відповідності до закону була проведена державна реєстрація договору - зареєстровано за №040640200023 від «23»лютого 2006 року. «27»травня 2011 року було прийнято рішення Луганської міської ради №9/12 «Про деякі питання щодо орендної плати за землю у м. Луганську», яким було збільшено орендну плату за землю у розмірі земельного податку з використанням коефіцієнту 3,5. Позивач вважає, що вищезазначене рішення Луганської міської ради від «27»травня 2011 року №9/12 «Про деякі питання щодо орендної плати за землю у м. Луганську»є протиправним та підлягає обов'язковому скасуванню, оскільки відповідач Луганська міська рада не повністю врахувала норми діючого законодавства стосовно встановлення розміру орендної плати за земельну ділянку, а тому рішення Луганської міської ради від «27»травня 2011 року №9/12 «Про деякі питання щодо орендної плати за землю у м. Луганську»є протиправним та підлягає скасуванню. На підставі викладеного позивач просить суд визнати протиправним та скасувати Рішення Луганської міської ради від «27»травня 2011 року №9/12 «Про деякі питання щодо орендної плати за землю у м. Луганську».

В судовому засіданні представник позивача присутній не був до його початку надав суду заяву, відповідно до якої просив справу розглядати без участі представника. Наполягав на задоволенні позовних вимог.

В судовому засіданні представник відповідача -Луганської міської ради позовні вимоги не визнав у повному обсязі. Надав суду заперечення, в обґрунтування яких зазначив, що рішенням Луганської міської ради від 12.12.2005 № 37/86 ТОВ «Виробнично-комекційна фірма «Східно-Українська Спілка»була передана в оренду земельна ділянка площею 1,7327 га під будівництво та розміщення будівель та споруд торговельно - розважального комплексу та благоустрій прилеглої території. Між ТОВ «Виробнично-комекційна фірма «Східно-Українська Спілка»та Луганською міською радою укладено договір оренди землі від 27.01.2006, державна реєстрація від 23.02.2006 № 040640200023. Рішення Луганської міської ради від 27.05.2011 № 9/12 «Про деякі питання щодо орендної плати за землю у м. Луганську» визначає договірні коефіцієнти для договорів оренди землі (договорів про внесення змін до договорів оренди землі тощо), які укладаються між Луганською міською радою та особами, яким передано в оренду земельні ділянки, з урахування норм діючого законодавства.

Відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», регуляторний акт - це: прийнятий уповноваженим регуляторним органом нормативно-правовий акт, який або окремі положення якого спрямовані на правове регулювання господарських відносин, а також адміністративних відносин між регуляторними органами або іншими органами державної влади та суб'єктами господарювання; прийнятий уповноваженим регуляторним органом інший офіційний письмовий документ, який встановлює, змінює чи скасовує норми права, застосовується неодноразово та щодо невизначеного кола осіб і який або окремі положення якого спрямовані на правове регулювання господарських відносин , а також адміністративних відносин між регуляторними органами або іншими органами державної влади та суб'єктами господарювання, незалежно від того, чи вважається цей документ відповідно до закону, що регулює відносини у певній сфері, нормативно-правовим актом.

Заслухавши представників сторін, дослідивши письмові докази та матеріали справи, на підставі фактичних даних, суд вважає позов таким, що не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Як встановлено в судовому засіданні, рішення Луганської міської ради від 27.08.2010 №69/27 «Про деякі питання щодо укладення договорів оренди землі»відповідає всім ознакам, що викладені в Законі України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», прийнятий з додержанням всіх положень вищезазначеного Закону та є регуляторним актом, який регулює порядок встановлення договірних коефіцієнтів для договорів оренди землі у м. Луганську та розповсюджується на невизначене коло осіб. Дане рішення було опубліковано у міській щотижневій громадсько-політичній газеті «Жизнь Луганска»01.06.2011 № 23 (1095), а також на сайті Луганського міського голови, Луганської міської ради та її виконавчих органів.

Відповідно до ст. 288.5 Податкового кодексу України розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу: 288.5.1. не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; 288.5.2. не може перевищувати: а) для земельних ділянок, наданих для розміщення, будівництва, обслуговування та експлуатації об'єктів енергетики, які виробляють електричну енергію з відновлюваних джерел енергії, включаючи технологічну інфраструктуру таких об'єктів (виробничі приміщення, бази, розподільчі пункти (пристрої), електричні підстанції, електричні мережі), - 3 відсотки нормативної грошової оцінки; б) для земельних ділянок, які перебувають у державній або комунальній власності та надані для будівництва та/або експлуатації аеродромів - чотирикратний розмір земельного податку, що встановлюється цим розділом; в) для інших земельних ділянок, наданих в оренду, - 12 відсотків нормативної грошової оцінки.

Відповідно до Рішення Луганської міської ради від 27.08.2010 №69/27 розмір договірних коефіцієнтів є не менш ніж 3 та не більше ніж 12.

Відповідно до ст. 144 Конституції України, органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.

Згідно ч. 1 ст. 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Оцінюючи здобуті в судовому засіданні докази в їх сукупності, суд дійшов висновку про те, що, позивачем ТОВ «Виробничо-Комерційна Фірма «Східно - Українська Спілка»не наведено жодної підстави для скасування рішення відповідача Луганської міської ради.

Керуючись ст.ст. 2, 6, 7, 17, 71, 72, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, ст. 144 Конституції України, ст. 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 288.5 Податкового кодексу України, Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», суд

ПОСТАНОВИВ :

В задоволенні позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-Комерційна Фірма «Східно - Українська Спілка» відмовити за необґрунтованістю.

Постанова відповідно до ч. 1 ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано. Постанова може бути оскаржена до Донецького апеляційного адміністративного суду через Ленінський районний суд протягом десяти днів з дня її проголошення.

Головуючий М.В. Антоненко

СудЛенінський районний суд м. Луганськ
Дата ухвалення рішення22.11.2012
Оприлюднено29.01.2013
Номер документу28832196
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-89/13

Постанова від 22.11.2012

Адміністративне

Ленінський районний суд м. Луганськ

Антоненко М. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні