8.1.5
УХВАЛА
16 січня 2013 року Справа № 2а/1270/7638/2012
Луганський окружний адміністративний суд у складі:
Головуючого-судді: Агевича К.В.
за участю
секретаря судового засідання Чуванова А.С.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Луганську справу за заяву Дочірнього підприємства «Термомаш» про відстрочення та розстрочення виконання судового рішення Луганського окружного адміністративного суду у справі № 2а/1270/7638/2012 за поданням Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Луганська Луганської області Державної податкової служби до Дочірнього підприємства «Термомаш» про стягнення коштів за податковим боргом,-
ВСТАНОВИВ:
01 жовтня 2012 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшло подання Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Луганська Луганської області Державної податкової служби до Дочірнього підприємства «Термомаш» про стягнення коштів за податковим боргом.
Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 02.10.2012 подання Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Луганська Луганської області Державної податкової служби до Дочірнього підприємства «Термомаш» про стягнення коштів за податковим боргом задоволено в повному обсязі та стягнуто кошти з Дочірнього підприємства «Термомаш» за податковим боргом у розмірі 1324823,02 грн. (мільйон триста двадцять чотири тисячі вісімсот двадцять три гривні 02 коп.) з рахунків у банках обслуговуючих платника, в дохід Державного бюджету України.
08 жовтня 2012 року до Луганського окружного адміністративного суду від Дочірнього підприємства «Термомаш» надійшла заява про встановлення відстрочення та розстрочення виконання судового рішення Луганського окружного адміністративного суду у справі № 2а/1270/7638/2012.
В обґрунтування заяви заявником зазначено, що Дочірнє підприємство «Термомаш» займалось виготовленням побутових неелектричних приладів. Підприємство має сезонний характер робіт, так в 2012 році підприємство протягом першого півріччя не працювало, внаслідок чого з'явилась заборгованість перед бюджетом яка складає 1324823,02 грн., з якої податку на прибуток 3657,76 грн.; з податку на додану вартість 1321165,26 грн. Заявник зазначив, що підприємство знаходиться у скрутному фінансовому становищі, що унеможливлює одночасну сплату всієї суми заборгованості, у зв'язку з чим просив встановити спосіб порядку виконання судового рішення шляхом надання відстрочки виконання постанови Луганського окружного адміністративного суду від 02.10.2012 по справі № 2а/1270/7638/2012 до 01.07.2012 та розстрочити його виконання строком на 30 місяців, що надасть можливість збалансувати економічні показники підприємства.
Представник Дочірнього підприємства «Термомаш» в судовому засіданні просив задовольнити заяву про відстрочення та розстрочення виконання судового рішення Луганського окружного адміністративного суду від 02 жовтня 2012 року по справі № 2а/1270/7638/2012 та надав техніко - економічний розрахунок погашення заборгованості у розмірі 1324823,02 грн.
Представник Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Луганська Луганської області Державної податкової служби у судовому засіданні враховуючи складне економічне становище Дочірнього підприємства «Термомаш», не заперечував проти задоволення заяви щодо відстрочення та розстрочення виконання судового рішення Луганського окружного адміністративного суду від 02 жовтня 2012 року по справі № 2а/1270/7638/2012.
Розглянувши заяву Дочірнього підприємства «Термомаш» про відстрочення та розстрочення виконання судового рішення Луганського окружного адміністративного суду по справі № 2а/1270/7638/2012, вислухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, суд приходить до наступного.
Відповідно до ч.1 ст.263 Кодексу адміністративного судочинства України за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку,рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий документ, що видав виконавчий лист, із поданням, а особа, яка бере участь у справі, та сторона виконавчого провадження - із заявою про відстрочення та або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.
Відповідно до пункту 10 постанови Пленуму Верховного Суду України від 26.12.2003 року № 14 "Про практику розгляду скарг на рішення, дії або бездіяльність органів і посадових осіб державної виконавчої служби та звернення учасників виконавчого провадження"при вирішенні заяв державного виконавця чи сторони про відстрочку чи розстрочку виконання рішення суду потрібно мати на увазі, що відповідно до статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України - їх задоволення можливе лише у виняткових випадках, які суд визначає виходячи з особливого характеру обставин, що ускладнюють або виключають виконання рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо).
Тобто, підставою для відстрочення та розстрочення виконання рішення можуть бути конкретні обставини, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим у строк встановлений судом, тому всі ці обставини повинні бути доведені заявником.
Аналізуючи заявлене клопотання та враховуючи те, що дочірнє підприємство «Термомаш» має нестійкий фінансовий стан, у зв'язку з чим не має можливості погасити заборгованість перед бюджетом України в повному обсязі, суд дійшов висновку, що вказані у заяві обставини є такими, що ускладнюють виконання судового рішення, клопотання є мотивованим, обґрунтованим, і з урахуванням того, що Державна податкова інспекція у Жовтневому районі м. Луганська Луганської області Державної податкової служби не заперечує проти відстрочення та розстрочення виконання судового рішення Луганського окружного адміністративного суду від 02 жовтня 2012 року по справі № 2а/1270/7638/2012, суд вважає за доцільне задовольнити заяву дочірнього підприємства «Термомаш».
Керуючись ст.263 Кодексу адміністративного судочинства України, -
УХВАЛИВ:
Заяву Дочірнього підприємства «Термомаш» про відстрочення та розстрочення виконання постанови від 02.10.2012 у справі № 2а/1270/7638/2012 за поданням Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Луганська Луганської області Державної податкової служби до Дочірнього підприємства «Термомаш» про стягнення коштів за податковим боргом - задовольнити.
Відстрочити виконання судової постанови в сумі 1324823,02 грн. до 01.07.2013.
Розстрочити виконання постанови Луганського окружного адміністративного суду від 02.10.2012 у справі № 2а/1270/7638/2012 за поданням Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Луганська Луганської області Державної податкової служби до Дочірнього підприємства «Термомаш» про стягнення коштів за податковим боргом, строком на 30 (тридцять) календарних місяців шляхом погашення підприємством несплаченого податкового боргу в розмірі 1324823,02 грн. щомісяця, починаючи з липня 2013 року по листопад 2015 року включно по 44160,77 грн., а у грудні 2015 року - 44160,69 грн., згідно графіку погашення заборгованості податкового боргу.
Зобов'язати Державну податкову інспекцію у Жовтневому районі м. Луганська Луганської області Державної податкової служби внести відповідні зміни у картку особового рахунку платника податків - Дочірнього підприємства «Термомаш», код ЄДРПОУ 30617103.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому проваджені або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Згідно з частиною 3 статті 160 КАС України ухвала складена у повному обсязі 21 січня 2013 року.
СуддяК.В. Агевич
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.01.2013 |
Оприлюднено | 29.01.2013 |
Номер документу | 28870288 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
К.В. Агевич
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні